ja vääristely huipussaan. Ei ne pelkää enää edes omaa jumalaansa.
Kretujen valheelisuus
16
107
Vastaukset
- DeniaI
Käyhän aloittaja vuokraamassa taas Tuhkimo-satu leffa. Siinä kerrotaan evoluutioteoriasta tavalla jota ei voi kuin ihailla miten tarkka ja uskottava se on.
- totuus on tie
En vuokraile satuleffoja. Pysyttelen realismissa.
- DeniaI
totuus on tie kirjoitti:
En vuokraile satuleffoja. Pysyttelen realismissa.
Sehän on evokkien realismia yliluonnollisine taikoineen.
- tieteenharrastaja
DeniaI kirjoitti:
Sehän on evokkien realismia yliluonnollisine taikoineen.
Nehän ovat ihan selvästi luomistaikoja. Kertapamauksella vain; ei mitään evoluutiota ja vuosimiljoonia.
Väärä Råger Mer on näköjään vaihtanut nikkirosvousyritystensä kohdetta.
Mkä sinua hävettää? Miksi et rekisteröi omaa nimimerkkiä ja käytä sitä?- totuus on tie
tieteenharrastaja kirjoitti:
Nehän ovat ihan selvästi luomistaikoja. Kertapamauksella vain; ei mitään evoluutiota ja vuosimiljoonia.
Realismi ei ole taikuutta. Tiede on nähtyä ja havaittua ja kokeilla todisteltua. Usko on eri asia. Sekään ei pääosin ole taikuutta. Niinkuin ei kreationismikään. Kreationismi on tosiasioiden sivuuttamista.
Realismi on todellisuudentajua. Totuutta tai ainakin siihen pyrkimistä. - älä itke luuseri
kekek-kekek kirjoitti:
Väärä Råger Mer on näköjään vaihtanut nikkirosvousyritystensä kohdetta.
Mkä sinua hävettää? Miksi et rekisteröi omaa nimimerkkiä ja käytä sitä?Mitähän jos te ateistit näyttäisitte ensin mallia ja olitte rehellisiä ja lopettaisitte ne nikkivarkaudet.
- totuus on tie
älä itke luuseri kirjoitti:
Mitähän jos te ateistit näyttäisitte ensin mallia ja olitte rehellisiä ja lopettaisitte ne nikkivarkaudet.
Uskovienhan se pitäisi edes joskus tehdä. Mutta kun ei koskaan.
- jussinpoika
totuus on tie kirjoitti:
Uskovienhan se pitäisi edes joskus tehdä. Mutta kun ei koskaan.
Tosiaan, milloin "uskovat" ovat täällä myöntäneet mitään erehdyksiään vaikka ovatkin melkein joka asiassa jo keskenäänkin täysin eri mieltä. Se jo yksistään todistaa fundamentalistisen uskon tyhjyyden.
- idiootti...
DeniaI kirjoitti:
Sehän on evokkien realismia yliluonnollisine taikoineen.
Olet siis sama puupää joka harrasti rekattujen nikkien omimista ateismi-palstalla. Denialhan on toinen ateismi-palstan sefu.
Trolli-vajakki on keksinyt eli googlettanut kuinka sen voi merkistökikalla tehdä.
Idiootti joka tapauksessa. älä itke luuseri kirjoitti:
Mitähän jos te ateistit näyttäisitte ensin mallia ja olitte rehellisiä ja lopettaisitte ne nikkivarkaudet.
En ole koskaan nikkiryöväystä harrastanut, niin ei voi sellaista lopettaa, mitä ei ole aloittanutkaan.
Mutta kerropa mikä sinua hävettää itsessäsi ja ajatuksissasi, koskapa et uskalla kirjoittaa rekisteröityneellä nimimerkillä?- Råger Mer
kekek-kekek kirjoitti:
En ole koskaan nikkiryöväystä harrastanut, niin ei voi sellaista lopettaa, mitä ei ole aloittanutkaan.
Mutta kerropa mikä sinua hävettää itsessäsi ja ajatuksissasi, koskapa et uskalla kirjoittaa rekisteröityneellä nimimerkillä?S24:n ennakkosensuuri estää minua rekisteröimästä nimimerkkiäni.
- Idiootti...
Råger Mer kirjoitti:
S24:n ennakkosensuuri estää minua rekisteröimästä nimimerkkiäni.
Ei vaan rajoittavatekniikka joka estää tuon Denial nimimerkkiäkin käyttävän nikkivarss-vajakin sentään rekisteröimästä tuota nikkiä itselleen.
- DeniaI
Idiootti... kirjoitti:
Ei vaan rajoittavatekniikka joka estää tuon Denial nimimerkkiäkin käyttävän nikkivarss-vajakin sentään rekisteröimästä tuota nikkiä itselleen.
Tämä nimimerkki on vapaa eikä ole varastettu, joten turhaan valitatte siitä.
Saattaisi keskimääräiseltä kretulta päästä vetelät housuihin, jos Jumala jonain päivänä ottaisi ja ilmestyisi.
- totuus on tie
Aivan varmasti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791756
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19693- 52664
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41567Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164523Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä24485Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466