Onko useamman tapailu välttämätöntä?

Hole-in-One

Tiedättekö tai tunnetteko ihmisiä, jotka olisi heti ensimmäisellä yrittämällä löytäneet elämänsä rakkauden vai kuuluuko harjoituskappaleet asiaan? Alkaako kaduttaa kun ei harrastanutkaan nuorena seksiä monien kanssa ja tehnyt kaikkia jänniä sinkkuelämän juttuja, jos sitoutuu heti ekalla osumalla? Mitä on palstan viisaat mieltä?

6

113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Omat vanhempani tapasivat kuulemma lukiossa joten ei varmaan ainakaan hirveän monta kumppania ollut takana... tosin, mistäs sitä ikinä tietää. :D

      Joitain ehkä nakertaa ja joitain ei, hankala sanoa. Hankala kyllä kuvitella mitä siinä oikein sitten katuisi, jos on sen partnerinsa kanssa hynttyyt yhteen lyönyt eikä itse suhdetta kadu tai halua lopettaa. Aika monet jännyydet on kuitenkin mahdollista kokea senkin ihmisen kanssa, ja ei sinkkukaan niitä saa sormiaan napsautamalla.

      Jos on tyytymätön suhteeseen eikä halua sitä jostain muista asianhaaroista riippuen lopettaa, niin se on sitten eri juttu.

    • ATM-aisurille jämät

      Nainen kuuluu AINA korkkaajalleen.

    • Hmmm...

      Uskoisin, että yhä vieläkin moni pari tapaa jo varsin nuorena ja jää yhteen. Näin ollen seikkailut jäävät väliin.

    • laatu vs määrä

      Ihmiset ovat persooniltaan täysin erilaisia. Samat asiat eivät päde kaikkiin.

      Ne jotka eivät kaipaa syvällistä suhdetta, tykkäävät kokeilla useampia pelkästä kokeilemisen ilosta. Vaikka heille on enemmän matchejä eli toisia samankaltaisia, he eivät osaa sitoutua niin voimakkaasti etteivätkö myös eroaisi.

      Toinen ääripää on, että kaipaa tiivistä liittolaisuutta, jolloin henkiset vaatimukset suhteelle ovat korkeat. Tällaisen ihmisen oma kokeilun halu on kuitenkin matala, sillä minkäänlainen suhde vaatii syvän luottamuksen, eikä sitä kertakaikkiaan synny vain kokeilemalla.

      Eli perinteiset laatu vs. määrä tyypit on kyseessä. Ensimmäinen panostaa suhteissaan määrään ja kokeiluun. Jälkimmäinen laatuun ja luottamuksen rakentamiseen. Sinun pitää tuntea itsesi kumpaa haet. Silloin voit myös panostaa etsintäsi samankaltaiseen kumppaniin.

    • jokainen on rakkaude

      se_vinee on ihan oikeassa sen yhden kanssa voi myös kokea kaikki jännyydet ei siihen muita tarvita yleensä monien kanssa olleet eivät ole oikeasti onnellisia ja harmittaa jälkikäteen kun on maannut monien kanssa yleensä on vain käytetty hyväksi ollut pelkkä pano vaikka on itse rakastunut tai ihastunut monien käyttämä ei tiedä mitä on oikea rakkaus sitä ei rahalla saa mutta ei kai kukaan ole itse valinnut olevansa hyväksi käytetty jokainen kaipaa sitä yhtä ja oikeaa aitoa rakkautta

    • g44g4gg4g4g4g4g4g4g4

      Mitä juttuja voi tehdä sinkkuna muttei suhteessa? Melkeinpä samaa se on useammankin naisen kanssa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      958
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      78
      694
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      694
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe