tietääkö kukaan paljonko on paljon

kaksjalisä

Se on markkaa-aikaa, mennyttä aikaa kun puhuttiin miljoonista.

Minä, elämäni satasella 60 metsiä juokseena, yksin olevana olen päätellyt, että en tarvi edes miljoonaa euroa. Riippuu vähän siitä, mitä vielä haluaa.... niin 650 000e - 900 000e, niin saan mitä haluan. Ei tarvi enää sen jälkeen laittaa Kelalle työmarkkinatuki tai asumistukihakemusta.... tai nostaa erityiskorvausta mistään viasta.

Jos tuo toteutuisi ja elämä loppus vaikka 5v ssään, niin kyllä muuten pikkasen harmittaa, kun ne jotka nyt elää ihan ok! elämää.... niin nostas kukin liki millin tilille puhdasta rahaa, vaan sen takia että joku nollapaska olis saanut tuplausnumerolla toisen lotosta 10 000 000e. Haloo... pitää olla melkonen lahko, että tarvii mitään 10 000 000e summaa rahaa omaan käyttöön, kun köyhyyden takia on jåänyt yksin....... sillä summalla millä sanoin ekana.... siis 900 000e, niin elää myös toinen ihminen hyvää elämää aika pitkään.

Mut miettikää oikeesti paljonko on oikeesti paljon. Minä en hae Eurojackpotista tulosta 5 2 ja 40 000 0000e, vaan se 650 000e riittää aivan hyvin.... maksan lauantaille tuplauksen, mutta vain sitä ajattelen, että saisin edes nykyisen elämän ylläpitämiseen 120 000e

En silti sylje, jos numerot menee nappiin.... mutta kyllä siitä olis vaanriesaa!

0

51

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
        Maailman menoa
        45
        2186
      2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
        Maailman menoa
        190
        1997
      3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
        Ikävä
        116
        1372
      4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
        Ikävä
        71
        1170
      5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
        Ikävä
        96
        982
      6. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
        Ikävä
        73
        929
      7. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
        Ikävä
        78
        879
      8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
        Kaste
        45
        857
      9. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
        Ähtäri
        33
        835
      10. Minkälaisen viestin toivoisit saavasi?

Miehelle.... Helpota vähän.
        Ikävä
        61
        736
      Aihe