Miten itse olen onnistunut välttämään seksiä kaikissa muodoissa

sacharias

-en ole uskoontuloni jälkeen mennyt mihinkään paikkaan missä voi joutua Raamatun varoittaman silmän viettelyksen kohteeksi yli 4 vuoteen - en siis esim. uimarannalekaan. Poikkeus oli kun v. 2011 Ruotsista tulleet sukulaiset halusivat elokuvan jälkeen oluelle ja tarjota minullekin niin join sen yhden oluen (onneksi ei ollut silmän viettelyksille altistavia naisia asiakaskunnassa - ja selvänä oli painostavaa kuunnella humalaisten juttuja)

-sperma poistuu normaalia tietä virtsan mukana - mutta siittiöiden määrä aiheuttaa muutaman kerran vuodessa fysiologisen tarpeen omavoimaiseen tyhjentämiseen eli Raamatun varoittamaan käden viettelykseen; tällöin olen viimeiset 4 vuotta ryhtynyt lukemaan teologista kirjallisuutta jolloin tarve menee ohi

Raamattu painottaa, että silmän, jalan ja käden viettelys on synneistä se ainoa, joka johtaa helvettiin. Yht'aikainen silmän, jalan ja käden viettelys voi liittyä vain ja ainoastaan heteroavioliiton ulkopuolisen seksin harjoittamiseen kaikissa sen muodoissaan. Raamattu painottaa, että jos vilkaiset esim. vähäpukeista naista olet syyllistynyt prostituutioon.

Jos ihminen ei pysty muuntautumaan täydellisesti aseksuaaliksi (liha on liian heikko)hän saattaa teologian lisäksi tarvita lääkeapua (kemiallinen kastraatio) ja terapiaa (pitäisi perustaa AA-ryhmiä vastaavat Antiseksiryhmät, joissa tavoitteena on olla "päivä kerrallaan" ilman ajatustakaan seksistä)

0

73

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
        Ikävä
        61
        4308
      2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
        Kalajoki
        137
        3021
      3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
        Tunteet
        45
        2342
      4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
        Kalajoki
        45
        2254
      5. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
        Ikävä
        24
        1873
      6. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
        Maailman menoa
        91
        1832
      7. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
        Ikävä
        28
        1586
      8. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
        Hyrynsalmi
        22
        1539
      9. Mitä sinä mietit

Mies?
        Ikävä
        148
        1384
      10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
        Kuhmo
        32
        1200
      Aihe