Trivaco Eihän tarvitse pyytää anteeksi parenmuuttani

heissan

Mainos jossa miehenkilö tukee naisystäväänsä ehkä vaimoaan, on tietysti liikuntarajoitteinen. Mies ehkä fysioterapeutti Ettkö näe mainoksen negatiiviset kritisoijat että mies tukee naista omalla kropallaan sekä myöhemmin kantaa naisensa koska naisella on juku liikunnalinen rajoite. Näin sen on oltava joten olen ratkaissut itse keksimäni tehtävän.

Mainoksen voi myös nähdä täten joka johdonmukaisesti ajattelen myös kuvastaa että rajoitteet eivät estä näkemästä maailmaa Tämä oli varmasti liian vaikea negatiivisille mutta saatte uusia :) Ettehän ole olleet kanssani kiinalaisella ns. aamuvenyttelylläkään Minäpä olen.

Mukavaa päivänjatkoa tämä on kyllä joskus kiusalista olla niin paras :)

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heissan

      Heissan, noin lyhyen esseen tekeleen kirjoitin viimeksi pöyristyttävää :) muuta sana brändäyksestä kun asiantuntija laadukkaasti kirjoitti siitäkin kuinka suomalaiset eivät osaa brändätä itseään ja Nyt asiantuntijalle siihen vastine. Einiin. Trivaco kyllä mainostaa romanttisia kuin historiallisia kuin vähemmän laatuakaan mutta. Hyvin monet suomalaiset menevät näihin vaatimustasoltaan kuin myös odotavvat pukeutumisetikettiä . Pelkät polvihousut ja joku t,paita kuin reput selässä En ole kieltämässä ettäkö eivät siten rennosti esiintyä Ne on toiset tyypit jotka katsovat vähän pitkään sekä kirjoittavat kaikissa mahdolisissa matkailupalstoilla minä En.


      Itse olen asunut niissä missä ei suomalaisia juuri käy enkä nyt tunne tarvetta esitellä että ette vain reppumatkailijat ärsyyntyisi :) kun luette teksitiä tietysti siten että nyt teidän pukeutumiseen puutun. En vaan toetaen että se on sivistystä kuin itsensä brändäämistä miten ja millätavalla itse mahdolisesti maassa kuin maassa asut /käyttäydytte.

      Voittopuolisesti todellisuudessa paikan päällä kuin avaruusmatkoilla mutta olen oppinut kuinka toisten tarve mainostaa itseään maailman matkailijana on hyvinkin heille itselleen tärkeätä joten eiköhän heitä riitä pitämään itsestään meteliä jotta minun tarvitsisi. Meitä on moneksi kuin matkakohteitakin Hyvää lomaa sitten minne päädyttekin polvihouisuissa ja reput selässä minä EN.

      Hyvää huomenta :) pyydän teitä puolialastomia siirtymään toiseen aamiaispöytään tämä pöytä kokonaisuudessaan on varattu vain minulle joten olisitteko niin ystävällisiä ja katsoisitte toisen pöydän itsellenne.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4903
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4453
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2881
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1709
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      105
      1684
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1551
    Aihe