Kyllä te tiedätte minkä merkityksen annatte jotta saatte itsenne ns. kipunoimaan ja kihisemään kiukusta Huomenna joku voi sanoa pahasti joku voi etuilla joku ei väistä vaikka kulkee tien väärääpuolta ja kuvittelee vieläkin olevansa maassa jossa jalankulkijat väistävät toisiaan vasemmalta joku saa huonoa kouluruokaa joku on hidas joku nopea joku on ihan tyhmä joku on ihan ihan brändi :) jne.
Voidaan itse valita minkä merkityksen antaa kohtaamilleen tapahtumille kuin loukkauksille joiden tarkoitus onkin loukata sekä tuntumaan että et ole ns. mitään jne. Tarkemmin kun ajattelevat noilla eiole mitään merkitystä jonka antaisi pilata päivääsi siinämäärin että ne muodostuisivat kaikenkattavaksi joka häiritsee sitäkautta opeiskelua, työtäsi, kuin muutenkaan jos et anna noille mitään merkitystä Itse totean että höyhenen hipaisu vain hyvä yritys kokeilla saako minua provoisoitumaan tai muuten itsetuntoani ns. painumaan maan rakoon.
On todelisia merkitysiä jokaisella kuin epäolennaisia niin epäolennaisia että eivät pesää tee päähäni vaikka tarkoitus piltata päiväni on useasti heillä ollutkin Heillä tarkoitan kaikkia niitä jotka yrittävät ponnekkaasti muuttaa muita ihmisiä käyttäytymään juuri siten kuten he mielihaluisesti ajattelematta muiden haluavat käyttäytyvän. Siinä sitä savottaa riittääkin :)
Trivaco mainoksesta ärsyyntyneille / mukamas ärsyyntyneet
savottaako teette
1
66
Vastaukset
- Viesti
Opettele kirjoittamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1076904- 954431
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista483806Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483502- 513498
- 1883445
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242949- 672654
- 462491
- 131854