TV7 on Jumalan lahja Suomen kansalle

pelkkää kiitosta

Kiitän Jumalaa tästä kristillisestä televisiosta. Haluan tukea kaikin mahdollisin tavoin tätä Herran työtä.

7

85

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hannu Tapani

      TV7 pitää esillä sitä hyvää evankeliumin hyvää sanomaa jota on suomessa julistettu vuosisatojen aikana.

      Enemmän tällaisia rakentavia ohjelmia televisioon kalliiden ennustaja ohjelmien tilalle.

      TV7 yhteyttä ottavien ja rukousapua pyytävien yhteyden otot ovat ilmaisia, ennustaja ohjelmien minuuttitaksat ovat yli 3,5 euroa.

      • Kirkonrotta

        Ei ole rukouspyynnit ilmaisia jos puhelimella soittaa. Hinta vain on laitettu näkyviin niiiiiiin pienellä, ettei sitä näe jos ei ole supernäkö. Aika vastuuntunnoton kanava minun mielestäni.


    • lähes kaikki saa-tan

      helluntaiopin mukaan TV on suuri saa-tana , kuten myäs USA venäjä ja EU. tätä on saarnaajat kokouksissa hokeneet vuosikausia

      • TOSI-VAI?

        höpö höpö :D


    • Pane google hakua näppäillen: "Jumalan nimet - Jumalan Nimet - jumalan nimet --- ". rukoillaan TV7 saada vastaan ottaa ja lähettää ... tarkkaankin vaivaan ja ahdistukseen/ahdinkoon ja ihmeteltävään viitteitä, mitä Jumala on sanonut itsestään, hereillä olevat asiakirja ainesta esille tuoneet asioijat saa "Jumalan nimet" - jumalan nimi - Jumalan Nimet - seuraa kiinnostuneena ei salassa

    • suseej

      Onhan 3, 5€ ja 10€&risat välillä 6euron etu ennustuksiin

    • UskovaNoora

      Olen aloittajan kanssa samaa mieltä.

      Kaikenlaista tiedotusvälinettä löytyy ja koko ajan tulee lisää tv-kanavia, jotka ovat toistensa kopioita ja lähettävät suurelta osalta mitä sattuu ohjelmaa, josta kaiken eksytyksen lisäksi tulee paha mieli.

      Olen todella kiitollinen tv7:stä, jolla pidetään evankeliumin totuutta jatkuvasti esillä ja eri näkökulmista. Tarjonta on minusta monipuolista, ja olen löytänyt omat ohjelmani. Totuus on yksi, Jeesus Kristus, vaikka erilaiset ihmiset siitä puhuvat, julistavat ja kertovat.

      Ainoastaan Jumala tietää kaiken, mutta inhimilliseltä kannalta pidän mahdollisena, etten itse olisi löytänyt totuutta ilman tv-7:n evankeliointia ja erityisesti David Pawsonin ohjelmasarjaa.

      Tukekaamme tätä tv-kanavaa rukouksin ja mahdollisuuksien mukaan myös taloudellisesti!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18429
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3135
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1850
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      269
      1403
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      82
      1083
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe