Kalua miehen peppuun

saanut23

Hei naiset, oletteko nähneet kun miestänne naidaan peppuun (ette itse pane) vai haluaisitteko nähdä tuollaisen tapahtuman?

24

3077

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaimonykyisin

      Yhden kerran näin. Mies nautti siitä.

      • jäpikkä79

        henk koht mä en ainakaan tiedä mitään mukavampaa ku muija hoitaa mun peppua ja kieltämättä oon joskus ihan aitoaki saanu mut se tuntu jotenkin päässä oudolta vaiks muija seuraski ja osallistui!mut kahen tytön kanssa se on ihan taivaallista


    • jäpikkä79

      henk

    • kerran koettu

      Kerran vaimo sai katsoa, kun jeppe pani mua perseeseen. Sen jölkeen siitä tuli ex.vaimo :(

    • 13+5

      Kerran parin vaimo katseli kun mies pani minua. Ottivat yhdessä suihinkin ja sain panna vaimoakin.

    • Kimpassa

      Siinä on jotain kielletyn leikin makua kun mies saa toiselta mieheltä anaaliseksiä ja sitä on kyllä kiihottavaa katsella. Siinä kohtaa kun se antaja alkaa lähestyyn orgasmia niin on parhain koska se vie ne loputkin estot pois ja lihakset on jännittyneet.

      • Pylly.

        Murkkuiässä uimahallin veskissä vanhammalla miehellä rupes seisoo. Työnsi ninut vessa koppiin ja käski olee hiljaa kun rupes naimaan pyllyyn. Vaikka tykkään naisista niin joskus menen vanhemman miehen mukaan kun ukko haluu naida. Itse en ole nainut pyllyyn kun naisia. Kai siitä tullut fetissi kun joskus antaa monenkin miehen tehdä.


      • Pylly. kirjoitti:

        Murkkuiässä uimahallin veskissä vanhammalla miehellä rupes seisoo. Työnsi ninut vessa koppiin ja käski olee hiljaa kun rupes naimaan pyllyyn. Vaikka tykkään naisista niin joskus menen vanhemman miehen mukaan kun ukko haluu naida. Itse en ole nainut pyllyyn kun naisia. Kai siitä tullut fetissi kun joskus antaa monenkin miehen tehdä.

        Mulla on kanssa samanlaisia kokemuksia kun olin TET harjoittelussa. Olin kuullut huhuja niin tiesin jo mennessä mitä tuleman pitää.


    • Hei miehet! Kuka halua naida minua? :)

      • Bi mies

        Hyvän näköinen beba, naisin.....


      • Bi mies kirjoitti:

        Hyvän näköinen beba, naisin.....

        Laitatko mulle viesti?


      • UUUUH mikä pylly


      • hivi-himo auttaa sua
        niko_btm kirjoitti:

        Laitatko mulle viesti?

        Tuo joka foorumin ja osion "niko_btm" on joku aivan hirveä portto tai muuten päästään pipi ehkä nuori mies vai mikä lie. Mutta ei ihan normaali ole, ja saa tyrkyttää kuin ammattilaine täällä peräaukkoaan?!

        Onko miehet siis ukkomies tms. todella niin puutteessa että haluaa jokakyrvän nikoa auttaa tautein kanssa leviämään, ehkä heissä on jotain samaa?


      • hivi-himo auttaa sua kirjoitti:

        Tuo joka foorumin ja osion "niko_btm" on joku aivan hirveä portto tai muuten päästään pipi ehkä nuori mies vai mikä lie. Mutta ei ihan normaali ole, ja saa tyrkyttää kuin ammattilaine täällä peräaukkoaan?!

        Onko miehet siis ukkomies tms. todella niin puutteessa että haluaa jokakyrvän nikoa auttaa tautein kanssa leviämään, ehkä heissä on jotain samaa?

        Tuo joka "hivi-himo auttaa sua" on vanha huora :) Oletko typerys vai teeskennellä? Kaikkissä foorumissa kirjoitat monia ikäviä sanoja! Oletkö niin kateellinen että et saa peppuseksiä? Oletko mustasukkainen, hullu mies ? :)


      • jaybi82 kirjoitti:

        UUUUH mikä pylly

        Kiitos :)


      • typerys "hivi-himo..
        niko_btm kirjoitti:

        Tuo joka "hivi-himo auttaa sua" on vanha huora :) Oletko typerys vai teeskennellä? Kaikkissä foorumissa kirjoitat monia ikäviä sanoja! Oletkö niin kateellinen että et saa peppuseksiä? Oletko mustasukkainen, hullu mies ? :)

        Tottakai, aivan hän on typerys! Idiootti joku "hivi-himo auttaa sua" ! Oikeasti! :)


      • tetra
        niko_btm kirjoitti:

        Tuo joka "hivi-himo auttaa sua" on vanha huora :) Oletko typerys vai teeskennellä? Kaikkissä foorumissa kirjoitat monia ikäviä sanoja! Oletkö niin kateellinen että et saa peppuseksiä? Oletko mustasukkainen, hullu mies ? :)

        Bravo, Niko!


      • Hanna_t
        hivi-himo auttaa sua kirjoitti:

        Tuo joka foorumin ja osion "niko_btm" on joku aivan hirveä portto tai muuten päästään pipi ehkä nuori mies vai mikä lie. Mutta ei ihan normaali ole, ja saa tyrkyttää kuin ammattilaine täällä peräaukkoaan?!

        Onko miehet siis ukkomies tms. todella niin puutteessa että haluaa jokakyrvän nikoa auttaa tautein kanssa leviämään, ehkä heissä on jotain samaa?

        Olet tyhmä


      • niko_btm kirjoitti:

        Tuo joka "hivi-himo auttaa sua" on vanha huora :) Oletko typerys vai teeskennellä? Kaikkissä foorumissa kirjoitat monia ikäviä sanoja! Oletkö niin kateellinen että et saa peppuseksiä? Oletko mustasukkainen, hullu mies ? :)

        Hah!!! Nyt tiedän kuka hän on! Mä en antoi hänelle, joten nyt hän kirjoittaa paskaa kaikkialla!!!


      • ArchiKO
        niko_btm kirjoitti:

        Hah!!! Nyt tiedän kuka hän on! Mä en antoi hänelle, joten nyt hän kirjoittaa paskaa kaikkialla!!!

        Varmasti! Niko, minun on häntä sääli :)


      • Jaettikyrpae

        Haistakaa vittu.


    • 15+18

      Mikä sen ihananpaa kuin elävä kalu anaalissa , ihan uskomaton tunne ja räjähtävät orgasmit. Kerran kun kokeilee niin haluu aina kokeilla uudestaan ja uudestaan ja isompaa/pitempää...aaaaaah

      • Holttia

        Mihin tämä johtaa?


    • Parahtava tuska

      Kerran näin, kun oli sotamiehet rannalla kattelemassa, että näkyykö akkaa kanaalissa. Siellähän se oli ja oli vielä pakahtua tuskaan, kun paiskasi roskat. Kantasoluille pitäisi antaa hoitoa, etteivät he paikkailisi tuskaista reikää.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1258
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      914
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      894
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      23
      837
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      284
      729
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      33
      617
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      571
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      129
      550
    Aihe