Oletteko suomi24 treffeissä?

Jii007

Itse olen ihan vittuilu mielessä siellä. Kuten joskus tänne aloituksen teinkin. Ketkä muut ovat siellä ja miksi?

34

194

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pitkään siinä meni..

      Olen siellä ja kiitos suomi24:sen en ole enää totaalikokematon naisen suhteen.

      • Jii007

        Onnitteluni! Pääsitko sukeltamaan ihan spermaonkaloon?


      • pitkään siinä meni..
        Jii007 kirjoitti:

        Onnitteluni! Pääsitko sukeltamaan ihan spermaonkaloon?

        Sain ihan sen täydellisen tyttöystäväkokemuksen mitä olin ennen tätä koko elämäni ajan odottanut, paljon tuli käytyä kahdestaan paikoissa, paljon oli läheisyyttä ja seksiä.
        Ei kannata sunkaan luovuttaa koska voin taata sulle että mikään ei ole parempaa kuin tyttöystävän kanssa vietetty aika.


      • Jii007
        pitkään siinä meni.. kirjoitti:

        Sain ihan sen täydellisen tyttöystäväkokemuksen mitä olin ennen tätä koko elämäni ajan odottanut, paljon tuli käytyä kahdestaan paikoissa, paljon oli läheisyyttä ja seksiä.
        Ei kannata sunkaan luovuttaa koska voin taata sulle että mikään ei ole parempaa kuin tyttöystävän kanssa vietetty aika.

        Olen kyllä jo luovuttanut. Naiset on niin pinnallisia, että ei minulla ole nykymaailmassa mitään mahdollisuuksia jos en äkillisesti rikastu todella paljon.


    • 18+1

      Suomi24:ssa on monia sekopäitä ja hyvin pinnallisia naisia, mutta tähän mennessä olen osannut valikoida hyvin keitä tapaan. Viimeisin tyttö jonka tapasin siellä johti neljän vuoden seurustelusuhteeseen.

      • Jii007

        Niille sekopäille ja pinnallisille lutkille on juuri paras aukoa päätään. Saan siitä suuremman nautinnon kuin runksuttelusta.


    • En ole toistaiseksi, koska sen tyhjän saa pyytämättäkin :) Näin ulkopuolisena kun voi katella myös sitä tarjontaa niin ei kannata laittaa proffaa pystyyn, kun ei oikein ole semmosta mistä pitäisin kuin jossain huitsin kaukana.

    • ht ...

      En ole enää. Oli pirun aikaavievää puuhaa ja kauhealla vaivalla löyty vaan ihan vääränlaisia naisia. Profiilini oli siis ihan ok, mutta väärin tehty kun kiinnostu vaan sellaiset, joista en itse ollut kiinnostunut tai joille en oikeasti kelvannut livenä kun en vastannut siitä profiilista saatua mielikuvaa luonteesta. Tarjonta ei muutenkaan tuntunut kovin houkuttelevalta.

      Muutenkin olen luonteeltani niin epäitsevarma ja yleensä vielä pahemmin jäässä nettideiteillä, joten en mitenkään ole onnistunut tunnin kahvitteluissa mitään naisia kiinnostavaa kuvaa antamaan itsestäni.

      Totesin että nettideitti on kauniille ja komeille tarkoitettua puuhaa. Ja vähintäänkin niille, jotka ovat itsevarmoja ja osaavat hyvän supliikin tuntemattomien kanssa aiheesta kuin aiheesta.

      Harmi vaan että pitäisi painua siihen puuhaan taas joskus takaisinkin jos aikoo naisen löytää. (Baareista sitä ei ainakaan löydä.)

      Mutta ehkä tässä vielä voi vähän aikaa pohdiskella muita vaihtoehtoja ennen kuin alkaa taas nettideittikausi... :)

    • Jii007

      Ah! On se tuo treffipuoli mahtava kun siellä voi mollata naisia suoremmin kuin täällä. Tosi moni nainen vielä lähtee siihen viestittelyyn mukaan. Niille näkyy iskevän joku itsensä puolustelu päälle vaikka minä tunnun olevan koko ajan oikeassa. On jännämiesten tuhoamia naisia jotka väittävät, että jännikset ei muka kiinnosta ja on ihan sama minkälainen mies on. Ainakin siellä saa nauraa.

    • 7+17

      On mulla sielä profiili, mutta ei siinä oikein lue ees mitään, eikä oo kuvaa. Multa meni mielenkiinto edes yrittää s24 kautta, ei sieltä vain ikinä tule ketään tavoittamaan jos asuu täällä ja on mies.

      • Jii007

        Eihän sieltä mitään muuta löydä kuin epätoivoisia ja yh-mammoja. Ainut hyöty siitä profiilista on, että siellä voi aukoa päätään. Jos sieltä sitten joku mielenkiintoinen löytyykin niin se asuu suunnilleen jossain kilpisjärvellä.


      • boomän

        Profiilissasi ei lue mitään ja ei ole edes kuvaa... miten kuvittelit naisten kiinnostuvan sinuta?


      • oiskohan..
        boomän kirjoitti:

        Profiilissasi ei lue mitään ja ei ole edes kuvaa... miten kuvittelit naisten kiinnostuvan sinuta?

        ...kyseessä se kuuluisa Mystery Method?


    • lol34234

      Olen myös vi--tuilumielessä. En ole kenellekään viestiä edes laittanut, lähinnä joskus katsonut, millaisia naisia siellä on ja tehnyt jonkun typerän mukanasevan kuvauksen itselleni.

      • Jii007

        Kannattaa joskus laittaa jotain vittuilua naisille. Ne lähtee siihen mukaan yllättävän helposti. Ne jotka suuttuu siitä ei edes vaivaudu vastaamaan, ja ne jotka vastaa eivät ole valmiita siihen, että heitä mollataan ja he pyrkivät epätoivoisesti puolustautumaan, mutta koska he eivät ole valmistautuneet sanallisiin hyökkäyksiin he ovat helppoja vastuksia. Ehdottomasti ätmeille paras paikka pitää hauskaa naisten kanssa jos ei ilotaloa lasketa.


      • piikki lihassa
        Jii007 kirjoitti:

        Kannattaa joskus laittaa jotain vittuilua naisille. Ne lähtee siihen mukaan yllättävän helposti. Ne jotka suuttuu siitä ei edes vaivaudu vastaamaan, ja ne jotka vastaa eivät ole valmiita siihen, että heitä mollataan ja he pyrkivät epätoivoisesti puolustautumaan, mutta koska he eivät ole valmistautuneet sanallisiin hyökkäyksiin he ovat helppoja vastuksia. Ehdottomasti ätmeille paras paikka pitää hauskaa naisten kanssa jos ei ilotaloa lasketa.

        Taidatkin olla oikea järjen jättiläinen ja arvostettava kunnon mies.


      • Jii007 kirjoitti:

        Kannattaa joskus laittaa jotain vittuilua naisille. Ne lähtee siihen mukaan yllättävän helposti. Ne jotka suuttuu siitä ei edes vaivaudu vastaamaan, ja ne jotka vastaa eivät ole valmiita siihen, että heitä mollataan ja he pyrkivät epätoivoisesti puolustautumaan, mutta koska he eivät ole valmistautuneet sanallisiin hyökkäyksiin he ovat helppoja vastuksia. Ehdottomasti ätmeille paras paikka pitää hauskaa naisten kanssa jos ei ilotaloa lasketa.

        Ei vastausta = onnistuit suututtamaan? Ehh.. mitäpä jos se tarkoittaakin vain, että ei vähempää voisi kiinnostaa?

        Mutta jos niin tyhmiä naisia on, että he lähtevät vääntämään kanssasi, niin jatka kaikin mokomin. Itse keksin paljon hauskempiakin ajanviettotapoja, mutta jos ei ole kavereita eikä harrastuksia niin jollainhan se elämä pitää täyttää...


      • Jii007
        piikki lihassa kirjoitti:

        Taidatkin olla oikea järjen jättiläinen ja arvostettava kunnon mies.

        Minä ainakin olen järjen jättiläinen ja kunnon mies. En omista rikosrekisteriä, en ole ollut tekemisissä poliisin kanssa, en hakkaa naisia, en riko paikkoja jne. jne. Olen harmiton yksilö, joka vähän kiusaa naisia netissä saadakseen hyvän olon edes jostain. Ei minua tarvitse arvostaa kun en minäkään arvosta itseäni.


      • Yksi kymysys
        Jii007 kirjoitti:

        Minä ainakin olen järjen jättiläinen ja kunnon mies. En omista rikosrekisteriä, en ole ollut tekemisissä poliisin kanssa, en hakkaa naisia, en riko paikkoja jne. jne. Olen harmiton yksilö, joka vähän kiusaa naisia netissä saadakseen hyvän olon edes jostain. Ei minua tarvitse arvostaa kun en minäkään arvosta itseäni.

        Voiko luuseri olla kunnon mies?


      • Jii007
        helka kirjoitti:

        Ei vastausta = onnistuit suututtamaan? Ehh.. mitäpä jos se tarkoittaakin vain, että ei vähempää voisi kiinnostaa?

        Mutta jos niin tyhmiä naisia on, että he lähtevät vääntämään kanssasi, niin jatka kaikin mokomin. Itse keksin paljon hauskempiakin ajanviettotapoja, mutta jos ei ole kavereita eikä harrastuksia niin jollainhan se elämä pitää täyttää...

        Hienoa, että ymmärrät rakas helka. Todellakin jatkan vääntämistä kun kerran mukaan lähtevät. On minulla toki muitakin ajanviettotapoja, mutta tämä on hyvä sivuharrastus. Saatan käydä muutaman kerran kuukaudessa siellä profiilissani ja sitten väännän parin päivän ajan niiden yh-mammojen ja jännäpaskojen saastuttamien lutkien kanssa.


      • piikki lihassa
        Jii007 kirjoitti:

        Minä ainakin olen järjen jättiläinen ja kunnon mies. En omista rikosrekisteriä, en ole ollut tekemisissä poliisin kanssa, en hakkaa naisia, en riko paikkoja jne. jne. Olen harmiton yksilö, joka vähän kiusaa naisia netissä saadakseen hyvän olon edes jostain. Ei minua tarvitse arvostaa kun en minäkään arvosta itseäni.

        Kiusaaminenkin on väkivaltaa. Aika kornia ajatella, että jos et ole tehnyt lainvastaisia asioita niin et olisi tehnyt mitään pahaa. Tietoinen toisen ihmisen kiusaaminen on moraalisesti ihan yhtä väärin vaikka et siitä joudukaan oikeuden eteen. "Harmiton" kiusaamisesi voi oikeasti satuttaa ja loukata joitakin ihmisiä. Kunnon mies ei alenna muita, vaikka ei itseään arvostaisikaan.


      • Jii007
        piikki lihassa kirjoitti:

        Kiusaaminenkin on väkivaltaa. Aika kornia ajatella, että jos et ole tehnyt lainvastaisia asioita niin et olisi tehnyt mitään pahaa. Tietoinen toisen ihmisen kiusaaminen on moraalisesti ihan yhtä väärin vaikka et siitä joudukaan oikeuden eteen. "Harmiton" kiusaamisesi voi oikeasti satuttaa ja loukata joitakin ihmisiä. Kunnon mies ei alenna muita, vaikka ei itseään arvostaisikaan.

        Niin kiusaaminen on henkistä väkivaltaa ja sitä olen saanut kokea melkein koko ikäni myös itse. Sen takiahan minä niitä naisia kiusaan, koska naiset ovat kiusanneet minua. Myös miehet ovat kiusanneet, mutta se on taas ollut enemmän sitä fyysistä hakkaamista ja muuta.
        Myönnän kyllä sen, että on väärin kiusata muita, mutta niin oli väärin myös minun kiusaamiseni. Nämä vitun paskakasat jotka elämäni ovat pilanneet potkivat munille ja nimittelivät minua jatkuvasti. Ei tuo minun "kiusaamiseni" ole lähelläkään sitä paskaa mitä minä olen saanut kokea. Minun harrastamani kiusaaminen ei tee kenestäkään lapsetonta toisin kuin tuo munille potkiminen voi tehdä.


      • Jii007
        Yksi kymysys kirjoitti:

        Voiko luuseri olla kunnon mies?

        Voi. Onko yksin huoneessaan nyhjöttävä luuseri muka mitään muuta kuin kunnon mies? Se ei tee pahaa kärpäsellekään. Minä esim. olen oikeassa elämässä kunnollinen mies, mutta netissä kiusaan muita. Tai en oikeastaan edes kiusaa vaan lähinnä haen niitä vääntöjä jostain asiasta jotta saan edes jonkilaisen kontaktin muihin ihmisiin. Oikeassa elämässä en uskalla lähestyä ihmisiä lainkaan.


      • piikki lihassa
        Jii007 kirjoitti:

        Niin kiusaaminen on henkistä väkivaltaa ja sitä olen saanut kokea melkein koko ikäni myös itse. Sen takiahan minä niitä naisia kiusaan, koska naiset ovat kiusanneet minua. Myös miehet ovat kiusanneet, mutta se on taas ollut enemmän sitä fyysistä hakkaamista ja muuta.
        Myönnän kyllä sen, että on väärin kiusata muita, mutta niin oli väärin myös minun kiusaamiseni. Nämä vitun paskakasat jotka elämäni ovat pilanneet potkivat munille ja nimittelivät minua jatkuvasti. Ei tuo minun "kiusaamiseni" ole lähelläkään sitä paskaa mitä minä olen saanut kokea. Minun harrastamani kiusaaminen ei tee kenestäkään lapsetonta toisin kuin tuo munille potkiminen voi tehdä.

        Ymmärrän toki, että kostaminen on motiivisi. Mutta samalla myös alennut samalle tasolle kuin kiusaajasi, etkä tule niin itse sen onnellisemmaksi. Eivät ne haavat sinusta katoa haavoittamalla toisia.


      • Jii007
        piikki lihassa kirjoitti:

        Ymmärrän toki, että kostaminen on motiivisi. Mutta samalla myös alennut samalle tasolle kuin kiusaajasi, etkä tule niin itse sen onnellisemmaksi. Eivät ne haavat sinusta katoa haavoittamalla toisia.

        Eivät katoakaan. Eivät ne katoa koskaan, mutta saan sen hetkellisen hyvän olon tunteen kun voitan jonkun lutkan jossain ihan turhassa väännössä. Ja en minä alennu ihan samalle tasolle kuin ne kiusaajani. Minä en pahoinpitele ketään fyysisesti tai edes hauku. Provosoin vaan ja haen niitä vääntöjä. En todellakaan ketään lutkittele tms. Ihmettelen esim. vaan miten joku antaa jännäpaskojen nussia ja hakata itseään tai miten joku jakaa itseään kumittomana kusipäille ja hankkii äpärän teininä, ja kehittelen sen väännön niistä aiheista.


    • Olen, viisi vuotta taisi tulla täyteen viime kuussa. Mitään ei ole jäänyt käteen. En ole tarpeeksi kiinnostava tai en vain osaa tehdä tarpeeksi kiinnostavaa profiilia.

      • ei nimimerk.

        Sä oot siellä treffeillä samalla nimimerkillä kuin täällä keskustelupalstoilla aukomassa päätäsi kokemattomuudestasi ja kelpaamattomuudestasi.

        Tätä palstaa lukee lähes kaikki, joilla on profiili suomi24:ssä. Sinut tunnistetaan.
        "Tuo on se tyyppi, joka ei ole kelvannut kenellekään"

        Tajuatko, että sinulla on leima otsassa?


      • ei nimimerk. kirjoitti:

        Sä oot siellä treffeillä samalla nimimerkillä kuin täällä keskustelupalstoilla aukomassa päätäsi kokemattomuudestasi ja kelpaamattomuudestasi.

        Tätä palstaa lukee lähes kaikki, joilla on profiili suomi24:ssä. Sinut tunnistetaan.
        "Tuo on se tyyppi, joka ei ole kelvannut kenellekään"

        Tajuatko, että sinulla on leima otsassa?

        En ole samalla nimimerkillä.


    • Mies31v.

      En. Ei ikinä netissä. Vaikka täällä olen rehellisin ja niin pure. Ja lukemattomia naisia(ja miehiä) on musta ollu niin lovena. Oih. :)

      Tykkään tästä Jii007:kan jutuista. Kirjoittaa faktaa ämmien surkeudesta. Varmasti(jos totta) niin hyvä tyyppi. Itseään ei voi dissata jos ei ole sydäntä siihen.

      Vinkkinä että haistatat tällekin vitut ja pukeudut harmaaseen. Ja kun olet saamassa sen jonkun turhan paskan, niin sanot sitä huoraksi.

      Seuraavalla kerralla Teet saman. Ihan siksi että voit tehdä niin.

      Sen jälkeen lähdet takaisin vieno nöyryys mielessäsi... Se on se calling sun rinnassasi. Silloin voit jopa avata naiselle oven...

    • Wilmil

      Olin ja unelmieni miehen löysin. Hän löysi minusta unelmiensa naisen. Näin sen hänen profiilistaan jo melkein heti, että hänessä on sellaista mitä muissa ei ole... ja sen on kyky rakastaa tulisesti ja pitkään tunteella.

    • En ole, enkä mene. Joskus kokeilin reilun viikon ja se riitti.
      Ihmetyttää, miksi sä haluat käyttää aikaa toisten ihmisten kiusaamiseen ja haukkumiseen... Tuleeko siitä siis oikeasti hyvä olo, kun saat netissä anonyymina haukkua jotain naista yhjakarilutkaksi? Koetko olevasi häntä parempi sen jälkeen?
      Onko sulla sit myös selkärankaa sanoa sama kasvotusten?
      Niin vähän epäilinkin...

      • Jii007

        En varsinaisesti siellä ketään hauku vaan sanon asiat niinkuin ne ovat. Jos on yh-mamma niin saahan siitä hyvät väännöt aikaan ihan ilman haukkumistakin.
        Ja ehdottomasti voitetun väännön jälkeen koen olevani parempi kuin se nainen. Koen sen jopa oikeudenmukaiseksi, että kostan pahaaoloani naisille, koska he ovat sen minulle aiheuttaneetkin.
        Voisin kyllä sanoa nuo asiat naiselle ihan kasvotustenkin, mutta minä en osaa/uskalla mennä juttelemaan kenellekään. En siis naisille enkä myöskään miehille. Mutta toki jos joku tuollainen nainen joita olen netissä härnännyt tulisi minulle juttelemaan niin voisin sanoa mitä ajattelen hänestä.


    • Hmmm...

      No jos jotain yleistystä noista nettideiteistä tekisi, voisin kai sanoa, että niistä hyötyvät lähinnä sellaiset miehet, jotka ovat ok näköisiä mutta eivät ehdi, pysty tai halua etsiä seuraa baareista. Lisäksi on hyväksi, jos osaa kirjoittaa taitavasti.

      Minulle se toimi aikoinaan, koska asustin landella, en ole sosiaalinen baari-ihminen ja kykenin netin kautta saamaan kontaktia oman ikäisiini naisiin ja sopimaan tapaamisen jonnekin.

      Mutta kyllähän se nettideitti ottaa itsetunnon päälle, koska siellä saa pakkeja ja huonoakin kohtelua, mutta naisten markkinat, joten se on hyväksyttävä. Ei siis sovi kovin herkille miehille, ellei ole tosi komea.

    • Reipas Mies

      Asian voi pohjustaa niin että jos kykenee tarvittavaan asiakaspalveluun naisille livenä, pärjää varmasti myös kirjekerho-deittailussa.

      Sen sijaan kirjekurssi-pohjalta jää kyllä baarissa tylsäksi mieheksi jonka seuralainen poistuu sinne vessaan eikä tule takaisin.

      Pinnallisuus netissä korostuu että teknisesti hyvä mies huonolla ulkonäöllä ei pärjää ja nimenomaan on naistenmarkkinat kuka saa ja kenelle annetaan.

      Henkilökohtainen asia on kenen laatu riittää kellekkin, mutta netissä tietyn ikäisen miehen on aika turhaa ohuella p/s-cv:llä koettaa parisuhdetta kehitellä. Niitä marginaali naisia on ehkä sitten netissä enemmän jotka hyväksyvät mieheltään enemmän vaillinaisuuksia kunhan homma muuten pelaa.

      Kipinä, supliikki ja jännyys nokittaa varsin paljon naamakomeutta mutta tietenkin se on oleellinen asia kauniita naisia yrittäessä. Tosin maija taviksetkin tuppaavat korostavan ettei mikä vaan perunaa syövä pekka kelpaakkaan enää.

      Jotta osaisi iskemistä, tulisi tuntea myös Peli. Sen säännöt ja säännöttömyydet sitoutuvat toisiinsa kun meinaa edes treffeille päästä. Ei riitä että siinä on kuin kenen vain randomin kanssa kahvilla, vaan se show ja kipinä pitää tuoda esiin miehen jollain persoonallisella tavalla.

      Pelkkä naisten haukkuminen vain korostaa omaa typeryyttä (ritarin haarniskani on ruosteessa) jos olisi i.r.l -tsäänssit oikeaan romanttiseen tutustumiseen korostan että ihan joka mies ei nykyään edes pääse alle oman tason jopa naisen kanssa. Se on sääli. Tasojärjestelmä vahvistuu koko ajan kun ihmiset valkkaavat ja elävät vaatimuslistansa kanssa netissä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      68
      5623
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      61
      3764
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      153
      2755
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      105
      2196
    5. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      109
      2045
    6. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1329
    7. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1297
    8. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      96
      1278
    9. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      195
      1232
    10. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      173
      1146
    Aihe