Kurikan ja Etelä-Pohjanmaan paras kirppis Kaijan Kanala

Riitta 52

Sain niin hyvää palvelua jotta nyt on pakko hehkuttaa. Hinnoottelivat ja laittoovat hyllyhyn mun tavarani ja pitivät vielä siistinäki. Kauppa on käyny hyvin ja ostaes hinnat on kohorallansa. Suosittelen.
Minen itte oo facepookis mutta täältä löytyy iliman jäsenyyttäki kuvia https://fi-fi.facebook.com/kaijankanala

42

2816

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taru Anneli

      IHANAA, KIRPPIS !! TULLAAN PIAN !!

    • kari 65

      Onko tämä kanala siis jokin kirpputori,missä myydään vanhoja tavaroota.
      Olis varasto täynnä vanhaa rojua,minkä voisin ilomielin jollekkin lahjoittaa.
      Täytyypä kysyä asiasta.

      • merja7

        Juu kyllä Kari on ja se on aivan ihana.


    • Kirppisss

      En todellakaan suosittele, Kurikassa on parempiakin kirppiksiä!

      • merja7

        Hahaa, te kilpailijat ootte kyllä aika noloja kun yritätte tällai mollata. Mä nolostun ihan teidän puolestanne. :D


      • eurolla
        merja7 kirjoitti:

        Hahaa, te kilpailijat ootte kyllä aika noloja kun yritätte tällai mollata. Mä nolostun ihan teidän puolestanne. :D

        Nolostut,miksi? Olen käynyt kyseisellä kirpparilla,ja mielestäni tavarat olivat kyllä aika kalliita,huomioiden että kuitenkin käytettyjä.sohvia oli hyvä valikoima ja osa aivan käyttökelpoisiakin,mutta... aivan liian kalliita!!! muuten kyllä tykkäsin paikasta ja myyjä oli mukava.


    • löydöt Seinäjoella

      Tavarat ylihintaisia, kauppa ei käy.

    • Jassu84

      Mulla ainakin kauppa kävi hyvin kun laitoin hinnat kohdalleen. Asiakkaat itehän ne hinnat määrää käytetylle tavaralle. Kuukauden tilitys oli 260 euroa ja se oli paljon enemmän kun olin tuosta kilpailijan puljussa saanu myytyä. Oon kyllä tyytyväinen.

    • 19+3

      Mitä maksaa viikko siellä? Entä kaksi?

    • hamstraaaja

      Kurikan wanhakalusteen kirppari hyvä,melki joka tuote vain euron kappale!!

    • Jassu84

      Mulla on prosenttimyynnissä Kanalassa mut halvimmillaan pöydän saa 5 eur viikko. Eikös Wanhakaluste myy vain omia tuotteitaan eli sinne ei voi mennä myymään mitään???

    • venla1

      Kävin Kanalassa ja se on kuin antiikkiliike. Upeita huonekaluja!

      • antiikmies

        joo antikkiliikkeen hinnat kyllä mutta tavara perus kirppariroinaa!!


      • venla1
        antiikmies kirjoitti:

        joo antikkiliikkeen hinnat kyllä mutta tavara perus kirppariroinaa!!

        Ai no et vissiin ollu ostohousuissa jos et tinkaamaan ruvennu. Ite sain ainakin just sohvakaluston satasella. Hyvä, puhdas ja ehjä ja satasella sain niin että ei mun mielestä ollu kallis kun SPR:lläkin on paljo kovemmat hinnat. Myyjä soitti tavaran omistajalle ja sopi halvemman hinnan.


      • antiikmies
        venla1 kirjoitti:

        Ai no et vissiin ollu ostohousuissa jos et tinkaamaan ruvennu. Ite sain ainakin just sohvakaluston satasella. Hyvä, puhdas ja ehjä ja satasella sain niin että ei mun mielestä ollu kallis kun SPR:lläkin on paljo kovemmat hinnat. Myyjä soitti tavaran omistajalle ja sopi halvemman hinnan.

        aina ostomielellä mutta sillä kertaa vaan ei ollut mitään kiinnostavaa,ja toiseksi jos pyyntihinta on jo aivan liikaa niin kyllä siinä menee mieli edes tarjota mitään,toki aina voi kokeilla.vihjeenä voin kertoa että jo pyyntihinta kohdalleen niin kauppa voi käydäkkin.
        spr kirppis on ehkä vähän huono vertailukohde,tavarathan tulevat sinne osaksi
        lahjoituksina ja tuotto käytetään hyväntekeväisyyteen?


    • ettäniin

      Ja että muka " paras kirppis Etelä -Pohjanmaalla".
      Kyllä nyt narahti.
      Taitaapi ollut taas itsensä omistaja asialla kehumassa omaansa!!!!!!!!!!!
      Näin on ollut muissakin foorumeissa.

      • nojaa

        No kuinkas tässä nyt näin kävi,että Kurikan ja Etelä-Pohjanmaan paras kirppis k..... k..... on......!


    • Nennu76

      Tykkään <3 Henkilökunta mukavaa ja iloista ja kauppa kävi ja tein löytöjäkin Arabiaa. Oli paljon porukkaa ja jotain muutosta tekivät. Tekisivätköhän ehdottamani kahvion?

      • niinkai

        Olit paikalla mutta et tiennyt mitä tekivät......vaikka olit ehdottanut kahviota......
        Taas vähä haiskahtaa omalle kehulle.....


    • hupaisaa

      Omistaja itte tää hehkuttaa kirpputoriaan ku asiakkaita ei ole ja kauppa ei käy.. :)

      • näin

        Joo ja moittii muiden kirppareita kuinka törkeitä ne ovat.
        Luulee kai että muita moittimalla saa omansa ylös.


      • ansku31

        Paras kirppari ehdottomasti!!! Halvat hinnat ja laadukkaita tavaroita!!!


      • Kanalan_asiakas

        Hahaa niin näkyy läpi että joku katkera kilpailija siellä kommentoi. :D Kiinnittäisivät kaikki muutki asiakaspalveluunsa huomiota niin että olis edes puolet Kaijan Kanalan palvelutasosta niin ehkä joku viittis olla teilläki. :D :D :D


    • krkroe

      Hinnat on pilvistä ! Ei paras mutta kirppari kumminkin ! on aivan turha mesota paremmudesta jos ei oo kiertäny muutakuin tahkoa,jos sitäkään !

      • TeroAnneli

        Onhan Huushollin aarteet myös kurikkalainen kirppis vaikka Jurvassa sijaitseekin. Suosittelen poikkeamaan myös heidän varastomyyntipäivillään. Siel vasta laatutavaraa onkin.


      • näin

        Onko se edes mikään kirppari kun siellä on koirat pää asia.En halua ainakaan mennä sellaiseen paikkaan jossa koirat parveilee sisällä irti ja niitä palvotaan!!!!!!!!!!!


    • Kirppisten_kiertäjä

      Minun mielestäni taas Kurikan kirpputori on parempi. Kooltaan pienempi, mutta enemmän olen sieltä löytänyt ostettavaa. http://www.kirppikset.info/kirppikset/kurikan-kirpputori

      Etelä-Pohjanmaan parhaat kirppikset löytyvät Seinäjoelta. Joupin kirppis ja Ullakko ovat aivan vierekkäin Cittarin lähellä, ja molemmat ansaitsisivat Etelä-Pohjanmaan paras kirppis tittelin.

    • Kaupanpäälliseksiötökät

      En suosittele ostamaan käytettyjä pehmustettuja huonakaluja kirppareilta tai mistään muualtakaan. Sohvakalustot ym vastaavat pitää ostaa uusina. Niitä olen vinon pinon uutta verhoilua varten purkanut, ja voin kertoa, että päältä se on moni kakku kaunis. En edes viitsi luetella, mitä kaikkea verhoilun alta on paljastunut. Lukuisten eri eritteiden lisäksi voi saada kotiinsa mm. sokeritoukkia tai muita hankalasti hävitettäviä "elukoita".
      Jos käytettynä ostaa, kannattaa ainakin sitten verhoiluttaa ne uudelleen. Moni muuten vie vanhat sohvansa kirppareille myyntiin senkin takia, koska kaatopaikalle verhoillun huonekalun vienti on tosi kallista puuhaa.

      Jokainen toki tekee tahtonsa mukaan. Tässä vain vinkiksi, kun joku tuolla aiemmin tässä ketjussa kehui hyvän kaluston saaneensa halvalla....

    • KaijanKanala

      :) On teillä mielenkiintoiset keskustelut. :) Kaikilla on omat mielipiteet ja niin saa ollakkin. Yhden asian kuitenkin oikaisen mielelläni. En koskaan moiti kilpailijoita, mielestäni he ovat kolleegoita joiden kanssa olisi mukava ehdä yhteistyötä vaikka markkinoinnissa.

      Jokaisella on omat vahvuutensa ja meillä vahvana on lemmikkipuoli. Varsinkin kun Kurikassa ei ole muuta lemmikkeihin erikoistunutta liikettä josta löytää korkealaatuiset premium-tason koiran ruuat ja herkut.

      Meille on tullut myös lisää kalusteita, uudenaikaisia ja vanhoja. Ne ovat aika kauniita. Oi ja lasia ja kaikenlaisia kahvikalustoja. Tulossa on pari Muranon lamppua, mutta toisen taidan olla myynyt. Ihania tauluja, Nandor Mikolaa ja Nelimarkkaa, mutta näille olemme järjestäneet myyntinäyttelyn Tamperelaiseen galleriaan.

      Meitä voit seurata facebook-sivuillamme https://www.facebook.com/kaijankanala
      Sinun ei tarvitse olla facessa selataksesi sivujamme. Sivumme ovat julkiset. :)

      Tervetuloa vastakin Kaijan Kanalaan Kurikkaan. :) Mukava nähdä teitä.

      Ystävällisin terveisin
      Marjaleena / Kaijan Kanala

      • vaikuinka

        Taas tämä rouva mainostaa jopa täälläkin ittiänsä
        "Meitä voi seuratafasebook-sivuillamme jne .....on tuttua jo muualtakin oli kylläkin muka asiakkaan kirjoittama.
        Haiskahtaa nar.....n touhulta.
        Ei muitten kirpparien tarvitse nuon kovaa "melua" itsestään pitää,silti kauppa käy.
        Oikein huvittaa tämä yliampuva temppuilu.


      • rommaloota

        on aika erikoonen ihminen,täälä hölynpölypalstallakin pitää itteensä kehua,aika pienet on piirit,muut kirpparinpitäjät kyllä tuntuvat pärjäävän aika hyvinkin vaikkei täälä huutelekkaa...


    • Jalasjärvinen

      Pitää vissiin huomenna käydä. Miten sinne osajaa

      • suvi80

        Lähellä jäähallia,paulaharjuntien varressa,aivan ihana paikka,kannattaa poiketa!!!


      • omaatavaraa

        jalasjärviselle:ota oikea asenne, muuten joudut katumaan!!!!


      • jalasjärvinen
        omaatavaraa kirjoitti:

        jalasjärviselle:ota oikea asenne, muuten joudut katumaan!!!!

        Joo en luule mitään ennenku näen.
        Liikaa varmaan kehuttu paikkaa täällä.
        Mikä nyt kenenkään mielestä ON ihanaa


    • kirppiss

      Olipas taas ihania tavaroita siellä

    • vanhojalikaisia

      Kuka hullu enää nykypäivänä viitsii kirppareilta ostaa toisten vanhoja tavaroita ja vaatteita nyt ainakaan,esim cittarista saa useinki tarjouksesta tosi hyviä merkkivaateita alle puoleenhintaan,en ainakaan ilkeesi pitää toisten vanhoja rettuja päälläni,mieluummin ostan uusia enkä hikisiä vanhoja!! yök!!

    • justme221

      Ainaki pöytävuokra hinnat on tosi alhaiset siellä!

      Mielestäni paljon sellaista kivaa pikkukrääsää jos tykkää retrosta.
      Erilaisia astiastoja ja muuta lasitavaraa yms. Kuppia ja koristetta on paljon. Mielestäni myös siisti kirppis noin muuten.

      Sohvat ja muut kalusteet ovat mielestäni hieman liian kalliita ikäänsä ja kuntoonsa nähden. Myös VHS-Videot on kai jo aikansa eläneitä eikä kai niitä kukaan huoli.....

      Henkilökunta on mukavaa siellä.

      • hyväätavaraa

        paras kirppari koko suomes ja todella ihana ja mukava henkilökunta ja asiansa osaava ammattilainen,suosittelen lämpimästi!! ja tuotteet puhtaita ja hyväkuntoisia,ei ole mitään turhaa rojua ollenkaan.Nyt vaan ostoksille!:)


      • Vsavinkuu

        Joko sielä kortilla saa maksettua?
        En viitti käteistä hakea yhden kirppiksen vuoksi kun ei missään muualla tarvitte.
        Kulkukauppiaillakin on jo korttimaksu tätä päivää.


    • Jjjkjjjjj

      Oliko kyseessä Pirjon ilotalo Sahatie 4d 9 kyllä sieltä juorutaan kuten A nen jatkuva pirin veto korttia odotellessaan ja Pirjon runsaaseen opioidikipulääkekäyttöön ei puututa mutta muista nähdään vaivaa oiskohan takavuosien Markus Hakala pol ja vart Hakkarainen taas ym valkeakosken oman likan elämää helpottamassa muihin verrattuna

      • piriii

        Ja sama suomeksi kiitos.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      74
      2240
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1751
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      157
      1606
    4. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1382
    5. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1378
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      293
      1237
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1109
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1063
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1052
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      948
    Aihe