Älkää piitatko kohtaamastanne pilkasta, sillä me ylöstempausvarmuudessa elävät uskovaiset pääsevät taivaan iloista käsin katselemaan pilkkaajien ja vääräuskoisten hirvittäviä kärsimyksiä vihan ja ahdistuksen aikoina. Sen katseluhan on yksi taivaan ihanista nautinnoista. Lisäksi me tulemme Jeesuksen rinnalla voittoisina sotajoukkoina takaisin maan päälle Harmageddoniin taistelemaan voittamattomina ja tappamaan antikristuksen joukot viimeiseen mieheen, naiseen ja lapseen.
Sitten alkaa tuhatvuotiskausi, jolloin me ylöstemmatut morsiamet olemme Jeesuksen ylimpiä pappeja ja tuomareita, kaikkein rakastetuimpia, kunnioitetuimpia, ylistetyimpiä ja palvotuimpia ihmisiä, joiden jalkoja naiset suutelevat.
On vain oikeutettua, että nyt, kun rienaajat ja pilkkaajat halveksuvat meitä kaikkialla netissä ja IRL räyhäten ja haukkuen ja meidän päällemme syljetään, että siitä koituu heille iankaikkinen kidutusrangaistus. Olette aivan itse aiheuttaneet tämän itsellenne koska olette paaduttaneet sydämenne Jeesusta vastaan.
Rohkaisun sana lopunajan uskoville
olawi_
1
<50
Vastaukset
VÄÄRIN!!! Ei uskovia oteta täältä pois ennenkuin Jeesus tulee toisen kerran ennen viimeistä tuomiota silloin otetaan Herraa vastaan. Ei Jeesus tule enään kahta kertaa kuten Leo Meller opettaa, että Jeesus tulee ensin näkymättönä hakemaan ja sitten tulee 7 vuoden vaivan aika. Vain jehovan todistajat uskoo Jeesusken näkymättömään tulemiseen. Kyllä seurakunta on täällä maanpäällä loppuun asti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815