Ahti Antti Johannes Pekkala

on kuollut.
(Täällä oikea Osmium 76, eikä se typerä rääpäle, joka esiintyy, tai oikeammin pyrkii esiintymään minuna.)

Hän toimi kolmessa eri Hallituksessa valtionvarainministerinä. Hänen kykyjänsä ja ennen kaikkea haluansa toimia Isänmaan ja sen kansan eduksi oli suuria ja hyvin suuria epäilyksiä. Isänmaalliset voimat, Kokoomus ja Demarit epäilivät hänen toimivan kuten kepulaiset yleensä, siis yhteiskunnan rahoja itselle ja taustajoukoilleen rohmuten ja viis veisaavan maan ja kansan pitkän aikavälin eduista.

Mutta: Ahti Antti Johannes Pekkala toimi monissa asioissa täysin epäkepulaisesti. Hän perehtyi asioihin, vartioi Valtion kassaa, kuten Osuuspankin konttorin hoitaja omaansa, sivumennen sanoen, hän toimi joskus mainitussa virassa ja oli ahkera tutustuessaan Valtion talouteen ja ilmeisesti ymmärsi tosiasiat, ainakin johonkin mittaan asti.

Olisipa Keskustassa enemmän Ahti Antti Johanneksen kaltaisia ihmisiä.

4

114

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Osmium76

Minä olen oikea osmium, sinä olet säälittävä feikkilurjus joka kaivetaan esiin puskasta. Laitoin aiemmin sinulle ratkaistavaksi yksinkertaisen kaavan jota et sitten pystynyt selvittämään. Minä olen oikea osmium ja rakastan vanhoja miehiä kuten kapia. Olen myös ns. Ikityötön ja olen valehdellut, että minulla on tyttöystävä.
      Kannan ylpeänä punikkiuteni vaikka alastomana jos joku pyytää. Kukaan ei pyydä.

• Laitappa uudellen se "kaavasi". Se oli aivan tyhjästä otettu, siis sinun omasta päästä.

Matematiikkaa, et edes aritmetiikkaa, ymmärrä edes vanhan kansakoulun oppimäärän vertaa, kemiasta ei sinulla ole mitään tietoa, miten olisi fysiikka?

Kaksi palloa, toinen osmiumia, tiheys 21,4 kg/l ja toinen hopeaa molempien tilavuus on 2,7 litraa, pudotetaan 50,3 metriä korkean majakan huipulta maahan, kumpi on tavoittaa maan ensin? ja paljonko on aikaero, ei tällä kertaa "kuutioissa" kuten sinä pässinpää viimeski kopsasit kun oli kysymys massasta, dimensio on kg. Tai voihan siellä Tolliskojen Yliopistossa Törnävän hullujen huoneessa laskea matkat litroissa tai sekunneissa.

• Äystön Mutka

Miksi Kepukemisti tai korkeasti koulutetut Törnävän kadetit eivät vastaa?

Onko parhaat kepuvalehtelijat jatkokurssilla Törnävän hullujen huoneessa?

• Oikea Osmium

Täälä höpisee taas pari tyhjäpäistä Vale-Osmiumia joten oikaistaan tämäkin aloitus.

Eli Wladimir Väyrynen on Maanpetturi.

Kekkonen unpikiero valehtelija ja kuvien väärentäjä.

Vanhanen on tekosairas seksiviettelijä.

TÄMÄ ON OIKEAN OSMIUMIN SANOMA!!!! ÄLKÄÄ USKOKO HUIPOTTAJIIN!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      26
      2316
    2. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      23
      2006
    3. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      105
      1414
    4. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      76
      1259
    5. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      135
      1126
    6. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      7
      1038
    7. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      1006
    8. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      914
    9. Oletko joskus lähestynyt jotakin

väärällä identiteetillä? Miksi?
      Ikävä
      102
      857
    10. Ollaan kuin yö ja päivä

Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.
      Ikävä
      69
      850
    Aihe