Tahdon pitää asiaa esillä, koska monet Jumalan kieltäjät ovat kiinnostuneita. Miksi he muuten tulisivat palstalle? Liitän sitaatin ja linkin saamastani Hannu Matikaisen postista.
> Elämme aikaa, jolloin Jeesus voi tulla takaisin minä hetkenä hyvänsä. Olemmeko silloin valmiit? Olemmeko viisaita neitsyitä, jotka valvovat ja odottavat sulhasta saapuvaksi? Olemmeko erottaneet ajatuksemme ja sydämemme vain Hänelle? Vai olemmeko kiinni tässä maailmassa, että kun Herramme saapuu kuin varas yöllä, niin jäämme jälkeen siitä pelastettujen joukosta, joka nousee ylös ilmoihin yhdessä Herramme kanssa?
Uskoville tuo tapahtuma on ilon hetki, mutta tänne jääville se on hirvittävän vaivanajan alku. Pyhä Henki on poistunut, ja maa on jäänyt Saatanan vaivattavaksi. On sanottu, että tuosta seitsemän vuoden vihanajasta ei pelastu kuin marttyyrikuoleman kautta. <
http://ajankohtainen.wordpress.com/2014/09/04/voiko-vihanaikana-pelastua-2/
Tule Herra Jeesus!
Olemmeko jo lopunajassa?
88
445
Vastaukset
- Netpunk
Jyrki,
Et ole postannut nephilimiä aikohin. Tässä sinulle linkki, josta voit tilata ihan ikioman kallon hintaan 325USD postikulut 25USD.
Tämä Mt Blanco Fossil Museum täytyy olla vitsi, mutta toisaalta Teksasissa tällainenkin business onnistuu.
http://mtblanco.com/Toivoa on niin kauan kuin henki pihisee:)
Papin ateistipoika hirttäytyi. Pappi suri kovin. Tuli tuntematon mies ja sanoi papille: "Herra pelastaa hirressä roikkuvan." Pappi iloistui. Syystä :D
Jukka Tolonen kohtasi Jumalan armon vankilassa.
http://nyt.fi/a1398823897032
http://www.youtube.com/watch?v=itl8uDVBr8g
Jumala vaikuttaa.
http://www.seurakuntalainen.fi/uutiset/usko/1025/nina_astrom_aitoustestissa_venajan_vankiloissa
Taivas
http://www.youtube.com/watch?v=7ZnKeMiXIncIhminen lankesi ja karkotettiin paratiisista geneettisesti saastuneeseen maailmaan.
1.Moos:
3:16 Ja vaimolle hän sanoi: "Minä teen suuriksi sinun raskautesi vaivat, kivulla sinun pitää synnyttämän lapsia; mutta mieheesi on sinun halusi oleva, ja hän on sinua vallitseva."
3:17 Ja Aadamille hän sanoi: "Koska kuulit vaimoasi ja söit puusta, josta minä kielsin sinua sanoen: 'Älä syö siitä', niin kirottu olkoon maa sinun tähtesi. Vaivaa nähden sinun pitää elättämän itseäsi siitä koko elinaikasi;
3:18 orjantappuroita ja ohdakkeita se on kasvava sinulle, ja kedon ruohoja sinun on syötävä.
3:19 Otsasi hiessä sinun pitää syömän leipäsi, kunnes tulet maaksi jälleen, sillä siitä sinä olet otettu. Sillä maasta sinä olet, ja maaksi pitää sinun jälleen tuleman."
3:20 Ja mies antoi vaimolleen nimen Eeva, sillä hänestä tuli kaiken elävän äiti.
3:21 Ja Herra Jumala teki Aadamille ja hänen vaimollensa puvut nahasta ja puki ne heidän yllensä.
3:22 Ja Herra Jumala sanoi: "Katso, ihminen on tullut sellaiseksi kuin joku meistä, niin että hän tietää hyvän ja pahan. Kun ei hän nyt vain ojentaisi kättänsä ja ottaisi myös elämän puusta ja söisi ja eläisi iankaikkisesti!"
3:23 Niin Herra Jumala ajoi hänet pois Eedenin paratiisista viljelemään maata, josta hän oli otettu.
http://ennustuksia.com/2013/06/12/ihmisen-kirjan-muokkaaminen/yurki1000js kirjoitti:
Ihminen lankesi ja karkotettiin paratiisista geneettisesti saastuneeseen maailmaan.
1.Moos:
3:16 Ja vaimolle hän sanoi: "Minä teen suuriksi sinun raskautesi vaivat, kivulla sinun pitää synnyttämän lapsia; mutta mieheesi on sinun halusi oleva, ja hän on sinua vallitseva."
3:17 Ja Aadamille hän sanoi: "Koska kuulit vaimoasi ja söit puusta, josta minä kielsin sinua sanoen: 'Älä syö siitä', niin kirottu olkoon maa sinun tähtesi. Vaivaa nähden sinun pitää elättämän itseäsi siitä koko elinaikasi;
3:18 orjantappuroita ja ohdakkeita se on kasvava sinulle, ja kedon ruohoja sinun on syötävä.
3:19 Otsasi hiessä sinun pitää syömän leipäsi, kunnes tulet maaksi jälleen, sillä siitä sinä olet otettu. Sillä maasta sinä olet, ja maaksi pitää sinun jälleen tuleman."
3:20 Ja mies antoi vaimolleen nimen Eeva, sillä hänestä tuli kaiken elävän äiti.
3:21 Ja Herra Jumala teki Aadamille ja hänen vaimollensa puvut nahasta ja puki ne heidän yllensä.
3:22 Ja Herra Jumala sanoi: "Katso, ihminen on tullut sellaiseksi kuin joku meistä, niin että hän tietää hyvän ja pahan. Kun ei hän nyt vain ojentaisi kättänsä ja ottaisi myös elämän puusta ja söisi ja eläisi iankaikkisesti!"
3:23 Niin Herra Jumala ajoi hänet pois Eedenin paratiisista viljelemään maata, josta hän oli otettu.
http://ennustuksia.com/2013/06/12/ihmisen-kirjan-muokkaaminen/Siunausta ja voimia sinulle ja kaikille Jeesuksen omille! Laitoin tänään pari viestiä kretu- palstalle, ketjuun; Raamatun jättiläiset. Tuosta geneettisestä saastumisesta muillekin tähän senverran, että Jumalan pojat eli langenneet enkelit ja ihmisten tyttärien jälkeläiset, joista VT:n jättiläiset syntyivät, niin olivat kansoja jotka Jumala määräsi tuhottaviksi, lapsineen päivineen.
- unohtuiko jotain?
yurki1000js kirjoitti:
Toivoa on niin kauan kuin henki pihisee:)
Papin ateistipoika hirttäytyi. Pappi suri kovin. Tuli tuntematon mies ja sanoi papille: "Herra pelastaa hirressä roikkuvan." Pappi iloistui. Syystä :D
Jukka Tolonen kohtasi Jumalan armon vankilassa.
http://nyt.fi/a1398823897032
http://www.youtube.com/watch?v=itl8uDVBr8g
Jumala vaikuttaa.
http://www.seurakuntalainen.fi/uutiset/usko/1025/nina_astrom_aitoustestissa_venajan_vankiloissa
Taivas
http://www.youtube.com/watch?v=7ZnKeMiXIncLaittakaa linkki kun kerrotte kiinnostavasta aiheesta, eihän sitä pääse muuten mitenkään lukemaan!
unohtuiko jotain? kirjoitti:
Laittakaa linkki kun kerrotte kiinnostavasta aiheesta, eihän sitä pääse muuten mitenkään lukemaan!
Mihin asiaan viittaat? Joko kokeilit googlettaa aiheeseen liittyviä hakusanoja käyttäen?
pekanvuoro kirjoitti:
Siunausta ja voimia sinulle ja kaikille Jeesuksen omille! Laitoin tänään pari viestiä kretu- palstalle, ketjuun; Raamatun jättiläiset. Tuosta geneettisestä saastumisesta muillekin tähän senverran, että Jumalan pojat eli langenneet enkelit ja ihmisten tyttärien jälkeläiset, joista VT:n jättiläiset syntyivät, niin olivat kansoja jotka Jumala määräsi tuhottaviksi, lapsineen päivineen.
Kiitos Pekanvuoro. Zekataan. Voimia ja siunausta sinulle.
- ilkka.
unohtuiko jotain? kirjoitti:
Laittakaa linkki kun kerrotte kiinnostavasta aiheesta, eihän sitä pääse muuten mitenkään lukemaan!
googleta vaikka profetia, lopunaika, jne kyllä kaiken maailman matskua netistä löytyy..
- Munakello
Tuntuu, että joidenkin palstalaisten elämä roikkuu tempauksesta 24/7. Ei osata elää elämää, joka on annettu meille lahjaksi.
Muistelkaa lapsuuttanne, kuinka kivaa oli leikkiä pihalla, käydä uimassa, rankentaa lumilinnoja. Meidän pitäisi elää tätä elämää. Odottavan aika on pitkä.Munakello. Kumpi loi, Jumala vai olemattomuus. Jos uskoo evoluutioon, uskoo valheeseen. Evoluutioelämä tuli tyhjästä ja palaa tyhjään. Oletko sinä tyhjyysolento?
- Netpunk
yurki1000js kirjoitti:
Munakello. Kumpi loi, Jumala vai olemattomuus. Jos uskoo evoluutioon, uskoo valheeseen. Evoluutioelämä tuli tyhjästä ja palaa tyhjään. Oletko sinä tyhjyysolento?
Jyrkin ainakin loi hänen vanhempansa, isot apinat, joten Jyrki on itse todiste evoluutiosta.
...monet Jumalan kieltäjät ovat kiinnostuneita...
- ååppå
Kun nyt tuo mantra näkyy olevan pinnalla, niin kommentoidaan. Totta, uskonnot ja ilmiönsä kiinnostavat. Ovat kiinnostaneet jo pitkään, jostain 70-luvun lopulta saakka. On tullut perehdyttyä uskoakseni keskivertoihmistä paljonkin paremmin. Ja mitä enemmän perehtyy, sen kaukaisemmalta ajatus uskoontulosta tuntuu. Nämä palstat ja lievästi sanottuna erikoisenkirjavat tarinansa eivät tilannetta muuta, päin vastoin. Huumorista kyllä käy.
- Munakello
Sinäkö Jyrki määräät kuka on Jumalan kieltäjä?
ååppå kirjoitti:
Kun nyt tuo mantra näkyy olevan pinnalla, niin kommentoidaan. Totta, uskonnot ja ilmiönsä kiinnostavat. Ovat kiinnostaneet jo pitkään, jostain 70-luvun lopulta saakka. On tullut perehdyttyä uskoakseni keskivertoihmistä paljonkin paremmin. Ja mitä enemmän perehtyy, sen kaukaisemmalta ajatus uskoontulosta tuntuu. Nämä palstat ja lievästi sanottuna erikoisenkirjavat tarinansa eivät tilannetta muuta, päin vastoin. Huumorista kyllä käy.
Ååppå. Luonnontutkimus ei kiinnosta, jos on päättänyt pysyä ateistina.
https://www.google.fi/?gws_rd=ssl#q=mahdoton evoluutio
Kuka Jeesus?
http://www.nic.fi/~jlindell/messias.htm
Jumala kääntää kenet kääntää milloin kääntää.
Apt:
26:8 Miksi on teistä uskomatonta, että Jumala herättää kuolleet?
26:9 Luulin minäkin, että minun tuli paljon taistella Jeesuksen, Nasaretilaisen, nimeä vastaan,
26:10 ja niin minä teinkin Jerusalemissa. Paljon pyhiä minä suljin vankiloihin, saatuani ylipapeilta siihen valtuuden, ja kun heitä tapettiin, annoin minä ääneni sen puolesta.
26:11 Ja kaikkialla synagoogissa minä usein koetin rankaisemalla pakottaa heitä herjaamaan Jeesusta, ja menin niin pitkälle vimmassani heitä vastaan, että vainosin heitä aina ulkomaan kaupunkeihin saakka.
26:12 Kun näissä asioissa matkustin Damaskoon ylipappien valtuudella ja suostumuksella,
26:13 näin minä, oi kuningas, tiellä keskellä päivää taivaasta valon, auringon paistetta kirkkaamman, leimahtavan minun ja matkatoverieni ympärillä,
26:14 ja me kaaduimme kaikki maahan, ja minä kuulin äänen sanovan minulle hebreankielellä: 'Saul, Saul, miksi vainoat minua? Työläs on sinun potkia tutkainta vastaan.'
26:15 Niin minä sanoin: 'Kuka olet, herra?' Ja Herra sanoi: 'Minä olen Jeesus, jota sinä vainoat.
26:16 Mutta nouse ja seiso jaloillasi; sillä sitä varten minä olen sinulle ilmestynyt, että asettaisin sinut palvelijakseni ja sen todistajaksi, mitä varten sinä olet minut nähnyt, niin myös sen, mitä varten minä sinulle vastedes ilmestyn.
26:17 Ja minä pelastan sinut sekä oman kansasi että pakanain käsistä, joitten tykö minä sinut lähetän
26:18 avaamaan heidän silmänsä, että he kääntyisivät pimeydestä valkeuteen ja saatanan vallasta Jumalan tykö ja saisivat uskomalla minuun synnit anteeksi ja perintöosan pyhitettyjen joukossa.'
26:19 Sentähden, kuningas Agrippa, minä en voinut olla tottelematta taivaallista näkyä,
26:20 vaan saarnasin ensin sekä Damaskon että Jerusalemin asukkaille, ja sitten koko Juudean maalle ja pakanoille parannusta ja kääntymystä Jumalan puoleen, ja että he tekisivät parannuksen soveliaita tekoja.
26:21 Tämän tähden juutalaiset ottivat minut kiinni pyhäkössä ja yrittivät surmata minut.ååppå kirjoitti:
Noo,eihän usko olisi uskoa jos se olisi näkemistä.Tulevaisuus on alkanut huolestuttaa.Kansakunnat liikehtii.Jeesus ei muuten tule ennenkuin ilmestyy se laiton,eli antikristus,ehkä liittovaltio valmistaa tälle diktaattorille tietä.
aappe kirjoitti:
Noo,eihän usko olisi uskoa jos se olisi näkemistä.Tulevaisuus on alkanut huolestuttaa.Kansakunnat liikehtii.Jeesus ei muuten tule ennenkuin ilmestyy se laiton,eli antikristus,ehkä liittovaltio valmistaa tälle diktaattorille tietä.
Uskoni: Tempaus aloittaa 7-vuotisen vaivanajan. Sitten AK aloittaa julkisen toimintansa. Alkaa vaivanajassa uskoontulleiden vainot. Herra pelastaa vaivanajan käännynnäiset marttyyrikuoleman kautta, koska Herraan luottavat ihmiset eivät ota "merkkiä" oikeaan käteen tai otsaan.
Ilm. 7:14
Ja minä sanoin hänelle: "Herrani, sinä tiedät sen." Ja hän sanoi minulle: "Nämä ovat ne, jotka siitä suuresta ahdistuksesta tulevat, ja he ovat pesseet vaatteensa ja valkaisseet ne Karitsan veressä.
Morsian maan päällä sitoo pahoja henkiä. Kun morsian poistuu, pahat henget pääsevät aiheuttamaan tuhoa maan päälle. Näin uskon. Auta epäuskoani.
Ilm. 12:9
Ja suuri lohikäärme, se vanha käärme, jota perkeleeksi ja saatanaksi kutsutaan, koko maanpiirin villitsijä, heitettiin maan päälle, ja hänen enkelinsä heitettiin hänen kanssansa.
Ilm:
16:13 Ja minä näin lohikäärmeen suusta ja pedon suusta ja väärän profeetan suusta lähtevän kolme saastaista henkeä, sammakon muotoista.
16:14 Sillä ne ovat riivaajain henkiä, jotka tekevät ihmeitä; ne lähtevät koko maanpiirin kuningasten luo kokoamaan heidät sotaan Jumalan, Kaikkivaltiaan, suurena päivänä.- Muna kello
Munakello kirjoitti:
Sinäkö Jyrki määräät kuka on Jumalan kieltäjä?
Minpä tietysti.
- filade
Kyllä pelastuu vihanajalla henkiin jääden Antikristuksen, uudistuvan Kreikan maailmanvallan alueellakin;
Hengen vuodatus loppuosa toteutuu vihanajan lopulla juutalaisen kansan suuren ahdistuksen aikana:
Jooel 3:3. Minä annan näkyä merkkejä taivaalla ja maan päällä, verta, tulta ja savupatsaita.
4. Aurinko muuttuu pimeydeksi ja kuu vereksi, ennen kuin Herran päivä tulee, se suuri ja pelottava.
5. Mutta jokainen, joka huutaa avuksensa Herran nimeä, pelastuu. Sillä Siionin vuorella ja Jerusalemissa on pelastuneiden joukko, niin kuin Herra on sanonut. Jäljelle jääneiden joukossa ovat ne, jotka Herra kutsuu (Dan.12:1, Matt.24:15-28 ja on maanpäälliseen valtakuntaan jääviä, jakeet 39-42, 25:31-46).- -jarmo-
....nii ja perus, perus, perus... Daniel 12:8-13 Ja minä kuulin, mutta en ymmärtänyt, ja minä sanoin: "Herrani, mikä on oleva näitten päätös?" Niin hän sanoi: "Mene, Daniel, sillä ne sanat pysyvät lukittuina ja sinetöityinä lopun aikaan asti.
Monet puhdistetaan, kirkastetaan ja koetellaan, mutta jumalattomat pysyvät jumalattomina, eikä yksikään jumalaton ymmärrä tätä, mutta taidolliset ymmärtävät.
Ja siitä ajasta, jolloin jokapäiväinen uhri poistetaan ja hävityksen kauhistus asetetaan, on oleva tuhat kaksisataa yhdeksänkymmentä päivää. Autuas se, joka odottaa ja saavuttaa tuhat kolmesataa kolmekymmentä viisi päivää. Mutta sinä, mene, siksi kunnes loppu tulee; ja lepää, ja nouse osaasi päivien lopussa."
...ja tueksi vielä: Apt. 2:20-21 Aurinko muuttuu pimeydeksi ja kuu vereksi, ennenkuin Herran päivä tulee, se suuri ja julkinen. Ja on tapahtuva, että jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu.'
Aivan kiistatonta armoa ja vakuutta armosta. Tämä kaikki laittaa posttribulaatioon melkoisia kysymysmerkkejä. - -jarmo-
-jarmo- kirjoitti:
....nii ja perus, perus, perus... Daniel 12:8-13 Ja minä kuulin, mutta en ymmärtänyt, ja minä sanoin: "Herrani, mikä on oleva näitten päätös?" Niin hän sanoi: "Mene, Daniel, sillä ne sanat pysyvät lukittuina ja sinetöityinä lopun aikaan asti.
Monet puhdistetaan, kirkastetaan ja koetellaan, mutta jumalattomat pysyvät jumalattomina, eikä yksikään jumalaton ymmärrä tätä, mutta taidolliset ymmärtävät.
Ja siitä ajasta, jolloin jokapäiväinen uhri poistetaan ja hävityksen kauhistus asetetaan, on oleva tuhat kaksisataa yhdeksänkymmentä päivää. Autuas se, joka odottaa ja saavuttaa tuhat kolmesataa kolmekymmentä viisi päivää. Mutta sinä, mene, siksi kunnes loppu tulee; ja lepää, ja nouse osaasi päivien lopussa."
...ja tueksi vielä: Apt. 2:20-21 Aurinko muuttuu pimeydeksi ja kuu vereksi, ennenkuin Herran päivä tulee, se suuri ja julkinen. Ja on tapahtuva, että jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu.'
Aivan kiistatonta armoa ja vakuutta armosta. Tämä kaikki laittaa posttribulaatioon melkoisia kysymysmerkkejä.Tarkoitan tietysti, että ylösottoja on ollut jo kaksi ennen Jeesuksen näkyvää paluuta ja miljardit ihmiset tulevat Pyhinä Herran kanssa kaikessa kirkkaudessa ja tuolloin on armo vielä voimassa. Tämä lukee myös Sakarja 14 luvussa, kun hän kerää omansa siipiensä suojaan kuin kanaemo poikasensa ja kaikki jotka huutavat Herran nimeä, pelastuvat. Armo on oleva loppuun saakka!
- Netpunk
-jarmo- kirjoitti:
Aivan kiistatonta armoa ja vakuutta armosta. Tämä kaikki laittaa posttribulaatioon melkoisia kysymysmerkkejä.Pelastussanoman yyberfyyrerin uskottavuus on aika huono...ilmojen halki käy tempautujan tie jne.
- -jarmo-
Netpunk kirjoitti:
Pelastussanoman yyberfyyrerin uskottavuus on aika huono...ilmojen halki käy tempautujan tie jne.
Ootko koskaan kuullu että tietyissä tilanteissa turhasta työstä joutuu naurun alaiseksi? Jos et hiffaa ni kato tää sketsi:
https://www.youtube.com/watch?v=b9cWZxb-HGY - Netpunk
-jarmo- kirjoitti:
Ootko koskaan kuullu että tietyissä tilanteissa turhasta työstä joutuu naurun alaiseksi? Jos et hiffaa ni kato tää sketsi:
https://www.youtube.com/watch?v=b9cWZxb-HGYTurhaa työtähän on nimenomaan pelastussanoma, niin turhaa että niskasi punoittaa.
- -jarmo-
Netpunk kirjoitti:
Turhaa työtähän on nimenomaan pelastussanoma, niin turhaa että niskasi punoittaa.
Netpunk vastaa: Kyl tos pelastussanomassa on niin paljon pikkuvikaa et ilmanen armo on kyl aivan liikaa tarjottu.
- KTS (Ei kirj.)
Joo ne alko jo 27.11.2012. kun kolme valtavaa ufoa tuli luotettavien profeettojen ennustuksen mukaan jonnekin en tiijä minne mutta uskom-me....
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11018467 - Seurailija1
Aamen, Tule vaan Herra Jeesus..Jos joskus maallisuus vaivaa niin huolet pitää maallisuuden poissa..Huolet omasta perheestä sillä kaikki eivät ole uskossa. Uskon kanssa että Jeesus voi tulla minä hetkenä hyvänsä, siihen täytyy olla valmistautunut niin että hän saattaa tulla vaikka juuri nyt.
Lopunajan merkki. Idän karhu uhkaa.
> Kun se Googin sota tulee, on turha suomalaisten luulla että selviäisimme siitä ns. Ahtisaari – Halonen politiikkalinjalla koskemattomina. Kun tämä sota tulee, se on kolmas maailmansota Raamatun kirjojen mukaan. Tämä on ihme kun jostain kaukaisuudesta vuosikymmenten takaa Turun tuomiokirkosta tulee viesti jossa enkeli, miekka kädessä on ilmoittanut mitä tulee meille tapahtumaan, Arkkipiispa Johanssonin kautta.
Missä on raamattu tämän päivän kristillisyydessä? on sosiologia, on psykologia, on humanistisia tieteitä. Mutta missä on Raamattu tänä päivänä oppikirjana? Jos me uskomme että taivaassa on joku joka puhuu ja maan päällä hän vaikuttaa Pyhänä Henkenä. Hän kuuntelee meitä ja me kuuntelemme häntä, meillä on kahden keskeinen keskustelu Pyhän Hengen kanssa. Jos me uskomme tämän, tulee kysyä: mitä Henki sitten puhuu ja Jumalan henki sitten sanoo Suomenniemelle? <
http://www.pelastussanoma.fi/Profetiat/Kolme Miekkaa Suomelle.htm
- Nyt on nähty separatistijohtaja Venäjän Karajalassa. Mitä ihmettä hän siellä? No vastaushan voi olla että hän on kokemuksellaan kosultoimassa miten rajakahakka saadaan aikaan? Virossahan juuri tehtiin tänään virkamiehen kidnappaus rajalla, josta ei ole tietoa miten siinä lopulta lähtee käymään. Näistä tällaisista yleensä syntyy isot ja herkät rähinät.
http://www.pelastussanoma.fi/Profetiat/Miekka Suomelle.htm
Herra Suomea varjelkoon.
http://www.youtube.com/watch?v=naHhjLHLTK8- Netpunk
Pelastussnoman anti-profeetta kirjoittaa itsestään, hänen suuresta "jarmollisuudestaan" 18.9.2009:
"Sitten tulee lopuksi se profeettakysymys. Minun amneesissani luki että pitää itseään profeettana ja säälii niitä jotka eivät ole uskossa."
Näin "jarmollisuudesta" sanottiin hullujenhuoneella. Jarmo kyllä taisi päästä aika pian ulos, mutta silti yyberprofeetan uskottavuus on aika huono. Pelastussanoma on koomisen profeetallisen fantasiakirjallisuuden klassikko. Jarmosta tulisi oiva hahmo seuraavaan Putoukseen. - KTS (Ei kirj.)
Jestas vapaamuurarin säveltämä hymni!
Kauheeta!
Ihan hirveetä! KTS (Ei kirj.) kirjoitti:
Jestas vapaamuurarin säveltämä hymni!
Kauheeta!
Ihan hirveetä!Ilmankos se on niin suosittu:)
http://www.youtube.com/watch?v=_6HSrcTvMqU
Mun suosikki:
http://www.youtube.com/watch?v=lWpx-GyCsrU
- Seurailia1
Kovin haaleita on piispojen teesitkin, kauniitakin mutta Jumalan henki puuttuu...
Palava saarna puutuu yleensäkkin, tarvittais sade.. Kaunis tuo Finlandia hymni, ihan hengellinen ylistys ja todella hieno esitys.. KiitosKiitos Seurailija. Arvostan ahkeria Kiinan lapsia. Ei varmaankaan ollut helppoa oppia lausumaan suomea:)
Ulla ja Pete laulavat hepreaksi.
http://www.youtube.com/watch?v=l85te_k3Dc0- Tuom.
Ei kauniilta kuulostava vielä tarkoita, että se olisi hengellistä. Moni uskonnollinen, kaunis julistus tulkitaan hengelliseksi. Hyviä puhujia, hymnejä, ylistyksiä paljon, mutta Henki puuttuu.
Moittiminen ja pilamaalailu ei auta tässä suhteessa, mutta totuus ja Totuuden Henki täytyy esille tuoda. Tuom. kirjoitti:
Ei kauniilta kuulostava vielä tarkoita, että se olisi hengellistä. Moni uskonnollinen, kaunis julistus tulkitaan hengelliseksi. Hyviä puhujia, hymnejä, ylistyksiä paljon, mutta Henki puuttuu.
Moittiminen ja pilamaalailu ei auta tässä suhteessa, mutta totuus ja Totuuden Henki täytyy esille tuoda.Entäs tämä? Kirkossa lauletaan virsiä. Käsittääkseni virsien sanat ovat raamatulliset. Ovatko virret hengellisiä lauluja, jos nimikristityt laulavat niitä?
- -jarmo-
yurki1000js kirjoitti:
Entäs tämä? Kirkossa lauletaan virsiä. Käsittääkseni virsien sanat ovat raamatulliset. Ovatko virret hengellisiä lauluja, jos nimikristityt laulavat niitä?
Nimikristityillehän kaikki muukin perinneuskomus on virsien tasoista hengellisyyttä, kuten vaikka syljeskely olan yli kun musta kissa menee tien yli tai mikä muu tahansa, joka aiheuttaa ikäänkuin persinteisen tarpeen toimia tietyllä tavalla.
Onhan näitä saunaseuroja, joissa on kiukaalla kivinen saunatonttu maskotti jolle ensin heitetään tietty kuppi vettä ja lauletaan joku värssy, jottei tuo otus häiritsisi saunomista. Tämä silti vaikkei kukaan siihen usko. Nauretaan päälle!
Luultavasti kaikki Netpunkin kaltaiset sujuvasti osallistuvat sellaisiin, eikä tunnu missään. Aito oikea Jumala on se minkä maailma tahtoo hylätä.
...näitä riittää Suomen maassa kultaisessa, josta Jumala on suruinen. -jarmo- kirjoitti:
Nimikristityillehän kaikki muukin perinneuskomus on virsien tasoista hengellisyyttä, kuten vaikka syljeskely olan yli kun musta kissa menee tien yli tai mikä muu tahansa, joka aiheuttaa ikäänkuin persinteisen tarpeen toimia tietyllä tavalla.
Onhan näitä saunaseuroja, joissa on kiukaalla kivinen saunatonttu maskotti jolle ensin heitetään tietty kuppi vettä ja lauletaan joku värssy, jottei tuo otus häiritsisi saunomista. Tämä silti vaikkei kukaan siihen usko. Nauretaan päälle!
Luultavasti kaikki Netpunkin kaltaiset sujuvasti osallistuvat sellaisiin, eikä tunnu missään. Aito oikea Jumala on se minkä maailma tahtoo hylätä.
...näitä riittää Suomen maassa kultaisessa, josta Jumala on suruinen.Näin on näreet. Taivaaseen otettu Kalevi Lehtinen: "Suomessa on neljä miljoonaa kristittyä, joiden uskonto on uuspakanuus." Kale opettaa maailman lyhyimmän rukouksen (kts. alk. 3:42)
http://www.youtube.com/watch?v=E3kYaj2SWTM&feature=youtu.be&t=3m42s
http://www.youtube.com/watch?v=E3kYaj2SWTM&feature=youtu.be&t=3m42s- Netpunk
yurki1000js kirjoitti:
Näin on näreet. Taivaaseen otettu Kalevi Lehtinen: "Suomessa on neljä miljoonaa kristittyä, joiden uskonto on uuspakanuus." Kale opettaa maailman lyhyimmän rukouksen (kts. alk. 3:42)
http://www.youtube.com/watch?v=E3kYaj2SWTM&feature=youtu.be&t=3m42sJyrki polkee taas otsa kurtussa jalkaa ja kiukuttelee. Rimpuilusi vuodesta toiseen saa koomisia piirteitä. Tule taas pian rimpuilemaan ateismi-palstoille. Eilenkin saimme pitää hauskaa kustannuksellasi.
Postaa taas pian nephilim! Postaa taas pian the bridge to god! Netpunk kirjoitti:
Jyrki polkee taas otsa kurtussa jalkaa ja kiukuttelee. Rimpuilusi vuodesta toiseen saa koomisia piirteitä. Tule taas pian rimpuilemaan ateismi-palstoille. Eilenkin saimme pitää hauskaa kustannuksellasi.
Postaa taas pian nephilim! Postaa taas pian the bridge to god!CIAo Netpunk. Buon giorno!
http://www.recados.oriza.net/rp-italian-buon-giorno1.gif- Netpunk
yurki1000js kirjoitti:
CIAo Netpunk. Buon giorno!
http://www.recados.oriza.net/rp-italian-buon-giorno1.gifGood Morning! What's up?
Netpunk kirjoitti:
Good Morning! What's up?
Jotain uutta:)
https://www.google.fi/?gws_rd=ssl#q=vatican alien
http://www.youtube.com/watch?v=wPX-kxuvvb0
https://www.worldslastchance.com/end-time-prophecy/10-facts-you-must-know-about-the-jesuits.html- Monet langenneet
yurki1000js kirjoitti:
Näin on näreet. Taivaaseen otettu Kalevi Lehtinen: "Suomessa on neljä miljoonaa kristittyä, joiden uskonto on uuspakanuus." Kale opettaa maailman lyhyimmän rukouksen (kts. alk. 3:42)
http://www.youtube.com/watch?v=E3kYaj2SWTM&feature=youtu.be&t=3m42sLehtisellä oli hyviä puheita, mutta mistä tietää onko hän taivaaseen otettu? Hänkin eksyi, miksi ja miten? Moni tekee elämässään sellaisia virheitä, joista ei ole paluuta. Ei ole toteltu Jumalaa...Sinänäsä oli varmaan hieno mies!
Monet langenneet kirjoitti:
Lehtisellä oli hyviä puheita, mutta mistä tietää onko hän taivaaseen otettu? Hänkin eksyi, miksi ja miten? Moni tekee elämässään sellaisia virheitä, joista ei ole paluuta. Ei ole toteltu Jumalaa...Sinänäsä oli varmaan hieno mies!
Monet... Minne ja milloin Kale eksyi? Eikö hän todellakaan ollut Isän lapsi? Hylkäsikö Isä hänet? Eikö Kale katunut? Eikö hän palannut Isän luo?
Luuk:
15:17 Niin hän meni itseensä ja sanoi: 'Kuinka monella minun isäni palkkalaisella on yltäkyllin leipää, mutta minä kuolen täällä nälkään!
15:18 Minä nousen ja menen isäni tykö ja sanon hänelle: Isä, minä olen tehnyt syntiä taivasta vastaan ja sinun edessäsi
15:19 enkä enää ansaitse, että minua sinun pojaksesi kutsutaan; tee minut yhdeksi palkkalaisistasi.'
15:20 Ja hän nousi ja meni isänsä tykö. Mutta kun hän vielä oli kaukana, näki hänen isänsä hänet ja armahti häntä, juoksi häntä vastaan ja lankesi hänen kaulaansa ja suuteli häntä hellästi.
15:21 Mutta poika sanoi hänelle: 'Isä, minä olen tehnyt syntiä taivasta vastaan ja sinun edessäsi enkä enää ansaitse, että minua sinun pojaksesi kutsutaan.'
15:22 Silloin isä sanoi palvelijoilleen: 'Tuokaa pian parhaat vaatteet ja pukekaa hänet niihin, ja pankaa sormus hänen sormeensa ja kengät hänen jalkaansa;
15:23 ja noutakaa syötetty vasikka ja teurastakaa. Ja syökäämme ja pitäkäämme iloa,
15:24 sillä tämä minun poikani oli kuollut ja virkosi eloon, hän oli kadonnut ja on jälleen löytynyt.' Ja he rupesivat iloa pitämään.
15:25 Mutta hänen vanhempi poikansa oli pellolla. Ja kun hän tuli ja lähestyi kotia, kuuli hän laulun ja karkelon.
15:26 Ja hän kutsui luoksensa yhden palvelijoista ja tiedusteli, mitä se oli.
15:27 Tämä sanoi hänelle: 'Sinun veljesi on tullut, ja isäsi teurastutti syötetyn vasikan, kun sai hänet terveenä takaisin.'
15:28 Niin hän vihastui eikä tahtonut mennä sisälle; mutta hänen isänsä tuli ulos ja puhutteli häntä leppeästi.
15:29 Mutta hän vastasi ja sanoi isälleen: 'Katso, niin monta vuotta minä olen sinua palvellut enkä ole milloinkaan sinun käskyäsi laiminlyönyt, ja kuitenkaan et ole minulle koskaan antanut vohlaakaan, pitääkseni iloa ystävieni kanssa.
15:30 Mutta kun tämä sinun poikasi tuli, joka on tuhlannut sinun omaisuutesi porttojen kanssa, niin hänelle sinä teurastit syötetyn vasikan.'
15:31 Niin hän sanoi hänelle: 'Poikani, sinä olet aina minun tykönäni, ja kaikki, mikä on minun omaani, on sinun.
15:32 Mutta pitihän nyt riemuita ja iloita, sillä tämä sinun veljesi oli kuollut ja virkosi eloon, hän oli kadonnut ja on jälleen löytynyt.'"
http://www.deriddernazarene.org/wp-content/uploads/2014/06/thelostson.jpg
http://fkf.net/Kadonneet/index.html#profeetallinen- muutama esim.
yurki1000js kirjoitti:
Monet... Minne ja milloin Kale eksyi? Eikö hän todellakaan ollut Isän lapsi? Hylkäsikö Isä hänet? Eikö Kale katunut? Eikö hän palannut Isän luo?
Luuk:
15:17 Niin hän meni itseensä ja sanoi: 'Kuinka monella minun isäni palkkalaisella on yltäkyllin leipää, mutta minä kuolen täällä nälkään!
15:18 Minä nousen ja menen isäni tykö ja sanon hänelle: Isä, minä olen tehnyt syntiä taivasta vastaan ja sinun edessäsi
15:19 enkä enää ansaitse, että minua sinun pojaksesi kutsutaan; tee minut yhdeksi palkkalaisistasi.'
15:20 Ja hän nousi ja meni isänsä tykö. Mutta kun hän vielä oli kaukana, näki hänen isänsä hänet ja armahti häntä, juoksi häntä vastaan ja lankesi hänen kaulaansa ja suuteli häntä hellästi.
15:21 Mutta poika sanoi hänelle: 'Isä, minä olen tehnyt syntiä taivasta vastaan ja sinun edessäsi enkä enää ansaitse, että minua sinun pojaksesi kutsutaan.'
15:22 Silloin isä sanoi palvelijoilleen: 'Tuokaa pian parhaat vaatteet ja pukekaa hänet niihin, ja pankaa sormus hänen sormeensa ja kengät hänen jalkaansa;
15:23 ja noutakaa syötetty vasikka ja teurastakaa. Ja syökäämme ja pitäkäämme iloa,
15:24 sillä tämä minun poikani oli kuollut ja virkosi eloon, hän oli kadonnut ja on jälleen löytynyt.' Ja he rupesivat iloa pitämään.
15:25 Mutta hänen vanhempi poikansa oli pellolla. Ja kun hän tuli ja lähestyi kotia, kuuli hän laulun ja karkelon.
15:26 Ja hän kutsui luoksensa yhden palvelijoista ja tiedusteli, mitä se oli.
15:27 Tämä sanoi hänelle: 'Sinun veljesi on tullut, ja isäsi teurastutti syötetyn vasikan, kun sai hänet terveenä takaisin.'
15:28 Niin hän vihastui eikä tahtonut mennä sisälle; mutta hänen isänsä tuli ulos ja puhutteli häntä leppeästi.
15:29 Mutta hän vastasi ja sanoi isälleen: 'Katso, niin monta vuotta minä olen sinua palvellut enkä ole milloinkaan sinun käskyäsi laiminlyönyt, ja kuitenkaan et ole minulle koskaan antanut vohlaakaan, pitääkseni iloa ystävieni kanssa.
15:30 Mutta kun tämä sinun poikasi tuli, joka on tuhlannut sinun omaisuutesi porttojen kanssa, niin hänelle sinä teurastit syötetyn vasikan.'
15:31 Niin hän sanoi hänelle: 'Poikani, sinä olet aina minun tykönäni, ja kaikki, mikä on minun omaani, on sinun.
15:32 Mutta pitihän nyt riemuita ja iloita, sillä tämä sinun veljesi oli kuollut ja virkosi eloon, hän oli kadonnut ja on jälleen löytynyt.'"
http://www.deriddernazarene.org/wp-content/uploads/2014/06/thelostson.jpg
http://fkf.net/Kadonneet/index.html#profeetallinenMeni naimisiin eronneen kanssa, siitä alkoi eksyminen, mm. Kutsui Pyhää Henkeä, vaikka AINA täytyy rukoilla Jeesusta Kristusta?
- Erkki A
Monet langenneet kirjoitti:
Lehtisellä oli hyviä puheita, mutta mistä tietää onko hän taivaaseen otettu? Hänkin eksyi, miksi ja miten? Moni tekee elämässään sellaisia virheitä, joista ei ole paluuta. Ei ole toteltu Jumalaa...Sinänäsä oli varmaan hieno mies!
Kävin muutamia vuosia sitten menestysteologien kokouksessa,näin siellä Kalevi Lehtisen.Kävin kokouksessa uteliaisuudesta,ja en pitänyt kuulemastani ja näkemästäni.
Erkki A kirjoitti:
Kävin muutamia vuosia sitten menestysteologien kokouksessa,näin siellä Kalevi Lehtisen.Kävin kokouksessa uteliaisuudesta,ja en pitänyt kuulemastani ja näkemästäni.
Ok. Menestysteologiaa on syytä kavahtaa. Tutkikaamme kaikki. Pitäkäämme hyvä:)
- ---
yurki1000js kirjoitti:
http://www.youtube.com/watch?v=E3kYaj2SWTM&feature=youtu.be&t=3m42sHyvä puhe Kalevilla.
--- kirjoitti:
Hyvä puhe Kalevilla.
---. Kale näyttää kaapin paikan ylösnousemuksen epäilijöille. "Tyhjä hauta"
http://saarna.1g.fi/saarnat//Kalevi_Lehtinen_18.mp3
- Nämä kaksi vuosi-
tuhatta ovat olleet viimeisiä päiviä eli viides ja kuudes, ja seitsemäs tulee olemaan Jeesuksen tuhatvuotinen valtakunta.
Aadamista Aabrahamiin eli uskon isään on noin 1-2000 vuotta luomisesta lähtien.
Aabrahamista Jeesukseen eli Lunastajaan on noin 2001-4000 vuodet luomisesta.
Jeesuksesta Herran päivään on noin 4001-6000 vuodet luomisesta.
Jeesuksen tuhatvuotinen valtakunta 6001-7000 alkaa Jeesuksen paluun jälkeen.
Ensimmäiset päivät oli Aadamista Aabrahamiin.
Keskimmäiset päivät oli Aabrahamista Jeesukseen.
Viimeiset päivät oli ja on Jeesuksesta Herran päivään.
Yksi päivä on kuin tuhat vuotta ja tuhat vuotta kuin yksi päivä, tämä on Jumalan säätämys ja salaisuus, kuten Pietari sen ilmoittaa Totuuden Hengessä.Aamen. Koko luomakunta saa iloita Israelin jäännöksen "hoosianna" -kutsun ja lepopäivän läheisyydestä:)
Luuk. 13:35
Katso, 'teidän huoneenne on jäävä hyljätyksi.' Mutta minä sanon teille: te ette näe minua, ennenkuin se aika tulee, jolloin te sanotte: 'Siunattu olkoon hän, joka tulee Herran nimeen.'"
Hoos. 6:2
Hän tekee meidät eläviksi kahden päivän kuluttua, kolmantena päivänä hän meidät herättää, ja me saamme elää hänen edessänsä.
5Moos. 30:6
Ja Herra, sinun Jumalasi, ympärileikkaa sinun sydämesi ja sinun jälkeläistesi sydämet, niin että rakastat Herraa, sinun Jumalaasi, kaikesta sydämestäsi ja kaikesta sielustasi, että eläisit.
Sokeri pohjalla. Liikutun.
Hoosea:
2:16 Sinä päivänä, sanoo Herra, sinä puhuttelet minua: 'Minun mieheni', etkä enää puhuttele minua: 'Minun Baalini';
2:17 ja minä poistan baalien nimet hänen suustansa, eikä niiden nimiä enää mainita.
2:18 Ja sinä päivänä minä teen heidän hyväksensä liiton metsän eläinten ja taivaan lintujen kanssa ja maan matelevaisten kanssa; ja jousen ja miekan ja sodan minä särjen maasta ja annan heidän asua turvassa.
2:19 Ja minä kihlaan sinut itselleni ikiajoiksi, kihlaan sinut itselleni vanhurskaudella ja tuomiolla, armolla ja laupeudella,
2:20 kihlaan sinut itselleni uskollisuudella, ja sinä olet tunteva Herran.
2:21 Sinä päivänä minä kuulen, sanoo Herra, minä kuulen taivasta, ja se kuulee maata,
2:22 ja maa kuulee jyviä, viiniä ja öljyä, ja nämä kuulevat Jisreeliä.
2:23 Ja minä kylvän hänet itselleni tähän maahan, minä armahdan Loo-Ruhamaa ja sanon Loo-Ammille: 'Sinä olet minun kansani'; ja hän vastaa: 'Minun Jumalani.'"- sinettisormus1
yurki1000js kirjoitti:
Aamen. Koko luomakunta saa iloita Israelin jäännöksen "hoosianna" -kutsun ja lepopäivän läheisyydestä:)
Luuk. 13:35
Katso, 'teidän huoneenne on jäävä hyljätyksi.' Mutta minä sanon teille: te ette näe minua, ennenkuin se aika tulee, jolloin te sanotte: 'Siunattu olkoon hän, joka tulee Herran nimeen.'"
Hoos. 6:2
Hän tekee meidät eläviksi kahden päivän kuluttua, kolmantena päivänä hän meidät herättää, ja me saamme elää hänen edessänsä.
5Moos. 30:6
Ja Herra, sinun Jumalasi, ympärileikkaa sinun sydämesi ja sinun jälkeläistesi sydämet, niin että rakastat Herraa, sinun Jumalaasi, kaikesta sydämestäsi ja kaikesta sielustasi, että eläisit.
Sokeri pohjalla. Liikutun.
Hoosea:
2:16 Sinä päivänä, sanoo Herra, sinä puhuttelet minua: 'Minun mieheni', etkä enää puhuttele minua: 'Minun Baalini';
2:17 ja minä poistan baalien nimet hänen suustansa, eikä niiden nimiä enää mainita.
2:18 Ja sinä päivänä minä teen heidän hyväksensä liiton metsän eläinten ja taivaan lintujen kanssa ja maan matelevaisten kanssa; ja jousen ja miekan ja sodan minä särjen maasta ja annan heidän asua turvassa.
2:19 Ja minä kihlaan sinut itselleni ikiajoiksi, kihlaan sinut itselleni vanhurskaudella ja tuomiolla, armolla ja laupeudella,
2:20 kihlaan sinut itselleni uskollisuudella, ja sinä olet tunteva Herran.
2:21 Sinä päivänä minä kuulen, sanoo Herra, minä kuulen taivasta, ja se kuulee maata,
2:22 ja maa kuulee jyviä, viiniä ja öljyä, ja nämä kuulevat Jisreeliä.
2:23 Ja minä kylvän hänet itselleni tähän maahan, minä armahdan Loo-Ruhamaa ja sanon Loo-Ammille: 'Sinä olet minun kansani'; ja hän vastaa: 'Minun Jumalani.'"Luin muuten juuri tuota Hoosean kohtaa illalla juuri ennen nukkumaan menoa ... mikään ei ole sattumaa ...
Aamen. sinettisormus1 kirjoitti:
Luin muuten juuri tuota Hoosean kohtaa illalla juuri ennen nukkumaan menoa ... mikään ei ole sattumaa ...
Aamen.Aamen. Isämme on ihmeellinen!
- sinettisormus1
Kylläpä taidamme elää vahvasti jo lopunaikoja ja tänään Herra lähettääkin tällaista viestiä joka sopii tähän yurkinkin ketjuun ...
http://keskustelu.suomi24.fi/node/12484769Sopii kyllä Suomi/Efraimille:)
JEREMIA 31
1. "Siihen aikaan, sanoo Herra, minä olen kaikkien Israelin sukukuntien
Jumala, ja he ovat minun kansani."
2. Näin sanoo Herra: "Kansa, miekalta säästynyt, löysi erämaassa armon; minä menen saattamaan sen, Israelin, rauhaan".
3. Kaukaa ilmestyy minulle Herra: "Iankaikkisella rakkaudella minä olen sinua rakastanut, sentähden minä olen vetänyt sinua puoleeni armosta.
4. Minä rakennan sinut jälleen, ja sinä tulet rakennetuksi, neitsyt Israel. Sinä kaunistat itsesi jälleen käsirummuillasi ja lähdet iloitsevaisten karkeloon.
5. Sinä istutat jälleen viinitarhoja Samarian vuorille; ne, jotka istuttavat, saavat korjata hedelmätkin.
6. Sillä päivä on tuleva, jolloin vartijat huutavat Efraimin vuorella: 'Nouskaa, lähtekäämme Siioniin Herran, meidän Jumalamme, tykö'.
Herra piirsi nimen Efraimin vuorelle.
http://www.fkf.net/Kadonneet/EfraimGE.jpg
Silmätesti
http://www.fkf.net/Kadonneet/ruususydan.html
Kuningaskunta Suomi
- Ja sitten on olemassa Jumalan ilmoituksen mukaan Israelin kuningaskunta, joka on ollut peitossa ihmissilmiltä yli 2700 vuotta, mutta ei suinkaan lopullisesti hävinneenä. On tullut lähelle se aika, jolloin tämä suuri ja hämmästyttävä salaisuus tulee paljastumaan ja kaikki maailman kansat tulevat sen näkemään. Ja tämä asia tulee koskettamaan meitä suomalaisia, koska niin monet tosiasiat kertovat sen puolesta, että maa nimeltä Suomi edustaa Israelin kuningaskuntaa ja niitä kantaisä Jaakobin kymmenen pojan jälkeläisiä, joiden johtajasta käytetään myös nimeä Joosef tai Efraim.
http://jarmo10.org/jouni.htm
Oulun profeetta vuonna 1961.
http://fkf.net/Kadonneet/Oulu11061961.jpg
Suomi Israel
http://evotuhat.files.wordpress.com/2013/02/savior.jpg
- Iloa!!!!!
Tässä terveiset kaikille:
https://www.facebook.com/video.php?v=10152415807005661&set=vb.541210660&type=2&theater
Toivottavasti saatte auki! On ihana!- awww3
David Phelps laulaa. :) On ihana. :)
- Netpunk
Jyrki tässä sinulle mukaansa tempaavaa:
http://www.youtube.com/watch?v=83YSal1_kwA
Tämäkin heppu oli kaiketi tosissaan. Taustalla olevien ilmeet ovat...öööö- Mitä vit.tua?- KTS (Ei kirj.)
Ei hän mitään "simuloi" vaan pääsee kyllä puolivahingossa ihan aitoon tunnelmaan.
:D
- NYT valmis!
Vaivanaikana ei voi pelastua! Ei pidä kenenkään pettää itseään ja toisia tuollaisella. Jumala on luvannut pelastaa omansa tulevasta vihasta, eikä ole toista tempausta!
Mikä on nyt valmis? Eihän 70.vuosiviikkokaan ole alkanut. Mitä järkeä evankelioida, ellei kukaan pelastu?
Matt. 24:14
Ja tämä valtakunnan evankeliumi pitää saarnattaman kaikessa maailmassa, todistukseksi kaikille kansoille; ja sitten tulee loppu.- Rajoita vähän.
Ei kai kukaan väitäkkään että olisi toinen tempaus.On ollut opetusta siitä,että marttyyrikuoleman kautta voi pelastua.Keitä ovat nämä valkopukuiset,jotka suuresta ahdistuksesta tulevat?
- KTS (Ei kirj.)
yurki1000js kirjoitti:
Mikä on nyt valmis? Eihän 70.vuosiviikkokaan ole alkanut. Mitä järkeä evankelioida, ellei kukaan pelastu?
Matt. 24:14
Ja tämä valtakunnan evankeliumi pitää saarnattaman kaikessa maailmassa, todistukseksi kaikille kansoille; ja sitten tulee loppu.70 vuosiviikkoa alkoi joskus 500 ennen ajanlaskun alkua eli aika venyvä käsite on 70 vuosiviikkoa jos ei ole vieläkään loppunut.
KTS (Ei kirj.) kirjoitti:
70 vuosiviikkoa alkoi joskus 500 ennen ajanlaskun alkua eli aika venyvä käsite on 70 vuosiviikkoa jos ei ole vieläkään loppunut.
Rajoita vähän. kirjoitti:
Ei kai kukaan väitäkkään että olisi toinen tempaus.On ollut opetusta siitä,että marttyyrikuoleman kautta voi pelastua.Keitä ovat nämä valkopukuiset,jotka suuresta ahdistuksesta tulevat?
Uskoni: Ensin temmataan morsian, pieni joukko. Sitten pelastuu vaivanajan marttyyrit, suuri joukko.
http://www.youtube.com/watch?v=1ULcID6FYAY- Elisa R
Rajoita vähän. kirjoitti:
sepäse, ketä ne valkopukuiset ovat. Sitä on vaikea tietää jollei Jumalan Henki Sitä kirkasta ja kelle Hän kirkastaa ja näyttää?. Omin neuvoinRaamatun tutkimisesta ei tule yhtään mitään!
Jumala puhuu omilleen monin tavoin, hengessä ja näyttää monin tavoin missä ollaan menossa. j Elisa R kirjoitti:
sepäse, ketä ne valkopukuiset ovat. Sitä on vaikea tietää jollei Jumalan Henki Sitä kirkasta ja kelle Hän kirkastaa ja näyttää?. Omin neuvoinRaamatun tutkimisesta ei tule yhtään mitään!
Jumala puhuu omilleen monin tavoin, hengessä ja näyttää monin tavoin missä ollaan menossa. jElisa. Käsittääkseni he ovat vaivanajan marttyyreja. Ensin morsian temmataan Karitsan häihin. Sitten alkaa suuri ahdistus maan päällä. Uskon, että tempauksen jälkeen on mahdollista kääntyä ja pestä vaatteensa.
Ilm. 7:14
Ja minä sanoin hänelle: "Herrani, sinä tiedät sen." Ja hän sanoi minulle: "Nämä ovat ne, jotka siitä suuresta ahdistuksesta tulevat, ja he ovat pesseet vaatteensa ja valkaisseet ne Karitsan veressä.
Ilm. 3:10
Koska sinä olet ottanut minun kärsivällisyyteni sanasta vaarin, niin minä myös otan sinusta vaarin ja pelastan sinut koetuksen hetkestä, joka on tuleva yli koko maanpiirin koettelemaan niitä, jotka maan päällä asuvat.
Mark. 13:19
Sillä niinä päivinä on oleva ahdistus, jonka kaltaista ei ole ollut hamasta luomakunnan alusta, jonka Jumala on luonut, tähän asti, eikä milloinkaan tule.
Ymmärrykseni mukaan vaivanajan uskovia vainotaan ja mestataan. Uskon tempauksen olevan lähellä, koska pian alkavan maailmanhallituksen tappovälineet odottavat uhrejaan. Vaivanaika loppuu ja 1000-vuotinen rauha alkaa, kun Jeesus palaa pyhinensä maan päälle.
Ilmestyskirja:
20:1 Ja minä näin tulevan taivaasta alas enkelin, jolla oli syvyyden avain ja suuret kahleet kädessään.
20:2 Ja hän otti kiinni lohikäärmeen, sen vanhan käärmeen, joka on perkele ja saatana, ja sitoi hänet tuhanneksi vuodeksi
20:3 ja heitti hänet syvyyteen ja sulki ja lukitsi sen sinetillä hänen jälkeensä, ettei hän enää kansoja villitsisi, siihen asti kuin ne tuhat vuotta ovat loppuun kuluneet; sen jälkeen hänet pitää päästettämän irti vähäksi aikaa.
20:4 Ja minä näin valtaistuimia, ja he istuivat niille, ja heille annettiin tuomiovalta; ja minä näin niiden sielut, jotka olivat teloitetut (mestatut) Jeesuksen todistuksen ja Jumalan sanan tähden, ja niiden, jotka eivät olleet kumartaneet petoa eikä sen kuvaa eivätkä ottaneet sen merkkiä otsaansa eikä käteensä; ja he virkosivat eloon ja hallitsivat Kristuksen kanssa tuhannen vuotta.
Mestauslaite
https://www.google.fi/?gws_rd=ssl#q=fema guillotines
- Munakello
Tässäkin ketjussa langettiin samaan vanhaan ansaan. Arvostellaan muiden ihmisten uskoa Jumalaan. Pahinta siinä on, että sen tekevät toiset kristityt. Nyt moralisoitiin nimikristittyjä, jotka osaavat vain virret. Jarmo itse kirjoitti, että pahalle tuntuu, jos kristitty haukkuu toista kuin ateisti haukkuisi.
Nyt osui omaan nilkkaan veijarit. - Netpunk
Kristinusko taitaa olla lopussa kun tällaisia sanan julistajia löytyy. Onneksi me muuta voimme vaan jatkaa elämäämme:
http://www.youtube.com/watch?v=tP8vQwymOuE
Tosin tämä tyyppi on hauska kristitty nut case.Osaat ennustaa Netpunk. Uskonnot loppuvat, kun Jeesus/totuus tulee hallitsemaan maata tuhanneksi vuodeksi. Tiedät kyllä. Kävithän yliopistoa. Ellen ole ymmärtänyt väärin.
- teppo63,0
Voi vittu mitä paskaa.
- M@k3
Minkähän takia Jumala näkee parhaaksi pitää jotain vihan aikoja?
Jos minä olisin Jumala, niin pitäisin pelkkiä ilonaikoja.yurki1000js kirjoitti:
Vakavaa: Kysymys on sieluista, ei lihasta. Napina on epäuskoa.
http://www.youtube.com/watch?v=d9nyJ96B62Eyurki1000js kirjoitti:
Vakavaa: Kysymys on sieluista, ei lihasta. Napina on epäuskoa.
http://www.youtube.com/watch?v=d9nyJ96B62EHerran paluusen liittyvä morsiamen tempaus Karitsan häihin on lähelä.
http://www.youtube.com/watch?v=LGWDHKimYj8
- Terwhjk
Usein unohtuu että pelastus saavutetaan vain uskomalla.Omat teot ei mitään auta,päinvastoin.Armosta me pelastumme,Jeesuksen Kristuksen ristinkuoleman ansiosta.
- sinettisormus1
... mietittävää tähänkin päivään ...
http://www.mtv.fi/uutiset/ulkomaat/artikkeli/paavi-huolissaan-maailman-levottomuuksista-varoitti-kolmannesta-maailmansodasta/4329024Sinetti. Paavilla on sormensa pelissä. Hän tietää eliitin ja jesuiittain suunnitelmat. Nehän ovat heidän isäntänsä lohikäärmeen suunnitelmia. Tosin. Kaikki tapahtuu Jumalan tiukassa valvonnassa:)
http://www.youtube.com/watch?v=GauUHGDiTXk
- Kaksi vuosituhatta
olemme eläneet ihmiskuntana viimeisissä päivissä, mutta vielä emme ole saavuttaneet viimeistä seitsemänvuoden jaksoa ennen Herran Jeesuksen paluuuta eli Herran päivää. Kun alkaa tämä viimeinen aikakausi tai kaksi 3,5 vuoden jaksoa, niin hyvä tuntea Raamatun Ilmestyskirja ja profetiat siitä ajasta, ja nopeasti tapahtuu asiat silloin sillä mitä enemmän tapahtuu sen nopeammin ajankulu tapahtuu.
Tärkeää olla öljy astioissa kun yö koittaa ihmiskunnan ylle, mutta Jeesuksen tullessa koittaa uusi hyvä aikakausi tuhatvuotisena, kun nimensä on vain Jumalan elämänkirjassa ja tähän meidät on kutsuttu Jeesuksessa, eikä mikään mahti voi sitä meiltä riistää kun Jeesuksen armo ja totuus ja rakkaus on osanamme emmekä häntä kiellä Herrana.
Tietysti hyvä on elämänsä antaa Jumalan käyttöön ja käyttää myös armolahjoja joita Isä Jumalana on meille suonut, ja samoin tärkeää tuntea Raamatun ilmoitus ja elävinä sanoina uskossa sydämissämme olla ja käyttää myös elävänä Hengen sanan miekkana Jeesuksen sanoja, vaikka vastustus on kovaa ja totuuden sanaa vihataan myös tässä pimeässä ajassa. Taidollisuutta on myös olla hiljaa ja sekä käärmeen viisautta että kyyhkysen viattomuutta tarvitaan kuten Jeesus on opettanut ja johdattaa niitä, jotka rukoillen kulkevat ja pyhittyvät ja valkoisissa vaatteissa tahtovat elää ja odottaa Herran päivää, ja hyvä osa vaikka ristimme kantaen.Aamen. Sanoma Suomelle: "Juurtakaa syvälle Kristus-kallioon."
> Fred Thonin profetia Suomelle. Tämän sanoman tulee ymmärtää oikein, JHVH'n Sanan mukaisesti. Profetiassa puhutaan Suomesta, että se on kuin kukkiva kasvi kallionkolossa. Profetiassa tuodaan esiin, että Suomen uskovien täytyy juurtaa syvälle Jeesukseen Kristukseen, kallioon. Ja että tulee suuri paha tuuli, mutta jos me olemme juurtuneet syvälle Häneen, niin Hän varjelee omansa ja Hän pitää meidät turvassa.
K.V. 2:14
Kyyhkyseni, joka piilet kallionkoloissa, vuorenpengermillä anna Minun nähdä kasvosi, anna Minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Jesaja 45:3
Minä annan sinulle aarteet pimeän peitosta, kalleudet kätköistänsä, tietääksesi, että Minä, JHVH, olen se, joka sinut nimeltä kutsuin, Minä, Israelin Elohim. <
http://tv316.fi/videoarkisto/arkisto-nokia-missio/fred-thony-viesti-suomelle.html
- Seurailija1
... Ja niinkuin ihmisille on määrätty, että heidän on kerran kuoltava ja sen jälkeen tulee tuomio, samoin on Kristus kerran uhrattu, jotta hän ottaisi pois monien synnit, ja hän ilmestyy toisen kerran, ei enää synnin tähden vaan pelastukseksi niille jotka häntä odottavat. Hebr. 9:27-28
Hän tulee niinkuin sana sanoo pelastamaan ne jotka häntä odottavat, eikä siihen mene enää kauaa aikaa. Aamen.- !!!
Amen! Lisääntyköön Herran ilmestymisen odotus meissä kaikissa! Ja ensirakkaus!
- infaliidi
Hän tulee niinkuin sana sanoo pelastamaan ne jotka häntä odottavat, eikä siihen mene enää kauaa aikaa. Aamen.Tähän sanon myös amen.Auta armias suomen hallitusta kun Jeesus saapuu,silloin heidät tuomitaan pahoista teoistaan.Silloin ei rikas sorra köyhää,ei ulkomaalaistaustaiset pahoinpitele,ryöstele,raiskaa,eivät esiinny rasistisesti kantaväestöä kohtaan,vaan kaikki pahuus joutuu tuomituksi.Tulee aika jolloin saamme elää turvassa,ja onnellisina.Erityisesti tämä on ilon aikaa rammoille,joita onsyrjitty ja vihattu vammansa tähden,heidän vammansa parannetaan.Silloin myös Jumala vastaa rukouksiin...viimeinkin..
- fhd
Otos kansasta on täällä kirjoittajista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 173996
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842449Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731587Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641167Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella231087- 171894
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42892Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä73851- 100809
Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72800