Mistä voi tietää mitä hengen fedelmiä uskovalla on?
Olen mielestäni kärsivällinen mutta silti tunnen toisinaan kärsimättömyyttä tilanteissa joissa kärsivällisyys punnitaan. Eilen odottelin autossa 2h maallista keuhkosairasta, ei tupakoinut tullakseen keuhkosairaaksi, isääni palaavaksi sairaalasta.
Hengen hedelmät
3
94
Vastaukset
- *Jukka
Kyllä hedelmät näkyvät. Ihmisen itsensä ei ole aina tarpeellista niitä havaita, mutta ympäristö kyllä näkee ne. Itse asiassa sama 'linja' kuin pelastuksessa, joka ilmenee tietoisessa katumuksessa ja itsetiedottomassa pyhityksessä. Jos alat etsimään itsestäsi Hengen hedelmää tai pyhityksen merkkejä, niin menetät pian rauhasi, mutta kun kuljet lapsen lailla Jeesuksen yhteydessä, niin hedelmät ja pyhityselämä todistavat ympäristöllesi Jumalan todellisuudesta.
- leeviläinen
Sen saat tietää omalla kohdallasi, kun luet kertauksena päivittäin Raamatun Kirjoituksista Hengen hedelmästä kertovan kohdan alaviitteineen, (Gal. 5:22), ja tarkkailet omaa elämääsi tämän sanankohdan perusteella, niin siitä se selviää..
Siinä näkyy jo Isä Jumalan vaikuttama rakkaus, että odotat kärsivällisesti 2 tuntia autossa.. Eräs uskovainen pyysi pastoria rukoilemaan hänen puolestaan, että hän saisi enemmän kärsivällisyyttä. Pastori rukoili: "Herra anna hänelle ahdistusta elämään." Uskova säikähti ja sanoi, että ei hän ahdistusta pyytänyt, vaan kärsivällisyyttä. Pastori sanoi, että Raamattu lupaa: "...sillä me tiedämme, että ahdistus saa aikaan kärsivällisyyttä ..."(Room 5:3).
Usein hengen hedelmä kypsyy juuri vaikeuksien ja ahdistuksen keskellä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv8515617Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2014984- 534763
- 244457
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni234366Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv364180Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h574059No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol433908- 623653
- 423305