Tätä on varmasti kysytty monesti, mutta haku ei toimi minulla (tuskin muillakaan) ja en jaksa selata kaikkia vanhoja. KYSYISIN TEILTÄ: miten saan ladattua taulut, sohvat, tapetit ym. peliin?!? Lataamani vaatteet osaan kyllä laittaa peliin, mutten mööbeleitä ym. Kiitos vastanneille.
Olen pulassa! (The Sims 2)
KuuttiNti
3
321
Vastaukset
- jips
Se on vähän vaikeaa selittäää..... joten en usko et kukaan osaa kertoo... mäkään en osannut mutta sitten mun isoveli opetti... :)
Kerro mistä latasit. Itekkin haluun lataa ja jos onnistun saamaan ne peliin niin kerron mielelläni ne ohjeet.
- ...
www.SipsiSims.com.Siel on kaikkee muutakin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu705747Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti274827Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett182976- 1782398
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1822064- 172036
- 1031501
- 681184
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171156Elokapinan mielenosoitussarja alkaa
Varma kesän merkki on, kun planeetastamme huolestuneet ihmiset alkavat pitää tilaisuuksia muistuttaakseen ihmisiä siitä,3071118