XBox+TheSims2

krypton

Eli siis, tuleeko Sims 2 XBoxille ja jos tulee, niin milloin? :)

tack så mycket!

9

319

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • krypton

      Onko se peli suomeks? :)

      • Niin kyllä se on suomeksi. Mutta en oo ainakaan kuullu että tulis.


      • krypton-
        lammas-jr kirjoitti:

        Niin kyllä se on suomeksi. Mutta en oo ainakaan kuullu että tulis.

        Onkos se sitten PC:llä suomeks? :o


      • simu
        krypton- kirjoitti:

        Onkos se sitten PC:llä suomeks? :o

        siis sims 2 suomeks ainaki puuceellä ja huippu hyväki vielä kaupan päällisiks.kandee käydä heti ostamas


    • VaaleaSusi

      sims 2 EI TULE XBoxille eikä pleikalle tai camecubelle. pleikalle tulee the sims urbz ja se myöskin ilmestyy muillekin konsoleille ja luultavasti se ajan kanssa ilmestyy myös suomeksi.

      • Wolf

        Ei se ihan varmaa oo ettei Sims 2 tuu pleikka2:lle. Verkkokauppa.com:ssa löytyy Sims 2 pleikalle tosin sitä voi vaan ennakkotilata ja eikä ne myyjät tunnu tietävän että milloin kyseinen peli tulee ja onko se aivan samantapainen kuin PC:lle ilmestynyt sims 2 tai milloin se tulee myyntiin tai tuleeko ollenkaan mutta ei se ainakaan aivan varmaa ole ettei tulisi pleikka2:selle.


      • Wolf kirjoitti:

        Ei se ihan varmaa oo ettei Sims 2 tuu pleikka2:lle. Verkkokauppa.com:ssa löytyy Sims 2 pleikalle tosin sitä voi vaan ennakkotilata ja eikä ne myyjät tunnu tietävän että milloin kyseinen peli tulee ja onko se aivan samantapainen kuin PC:lle ilmestynyt sims 2 tai milloin se tulee myyntiin tai tuleeko ollenkaan mutta ei se ainakaan aivan varmaa ole ettei tulisi pleikka2:selle.

        Vaikka Sims2 tulisikin joskus jollekin pelikonsolille eroaisi se täysin pc:lle tehdystä!
        Pelistä jouduttaisiin jättämään pois vauvan liikkeet, taaperot, pihalla lentävät perhoset, useat kerrokset etc.


      • vampire
        Simoleon84 kirjoitti:

        Vaikka Sims2 tulisikin joskus jollekin pelikonsolille eroaisi se täysin pc:lle tehdystä!
        Pelistä jouduttaisiin jättämään pois vauvan liikkeet, taaperot, pihalla lentävät perhoset, useat kerrokset etc.

        Mistä tiedät että nuo jutut jäisivä pois?


      • vampire kirjoitti:

        Mistä tiedät että nuo jutut jäisivä pois?

        No järkikin sen jo sanoo! Mikään konsoli ei pysty pyörittämään niin laajaa peliä, kuin Sims2!
        Tästäkin asiasta on keskusteltu useasti täälä palstalla ja asiasta tietävät ihmiset ovat sanoneet, että jos Sims 2 päätetään joskus julkaista konsoleille se tulee olemaan alkuperäistä pc versiota paljon suppeampi. Eihän pleikkarillekaan julkaistussa Sims pelissä ole kuin yksi kerros taloissa, perheissä vain neljä hlö, talojen koko rajattu jne. Asiaa voi vaikka tiedustella pelin tekijöiltä, jos ei muuten usko.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1383
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      103
      1085
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      842
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      614
    Aihe