help meeee!!!!!

minä vaaaaaan

miks mun sims 2 ei pysty rakentaan uutta seinää tai mitään?? onks pelissä vika?

10

852

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....

      mutta jos sinulla on siinä no-cd crack, niin siinä on edelleenkin vika

      ja seuraavalla kerralla voisit hieman panostaa enemmän tohon otsikkoon, vaikka edes sen verran että siitä ilmenisi ongelman aihe, ettei tarvitsisi turhaan lukea kysymyksiä samasta ongelmasta uudelleen ja uudelleen

      • Jessie

        Samaa mieltä, panostakaamme tästä edes otsikkoon.

        Netistä ladattujen pelien kanssa on ollut rakennus vaikeuksia, tai sitten tosiaan sinulle ei ole ollut cd:eetä. muuta en osaa sanoa..


      • .....
        Jessie kirjoitti:

        Samaa mieltä, panostakaamme tästä edes otsikkoon.

        Netistä ladattujen pelien kanssa on ollut rakennus vaikeuksia, tai sitten tosiaan sinulle ei ole ollut cd:eetä. muuta en osaa sanoa..

        ladatuissakin peleissä kyllä toimii rakennus kunhan ei asenna no-cd crackiä, jota ne eivät edes tarvitse

        jos asentaa no-cd crackin ihan kaupastakin ostettuun peliin niin siinäkään ei rakennnus toimi yhtään sen enempää..


      • moonflow88
        ..... kirjoitti:

        ladatuissakin peleissä kyllä toimii rakennus kunhan ei asenna no-cd crackiä, jota ne eivät edes tarvitse

        jos asentaa no-cd crackin ihan kaupastakin ostettuun peliin niin siinäkään ei rakennnus toimi yhtään sen enempää..

        kiitos.. mä koitan jos toimis iolman sitä.. ja panostan otsikkoon seuraavalla kerralla xD


      • moonflow88

        se ei toimi mul ollenkaan koko peli ilman no-cd crackkiä... miten mä saan sen toimiin????


      • .....
        moonflow88 kirjoitti:

        se ei toimi mul ollenkaan koko peli ilman no-cd crackkiä... miten mä saan sen toimiin????

        että mistä se herjaa?

        mikä versio? siis onko kysees se 4 .mdf tiedostoa sisältävä?

        itse ainakin toimii mounttaamalla ykköscd virtuaaliasemassa

        kokeile vaikka asentaa se ihan uusiks


      • ..... kirjoitti:

        että mistä se herjaa?

        mikä versio? siis onko kysees se 4 .mdf tiedostoa sisältävä?

        itse ainakin toimii mounttaamalla ykköscd virtuaaliasemassa

        kokeile vaikka asentaa se ihan uusiks

        Jos oot siis ladannu pelisi tai jotain ja jos käytät Daemon Toolssia niin avaa sillä se ykkös cd ja sit vaan meet peliin. Mulla näin.


      • moonflow88
        lammas-jr kirjoitti:

        Jos oot siis ladannu pelisi tai jotain ja jos käytät Daemon Toolssia niin avaa sillä se ykkös cd ja sit vaan meet peliin. Mulla näin.

        kyl mä oon käyttäny daemon toolssia... se ei vaan toimi.. täytyy koittaa uudestaan..


      • moonflow88
        ..... kirjoitti:

        että mistä se herjaa?

        mikä versio? siis onko kysees se 4 .mdf tiedostoa sisältävä?

        itse ainakin toimii mounttaamalla ykköscd virtuaaliasemassa

        kokeile vaikka asentaa se ihan uusiks

        mul ne on image muodossa.. kuuluko ne olla imagei?


      • .....
        moonflow88 kirjoitti:

        mul ne on image muodossa.. kuuluko ne olla imagei?

        image muotoja on monia, kuten .bin, .img, .iso, .nrg, .mdf

        kokeile ny et yksinkertaisesti asennat uusiks sen, mounttaamalla daemon toolsilla

        yleensä pelian mukana tulee .nfo tiedosto joka sisältää tiedot pelistä sekä ohjeen miten sen saa toimimaan


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1432
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1193
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      974
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe