Onko tämä tavallista, siis harrastaa harmitonta tai jopa ei-niin-viatonta flirttiä kaverin tyttö/naisystävän kanssa? Mitä miehet yleensä ajattelevat kavereidensa naisystävistä?
Olen itse törmännyt usein hyvinkin suorasukaiseen flirttailuun ja tuijotteluun mieheni kavereiden puolelta, mikä on minusta joskus ihan ok, koska älyän pitää omat rajani. Parhaimmillaanhan tuollainen vitsiksi heitetty flirtti voi piristää päivää. :)
Tällä hetkellä kuitenkin eräs mieheni kaveri vaikuttaa olevan oikeasti kiinnostunut minusta, tai tiedä sitten miksi hän hakeutuu jatkuvasti läheisyyteeni. Tämän on tainnut huomata myös avomieheni, koskapa välit kyseiseen kaveriin ovat alkaneet jäähtyä...
Kommentteja? Ovatko suomalaiset miehet kovia flirttailemaan, jopa varatuille? :D
flirttailu kaverin naiselle?
karjalan ruusu
2
66
Vastaukset
- Jee Jee
Uskoakseni riippuu paljon siitä saavatko vastakaikua osakseen.
Kyllä se flirtti on joskus piristävää, varsikin jos mies osaa olla menemättä mauttomuuksiin.
Joskus taas hyvinkin rasittavaa, kun mies ei osaa flirttiailla, vaan heittää mauttomia suorasukaisia tyrkkyjä.
Useimmiten vastaan pelkällä hymyllä; vieraan miehen mielyttävään flirttiin.
Päinvastaisessa tapauksessa heitän niskojani tai tuhahdan, suuttuessani olen jopa irvistänyt vastaukseksi. kavereiden eikä ystävien naisia liehitellä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo696520Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583093- 322259
- 131857
- 201848
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto191823Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131572- 181539
- 511535
- 101519