Sims kakkosen levy on ollut aina aika tiukasti kotelossa... Tänään rupesin ihan normaalisti vain ottamaan levyä pois kotelosta ja... se halkesi! :o Niin semmosta vaan kyselisin, että jos kaupasta suostuvat antamaan uutta levyä tai jos ostan uuden levyn, niin pystynkö pelaamaan vanhoilla tallennuksilla, vai joudunko aloittamaan kaiken ihan alusta? :(
Rikki! :'(
5
293
Vastaukset
- .....
jotkut saattaa antaakin jos on kuitti mukana, ja selittää miksi levy halkesi, toiset taas eivät... kysymällä se selkiää...
ja pystyt palaamaan vanhoilla tallennuksillaEn koskaan pidä levyjä alkuperäisessä kotelossa. Max Payne cd:stä lähti pala siitä sisäreiästä. Ihan pieni ja kone ei pystyny pyörittään sitä. Laitoin palan teippiä ja sit toimi.
Tästä lähtien oon pitäny niitä semmosessa ihme jutussa mikä on kangasta ja siihen mahtuu monta cd:tä. Tai sitten kannattaa ostaa sellasia tavallisia koteloita.- Hemppa
lammas-jr kirjoitti:
En koskaan pidä levyjä alkuperäisessä kotelossa. Max Payne cd:stä lähti pala siitä sisäreiästä. Ihan pieni ja kone ei pystyny pyörittään sitä. Laitoin palan teippiä ja sit toimi.
Tästä lähtien oon pitäny niitä semmosessa ihme jutussa mikä on kangasta ja siihen mahtuu monta cd:tä. Tai sitten kannattaa ostaa sellasia tavallisia koteloita.Kiitos vinkistä! Taidan minäkin ostaa sellaisen jonkun CD-levykotelon tai vastaavan ja laittaa ne kaikki kolme peliä, jotka omistan (sims, sims2 ja simcity) siihen ;) Eipähän satu enää vahinkoja.
Uuden levyn saamisessa ei pitäisi olla mitään vaikeuksia. Luultavasti saat uuden sieltä kaupasta, josta olet pelin ostanut. Varmasti uuden levyn saa kuitenkin maahatuojalta, jonka yhteystiedot ovat ohjekirjassa.
Tämä pätee muuten myös tilanteisiin, jossa levyt ovat niin naarmuuntuneita, etteivät enää toimi. Poikkeuksena tosin on tilanne, jossa pelin tuotanto on olopetettu, eikä niitä enää ole varastossa. Tällöin ei tarvitse enää aleta uutta kopioa tekemään.
Syynä tähän käytäntöön on se, että peliä ostettaessa ei itse asiassa makseta peli CD:stä, vaan lisenssistä, joka oikeuttaa pelaamaan peliä. Lisenssin ehdot hyväksytään sitten peliä asennettaessa, mutta niistä tosin noin puolet ei ole voimassa Suomessa. Ehdot kun eivät voi olla vastoin lakia. Muun muassa lisenssin myymnen tai lainaaminen on sallittua Suomessa, vaikka ehdot kieltävät sen.- Hemppa
En saanut uutta peliä kaupasta. Lähetän pelin juuri siihen osoitteeseen, joka on ohjekirjassa, niin josko sitten sieltä saisi uuden!?
Mutta siis vaikka pelaan eri levyllä, niin silti voin pelata vanhoilla talletuksilla? Onko näin? Jos on, niin olen ikionnellinen!! :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,1444847Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut793522SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt292537SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het402213Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä572039Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan632013Mitä saa sanoa?
Palstalla tänään sanottua: ” Kaikki riippuu siitä, miten asian esittää,” Onko siis niin, että saa muita pomottaa ja851973Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?231971Onko olemassa miehiä, jotka haluavat yhteydenpitoa?
Silloin tällöin viestiä, puntarointeja arkielämästä, ikäänkuin pientä viihdettä ilman sen kummallisempaa. Tällaista miet191448Mitä Trump itse pitäisi siitä, jos häntä solvattaisiin
Kuten hän solvasi muita mm. Macronia? Kyllä ei huumori enää kukkisi. White house on nykyään pelkkä vitsi vain, ei mitään981256