Rahan tienaus on iloni

Rahhoo tilille

Tämä on nyt IN ja tienaa sossuvapaasti helposti yli 150€/kk€/kk!

PTC, eli Paid To Click. klikkaat mainoksia ja saat rahaa.
Lisäksi tällä rahasivustolla saat rahaa katsomalla musiikki ym. videoita. Ei niitä katsoa tietenkään tarvitse, jättää koneen pyörimään kun lähtee ulos ja rahaa tulee tilille.

Tästä saat lisätietoja: http://www.cashnhits.com/index.php?ref=j112911

Tarvitset referraaleja, eli henkilöitä jotka hankit klikkaamaan mainoksia 10min/päivä. Niitä saa yllättävän helposti. Aloitin itse 3 kuukautta sitten ja nyt tienaan 130-160€/kk kymmenen minuutin klikkailuilla päivässä.

Itselläni on nyt 114 aktiivista referraalia ja 41 satunnaisesti klikkailevaa henkilöä.

Tämä sivusto toi minulle euroiksi muutettuna heinäkuussa tarkalleen 153,82€
Ei paha summa siitä että klikkailee mainoksia 10 min päivässä joka päivä.

Lisäksi kun jättää koneen yöksi pyörittämään musiikkivideoita, on aamulla taas hieman rikkaampi.

Kannattaa avata samalla Paypal tai Payza tili, sillä rahaa voit kotiuttaa melkein seuraavalla viikolla.
Payza on tietenkin ilmainen ja parempi, saat 5% alennusta!!!
Payza tiliin saat lisäksi prepaid kortin jolla voit höylätä palkkaasi vaikka baarissa tai kaupassa.

Payza:
https://secure.payza.com/?PsCkMHjZ1dMx8HOLuiQMmDbAz7JC7Cvs11VhZHITC7A%3d

Tästä voit liittyä tienaamaan:

http://www.cashnhits.com/index.php?ref=j112911

2

79

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ilmainen kelpaa vaan

Hyvältä kuulostaa, mutta mitä tuo kortti kustantaa vuodessa? Ei ole paljoa hyötyä jos satasen kuukausi tuloista menee 50 korttimaksuihin

• peras et paves

kävin tuolla sivuilla lukemassa ja ilmainen on. harvassa ne taitaa olla maksuttomat kortit nykyisin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1710
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1350
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      76
      1298
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      850
    10. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      72