https://docs.google.com/document/d/1MyUTlT2K89YaSn7WbnUSdvwwYzThQeKyk5SBSw_T_cU/edit?usp=sharing
Web of Trust
Ei loppu tule vaan tämän ajan historian loppu?
2
166
Vastaukset
- alfa123om2222
Bileamin oppia. Juutalaiset tahtoivat 1980-luvun alussa pelästyttää suomalaisia kun Suomi kannatti Palestiinan YK jäsenyyttä. Kyse on politiikasta ja valloitushalusta, joka vihollisilla on ja siksi ne levittelivät tällaisia juttuja.
Nämä kuuluisivat tuolle profetia palstalle oikeastaan. Maailmanloppu itsessään on pelottelua myös ja hedelmätöntä puuhaa. Johtuu käännösvirheestä vuoden 1992 raamatussa, jossa aikakausien loppu on käännetty maailmanlopuksi.
Maailma tuskin kovin äkkiä on mihinkään loppumassa. Sen sijaan kansat, kaupungit ja jopa rodut saattavat hävitä. Uskontojen mekastuksen takia. Ne kun eivät vieläkään tajua mitä tarkoittaa raamatun ja koraanin sana, että syntiä ei enää ole. Uskonnot syyllistävät maan asukkaita ja korottavat toisia itseään synnnittöminä pitäviä täysin riisto- ja ryöstömielessä. Uskontoja käytetään riiston ja ryöstön ja kansanmurhien tekosyinä.
Saasteet ja ydinsodan uhka puolestaan ovat seurausta uskonnon varjolla tehtävästä ryöstö ja riistopolitiikasta. VT lupaa vaurautta ja hyvinvointia niille jotka lakia noudattavat. Tuo vauraus täytyy jostakin ryöstää ja se ryöstetään lain varjolla osalta sukuja ja niin edelleen. Mutta myös Hitlerin täytyi ryöstää saadakseen rikkauttta omille kannattajilleen.
Uskovaiset ja pakanat ryöstävät vuoron perään toisiaan ja heikkoja ihmisryhmiä.
Tuo Tukholman profetia on vihollisen lanseeraama Suomen ryöstösuunnitelma pelkästään ilman mitään syytä paitsi oma ahneus. - Jeesuksen nimessä...
Niin, tämän Kristuksen Jeesuksen ihmikunnalle ansaitseman UUDEN liiton / testamentin, Jumalan ARMON aikakauden LOPPU. Jota Jumalan ARMON aikakautta nyt elämme jo vuotta 2014. ilmenee vuosiluvustammekin. MUTTA, jo tämän ARMON aikakauden viimeisen sukupolven LOPUN aikaa, niitä' viimeisiä vuosia!! Ennen sitä hirmuiseksi LOPUKSI, lopullisen hirvittävän, SYYSTÄ, kaikki, kaikile hyväksi Jumalan Sanan, = Raamatun UT opetusten ja ohjeiden VASTAISUUDESTA, tuomion alkamista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1023539
- 623197
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342694- 812479
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422134- 962096
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501742Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221720- 121706