Voisiko Suomessa tapahtua Knutbyn kaltainen tapahtuma?
Voisiko Knutbyn tapaus tapahtua Suomessa?
4
261
Vastaukset
- Santeri
Ei saisi olla pipo liian kireällä. Yksi tärkeä asia tällaisien estämisessä on mielestäni homoseksuaalisuuden hyväksyminen normaalina ihmisyyreen kuuluvana asiana. Täysin heteron on vain niin vaikea ymmärtää homoa. Katsopa sivuja osoitteesta www.gaychurch.org Voisi ottaa Suomessa opiksi
- merentaa
Niin kauan kuin suomessa ihmisiä asuu niin kaikki on mahdollista vaikkei toivottua
Eli eikaiketi Suomea voi paratiisiks sen kummemmin tehdä tai eristää. En usko että pahuutta voi paeta monella tapaa,kunhan itse voisi itsensä "puhtaana" pitää raamatun opetus varmaan hyvä apu , sieltä itse olen
"viitoitusta" elämääni saanut. - esimerkkejä
eihän se Raamattu turhaan lahkoista varoita. lihan tekojahan ne ovat, Gal.5:20
- aarre s
se trolli-provo Paska taka-Makunen joka kulkee ympäriinsä solvaamassa vääräuskoisia. Ajattelinkin että tuollainen moraali voi olla vain hell-un-die-lahkon jäsenellä. Ja homokin vielä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial281838Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1571802Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3521565- 1471181
Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2131164Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221128- 111014
- 285995
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4989Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49938