miks mun sims 2 ei pysty rakentaan uutta seinää tai mitään?? onks pelissä vika?
help meeee!!!!!
10
852
Vastaukset
- .....
mutta jos sinulla on siinä no-cd crack, niin siinä on edelleenkin vika
ja seuraavalla kerralla voisit hieman panostaa enemmän tohon otsikkoon, vaikka edes sen verran että siitä ilmenisi ongelman aihe, ettei tarvitsisi turhaan lukea kysymyksiä samasta ongelmasta uudelleen ja uudelleen- Jessie
Samaa mieltä, panostakaamme tästä edes otsikkoon.
Netistä ladattujen pelien kanssa on ollut rakennus vaikeuksia, tai sitten tosiaan sinulle ei ole ollut cd:eetä. muuta en osaa sanoa.. - .....
Jessie kirjoitti:
Samaa mieltä, panostakaamme tästä edes otsikkoon.
Netistä ladattujen pelien kanssa on ollut rakennus vaikeuksia, tai sitten tosiaan sinulle ei ole ollut cd:eetä. muuta en osaa sanoa..ladatuissakin peleissä kyllä toimii rakennus kunhan ei asenna no-cd crackiä, jota ne eivät edes tarvitse
jos asentaa no-cd crackin ihan kaupastakin ostettuun peliin niin siinäkään ei rakennnus toimi yhtään sen enempää.. - moonflow88
..... kirjoitti:
ladatuissakin peleissä kyllä toimii rakennus kunhan ei asenna no-cd crackiä, jota ne eivät edes tarvitse
jos asentaa no-cd crackin ihan kaupastakin ostettuun peliin niin siinäkään ei rakennnus toimi yhtään sen enempää..kiitos.. mä koitan jos toimis iolman sitä.. ja panostan otsikkoon seuraavalla kerralla xD
- moonflow88
se ei toimi mul ollenkaan koko peli ilman no-cd crackkiä... miten mä saan sen toimiin????
- .....
moonflow88 kirjoitti:
se ei toimi mul ollenkaan koko peli ilman no-cd crackkiä... miten mä saan sen toimiin????
että mistä se herjaa?
mikä versio? siis onko kysees se 4 .mdf tiedostoa sisältävä?
itse ainakin toimii mounttaamalla ykköscd virtuaaliasemassa
kokeile vaikka asentaa se ihan uusiks ..... kirjoitti:
että mistä se herjaa?
mikä versio? siis onko kysees se 4 .mdf tiedostoa sisältävä?
itse ainakin toimii mounttaamalla ykköscd virtuaaliasemassa
kokeile vaikka asentaa se ihan uusiksJos oot siis ladannu pelisi tai jotain ja jos käytät Daemon Toolssia niin avaa sillä se ykkös cd ja sit vaan meet peliin. Mulla näin.
- moonflow88
lammas-jr kirjoitti:
Jos oot siis ladannu pelisi tai jotain ja jos käytät Daemon Toolssia niin avaa sillä se ykkös cd ja sit vaan meet peliin. Mulla näin.
kyl mä oon käyttäny daemon toolssia... se ei vaan toimi.. täytyy koittaa uudestaan..
- moonflow88
..... kirjoitti:
että mistä se herjaa?
mikä versio? siis onko kysees se 4 .mdf tiedostoa sisältävä?
itse ainakin toimii mounttaamalla ykköscd virtuaaliasemassa
kokeile vaikka asentaa se ihan uusiksmul ne on image muodossa.. kuuluko ne olla imagei?
- .....
moonflow88 kirjoitti:
mul ne on image muodossa.. kuuluko ne olla imagei?
image muotoja on monia, kuten .bin, .img, .iso, .nrg, .mdf
kokeile ny et yksinkertaisesti asennat uusiks sen, mounttaamalla daemon toolsilla
yleensä pelian mukana tulee .nfo tiedosto joka sisältää tiedot pelistä sekä ohjeen miten sen saa toimimaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351432
- 1101193
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261023Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89974Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313871- 99823
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644