veroboikotti

.........

Kaikki kynnelle kykenevät hankkikaa 1 9 paikkainen linja-auto jossa ei ole ajoneuvoveroa ei käyttövoimaveroa !

12

85

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ----

jaa niinku miks,ei mulla ole mitään käyttöä tollaselle linja-autolle.

• jukni 69

Niin siitä saa pakun/retkiauton ja ihan yleis käyttöön eikä ole pakua isompi ja täysin veroton.

• Vero siirtyisi polttoaineeseen

• jukni 69
        autoilija kirjoitti:

Vero siirtyisi polttoaineeseen

Niin se on nytkin se maksaa ketä paljon ajaa mutta bussissa ei ole vasteettomia maksuaja ainoastaan siitä mitä ajaa ja edelleenkin nykyisetkin maksut on kohtuuttomia !

• ----
        jukni 69 kirjoitti:

Niin siitä saa pakun/retkiauton ja ihan yleis käyttöön eikä ole pakua isompi ja täysin veroton.

ei mulla ole edes korttia jolla sais ajaa linja-autoa.löytyykö noita linja-autoja myös 4-vetoisina ja kunnollisilla maastoajo ominaisuuksilla?

• jukni 69
        ---- kirjoitti:

ei mulla ole edes korttia jolla sais ajaa linja-autoa.löytyykö noita linja-autoja myös 4-vetoisina ja kunnollisilla maastoajo ominaisuuksilla?

Nöytyy kyllä 4 vetosia mutta ne on lähinnä tarkoitettu huonon kelin autoiksi niin kuin citymaasturitkin. Ja tarkoitin lähinnä tän aloituksen niille joilla on ajo oikeus ko. Kulkimelle ja mielipiteeksi ylihinnottelulle !!

• yhdyn sinuun heti

nerokasta, älykästä, viisasta, fiksua, ..... ei löydy tarpeeksi laatusanoja ylistämään sinua ja aloitettasi.

• 3?876

Säästöä hinnalla millä hyvänsä.

• yrxftgkuilö om-lpökm

Verorahoja tarvitaan. Tyhjäpäistä narinaa.

• jukni 69

Joo vero rahoja tarvitaan MUTTA se raha on nykyiselläkin käytännöllä jo aivan kohtuutonta saatika jos tulee vielä ollilan km vero (ONNEKSI SEKÄÄN EI KOSKE BUSSEJA)ja jollei verorahat riitä niin meidän päättäjät ovat olleet holtittomia ja käyttäneet vero varoja väärin... ...aion itse ajaa em.bussilla kaikki omat ajot !

• kortillako ajetaan

Ja sitten saakin seuraavaksi hankkia D1 ajokortin että kyseistä vehjettä saa edes ajaa. ja saako sitä edes ilman C korttia eli joutuuko senkin tarvittaessa ensin ajamaan.

tulee hintaa aina äkkiä.

• jukni 69

No lähinnä tarkoitin sellasia joilla on kortti niin ostaisivat verottoman ajoneuvon ja huom.ilman ammattipätevyys korttia (direktiivi korttia) et saa kuljettaa ketään muuta kuin oman ruokakunnan jäseniä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      36
      5264
    2. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      399
      4531
    3. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      148
      3819
    4. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      142
      3019
    5. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      11
      2510
    6. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      21
      2292
    7. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      18
      2048
    8. Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!

Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit
      Maailman menoa
      151
      1992
    9. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      123
      1910
    10. Typeryyttä

Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik
      Ikävä
      124
      1459
    Aihe