Kalua miehen peppuun

saanut23

Hei naiset, oletteko nähneet kun miestänne naidaan peppuun (ette itse pane) vai haluaisitteko nähdä tuollaisen tapahtuman?

24

3009

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaimonykyisin

Yhden kerran näin. Mies nautti siitä.

• jäpikkä79

henk koht mä en ainakaan tiedä mitään mukavampaa ku muija hoitaa mun peppua ja kieltämättä oon joskus ihan aitoaki saanu mut se tuntu jotenkin päässä oudolta vaiks muija seuraski ja osallistui!mut kahen tytön kanssa se on ihan taivaallista

• jäpikkä79

henk

• kerran koettu

Kerran vaimo sai katsoa, kun jeppe pani mua perseeseen. Sen jölkeen siitä tuli ex.vaimo :(

• 13+5

Kerran parin vaimo katseli kun mies pani minua. Ottivat yhdessä suihinkin ja sain panna vaimoakin.

• Kimpassa

Siinä on jotain kielletyn leikin makua kun mies saa toiselta mieheltä anaaliseksiä ja sitä on kyllä kiihottavaa katsella. Siinä kohtaa kun se antaja alkaa lähestyyn orgasmia niin on parhain koska se vie ne loputkin estot pois ja lihakset on jännittyneet.

• Pylly.

Murkkuiässä uimahallin veskissä vanhammalla miehellä rupes seisoo. Työnsi ninut vessa koppiin ja käski olee hiljaa kun rupes naimaan pyllyyn. Vaikka tykkään naisista niin joskus menen vanhemman miehen mukaan kun ukko haluu naida. Itse en ole nainut pyllyyn kun naisia. Kai siitä tullut fetissi kun joskus antaa monenkin miehen tehdä.

• Pylly. kirjoitti:

Murkkuiässä uimahallin veskissä vanhammalla miehellä rupes seisoo. Työnsi ninut vessa koppiin ja käski olee hiljaa kun rupes naimaan pyllyyn. Vaikka tykkään naisista niin joskus menen vanhemman miehen mukaan kun ukko haluu naida. Itse en ole nainut pyllyyn kun naisia. Kai siitä tullut fetissi kun joskus antaa monenkin miehen tehdä.

Mulla on kanssa samanlaisia kokemuksia kun olin TET harjoittelussa. Olin kuullut huhuja niin tiesin jo mennessä mitä tuleman pitää.

• Hei miehet! Kuka halua naida minua? :)

• Bi mies

Hyvän näköinen beba, naisin.....

• Bi mies kirjoitti:

Hyvän näköinen beba, naisin.....

Laitatko mulle viesti?

• UUUUH mikä pylly

• hivi-himo auttaa sua
        niko_btm kirjoitti:

Laitatko mulle viesti?

Tuo joka foorumin ja osion "niko_btm" on joku aivan hirveä portto tai muuten päästään pipi ehkä nuori mies vai mikä lie. Mutta ei ihan normaali ole, ja saa tyrkyttää kuin ammattilaine täällä peräaukkoaan?!

Onko miehet siis ukkomies tms. todella niin puutteessa että haluaa jokakyrvän nikoa auttaa tautein kanssa leviämään, ehkä heissä on jotain samaa?

• hivi-himo auttaa sua kirjoitti:

Tuo joka foorumin ja osion "niko_btm" on joku aivan hirveä portto tai muuten päästään pipi ehkä nuori mies vai mikä lie. Mutta ei ihan normaali ole, ja saa tyrkyttää kuin ammattilaine täällä peräaukkoaan?!

Onko miehet siis ukkomies tms. todella niin puutteessa että haluaa jokakyrvän nikoa auttaa tautein kanssa leviämään, ehkä heissä on jotain samaa?

Tuo joka "hivi-himo auttaa sua" on vanha huora :) Oletko typerys vai teeskennellä? Kaikkissä foorumissa kirjoitat monia ikäviä sanoja! Oletkö niin kateellinen että et saa peppuseksiä? Oletko mustasukkainen, hullu mies ? :)

• jaybi82 kirjoitti:

UUUUH mikä pylly

Kiitos :)

• typerys "hivi-himo..
        niko_btm kirjoitti:

Tuo joka "hivi-himo auttaa sua" on vanha huora :) Oletko typerys vai teeskennellä? Kaikkissä foorumissa kirjoitat monia ikäviä sanoja! Oletkö niin kateellinen että et saa peppuseksiä? Oletko mustasukkainen, hullu mies ? :)

Tottakai, aivan hän on typerys! Idiootti joku "hivi-himo auttaa sua" ! Oikeasti! :)

• tetra
        niko_btm kirjoitti:

Bravo, Niko!

• Hanna_t
        hivi-himo auttaa sua kirjoitti:

Olet tyhmä

• niko_btm kirjoitti:

Hah!!! Nyt tiedän kuka hän on! Mä en antoi hänelle, joten nyt hän kirjoittaa paskaa kaikkialla!!!

• ArchiKO
        niko_btm kirjoitti:

Hah!!! Nyt tiedän kuka hän on! Mä en antoi hänelle, joten nyt hän kirjoittaa paskaa kaikkialla!!!

Varmasti! Niko, minun on häntä sääli :)

• Jaettikyrpae

Haistakaa vittu.

• 15+18

Mikä sen ihananpaa kuin elävä kalu anaalissa , ihan uskomaton tunne ja räjähtävät orgasmit. Kerran kun kokeilee niin haluu aina kokeilla uudestaan ja uudestaan ja isompaa/pitempää...aaaaaah

• Holttia

Mihin tämä johtaa?

• Parahtava tuska

Kerran näin, kun oli sotamiehet rannalla kattelemassa, että näkyykö akkaa kanaalissa. Siellähän se oli ja oli vielä pakahtua tuskaan, kun paiskasi roskat. Kantasoluille pitäisi antaa hoitoa, etteivät he paikkailisi tuskaista reikää.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      118
      6346
    2. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      381
      6167
    3. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      69
      6030
    4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      344
      3972
    5. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      145
      2375
    6. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      4
      2355
    7. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      120
      1411
    8. Onko täällä helmessä tapahtunut vakava rikos?

Onko kuullut kukaan mitään.
      Haapavesi
      12
      1251
    9. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      187
      1098
    10. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      59
      897
    Aihe