Kurikan ja Etelä-Pohjanmaan paras kirppis Kaijan Kanala

Sain niin hyvää palvelua jotta nyt on pakko hehkuttaa. Hinnoottelivat ja laittoovat hyllyhyn mun tavarani ja pitivät vielä siistinäki. Kauppa on käyny hyvin ja ostaes hinnat on kohorallansa. Suosittelen.
Minen itte oo facepookis mutta täältä löytyy iliman jäsenyyttäki kuvia https://fi-fi.facebook.com/kaijankanala
Ilmianna
Jaa

38 Vastausta

IHANAA, KIRPPIS !! TULLAAN PIAN !!
Ilmianna
Jaa
Onko tämä kanala siis jokin kirpputori,missä myydään vanhoja tavaroota.
Olis varasto täynnä vanhaa rojua,minkä voisin ilomielin jollekkin lahjoittaa.
Täytyypä kysyä asiasta.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Juu kyllä Kari on ja se on aivan ihana.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
En todellakaan suosittele, Kurikassa on parempiakin kirppiksiä!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Hahaa, te kilpailijat ootte kyllä aika noloja kun yritätte tällai mollata. Mä nolostun ihan teidän puolestanne. :D
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
merja7 kirjoitti:
Hahaa, te kilpailijat ootte kyllä aika noloja kun yritätte tällai mollata. Mä nolostun ihan teidän puolestanne. :D
Nolostut,miksi? Olen käynyt kyseisellä kirpparilla,ja mielestäni tavarat olivat kyllä aika kalliita,huomioiden että kuitenkin käytettyjä.sohvia oli hyvä valikoima ja osa aivan käyttökelpoisiakin,mutta... aivan liian kalliita!!! muuten kyllä tykkäsin paikasta ja myyjä oli mukava.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Tavarat ylihintaisia, kauppa ei käy.
Ilmianna
Jaa
Mulla ainakin kauppa kävi hyvin kun laitoin hinnat kohdalleen. Asiakkaat itehän ne hinnat määrää käytetylle tavaralle. Kuukauden tilitys oli 260 euroa ja se oli paljon enemmän kun olin tuosta kilpailijan puljussa saanu myytyä. Oon kyllä tyytyväinen.
Ilmianna
Jaa
Mitä maksaa viikko siellä? Entä kaksi?
Ilmianna
Jaa
Kurikan wanhakalusteen kirppari hyvä,melki joka tuote vain euron kappale!!
Ilmianna
Jaa
Mulla on prosenttimyynnissä Kanalassa mut halvimmillaan pöydän saa 5 eur viikko. Eikös Wanhakaluste myy vain omia tuotteitaan eli sinne ei voi mennä myymään mitään???
Ilmianna
Jaa
Kävin Kanalassa ja se on kuin antiikkiliike. Upeita huonekaluja!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
joo antikkiliikkeen hinnat kyllä mutta tavara perus kirppariroinaa!!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
antiikmies kirjoitti:
joo antikkiliikkeen hinnat kyllä mutta tavara perus kirppariroinaa!!
Ai no et vissiin ollu ostohousuissa jos et tinkaamaan ruvennu. Ite sain ainakin just sohvakaluston satasella. Hyvä, puhdas ja ehjä ja satasella sain niin että ei mun mielestä ollu kallis kun SPR:lläkin on paljo kovemmat hinnat. Myyjä soitti tavaran omistajalle ja sopi halvemman hinnan.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
venla1 kirjoitti:
Ai no et vissiin ollu ostohousuissa jos et tinkaamaan ruvennu. Ite sain ainakin just sohvakaluston satasella. Hyvä, puhdas ja ehjä ja satasella sain niin että ei mun mielestä ollu kallis kun SPR:lläkin on paljo kovemmat hinnat. Myyjä soitti tavaran omistajalle ja sopi halvemman hinnan.
aina ostomielellä mutta sillä kertaa vaan ei ollut mitään kiinnostavaa,ja toiseksi jos pyyntihinta on jo aivan liikaa niin kyllä siinä menee mieli edes tarjota mitään,toki aina voi kokeilla.vihjeenä voin kertoa että jo pyyntihinta kohdalleen niin kauppa voi käydäkkin.
spr kirppis on ehkä vähän huono vertailukohde,tavarathan tulevat sinne osaksi
lahjoituksina ja tuotto käytetään hyväntekeväisyyteen?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Ja että muka " paras kirppis Etelä -Pohjanmaalla".
Kyllä nyt narahti.
Taitaapi ollut taas itsensä omistaja asialla kehumassa omaansa!!!!!!!!!!!
Näin on ollut muissakin foorumeissa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
No kuinkas tässä nyt näin kävi,että Kurikan ja Etelä-Pohjanmaan paras kirppis k..... k..... on......!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Tykkään <3 Henkilökunta mukavaa ja iloista ja kauppa kävi ja tein löytöjäkin Arabiaa. Oli paljon porukkaa ja jotain muutosta tekivät. Tekisivätköhän ehdottamani kahvion?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Olit paikalla mutta et tiennyt mitä tekivät......vaikka olit ehdottanut kahviota......
Taas vähä haiskahtaa omalle kehulle.....
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Omistaja itte tää hehkuttaa kirpputoriaan ku asiakkaita ei ole ja kauppa ei käy.. :)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
Joo ja moittii muiden kirppareita kuinka törkeitä ne ovat.
Luulee kai että muita moittimalla saa omansa ylös.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Paras kirppari ehdottomasti!!! Halvat hinnat ja laadukkaita tavaroita!!!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Hahaa niin näkyy läpi että joku katkera kilpailija siellä kommentoi. :D Kiinnittäisivät kaikki muutki asiakaspalveluunsa huomiota niin että olis edes puolet Kaijan Kanalan palvelutasosta niin ehkä joku viittis olla teilläki. :D :D :D
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Hinnat on pilvistä ! Ei paras mutta kirppari kumminkin ! on aivan turha mesota paremmudesta jos ei oo kiertäny muutakuin tahkoa,jos sitäkään !
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Onhan Huushollin aarteet myös kurikkalainen kirppis vaikka Jurvassa sijaitseekin. Suosittelen poikkeamaan myös heidän varastomyyntipäivillään. Siel vasta laatutavaraa onkin.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Onko se edes mikään kirppari kun siellä on koirat pää asia.En halua ainakaan mennä sellaiseen paikkaan jossa koirat parveilee sisällä irti ja niitä palvotaan!!!!!!!!!!!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Minun mielestäni taas Kurikan kirpputori on parempi. Kooltaan pienempi, mutta enemmän olen sieltä löytänyt ostettavaa. http://www.kirppikset.info/kirppikset/kurikan-kirpputori

Etelä-Pohjanmaan parhaat kirppikset löytyvät Seinäjoelta. Joupin kirppis ja Ullakko ovat aivan vierekkäin Cittarin lähellä, ja molemmat ansaitsisivat Etelä-Pohjanmaan paras kirppis tittelin.
Ilmianna
Jaa
En suosittele ostamaan käytettyjä pehmustettuja huonakaluja kirppareilta tai mistään muualtakaan. Sohvakalustot ym vastaavat pitää ostaa uusina. Niitä olen vinon pinon uutta verhoilua varten purkanut, ja voin kertoa, että päältä se on moni kakku kaunis. En edes viitsi luetella, mitä kaikkea verhoilun alta on paljastunut. Lukuisten eri eritteiden lisäksi voi saada kotiinsa mm. sokeritoukkia tai muita hankalasti hävitettäviä "elukoita".
Jos käytettynä ostaa, kannattaa ainakin sitten verhoiluttaa ne uudelleen. Moni muuten vie vanhat sohvansa kirppareille myyntiin senkin takia, koska kaatopaikalle verhoillun huonekalun vienti on tosi kallista puuhaa.

Jokainen toki tekee tahtonsa mukaan. Tässä vain vinkiksi, kun joku tuolla aiemmin tässä ketjussa kehui hyvän kaluston saaneensa halvalla....
Ilmianna
Jaa
:) On teillä mielenkiintoiset keskustelut. :) Kaikilla on omat mielipiteet ja niin saa ollakkin. Yhden asian kuitenkin oikaisen mielelläni. En koskaan moiti kilpailijoita, mielestäni he ovat kolleegoita joiden kanssa olisi mukava ehdä yhteistyötä vaikka markkinoinnissa.

Jokaisella on omat vahvuutensa ja meillä vahvana on lemmikkipuoli. Varsinkin kun Kurikassa ei ole muuta lemmikkeihin erikoistunutta liikettä josta löytää korkealaatuiset premium-tason koiran ruuat ja herkut.

Meille on tullut myös lisää kalusteita, uudenaikaisia ja vanhoja. Ne ovat aika kauniita. Oi ja lasia ja kaikenlaisia kahvikalustoja. Tulossa on pari Muranon lamppua, mutta toisen taidan olla myynyt. Ihania tauluja, Nandor Mikolaa ja Nelimarkkaa, mutta näille olemme järjestäneet myyntinäyttelyn Tamperelaiseen galleriaan.

Meitä voit seurata facebook-sivuillamme https://www.facebook.com/kaijankanala
Sinun ei tarvitse olla facessa selataksesi sivujamme. Sivumme ovat julkiset. :)

Tervetuloa vastakin Kaijan Kanalaan Kurikkaan. :) Mukava nähdä teitä.

Ystävällisin terveisin
Marjaleena / Kaijan Kanala
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Taas tämä rouva mainostaa jopa täälläkin ittiänsä
"Meitä voi seuratafasebook-sivuillamme jne .....on tuttua jo muualtakin oli kylläkin muka asiakkaan kirjoittama.
Haiskahtaa nar.....n touhulta.
Ei muitten kirpparien tarvitse nuon kovaa "melua" itsestään pitää,silti kauppa käy.
Oikein huvittaa tämä yliampuva temppuilu.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
on aika erikoonen ihminen,täälä hölynpölypalstallakin pitää itteensä kehua,aika pienet on piirit,muut kirpparinpitäjät kyllä tuntuvat pärjäävän aika hyvinkin vaikkei täälä huutelekkaa...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Pitää vissiin huomenna käydä. Miten sinne osajaa
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
Lähellä jäähallia,paulaharjuntien varressa,aivan ihana paikka,kannattaa poiketa!!!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
jalasjärviselle:ota oikea asenne, muuten joudut katumaan!!!!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
omaatavaraa kirjoitti:
jalasjärviselle:ota oikea asenne, muuten joudut katumaan!!!!
Joo en luule mitään ennenku näen.
Liikaa varmaan kehuttu paikkaa täällä.
Mikä nyt kenenkään mielestä ON ihanaa
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Olipas taas ihania tavaroita siellä
Ilmianna
Jaa
Kuka hullu enää nykypäivänä viitsii kirppareilta ostaa toisten vanhoja tavaroita ja vaatteita nyt ainakaan,esim cittarista saa useinki tarjouksesta tosi hyviä merkkivaateita alle puoleenhintaan,en ainakaan ilkeesi pitää toisten vanhoja rettuja päälläni,mieluummin ostan uusia enkä hikisiä vanhoja!! yök!!
Ilmianna
Jaa
Ainaki pöytävuokra hinnat on tosi alhaiset siellä!

Mielestäni paljon sellaista kivaa pikkukrääsää jos tykkää retrosta.
Erilaisia astiastoja ja muuta lasitavaraa yms. Kuppia ja koristetta on paljon. Mielestäni myös siisti kirppis noin muuten.

Sohvat ja muut kalusteet ovat mielestäni hieman liian kalliita ikäänsä ja kuntoonsa nähden. Myös VHS-Videot on kai jo aikansa eläneitä eikä kai niitä kukaan huoli.....

Henkilökunta on mukavaa siellä.
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Kurikan ja Etelä-Pohjanmaan paras kirppis Kaijan Kanala

Sain niin hyvää palvelua jotta nyt on pakko hehkuttaa. Hinnoottelivat ja laittoovat hyllyhyn mun tavarani ja pitivät vielä siistinäki. Kauppa on käyny hyvin ja ostaes hinnat on kohorallansa. Suosittelen.
Minen itte oo facepookis mutta täältä löytyy iliman jäsenyyttäki kuvia https://fi-fi.facebook.com/kaijankanala

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta