Se on markkaa-aikaa, mennyttä aikaa kun puhuttiin miljoonista.
Minä, elämäni satasella 60 metsiä juokseena, yksin olevana olen päätellyt, että en tarvi edes miljoonaa euroa. Riippuu vähän siitä, mitä vielä haluaa.... niin 650 000e - 900 000e, niin saan mitä haluan. Ei tarvi enää sen jälkeen laittaa Kelalle työmarkkinatuki tai asumistukihakemusta.... tai nostaa erityiskorvausta mistään viasta.
Jos tuo toteutuisi ja elämä loppus vaikka 5v ssään, niin kyllä muuten pikkasen harmittaa, kun ne jotka nyt elää ihan ok! elämää.... niin nostas kukin liki millin tilille puhdasta rahaa, vaan sen takia että joku nollapaska olis saanut tuplausnumerolla toisen lotosta 10 000 000e. Haloo... pitää olla melkonen lahko, että tarvii mitään 10 000 000e summaa rahaa omaan käyttöön, kun köyhyyden takia on jåänyt yksin....... sillä summalla millä sanoin ekana.... siis 900 000e, niin elää myös toinen ihminen hyvää elämää aika pitkään.
Mut miettikää oikeesti paljonko on oikeesti paljon. Minä en hae Eurojackpotista tulosta 5 2 ja 40 000 0000e, vaan se 650 000e riittää aivan hyvin.... maksan lauantaille tuplauksen, mutta vain sitä ajattelen, että saisin edes nykyisen elämän ylläpitämiseen 120 000e
En silti sylje, jos numerot menee nappiin.... mutta kyllä siitä olis vaanriesaa!
tietääkö kukaan paljonko on paljon
kaksjalisä
0
59
Luetuimmat keskustelut
- 1761622
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106842En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203618- 131594
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538- 37526
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo67520Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510