Kunnan vuokra-asunnot

tympääntynyt

yli vuosi on jonotettu asuntoa. 1 tarjous tullut, josta kieltäydyimme huonon sijainnin vuoksi. Tämän jälkeen tasaiseen malliin hakemusta on laitettu ja siltikään tämä asunnonvälittäjä ei ole meille asuntoa tarjonnut. Asumme Nurmijärvellä, maksamme verot tänne mutta kunnalta ei asuntoa tarjota. Voiko yksi asunnonvälittäjä laittaa meidät ei tarjota asuntoa listalle, kysympähän vaan?
Kohta valitan asiasta kuntaan

41

6160

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jdhd1

Miksi asunnonvälittäjä asialla. Tartuppa itse toimeen lukemalla Kunnan omia sivustoja. Sieltä löytyy tietoa vuokra-asunnoista. Ainakin lukee...vai onkohan ne ns. tyhjiä lupauksia nekin.!!

• Tarjottu

Kranttu saa olla ilman.

• tympääntynyt

Nurmijärven kunnan asunnoissa on asunnonvälittäjä vai onkohan titteli asunnonvalitsija? eli tietoa kyllä on näistä asunnoista. Ongelmana on se, ettei asuntoa kuntalaiselle ole tarjottu. Tai on tarjottu 1 kerran mutta asunto sijaitsi erittäin huonolla paikalla, jonne en halunnut muuttaa. En luokittelisi itseäni krantuksi, jos en rajamäkeen suostu muuttamaan. kirkonkylä ja klaukkala käy ja siellä on paljon asuntoja. Olin nimenomaan laittanut hakemukseen etten halua rajamäkeen.

• Martina1

Kuusi vuotta sitten kyselin kunnan asuntoja, kaksiota hain. Sanoivat, että tosi vaikea saada kaksiota, mutta tarjosivat heti kolmiota. Yhdelle ihmiselle se oli liian iso ja vuokrakin liian korkea. Hankin sitten asumisoikeusasunnon.

• Perttiselkälä

Tiedän useamman naispuoleisen henkilön, jotka ovat saaneet nuvalta asunnon käytännössä heti...eli jonon ohi. MIKSIHÄN!

• Martina1

Ei kai jonon ohi kenellekään asuntoa anneta. Ja miksi olisin saanutkaan, olin muuttamassa tänne Vantaalta. Luottotiedot kunnossa, ei sen kummenpaa syytä olisi ollut jonoa ohitella. Sanoivat ettei pahemmin jonoa ole. Kannataisko "tympääntyneen" kysyä uudestaan ja varmistaa, että hakemus on voimassa. Samalla kysellä jonotilannetta.

• lukaali.

Itse sain kolmion rivitalosta kahdessa päivässä, kun isäpappa "heitti pihalle". Kunta ehti maalauttaa pinnat tuossa välissä!

Ostakaa oma.

• OtaVaanMunTaskusta

Tilannehan on se, että kuntaan mahdollisesti(onko tehty jo päätös?) tuleville pakolaisille on varattuna asunnot ja niitä seisotetaan tyhjillään, että kunniakansalaisilla on sitten asunnot valmiina kun tulevat. Siksi ei tavalliselle, itse asumisensa maksavalle ole asuntoja.

• tympääntynyt

Hakemus uusittu 3 otteeseen. Tämä asuntonainen ei vain sitä asuntoa tarjoa. Valitin asiasta kuntaan.

• Omistusasuja.

Ostakaa oma niin ei tarvitse ruikuttaa.

• Tiinat.

Hometta ja alkoholisti naapureita, eikä vuokrayhtiö tee mitään

• Markkukki
        Tiinat. kirjoitti:

Hometta ja alkoholisti naapureita, eikä vuokrayhtiö tee mitään

Meillä kans meteliä naapureista, monta kertaa valitettu isännöitsijälle mutta ei mitään tapahdu. Voisko isännäitsijää vaihtaa kunta hoi!

• Vähävarainen vuokralaine
        Markkukki kirjoitti:

Meillä kans meteliä naapureista, monta kertaa valitettu isännöitsijälle mutta ei mitään tapahdu. Voisko isännäitsijää vaihtaa kunta hoi!

Olen kerran valittanut isännöitsijälle naapurin juoposta ja hän oli tosi ylimielinen, eikä asialle tapahtunut mitään.

• vuokralainen123
        Vähävarainen vuokralaine kirjoitti:

Olen kerran valittanut isännöitsijälle naapurin juoposta ja hän oli tosi ylimielinen, eikä asialle tapahtunut mitään.

Kolme vuotta nuvan vuokralla asuneena voin sanoa, että mikään muu ei toimi kuin vuokran laskutus. Olen valttanut ilmanvaidosta, tippuvasta hanasta ja wc pöntön liruttsmisesta. Millään ei ole mitään väliä.

• 25 VUOKRALLA
        vuokralainen123 kirjoitti:

Kolme vuotta nuvan vuokralla asuneena voin sanoa, että mikään muu ei toimi kuin vuokran laskutus. Olen valttanut ilmanvaidosta, tippuvasta hanasta ja wc pöntön liruttsmisesta. Millään ei ole mitään väliä.

MIKS OOT RIKKONNUT NE KORJAA ITSE HYVÄ IHMINEN.

25 VUOTTA ASUNEENA KERTAAKAAN EI OLE TARVINNUT ISÄNNÖITSIJÄÄ MISSÄÄN ASIASSA SOITELLA KAIKKI ON PELANNUT HYVIN . KUN ITSE PITÄÄ PAIKAT KUNNOSSA JA LAMPUN OSAAN VAIHTAA ITSE .

• Asukas4567
        25 VUOKRALLA kirjoitti:

MIKS OOT RIKKONNUT NE KORJAA ITSE HYVÄ IHMINEN.

25 VUOTTA ASUNEENA KERTAAKAAN EI OLE TARVINNUT ISÄNNÖITSIJÄÄ MISSÄÄN ASIASSA SOITELLA KAIKKI ON PELANNUT HYVIN . KUN ITSE PITÄÄ PAIKAT KUNNOSSA JA LAMPUN OSAAN VAIHTAA ITSE .

Asun vuokralla jottei tarvitse tehdä itse... muista jos vuokralla teet itse ja aiheutat esim vesivahingon,niin korvaar itse¡

• Asukas vaan ei pitkään
        Asukas4567 kirjoitti:

Asun vuokralla jottei tarvitse tehdä itse... muista jos vuokralla teet itse ja aiheutat esim vesivahingon,niin korvaar itse¡

Asun täällä Röykässä ja koko talo on aika hirveessä kunnossa, ihmettelen nuvan toimintaa pitää huolta arvokkaista kiinteistöistä. Ei taida isännöitsijä/toimitusjohtaja olla kuin vaan töissä, kun ei kiinnosta omaisuuden arvosta huolehtiminen.

• Marketta468
        Asukas vaan ei pitkään kirjoitti:

Asun täällä Röykässä ja koko talo on aika hirveessä kunnossa, ihmettelen nuvan toimintaa pitää huolta arvokkaista kiinteistöistä. Ei taida isännöitsijä/toimitusjohtaja olla kuin vaan töissä, kun ei kiinnosta omaisuuden arvosta huolehtiminen.

Meillä on naapurissa teini joka pitää juhlia usein ja soittaa musiikkia kovaa. Olin yhteydessä isännöitsijään ja hänellä oli todi nuiva asennne, melkein töykeä, eikä ainakaan tähän päivään mennessä ole mitään tapahtunut. Olen edellä kirjoittaneen kanssa samaa mieltä että isännäöitsijä vaihtoon.

• olli4578
        Marketta468 kirjoitti:

Meillä on naapurissa teini joka pitää juhlia usein ja soittaa musiikkia kovaa. Olin yhteydessä isännöitsijään ja hänellä oli todi nuiva asennne, melkein töykeä, eikä ainakaan tähän päivään mennessä ole mitään tapahtunut. Olen edellä kirjoittaneen kanssa samaa mieltä että isännäöitsijä vaihtoon.

Mielenkiinnolla keskustelua seuranneena voin yhtyä isännöitsijän moittimiseen. Itsellä oli hänen kanssaan hankala hoitaa aasioita. Kunnes kyllästyin ja hankin asunnon yksityiseltä henkilöltä, nyt on asiat hyvin

• Mies5689
        olli4578 kirjoitti:

Mielenkiinnolla keskustelua seuranneena voin yhtyä isännöitsijän moittimiseen. Itsellä oli hänen kanssaan hankala hoitaa aasioita. Kunnes kyllästyin ja hankin asunnon yksityiseltä henkilöltä, nyt on asiat hyvin

Olin yhteydessä huoltomieheen ja hän kehitti kysymään asiaa isännöitsijältä. Oli kuulkaa melkoisen ikävää keskustelua. Onkohan hän oikea ihminen palveluammattiin! Eikä kyseessä ollut kuin vuotava hana.

• Kirsi34
        Mies5689 kirjoitti:

Olin yhteydessä huoltomieheen ja hän kehitti kysymään asiaa isännöitsijältä. Oli kuulkaa melkoisen ikävää keskustelua. Onkohan hän oikea ihminen palveluammattiin! Eikä kyseessä ollut kuin vuotava hana.

Itse olen Rajamäellä nuvan vuokralla ja ainakin meidän talossa ei kukaan ole tyytyväinen isännöitsijään, hän on lipevä ja kaikki sovitut asiat unohtuvat.

• kyllästynyt valituks
        Kirsi34 kirjoitti:

Itse olen Rajamäellä nuvan vuokralla ja ainakin meidän talossa ei kukaan ole tyytyväinen isännöitsijään, hän on lipevä ja kaikki sovitut asiat unohtuvat.

Miksei tälläista ylimielistä isännöitsijää vaihdeta.
        Asukkaat kerätkää nimilista ja valitus sitten kuntaan.Tai eduskunnan oikeusasiamiehelle.Kunnan toiminnasta.

• mirja57
        kyllästynyt valituks kirjoitti:

Miksei tälläista ylimielistä isännöitsijää vaihdeta.
        Asukkaat kerätkää nimilista ja valitus sitten kuntaan.Tai eduskunnan oikeusasiamiehelle.Kunnan toiminnasta.

Ehdottomasti samaa mieltä, hyvät asukkaat vielää asiaa eteenpän

• Kati678
        mirja57 kirjoitti:

Ehdottomasti samaa mieltä, hyvät asukkaat vielää asiaa eteenpän

Hei. Ilmoitin tänään meidän rappukäytävän siisteydestä isännöitsijälle. Hän oli sitä mieltä että asukkaat ovat itse ansainneet arvoisensa siiteys tason. Ihan hullu mies!

• Anonyymi

Kaikki ei pysty ostamaan omaa,,,olet kyllä tosi ääliö...

• lsksk

Kuis Nurmijärven kunnassa nyt näin??? Eiks hää sijoitunna joissain kyselyissä 8 parhaaks ...voe voe ...onks näin

• toinen kusetettu

Jos nuo tarinat ovat totta niin heti tekemään valitus kunnan virkamiehistä oikeusasiamiehelle. Jos ko. virkamiehet eivät hoida tehtäviään, on se vähintään huomautuksen paikka. Montaa huomautusta ei tarvita sellaisen virkamiehen irtisanomiseen tai ainakin viraltapanoon ts. siirtoon muuhun, yleensä sanktionomaisesti hieman alempaan virkaan.

Vesivuotoon reagoimatta jättäminen on omaisuuden ylläpidon laiminlyönti ja on hyvä syy valitukselle.

Henkilötodistajia tai jokin kirjallinen todiste esim. sähköposti on hyvä osoitus laiminlyönnistä. Olen itse asioinut oikkarilla ja se pani asioihin vauhtia ja asiat tuli kuntoon.

• Entklake

Kolmisen vuotta sitten Klaukkalan Lepsämäntiellä asuneena, olin tyytyväinen sekä isännöitsijään ja huoltoyhtiöön. En muista kuviota tarkkaan, mutta käsittääkseni silloin oli kaksi isännöitsijää taloyhtiössä, toinen kunnan asuntojen ja toinen osakkeenomistajien.
      Olin siis kunnan vuokralainen, ja sain hyvää palvelua. Huoltomies tuli lähes samana päivänä jeesaamaan, kun oli ongelmatilanne, puhelimeen vastattiin heti jne.
      Vähän uskomatonta, että tilanne olisi muuttunut hyvästä huonoon.

Mutta siihen uskon, että talo on parhaimmasta päästä kunnan asunnoista, vaikkei kokemuspohjaa paljonkaan ole. Siellä Kissankellon takana oli vähän värikkäämpää porukkaa :) mutta en muista, että tuttava erityisesti olisi valittanut.

Palasin sitten kotiseudulle Helsinkiin, eipä täälläkään ole valittamista.

Tsempit sinne Nurmijärvelle joka tapauksessa. piipahdin ks mitä kiintiöpakolaisista ollaan mieltä...

• 678hf

Kolme vuotta nurmijärven vuokra-asunnot vuokralaisena asunneena ja sitä ennen Hesassa kaupungin vuokralla olleena ei voi kuin sano, että on Nurmijärven vuokra-asunnot Oy llä otsaa hoitaa asiakkaitaan tuolla tavalla.

• Nurmijärven vaakuna
    • Anonyymi

Hei, olen itsekin HAKENU asuntoa, yksiötä ei mitään ne mitä olen KATELLU huhu mikä vuokra, rauhallista SAUNTONTA asuntoa, hyvää kunnon asuntoa, hyvä sijainti ei olen jo useamman kerran HAKENU ei mitään, heen muualta

• Anonyymi

Muuta takaisin kotomaahasi

• Anonyymi

Niin just. Täälläkin, ASUU, häirikäyttyjiä, juoppoja mitään muuta sanota voi harmi ihan syvältä, toistuvaa juhlimista ei mustille häätöä olen kurkkuani myöten täynnä , mitta täynnä

• Anonyymi

Hei just niin, tääkin juoot rällästää, MUSIIKI SOI KOVAA, EDS TAKAS RAVATAAN ovissa, juotavaa hetataan lisää, ulkona metelöidään, mitään ei ole tehty polliseja soittanu monet kerrat, mustat, äijät

• Anonyymi

sytytä tuleen jotakin laitoksia

• Anonyymi

Hei niin just, yksi naapuri jatkuvaa, jums jums musiikki kovalla porukkas, paljon joka päivä, se on saanu asua häiritä muita että ei ole saanu nukkua sitte tee häirilmotus, niin kun se auttas jotain, ei paljon auta häätö, vaan ihoan juoppoja tupkan savua.,

• Anonyymi

Hei, joo asun itse vuokralla, nurmijärvenkotien asunoissa, no kun sain asunnon luulinnetyä nyt on hyvä asua, turvallista, ja viihtyy ei kamalaa, juoppoja, tupkoitsioita, meteliä, pollisit sai soittaa, aina täällä tupakoidaan., rempankin. Lupasivat tehdä uusia lattian, kaapit, mitköhän, sitte jos hakis asumisoikeus asuntoa sautonta, rauhallista, kun itse en tupakoi, enkä juo

• Anonyymi

Hei en ole hakenut asuntoa, nurmijärven kotien kautta tämäkin asunto ei muuta tehty kun parvekkeet, lattia on hirveä, kaapit aikansa eläny hirveät rumat käydään tarkastus kierroksella ja sitte ei mitään tehdä jos ei muuta eräs vaan

• Anonyymi

Saisipa minäkin kunnan asunnon pienellä palkalla olen oman säästänyt.
      Ei matkoja ei mitään kaikki tähän asuntoon.

• Anonyymi

Hei just niin niin huonoa palvelua, asuntoja ei ole hirveät vuokrat sitte ne nostaa niitä joka vuosi, sitte ulkopuolset saa tulla vaan pihalle istumaan ole kyllästy juoppohin, häirikäyttjyiin, ole niistä kärsiny, en hae asuntoa niitten kautta. Tämäkin asunto missä asun on lattia aivan hirveä, kaapit aiknsa eläny, sitte kun muuttaa sitte vasta tehdään remontti uusi johtajakin ei ole sen kummempi

• Anonyymi

Hei niin, mihin minäkin asun vuokralla, lattia on menny, huonosti kaapit on vanhat aikansa eläny, mutta ei mitään uusia ole tullu ei mitään kaikki on vanhaa samaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      127
      3461
    2. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      84
      1805
    3. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      15
      1581
    4. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      54
      1342
    5. VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia

Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu
      Maailman menoa
      90
      1184
    6. Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.

Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat
      Haapavesi
      107
      1151
    7. Nainen olet valoni pimeässä

valaiset tietäni tietämättäsi ❤️
      Ikävä
      68
      1059
    8. Mitä toivot

Tulevilta päiviltä?
      Ikävä
      65
      954
    9. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      80
      905
    10. Oli pakko saada sut suuttumaan

Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä
      Ikävä
      20
      887
    Aihe