"Teloitetun" J Foleyn sisko esiintyi jo aiemmin Sandy Hoaxissa!

Pres Niinistö

20

217

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Northwoods

      HOHOOOO!

      Ne oikein urakoi noita kusetuksia samalla kaavalla.

      Kekekekek ei osaa vastata ilman esimiehensä ohjeistusta...

    • Prototyyppijuude

      "Sisko" näyttää ihan perus nenäapinalta.

    • Yhdennäköisyys pinnallista. Kohdasta 3:30- kun katsoo niin huomaa mm. että oikeanpuoleisella on nenä selvästi pitempi ja kapeampi.

      Riki Sorsakin näyttää enemmän Rod Stewardilta.

      • itse sensuuri

        Kekekin parhaat postit ovat ne jotka hän itse poistaa :)


      • Northwoods

        HOHOOOO! Kylläpä nyt olet hädissäsi.


    • älä välitä

      Kekek uskoo että me olemme salaliitossa hänen arvomaailmaansa edustavia vastaan.

      • No kerropa jotain minun arvomaailmasta?


      • 191cm
        kekek-kekek kirjoitti:

        No kerropa jotain minun arvomaailmasta?

        Siinä haisee paska ja soi balalaikka. Koska olet LYHYT, olet myös katkera ja kyrpiintynyt.


      • 191cm kirjoitti:

        Siinä haisee paska ja soi balalaikka. Koska olet LYHYT, olet myös katkera ja kyrpiintynyt.

        Et vielä kertonut mitään minun arvomaailmasta, vaikka sen otit puheeksi. Niin että kerropa siitä vähän.


      • Irwinin hattu
        kekek-kekek kirjoitti:

        Et vielä kertonut mitään minun arvomaailmasta, vaikka sen otit puheeksi. Niin että kerropa siitä vähän.

        Sama kaava jatkuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.... Huijauksia huijauksien perään.... https://www.youtube.com/watch?v=c6BGoE5fqoI Ferguson HOAX !!


      • Irwinin hattu kirjoitti:

        Sama kaava jatkuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.... Huijauksia huijauksien perään.... https://www.youtube.com/watch?v=c6BGoE5fqoI Ferguson HOAX !!

        Ai, että hehän-ovat-kuin-kaksi-marjaa -leikki jatkuu?


      • Lyhyt Panu
        kekek-kekek kirjoitti:

        Et vielä kertonut mitään minun arvomaailmasta, vaikka sen otit puheeksi. Niin että kerropa siitä vähän.

        Arvomaailmasi on perseestä.


      • Lyhyt Panu kirjoitti:

        Arvomaailmasi on perseestä.

        Et vieläkään kertonut mitään minun arvomaailmasta, vaikka sen otit puheeksi. Niin että kerropa siitä vähän.


    • ---

      http://www.youtube.com/watch?v=xT432U8BjAk

      Tässä on selkeästi käytetty meikkiä, photoshoppia, trikkikuvausta ja kaikkia mahdollisia adoben tuotteita jotta tuo nainen ei näyttäisi täysin Angelina Jolielta. Oikeasti se on Angelina Jolie! Ihan selkeästi! Ei tarvitse miettiä 2 sekuntia enempää nähdäkseen että se on Angelina Jolie.

      Maailmassa ei missään nimessä voi, EIKÄ SAA olla samannäköisiä ihmisiä. Ne jotka ovat samannäköisiä, toinen heistä on aivan saletisti reptiliaani! Ihan aikuisten oikeesti on! Jos ette usko mua niin uskokaa edes David Ickeä. Jos ette usko niin kuolette helvetin lieskoissa ja sitten huudatte äitiä avuksi!

    • EUkut

      Keke käy peukuttamassa omia kommenttejaan.

      • Voin kertoa arvomaailmastani sen verran että arvomaailmaani ei kuulu omien kirjoitusten peukuttaminen.

        Epäilenkin, että kertakäyttönikki EUkut (3.9.2014 02:04) tässä vain projisoi omaa käytöstään muihin.


    • palkaton sellainen

      kaikki sen tietää keke on illuminazionistien h u o r a

    • Ei näytä samalta

      Paitsi että miss israelin naama on puolet pidempi kuin tuolla toisella, sokeako olet?

      Israelilaiset naiset yleensä näyttävät hevoselta, kuten tässäkin tapauksessa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1897
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1584
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1306
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1242
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1206
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1182
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1171
    10. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      44
      1166
    Aihe