Sims kakkosen levy on ollut aina aika tiukasti kotelossa... Tänään rupesin ihan normaalisti vain ottamaan levyä pois kotelosta ja... se halkesi! :o Niin semmosta vaan kyselisin, että jos kaupasta suostuvat antamaan uutta levyä tai jos ostan uuden levyn, niin pystynkö pelaamaan vanhoilla tallennuksilla, vai joudunko aloittamaan kaiken ihan alusta? :(
Rikki! :'(
5
278
Vastaukset
- .....
jotkut saattaa antaakin jos on kuitti mukana, ja selittää miksi levy halkesi, toiset taas eivät... kysymällä se selkiää...
ja pystyt palaamaan vanhoilla tallennuksillaEn koskaan pidä levyjä alkuperäisessä kotelossa. Max Payne cd:stä lähti pala siitä sisäreiästä. Ihan pieni ja kone ei pystyny pyörittään sitä. Laitoin palan teippiä ja sit toimi.
Tästä lähtien oon pitäny niitä semmosessa ihme jutussa mikä on kangasta ja siihen mahtuu monta cd:tä. Tai sitten kannattaa ostaa sellasia tavallisia koteloita.- Hemppa
lammas-jr kirjoitti:
En koskaan pidä levyjä alkuperäisessä kotelossa. Max Payne cd:stä lähti pala siitä sisäreiästä. Ihan pieni ja kone ei pystyny pyörittään sitä. Laitoin palan teippiä ja sit toimi.
Tästä lähtien oon pitäny niitä semmosessa ihme jutussa mikä on kangasta ja siihen mahtuu monta cd:tä. Tai sitten kannattaa ostaa sellasia tavallisia koteloita.Kiitos vinkistä! Taidan minäkin ostaa sellaisen jonkun CD-levykotelon tai vastaavan ja laittaa ne kaikki kolme peliä, jotka omistan (sims, sims2 ja simcity) siihen ;) Eipähän satu enää vahinkoja.
Uuden levyn saamisessa ei pitäisi olla mitään vaikeuksia. Luultavasti saat uuden sieltä kaupasta, josta olet pelin ostanut. Varmasti uuden levyn saa kuitenkin maahatuojalta, jonka yhteystiedot ovat ohjekirjassa.
Tämä pätee muuten myös tilanteisiin, jossa levyt ovat niin naarmuuntuneita, etteivät enää toimi. Poikkeuksena tosin on tilanne, jossa pelin tuotanto on olopetettu, eikä niitä enää ole varastossa. Tällöin ei tarvitse enää aleta uutta kopioa tekemään.
Syynä tähän käytäntöön on se, että peliä ostettaessa ei itse asiassa makseta peli CD:stä, vaan lisenssistä, joka oikeuttaa pelaamaan peliä. Lisenssin ehdot hyväksytään sitten peliä asennettaessa, mutta niistä tosin noin puolet ei ole voimassa Suomessa. Ehdot kun eivät voi olla vastoin lakia. Muun muassa lisenssin myymnen tai lainaaminen on sallittua Suomessa, vaikka ehdot kieltävät sen.- Hemppa
En saanut uutta peliä kaupasta. Lähetän pelin juuri siihen osoitteeseen, joka on ohjekirjassa, niin josko sitten sieltä saisi uuden!?
Mutta siis vaikka pelaan eri levyllä, niin silti voin pelata vanhoilla talletuksilla? Onko näin? Jos on, niin olen ikionnellinen!! :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292228
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261868Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121429Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121297Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701221- 931048
- 17937
- 88903
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17800Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks115741