Mul on yks perhe ja se tomi ihan hyvin mut sitten se alko pätkiin ihan SAIRAASTI! Mä siirsin sen toiseen napurustoon mut se ei tominu sielkään.
Sit mun yhellä toisellakin perheellä on ongelma: aina kun sitä perhettä ladataan niin sitten peli yhtäkkii sammuu!
En tiiä mistä nää johtuu, muilla perheilläni ei oo mitään ongelmii, MISTÄ JOHTUU?! :(
SIMS 2: Problem, APUA!!!!!!!!
7
658
Vastaukset
- apaavi
Onks täällä ketään! VASTATKAA!
Ei täällä oo ihmiset päivystämässä kellon ympäri. 3 min päästä olit heti itkemässä vastausta.
No kaikki messengerit ja tommoset kannattaa sulkea. MSN messengeristä ei oo kuin haittaa jos peli on koneelle raskas.
Myös palomuurin ja virustorjunnan sulkeminen auttaa. Tätä ennen kuitenki kannattaa ottaa nettipiuha irti.
- Elisabeth
Ehkä koneesi ei jaksa pyörittää peliä,liian vähän muistia tms.
Itselläni ainakin peli pätkii ja on hidas,jos pidän jonkin toisen ohjelman päällä samaan aikaan.(esim.MsN)eli ne kaikki kannattaa sulkea.
Tai sitten,jos koneessasi kaikki on OK,voi olla että peliisi on tullut jokin.. mitä jos kokeilisit asentaa sen uusiksi?
En tiedä auttavatko nämä neuvoni,en oikeastaan ymmärrä tietokoneista mitään. :) - jooh
sun kannattaa käydä kattomas sims;sin kotisivult laite vaatimukset...
- yale
montako jäsent siin perhees on? jos yli 6 nii se on liian raskast sun koneel
- woman
eli... mä pelaan ja kaikki toimii normaalisti, sitten yht äkkiä tietokone käynnistyy uudelleen. Tätä tapahtuu vain sims 2-pelissä, ei muissa. Tietokone täyttää pelin koneelle asettamat vaatimukset, siitä ei pitäisi olla kyse. Mulla oli ensin imuroitu versio joka teki tota, sitten hermostuin ja kävin ostamassa pelin ja edelleen sama ongelma... Eikä tää ongelma ole riippuvainen siitä missä kohtaa ohjelmaa ollaan, eli ei tula vain tietyissä tilanteissa tai jotain...
Jos joku osaa auttaa niin olen äärettömän kiitollinen!! - apaavi
...6 henkee, mut yhes toises perhees on 7, ja se toimii iha hyvin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271306
- 98973
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25907Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat297789- 95748
- 109656
- 34648
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140589Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581