Nyt ei oo kyse siis puolustajista ja maalivahdeista.
Otsikon piti mennä nyt oikein enkä tarkoita kaikkia pelaajia vaan ainoastaan hyökkääjiä.
Jo alunperin sen alkuperäisen olisi pitänyt olla Top20 parhaat hyökkääjät, ja siinä tuli väärinkäsityksiä, eivätkä ihmiset joko hoksanneet sitä vaikka monasti selitin asian miten se on tai he piruuttaan ärsyttivät minua.
Haluan että ylläpito poistaa sen ketjunavauksen, koska otsikon nimi meni vituralleen ja siellä keskusteluissa on tyyppejä hyvin typerine argumentteineen, vaikka monesti selitin heille, että en tarkoittanu oikeasti maalivahteja ja puolustajia.
No tässä anyway mun listani;
1.Gretzky(voitti kaiken, pelasi hyvin kahteen suuntaan, osasi pelata, uskomattomat tilastot, johtaja)
2.M.Lemieux(kaksi kannua kalpenee kuitenki Väinön useiden rinnalla, mut kivenkova ammattimies)
3.G.Howe
4.Messier
5.Yzerman
6.Maurice Richard
7.Forsberg(huikee tahto-ja taitopelaaja, fyysinen myös, voitti kaiken urallaan)
8.Sakic
9.Lindros
10.Crosby
11.Jagr(ei pystyny voittaan cupia muissa seuroissa eikä ilman Mariota, ei henkisesti tarpeeksi vahva)
12.Bossy
13.Bobby Hull(vahva, tekninenki, kova ja tarkka maalipyssy)
14.Beliveau
15.Esposito
16.Francis(franchise-pelaaja)
17.Kurri
18.Kariya(ku Kariya oli poissa 13 ottelusta, ni Anaheim hävisi 12 ottelua, joka kertoo olennaisen hänestä, Teemun ollessa poissa luvut ei olleet lähellekään yhtä huonot)
19.Fedorov(aikansa parhaita kahdensuunnan hyökkääjiä)
20.Modano(mestaruus tilillä, aikansa parhaita kahdensuunnan hyökkääjiä)
HUOMIO TOP 20 parhaat hyökkääjät
MrJuha82luupää
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4811215
- 827579
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon485561- 755539
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764828Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334193- 483066
- 362925
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412525- 402440