Teemu Lahtinen: Perseenmyynnin ABC

kerrankin asiaa

Näin Tom Of Finland -postimerkkien julkaisuaattona Teemu "E.P." Lahtinen kirjoittaa pitkästi perseenmyynnistä Uuden Suomen blogissaan. Viidestä blogin kappaleesta ainoastaan kahdessa ei ole lainkaan mainintaa pers-eestä ja sen myymisestä.

Itse asiassa koko Lahtisen blogi on kiertynyt persuksen myynnin ympärille. Persheen myymisen ruotiminen on Lahtisen blogin pääsisältö. Lahtisen blogissa perse-ttä myydään milloin toistaiseksi, milloin sen myynti on lopetettu, mutta varsinainen Lahtisen kysymys - ainakin minun tulkintani mukaan - kuuluu: Myykö Suomi persettä, kenelle, milloin ja mihin hintaan?

Lienee aika myöntää tosiasiat, Suomen Sisun perustaja on aito isämmaallinen, näin rohkeasti ei ole puhuttu julkisesti isänmaata vuosikausiin. RT:n lienee syytä pohtia ylennystä. Vuosikymmenien pyyteettömällä aherruksella Suomen eteen ansaitsee mielestäni riviplösönaamaa korkeamman arvon.

4

93

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ruskea ehdottelija

      Ehdottaisin Ruskean Talon Espoon osaston pääkonsulin virkaa. Onhan hän sentään aktiivisesti tuonut esiin ruskeita arvoja pääkaupunkiseudulla. Lisäksi EP voitaisiin nimittään Ruskeiden "akateemisten" kunniaritariksi.

    • junttisuomi2014

      rasistit ja homofoobikot on perseestä

    • näin on

      Isänmaallisempaa olisi ostaa kuin myydä.

      • näin on

        Kaikkein isänmaallisinta olisi antaa ilmaiseksi


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      109
      2155
    2. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      119
      1666
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1530
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1347
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1266
    6. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1175
    7. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      489
      1167
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      963
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      942
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      886
    Aihe