Tätä Tietä!

sinettisormus1

Tänä aamuna, ääni sanoi: Tätä tietä!" Samalla avautui eteeni avattu Raamatun sivu ja sanoinkin Herralle että avaa minulle tästä noustessani tuo tie, Raamatustasi, sanastasi. Nousin ja avasin Raamatun umpimähkään. Luin ja näin että Herra puhuu ja tänään hän puhuu Jeremia 31 kautta:

http://www.evl.fi/raamattu/1933,38/Jer.31.html

Herran Rauhaa ja Armoa ja Siunausta teille, jotka Häntä rakastatte, sillä Hän rakasti meitä ensin.
Aamen!

196

487

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinettisormus1

      "Itkien he tulevat, ja minä johdatan heitä, kun he kulkevat rukoillen.
      Minä vien heidät vesipuroille, tasaista tietä, jolla he eivät kompastu.
      Sillä minä olen Israelin Isä, ja Efraim on minun esikoiseni."
      jeremia 31:9.

    • sinettisormus1
    • sinettisormus1

      31:21:
      Pystytä itsellesi kivimerkkejä, aseta itsellesi tienviittoja, paina mieleesi tie, polku, jota olet kulkenut.
      Palaja, neitsyt Israel, palaja näihin kaupunkeihisi.

      • Efraimilaiset Hei!

        Venäjän puolelta ja suomen puolelta löytyy kivikasa kalmistohautoja ja muita kivikasa röykkiöitä, jotka ovat tehty ennen kuin muinas ruotsalaiset ja katolliset teki ensimmäisen ristiretki miehityksen suomenniemeen noin 1100-luvulla.

        Aiheesta enemmän facebook ryhmässä... Israelin kadonneet heimot - Lost tribes of Israel

        Ja sieltä kirjat kuvakansio tutkija Niemisen kirja muinas suomen kuningaskuna


    • sinettisormus1
    • sinettisormus1

      Jesaja 35 kuvastaa myös tuon saman tien kulkua, tämä sana on yksi lempi kohtia Raamatussa, ottakaa vastaan:

      http://www.evl.fi/raamattu/1933,38/Jes.35.html

    • Hyvää huomenta!

      Mannaa ei voi kerätä varastoon.
      Kiitos taas tämän aamun hyvästä sanasta!
      Siunattua päivää kaikille!

      • sinettisormus1

        ... Oikein hyvää huomenta ja Herran Siunausta sinullekkin ..... !!!!


    • sinettisormus1
    • sinettisormus1

      ... "Tämä on se tie jonka kautta yksin voit pelastua, tie, jota kulki myös Jeesus Kristus ja kulkee tänään sen myös meidän kanssamme!" .... Ottakaa vastaan!

      • sinettisormus1

        Aamen, yurki, ja tässä myös Jarmolta jotain, jota jo katselin aamulla, kun hain asioita haulla: jeremia 31 avautuu. Tämä tuli vastaan ja sopii nyt laittaa sekin esiin, sillä mikään ei ole sattumaa ...

        http://jarmo10.org/pohjoinen.htm


      • sinettisormus1 kirjoitti:

        Aamen, yurki, ja tässä myös Jarmolta jotain, jota jo katselin aamulla, kun hain asioita haulla: jeremia 31 avautuu. Tämä tuli vastaan ja sopii nyt laittaa sekin esiin, sillä mikään ei ole sattumaa ...

        http://jarmo10.org/pohjoinen.htm

        Kiitos Sinetti ja Jarmo. Kummia tapahtuu. Toimittaako Herra viimeisiä hienosäätöjä ... ?


      • sinettisormus1
        yurki1000js kirjoitti:

        Kiitos Sinetti ja Jarmo. Kummia tapahtuu. Toimittaako Herra viimeisiä hienosäätöjä ... ?

        Aamen!


      • ...
        sinettisormus1 kirjoitti:

        Aamen, yurki, ja tässä myös Jarmolta jotain, jota jo katselin aamulla, kun hain asioita haulla: jeremia 31 avautuu. Tämä tuli vastaan ja sopii nyt laittaa sekin esiin, sillä mikään ei ole sattumaa ...

        http://jarmo10.org/pohjoinen.htm

        ...


    • sinettisormus1

      http://www.youtube.com/watch?v=-pa9O8xysbg

      • Kukaan ei saa loukkaantua. Makuja on monia. Mutta HB on mulle vähän liian stydiä. En mausta sillä edes ruokaani:) (Ohjelmallinen kevennys a'la Jyrki sallittakoon.)

        Kävin taannoin Frank Marinon konsertissa. En ollut silloin uskossa. Myöhemmin Frank taisi pamahtaa uskoon. Muistan nähneeni asiaan liittyvän videon. Jos löydän, laitan sen tänne. Frankilla on aikaamme sopiva biisi: "Babylon".
        http://www.youtube.com/watch?v=29PCpGHhtrc
        Well Babylon, look out
        It won't be long now
        Your time is running out
        Well I see your power, fading out
        And I see your hour, coming around
        Well I see your children lashing out
        Well I see you're going down for the count

        Oh Babylon, weep
        For what you're gonna reap
        Your time has come to sleep
        Well I see the writing on the wall
        And I see you heading for a fall
        And I see the fruits of all your past
        Well I see that you're going down baby, at last

        Well Babylon, cry
        You're gonna wonder why
        You're finally going to die
        Well I see your power fading
        And I see your hour waiting
        Well I see the writing on the wall
        And I see it's time babe, time to fall

        Frank kertoo elämästään: "Olen uskonnollinen mies. Raha ei merkitse minulle mitään." Ok. Oliko tuo nyt uskontunnustus vai ei? Ylläri: Kissa 3:08 kohdalla:)
        http://www.youtube.com/watch?v=5JtXMRkvHc0

        Baabelin torni ilman laulua.
        http://www.youtube.com/watch?v=2BB2bELrQX4


      • sinettisormus1
        yurki1000js kirjoitti:

        Kukaan ei saa loukkaantua. Makuja on monia. Mutta HB on mulle vähän liian stydiä. En mausta sillä edes ruokaani:) (Ohjelmallinen kevennys a'la Jyrki sallittakoon.)

        Kävin taannoin Frank Marinon konsertissa. En ollut silloin uskossa. Myöhemmin Frank taisi pamahtaa uskoon. Muistan nähneeni asiaan liittyvän videon. Jos löydän, laitan sen tänne. Frankilla on aikaamme sopiva biisi: "Babylon".
        http://www.youtube.com/watch?v=29PCpGHhtrc
        Well Babylon, look out
        It won't be long now
        Your time is running out
        Well I see your power, fading out
        And I see your hour, coming around
        Well I see your children lashing out
        Well I see you're going down for the count

        Oh Babylon, weep
        For what you're gonna reap
        Your time has come to sleep
        Well I see the writing on the wall
        And I see you heading for a fall
        And I see the fruits of all your past
        Well I see that you're going down baby, at last

        Well Babylon, cry
        You're gonna wonder why
        You're finally going to die
        Well I see your power fading
        And I see your hour waiting
        Well I see the writing on the wall
        And I see it's time babe, time to fall

        Frank kertoo elämästään: "Olen uskonnollinen mies. Raha ei merkitse minulle mitään." Ok. Oliko tuo nyt uskontunnustus vai ei? Ylläri: Kissa 3:08 kohdalla:)
        http://www.youtube.com/watch?v=5JtXMRkvHc0

        Baabelin torni ilman laulua.
        http://www.youtube.com/watch?v=2BB2bELrQX4

        No, olihan se stydiä, mutta sanoma oli hyvää, Jeremiaa!!! En loukkaantunut, itsekin mietin tuon laittamista, mutta tein sen sanoman tähden .... :)


      • sinettisormus1 kirjoitti:

        No, olihan se stydiä, mutta sanoma oli hyvää, Jeremiaa!!! En loukkaantunut, itsekin mietin tuon laittamista, mutta tein sen sanoman tähden .... :)

        Sanoma on hyvä:)


      • sinettisormus1


      • ...

        ...


    • Siunausta!
      • sinettisormus1

        ... kiitos ja siunausta sinullekkin, Herramme nimeen!


      • sinettisormus1
        sinettisormus1 kirjoitti:

        ... kiitos ja siunausta sinullekkin, Herramme nimeen!

        ... ja totisesti oli siunaavaa, kylmät väreet kulki käsivarsia pitkin ja kyynel nousi silmiin .... Kiitos ja Kunnia Herralle!!!!


    • sinettisormus1
    • Johtuuko sinetti

      Nuo äänet ja näkyisi psyykkisestä sairaudesta, vai ovatko ne lääkkeen sivuvaikutuksia? Sairas sinä olet. Olet varmaan eläkkeellä mielenterveysongelmien taka? Tällaiset tapaukset ovat tuttuja seurakunnasanikin, psyykkisesti sairaat ovat aina näitä näkyjä nähneet ja ääniä kuulleet. Pastorikin joutuu välillä hienovaraisesti rauhoittelemaan, kun vauhti on liian kova. Useimmin kysymyksessä on naiset.

      • sinettisormus1

        ... enpä ole eläkkeellä, eikä mielenterveys lääkkeitä eikä sairautta, onko vaikea uskoa Jumalan olemassa oloon?


    • bää

      nimimerkki "johtuuko sinetti" voi älä tule tänne juonittelemaan ja näyttämään mielipiteitäs. sinunlaiset kun ovat aina oikeassa asiassa kuin asiassa. meitä sairaita on suomessa paljon, jotka kuulee Jumalan äänen. nuo jotka johtaa suomea, eivät kuule ääniä, mutta muuten ovat pihalla kuin lumiukot ja osaavat vain triatlonia sekä tviitata veromaksajien piikkiin.

    • Onneksi ne jotka

      Johtavat suomea, eivät kuule ääniä, eiväthän mielisairaat voi olla maan johdossa. Olisi varmaan menoa, jos bää tai sinetin kaltaiset harhaiset, johtaisivat suomea.

      • Think again.

        > Jeesuksen omat ovat ihmiskunnan vihollisia. Väärämielisen ihmiskunnan.
        "The minds of the wise turn to the right, but the mind of a fool to the left. Even when he travels, the fool shows no sense and reveals to everyone how foolish he is." .... Ecclesiastes 10: 2-3 (The Bible) <
        http://jyrkiola.vapaavuoro.uusisuomi.fi/kulttuuri/107429-vastuunalaisemme-ovat-järjettömiä

        Mikset väiltä? Mikset arvosta itsenäisyyttä? Mikset rakasta isänmaatasi?

        - Politiikkamme tähtäsi integraatioon jo 80-luvun puolella. Näin saatiin aikaiseksi suorastaan vallankumouksellinen Integraatiolama ”vahvan markan politiikan” ja muiden sisäänpääsyehtojen seurauksena. Tämä merkitsi mm. noin 40 000 yrityksen kaatamista, valtavaa työttömyyttä runsaan 15 vuoden ajaksi, ”velkavankeutta” syyttömille ja täysin ulkopuolisillekin, oikeusmurhia, itsemurhia.
        http://ipu.fi/mitaa-pahaa-eu-on-suomelle-tehnyt/

        > Älkää luulko, että poliittisen eliitin tekemä hävitystyö johtuisi tyhmyydestä. Ne herrat on orjia kuin Stalin aikoinaan. Stalinin kolmas, rekisteröimätön vaimo oli juutalainen ja vaimon isä oli Stalinin henkilökohtainen valvoja eli politrukki. Stalin parka ei päässyt hetkeksikään lipeämään sosialismin kaidalta tieltä ja kun hän sitä 1953 yritti, ei kestänyt kuin viikon, kun hän oli vainaa. Stalin, joka haukkui muita "hyödylliseksi hölmöiksi", oli itse juutalaisen sosialismin orja, poliittinen hölmö pahinta laatua.

        Suomen "alasajo" on tahallista. Jumala sallii sen, koska Suomen hyvinvointi on Jumalan lahja uskoville ihmisille. Sitä mukaa kun uskovat ihmiset vähenevät, vähenee hyvinvointikin. <
        http://opsti.japo.fi/nwo.htm


      • yurki1000js kirjoitti:

        Think again.

        > Jeesuksen omat ovat ihmiskunnan vihollisia. Väärämielisen ihmiskunnan.
        "The minds of the wise turn to the right, but the mind of a fool to the left. Even when he travels, the fool shows no sense and reveals to everyone how foolish he is." .... Ecclesiastes 10: 2-3 (The Bible) <
        http://jyrkiola.vapaavuoro.uusisuomi.fi/kulttuuri/107429-vastuunalaisemme-ovat-järjettömiä

        Mikset väiltä? Mikset arvosta itsenäisyyttä? Mikset rakasta isänmaatasi?

        - Politiikkamme tähtäsi integraatioon jo 80-luvun puolella. Näin saatiin aikaiseksi suorastaan vallankumouksellinen Integraatiolama ”vahvan markan politiikan” ja muiden sisäänpääsyehtojen seurauksena. Tämä merkitsi mm. noin 40 000 yrityksen kaatamista, valtavaa työttömyyttä runsaan 15 vuoden ajaksi, ”velkavankeutta” syyttömille ja täysin ulkopuolisillekin, oikeusmurhia, itsemurhia.
        http://ipu.fi/mitaa-pahaa-eu-on-suomelle-tehnyt/

        > Älkää luulko, että poliittisen eliitin tekemä hävitystyö johtuisi tyhmyydestä. Ne herrat on orjia kuin Stalin aikoinaan. Stalinin kolmas, rekisteröimätön vaimo oli juutalainen ja vaimon isä oli Stalinin henkilökohtainen valvoja eli politrukki. Stalin parka ei päässyt hetkeksikään lipeämään sosialismin kaidalta tieltä ja kun hän sitä 1953 yritti, ei kestänyt kuin viikon, kun hän oli vainaa. Stalin, joka haukkui muita "hyödylliseksi hölmöiksi", oli itse juutalaisen sosialismin orja, poliittinen hölmö pahinta laatua.

        Suomen "alasajo" on tahallista. Jumala sallii sen, koska Suomen hyvinvointi on Jumalan lahja uskoville ihmisille. Sitä mukaa kun uskovat ihmiset vähenevät, vähenee hyvinvointikin. <
        http://opsti.japo.fi/nwo.htm

        Muistakaa hyvinvointinne puolustajia. Kiittäkää Luojaanne rauhasta ja jokapäiväisestä leivästänne.
        http://www.youtube.com/watch?v=aEO6xW0q1rY
        Rannalle himmeän lahden aurinko laskenut on.
        Kutsu jo soi iltahuudon, taakka jo laskettu on.
        Taattoa muista sa silloin, askel jo uupunut on.
        Lapset ja lastemme lapset, teidän nyt vuoronne on.

        Hoivatkaa, kohta poissa on veljet, muistakaa: Heille kallis ol' maa.
        Kertokaa lastenlapsille lauluin: Himmetä ei muistot koskaan saa!

        Hymni soi holvissa hiljaa, tummana kaipuuta soi.
        Aika on korjannut viljaa, sarka jo kynnetty on.
        Ammoin me marssimme kahden, tulta löi taivas ja maa.
        Rannoilta Äänisen lahden kelle nyt kertoa saa?

        Hoivatkaa, kohta poissa on veljet, muistakaa: Heille kallis ol' maa.
        Kertokaa lastenlapsille lauluin: Himmetä ei muistot koskaan saa!

        Laineissa Laatokan mahti, kahlita kenkään ei voi.
        Veljet sen rantoja vahti, konsa on koittava koi?
        Ylväänä Karjalan heimo tuskansa kantanut on.
        Maaäiti suojaansa sulkee, vartija poissa jo on.

        Hoivatkaa, kohta poissa on veljet, muistakaa: Heille kallis ol' maa.
        Kertokaa lastenlapsille lauluin: Himmetä ei muistot koskaan saa!


      • bää

        sekös on sitten viisasta että nämä jotka ei kuule ääniä johtavat suomen suoraan karhun suuhun. vanha sanonta pitää paikkaansa, että kun karhua lähtee karkuun, juoksee susi vastaan.


      • Sauli Niinistö
        bää kirjoitti:

        sekös on sitten viisasta että nämä jotka ei kuule ääniä johtavat suomen suoraan karhun suuhun. vanha sanonta pitää paikkaansa, että kun karhua lähtee karkuun, juoksee susi vastaan.

        Kuulis ääniä. Olisi kansalaisilla hauskaa. Siihen loppuis Suomen johtaminen.


      • bää
        Sauli Niinistö kirjoitti:

        Kuulis ääniä. Olisi kansalaisilla hauskaa. Siihen loppuis Suomen johtaminen.

        se olisi enemmän kuin tervetullut ajatus, kun suomen päättäjillä olisi Jumala sydämessä ja ajatuksissa aivan kuin toisen maailman sodan aikana. jopa suomen silloinen piispa vei mannerheimille sanan raamatusta lainaten obadjaa, kun Hitler tuli kyselemään josko suomi luovuttaisi juutalaiset saksaan. mannerheim tokaisi siihen, emme luovuta. nyky politiikot vain tviittaa, eivätkä tunne Jumalaa. suomen tuomio on siirtynyt uskovien rukousten vuoksi. itsekin olen pitänyt paasto rukousta suomen puolesta joka viikko 1 vrk:n ajan. anna Herra suomen päättäjille viisautta ja Jumalan pelkoa olen rukoillut.


      • bää
        bää kirjoitti:

        se olisi enemmän kuin tervetullut ajatus, kun suomen päättäjillä olisi Jumala sydämessä ja ajatuksissa aivan kuin toisen maailman sodan aikana. jopa suomen silloinen piispa vei mannerheimille sanan raamatusta lainaten obadjaa, kun Hitler tuli kyselemään josko suomi luovuttaisi juutalaiset saksaan. mannerheim tokaisi siihen, emme luovuta. nyky politiikot vain tviittaa, eivätkä tunne Jumalaa. suomen tuomio on siirtynyt uskovien rukousten vuoksi. itsekin olen pitänyt paasto rukousta suomen puolesta joka viikko 1 vrk:n ajan. anna Herra suomen päättäjille viisautta ja Jumalan pelkoa olen rukoillut.

        ja luulen, että aika moni suomalinen pitää mannerheimiä viisaana miehenä. jopa moni attekin.


      • jarmo10

        Ne jotka johtavat Suomea:löytyy raamatusta.
        Jes3:4. Ja minä panen NUOTUKAISET heille PÄÄMIHIKSI, ja PAHANKURISET hallitsevat heitä.
        9. Heidän kasvojensa hahmo todistaa heitä vastaan;SYNTINSÄ he tuovat JULKI NIINKUIN SODOMALAISET!, he EIVÄT NIITÄ SALAA. Voi heitä! Itsellensä he pahaa tekevät.
        12. Minun kansani KÄSKIJÄT ovat LAPSIA, ja NAISET sitä HALLITSEVAT. Kansani, sinun JOHTAJASI ovat EKSYTTÄJIÄ, he ovat hämmentäneet sinun polkujesi suunnan.


      • Netpunk
        bää kirjoitti:

        se olisi enemmän kuin tervetullut ajatus, kun suomen päättäjillä olisi Jumala sydämessä ja ajatuksissa aivan kuin toisen maailman sodan aikana. jopa suomen silloinen piispa vei mannerheimille sanan raamatusta lainaten obadjaa, kun Hitler tuli kyselemään josko suomi luovuttaisi juutalaiset saksaan. mannerheim tokaisi siihen, emme luovuta. nyky politiikot vain tviittaa, eivätkä tunne Jumalaa. suomen tuomio on siirtynyt uskovien rukousten vuoksi. itsekin olen pitänyt paasto rukousta suomen puolesta joka viikko 1 vrk:n ajan. anna Herra suomen päättäjille viisautta ja Jumalan pelkoa olen rukoillut.

        Olisitko kannattanut Hitleriä, jos hän olisi likvidoinut ateisteja eikä juutalaisia?


      • bää
        Netpunk kirjoitti:

        Olisitko kannattanut Hitleriä, jos hän olisi likvidoinut ateisteja eikä juutalaisia?

        no en olisi kannattanut hitleriä edes sen teon edessä. en hyväksy ihmisteloituksia missään muotoa. oli kyse kenestä vaan.


    • sinettisormus1
    • Sinetti on jo

      Näköjään korottanut itsensä Jeesuksen veroisekai . Nyt vaan kävelemään vetten päällä.

      • sinettisormus1

        ... löitkö sinäkin naulan hänen ristiin?


    • Otahan lääkkeesi

      Niin rupeat rauhoittumaan. Olen nähnyt seurakunnissa paljon mielisairaita ja hyvä että hekin löytävät oman seurakuntansa, missä kuunnella sanaa ja tavata muita uskovia. Osa näistä psyykkisesti sairaista, sairastuu vielä pahemmin, he ovat niin herkästi johdateltavissa, heidän kanssa täytyy olla todella varovainen. He väittävät kuulevansa ääniä, näkevänsä näkyjä ym. harhoja. Näihin väitteisiin täytyy heti tehdä stoppi, eikä lähteä mukaan, muuten nämä reppanat elävät täysin mielikuvitus maailmassa ja sitä ei heidän psyyke kestä pitkään ja siinä käy huonosti.

      • Lääke sinullekin

        :):)
        Ihmettelen aina, että mikähän näitä "ota lääkkeesi"- tyyppejä vetää nimenomaan PROFETIAT-sivustolle.
        Jos ja kun nämä sivut ovat nimensä mukaisessa käytössä, niin täällä nimenomaan sekä kuullaan että nähdään. :):)

        Ja melkein uskaltaisin ennustaa, että tulevaisuudessa juuri nämä sivut tulevat olemaan ne netin etsityimmät, ja lohduksi ja avuksi monelle.


    • sinettisormus1

      ... kuulut siis niihin, jotka ei usko raamatussa, eli sanassa kerrottaviin armonlahjoihin ja ihmeisiin joista Jeesuskin puhui ja lupasi niitä myös meille, et siis usko tuohon sanaan, miten on siis uskosi laita, tunnetko Jeesuksen henkilökohtaisesti?

    • Armolahjat ja ihmeet

      Eivät toimi nykyään, jos ne toimisi tai joskus vielä toimivat, niin kyllä ne huomattaisiin, nyt vaan on omia henkilökohtaisia väittämiä, ilman mitään faktaa, esim, paranemisesta, eihän meillä tällainen Jumala ole, hän kun parantaa niin sokeat saavat näkönsä, pyörätuolista noustaan, amputoidut raajat kasvavat, mielisairaat paranevat, kuolleita herää ym. Mediassa ei muusta puhutakaan sen jälkeen. Olen uskossa ja rauha sydämessäni, en tarvitse mitään erikoisia kiksejä, mulle riittää usko, joka on antanut minulle tämän ihmeellisen ihanan rauhan ja pelastusvarmuuden. Usko on hyvin yksikertainen asia, ei siihen tarvita mitään Amerikan hömppää. Jeesusta en tunne henkilökohtaisesti, koska en ole tavannut häntä vielä. tiedän hänen olevan Jumalan poika, saman Jumalan mihin minäkin turvaan, täällä kompuroidessani, matkalla kotiin.

    • bää

      tiesitkö, että vuosia sitten reinhart bonge saksalainen evankelista päätti kävellä aivan kuin Jeesus vetten päällä, mutta humpsista sentään. hän upposi pinnanalle, kuin kananmuna. sitten reinhart kysyi Jumalalta, miksi hän ei voinutkaan kävellä veden päällä, johon Jumala vastasi reinhardille, että se ajatus oli sinun ei minun. on tärkeää kysyä Herran mielipidettä asioihin, eikä käyttää aina omaa tahtoa. vaikka Herra onkin ihmiselle antanut oman tahdon, niin siitä huolimatta olemme Herran omia ja siksi ajatuksemmekin on hänen.

      • sillä hetkellä

        Reinhard on kuitenkin Jumalan käytössä, ei pilkkaa Jumalaa. Hänen tilaisuuksissaan tapahtuu paljon ihmeitä, tuo vetten päällä kävely ei vain ollut sillä hetkellä sopivaa.


      • bää
        sillä hetkellä kirjoitti:

        Reinhard on kuitenkin Jumalan käytössä, ei pilkkaa Jumalaa. Hänen tilaisuuksissaan tapahtuu paljon ihmeitä, tuo vetten päällä kävely ei vain ollut sillä hetkellä sopivaa.

        kyllä reinhart on Jumalan käytössä oleva mies. sitä vain tarkoitan esimerkillä, että myös uskovat voivat erehtyä sillä onhan ihminen vain ihminen ja erehtyväinen. osata kuunnella Jumalan ääntä ei aina onnistu uskovaltakaan.


      • Vai ei ollut
        sillä hetkellä kirjoitti:

        Reinhard on kuitenkin Jumalan käytössä, ei pilkkaa Jumalaa. Hänen tilaisuuksissaan tapahtuu paljon ihmeitä, tuo vetten päällä kävely ei vain ollut sillä hetkellä sopivaa.

        Vetten päällä kävely, sillä hetkellä sopivaa? Milloinhan tuo olisi sopivaa, odotan mielenkiinnolla. Kyllä on lapsellisia ja naurettavia nuo kommentit.


      • sillä hetkellä
        bää kirjoitti:

        kyllä reinhart on Jumalan käytössä oleva mies. sitä vain tarkoitan esimerkillä, että myös uskovat voivat erehtyä sillä onhan ihminen vain ihminen ja erehtyväinen. osata kuunnella Jumalan ääntä ei aina onnistu uskovaltakaan.

        Joo, ymmärsinkin että tarkoitit tapahtunutta esimerkkinä.


    • Epäilijöille. Raamattu vertaa aikaamme Nooan päiviin. Jengi pilkkasi Nooan perhettä, kun se rakensi laivaa kuivalle maalle. Sitten tuli "tulva" ja pilkkaajat hukkuivat. Siksi lohdutan teitä uskoni mukaisesti. Teillä on vielä tempauksen jälkeenkin mahdollisuus pelastua, kunhan ette ota "merkkiä" oikeaan käteenne tai otsaanne.
      http://www.kristillinenkirjakauppa.fi/index.php?sid=30003&tuoteid=1491
      http://www.kuvajasana.fi/fi/tuotteet/?id=18&selProduct=2362&selGroup=27

      Ilm. 7:14
      Ja minä sanoin hänelle: "Herrani, sinä tiedät sen." Ja hän sanoi minulle: "Nämä ovat ne, jotka siitä suuresta ahdistuksesta tulevat, ja he ovat pesseet vaatteensa ja valkaisseet ne Karitsan veressä.
      http://www.youtube.com/watch?v=1ULcID6FYAY

    • Oletteko kuulleet? Soi taannoin radiossa. Sitten lakkasi soimasta. Kuka mahtoi estää? Yle? Hallitus? Upposiko laulu liian syvälle päättäjien omatuntoon? Katulapsen sanat:

      Taivaan Isä, kerro mulle miksi palelen
      Miksi tänään ruokaa löytänytkään en?
      Anna mulle leipä jokapäiväinen
      Sitä sulta anelen

      Taivaan Isä kerro mulle miksi soditaan
      Miksi täytyy lasten mennä tappamaan?
      Anna mulle viisautta vastustaa
      tätä pahaa maailmaa

      Katulapsi kulkee ilman kotia
      Tässä maailmassa täynnä sotia
      Orpo ilman äidin syliä
      neuvotonna kiertää kyliä
      Lapsipakolainen, muukalainen maan
      kysyy hiljaa:
      Saanko tulla teille asumaan?

      Taivaan Isä kerro mulle miksi työtä teen
      Miksi täytyy lasten mennä tehtaaseen?
      Anna mulle opettaja, koulukin
      Voi, jos sinne pääsisin

      Taivaan Isä kerro mulle miksi kärsitään
      Miksi myydään lapset kipuun, häpeään
      Anna mulle isä, äiti, kotikin
      Leikkimäänkin tahtoisin

      Saanko tulla teille asumaan?
      http://www.songcoleta.com/lyrics/katulapsi_(jippii)#.VAsXWfl_sik

    • Ihmeet ja merkit

      Veden päällä kävelemistä on myös se, että tunnustamme Sanaa, ei sitä mitä näemme tai olemme kokeneet.
      Sana on ylin auktoriteetti, "kirjoitettu on". Jumala on totuus, ja Hän seisoo Sanansa, joka ikisen lupauksensa, takana.
      Meidän tehtävämme on pitää Hänen Sanaansa totena, uskoa, olla nimemme mukaisesti uskovaisia.

      "Nämä merkit seuraavat niitä, jotka uskovat..."
      "Viimeisinä päivinä... minä vuodatan Henkeni kaiken lihan päälle..."

      "Usko on luja luottamus siihen, mitä toivotaan, varmuus siitä, mikä ei näy." (Raamattu kansalle-käännöksen mukaan)

      • Netpunk

        Rikkomalla laatimiaan luonnonlakeja vastaan, jahve osoitti,että hän on tunari joutuessaan näin auttamaan näin muka valittua kansaa.
        Raamatussa lasketaan niin paljon ristiriitaista luikuria, että raamattu on vain huonosti koottua folkloristiikkaa.


    • Netpunk

      Vähän pohdittavaa palstalaisille.
      Henkilö A on juutalainen, joka selvisi hengissä Auschwitzista. Keskitysleirikokemustensa myötä henkilö A menetti uskonsa jahveen. Tämä jälkeen henkilö A muutti Yhdysvaltoihin ollen juutalaisyhteisön jäsen Brooklynissa New Yorkissa. Henkilö A pysyi ateistina koko jäljellä olleen elämänsä ajan (56 vuotta).
      Henkilö A vietti viimeiset elinviikkonsa sairaalassa, jolloin kuvioon tuli mukaan henkilö B (fundamentalistinen protestantti pappi) yrittäen käännyttää henkilön A kristityksi.
      Henkilö B kuitenkin epäonnistui pyrkimyksissäään ja joutui toivottamaan ärtyneenä henkilölle A ikuisuutta helvetissä - vielä kaksinkertaista sellaista, koska henkilö A oli luopunut uskosta jahveen, eikä hyväksynyt jeesusta messiaana.
      Kuka oli tarinan konna, A vai B?

    • bää

      en kyllä uskovana kristittynä menisi juutalaista käännyttämään kristityksi. aivan typerä ajatus.

    • sinettisormus1

      Minua ihmetyttää uskovat jotka lukevat sanan ja ovat uskovinaan siihen, eivät kuitenkaan niele koko sanaa, vaan jättävät vain mieleiset käyttöön ja vain kirjain tasolla, he eivät näe noita asioita jokapäiväisessä elämässään, Jeesus eli elämänsä meille esimerkiksi ja sanoi että tulette tekemään suurempiakin ihmeitä, mutta kuka uskoo vaikka näkisi? Niitä tapahtuu joka päivä, eivät ole mihinkään kadonneet. Se joka ei voi uskoa näihin lupauksiin eikä edes tunne Jeesusta kuin kirjain tasolla, on itse huolestuttavassa jamassa. Oikea uskova tuntee Jeesuksen sydämessään, sydän tasolla, vai ettekö ole kokenut sitäkään? Olen teistä huolissani! Olette kyllä uskossa, en sitä väitä, mutta kasvunne on vielä pahasti kesken ja ehkä jumittunut paikoilleen, siitä kertoo Pyhän Henken puute.

      • sinettisormus1

        ... ihmeitten puute ja niihin uskominen kertoo uskon heikkoudesta sellaisen ihmisen elämässä ... jos teillä olisi sitä edes sinapin siemenen verran ....


      • Seurailija1

        Uskon ainakin!.. Katsoin äsken nauhotukseni tv7 kanavalta.. Ajattelin että mikähän höpsäke tuokin on.. Olin nauhoittanut Juennine fox- Parantuminen kuuluu sinulle. Kristus on maksanut hinnan... Jäin töllöttämään suu auki, ei ollutkaan mikään höpsäke vaan aivan mahtavaa asiaa kuinka Jeesus parantaa. Juennine ainakin uskoo ja Jeesus parantaa hänen kauttaan, raitis ohjelma..


      • sinettisormus1
        Seurailija1 kirjoitti:

        Uskon ainakin!.. Katsoin äsken nauhotukseni tv7 kanavalta.. Ajattelin että mikähän höpsäke tuokin on.. Olin nauhoittanut Juennine fox- Parantuminen kuuluu sinulle. Kristus on maksanut hinnan... Jäin töllöttämään suu auki, ei ollutkaan mikään höpsäke vaan aivan mahtavaa asiaa kuinka Jeesus parantaa. Juennine ainakin uskoo ja Jeesus parantaa hänen kauttaan, raitis ohjelma..

        Tiedän että sinä uskot, Seurailija, ja olet siitä ihmeellisesti todistanutkin, tuossa pienessä lapsessa jonka Jumalamme pelasti. Näin kirkastamme Herramme nimeä ja hän meitä kehoittikin todistamaan .....


      • Netpunk

        Mikä raamatussa sitten pitäisi lukea kirjaimellisesti ja mikä vertauskuvallisesti? Tämäkin vain korostaa raamatun sisäisiä ristiriitoja.
        Sinettisormus, ensin vaadit lukemaan raamattua, sitten siihen tarvitaaan pyhää henkeä. Kun sekään ei riitä, niin sinettisormukset, jyrkit ja jarmot saavat muka erikoisviestejä. Lopulta jahve kutistuu olemaattomaksi, eikä kukaan saa mistään ja milloinkaan mitään jahvelta vaan keksii nämä itse.
        Sinettis. sydän on lihas, joka ei tunne mitään. Se vain pumppaa verta. Tunteminen tapahtuu aivan muualla.


    • bää

      minun mieheni kun on ollut uskossa kauemmin kuin minä, niin hän varmaan sanoisi että miksipä ei voi juutalaista käännyttää kristityksi, sillä onhan meillä sama Jumala heidän kanssaan. minä vain aina ajattelen niin suoraviivaisesti asiat, kuten esim. juutalaisuus on niin hienoa, että itse en ainakaan siitä luopuisi jos olisin juutalainen. harmi kun mies ei ole kotona, että kysyisin, mitä hän on mieltä tästä.

      • Seurailija1

        Sanoithan jo bää tuossa alussa.. Nniin hän varmaan sanoisi että voi".. Tiedät itsekkin että kaikkia ihmisiä voi käännyttää niin hienoja kuin kurjiakin ja pitääkin... No et ajatellut vaan vastaustasi niin tarkkaan..


      • Messias Jeshua

        Kulta bää, kerron jo miehesi puolesta, että juutalainen tarvitsee Vapahtajaa, Messiasta, yhtä kipeästi kuin ns pakana. Ei ole muuta tietä Jumalan luo, kuin uhrikaritsa, Jeesus, Jeshua.
        Juutalainen on messiaanisenakin aina juutalainen, ei hänestä tule pakanakristittyä, me pakanat hyötyisimme paljon uskomme juutalaisista juurista, juhlapäivistä täyttymyksineen jne.
        Sid Rothin sanoin, messiaaniset juutalaiset ja me pakanakristityt yhdessä tulemme olemaan yksi ja kokonainen ihminen.


      • bää
        Messias Jeshua kirjoitti:

        Kulta bää, kerron jo miehesi puolesta, että juutalainen tarvitsee Vapahtajaa, Messiasta, yhtä kipeästi kuin ns pakana. Ei ole muuta tietä Jumalan luo, kuin uhrikaritsa, Jeesus, Jeshua.
        Juutalainen on messiaanisenakin aina juutalainen, ei hänestä tule pakanakristittyä, me pakanat hyötyisimme paljon uskomme juutalaisista juurista, juhlapäivistä täyttymyksineen jne.
        Sid Rothin sanoin, messiaaniset juutalaiset ja me pakanakristityt yhdessä tulemme olemaan yksi ja kokonainen ihminen.

        niin. kyllähän minä sen tiedän, että kun meillä sama Jumala juutalaisten kanssa, niin miksipä ei voi heitä käännyttää. mutta kuten sanoin aiemmin. en ole täydellinen. voin laukoa suustani ajattelematontakin. olen vain ihminen ja osaan kyllä anteeksikin pyytää, jos olen väärässä. onkohan tämä nyt se anteeksi pyynnön paikka?


      • Seurailija1
        bää kirjoitti:

        niin. kyllähän minä sen tiedän, että kun meillä sama Jumala juutalaisten kanssa, niin miksipä ei voi heitä käännyttää. mutta kuten sanoin aiemmin. en ole täydellinen. voin laukoa suustani ajattelematontakin. olen vain ihminen ja osaan kyllä anteeksikin pyytää, jos olen väärässä. onkohan tämä nyt se anteeksi pyynnön paikka?

        No samanmoisia me kaikki ollaan, välillä laukoo mitä sattuu.. annetaan asian olla näin.. ainahan näistä oppii kuitenkin..


      • sinettisormus1
        bää kirjoitti:

        niin. kyllähän minä sen tiedän, että kun meillä sama Jumala juutalaisten kanssa, niin miksipä ei voi heitä käännyttää. mutta kuten sanoin aiemmin. en ole täydellinen. voin laukoa suustani ajattelematontakin. olen vain ihminen ja osaan kyllä anteeksikin pyytää, jos olen väärässä. onkohan tämä nyt se anteeksi pyynnön paikka?

        .... meistä kukaan ei ole täydellinen uskossaan, saamme olla opissa loppuun asti, mutta pidetään huoli ettemme jumitu paikoillemme tuolla kasvun tiellä, se on vaarallista, siis jatkamme etsintää ja kuljemme rohkeasti, hänen tahdossaan ja johdatuksessa, olkaamme kuuliaisia, sillä sanansa kautta hän opettaa ja kertoo meille paljon, kuin tänään Jeremia 31 kautta.
        Aamen.


      • Hyvä tyttö!
        Seurailija1 kirjoitti:

        No samanmoisia me kaikki ollaan, välillä laukoo mitä sattuu.. annetaan asian olla näin.. ainahan näistä oppii kuitenkin..

        Tosi hyvä, että voidaan jutella kaikesta. Hyvä bää, että otit tärkeän asian esille! Ellei joku suostu "laukomaan", ei tule myöskään keskusteltua ja sehän on tämän palstan tarkoitus.


    • Seurailija1

      Ja Jeesus usein kielsi kertomasta, älä kerro kenellekkään että paranit ja varmasti tiesi että heti seuraavalle vastaantulijalla tämä kertoi heh..
      Se sukulaisvauvan paraneminen oli Jumalasta, lääkäritkin totesivat että ihme on tapahtunut... Lääketieteellinen ihme heh.. Olkoot siinä luulossa.. Ja olemme kertoneet monille, sadoille ihmisille, kaikille vastaantulijoille heh.. Niitä tapahtuu, rukouksen voimassa, rukoilijoita oli paljon, kukaan ei voi omia itselleen, että minun kautta Jeesus paransi öhömm.. Ei toimisi ainakaan sellaisen itsensä ylentämisen jälkeen.. Pitää huutaa apua ja kiittää ja ylistää, vedota raamatunlauseisiin sitkeästi.. niin ja uskoa pitää!

      • sinettisormus1

        Aamen! Kiitos ja Kunnia Herralle!


      • Seurailija1
        sinettisormus1 kirjoitti:

        Aamen! Kiitos ja Kunnia Herralle!

        Niin Herralle Kiitos ja Kunnia kuuluu!!!!


    • Netpunk

      Tuo tarina A:sta ja B:sta löytyy yhdestä kirjasta, joka käsittelee keskitysleiriltä selvinneiden elämää New Yorkissa sodan jälkeen. Tarinan kertoja on Fred, A:n tyttären poika.
      Tämä kuolemaa tekevä vanhus(A) oli kertonut B:lle rauhallisesti Auschwitzista, mutta B:lle tämä ei sopinut. Fredin mukaan B:n perustelut keskileirikokemusten johdosta olivat hyviä. Fred ei kuitenkaan kerro täsmällisesti mitä nämä perustelut olivat.
      Fredin kirjoituksesta voi päätellä, että B suorastaan piinasi A.ta juuri silloin, kun omaiset eivät olleet paikalla vanhuksen kuolinvuoteen äärellä.
      Tarina loppuu A:n kuolemaan.

    • sinettisormus1
    • Aimen! Hållelyyjåå!

      Kiitos! Kiitos ! Otetaanpas iltalääkkeet.

      • Seurailija1

        Ole hyvä..Älä ota kuitenkaan liikaa lääkettä. Hyvää yötä Aimen.


    • Olen huomannut

      Jotta naiset ovat seurakunnassa niitä, jotka hengellistää kaiken. He ovat helpommin manipuloitavissa, hysteerisiä, näkyjä näkevät, ääniä kuulevat, tanssivat ja ylistävät. Mistähän tämä johtuu, että heikompi astia käyttäytyy tällalailla? Hormonotoiminnasta? Osalla mielialalääkkeistä? Yhtään miestä, en ole nähnyt näin käyttäytyvän.

      • No problem

        Se on sitä lahjojen moninaisuutta, rikkautta. :)

        Rankasti yleistäen voi tosiaan sanoa, että mies on usein vakaa ja harkitseva, ja se on tosi hyvä, emme luisu harhaoppeihin, emmekä ole kaikkien tuulien heiteltävinä.
        Joskus hän on kuitenkin kaikessa vakaudessaan Jumalan suunnitelmien esteenä, vastustaessaan varmuuden vuoksi lähes kaikkea uutta. Mikä on huono juttu.

        Naiset ovat herkempiä, kuulevat ja tottelevat helpommin, sekä hyvässä ja pahassa.

        Summa summarum, vajavainen mies ja vajavainen nainen täydentävät toisiaan upeasti, niinkuin Herra on paratiisista lähtien tarkoittanutkin.


      • No problem kirjoitti:

        Se on sitä lahjojen moninaisuutta, rikkautta. :)

        Rankasti yleistäen voi tosiaan sanoa, että mies on usein vakaa ja harkitseva, ja se on tosi hyvä, emme luisu harhaoppeihin, emmekä ole kaikkien tuulien heiteltävinä.
        Joskus hän on kuitenkin kaikessa vakaudessaan Jumalan suunnitelmien esteenä, vastustaessaan varmuuden vuoksi lähes kaikkea uutta. Mikä on huono juttu.

        Naiset ovat herkempiä, kuulevat ja tottelevat helpommin, sekä hyvässä ja pahassa.

        Summa summarum, vajavainen mies ja vajavainen nainen täydentävät toisiaan upeasti, niinkuin Herra on paratiisista lähtien tarkoittanutkin.

        Mahtaako kevennys sopia tähän väliin por favor?
        http://jaydeanhcr.files.wordpress.com/2012/07/20001023.jpg


    • sinettisormus1

      Illan päätteeksi vielä sananen; kirjain sanassa ei ole mitään ennenkuin se muuttuu eläväksi sydämessämme ja ymmäryksessämme. Uskotko Jeesuksen yläsnousseen? Uskotko hänen elävän? Uskotko Isään , Poikaan ja Pyhään Henkeen, Henkeen jonka hän lähetti neuvonantajaksemme? Vai poistatko tämänkin sanasta jota luet, vai onko meillä eri Raamattu? - ja vielä, kyllä ne miehetkin osaavat olla Henkeä täynnä, en tiedä missä olet ollut jos et ole tätä nähnyt?Miten on uskon tunnustuksen laita, uskotko siihen mitä tunnustamme?

    • sinettisormus1
    • bää

      no olipas kiva lauantai pitkästä aikaa. tuli kuurattua pesuhuone. mies sanoi, että armeijassa ei pestä kuin kolme paikkaa. katto, seinät ja lattia, joten otin viisaasta miehestäni oppia ja pesin kaikki nuo kolme kohtaa. ja sai puhua tässä pesun lomassa teidänkin kanssa. hyvää yötä Jeesus myötä.

    • Siunaamalla Jaakobin sukua, tulee itsekin siunatuksi. Koska Jaakobin suku levisi kaikkiin ilmansuuntiin, tulee siunanneeksi muitakin kansoja. Voila!

      Pelastus on juutalaisista. Rakastakaamme ja siunatkaamme Jumalan ykköskansaa:)
      http://www.weblessisrael.org/

    • Seurailija1

      Siunattua sunnuntaita kaikille. Rukouksen voima on suuri, olen jokaikinen ilta ja aamu rukoillut perheeni puolesta, pyytänyt Jeesuksen verensuojaa kaikkia pahan hyökkäyksiä vastaan, onnettomuuksia, sairauksia vastaan ja laskenut koko perheeni lopuksi Hänen käsivarsilleen.

      Se on kannattanut, Kiitos ja Kunnia kuuluu yksin Jumalalle.

      Tyttäreni ja hänen perheensä vuokraama huvila saaressa paloi maantasalle melko tarkkaan vuorokausi sitten(noin klo6 vuorokausi sitten, eli eilenaamulla). 2 aikuista ja 2 lasta ja yksi koira pelastui viime hetkellä, ilmeisesti heräsivät koiranhaukuntaan. Palo oli räjähdysmäinen, kaikki tavaransa jäi liekkeihin. toinen koirakin kuoli liekkeihin, pelastaminen oli mahdotonta koska palo oli niin raju..Nopeasti ulos yövaattet päällä..(heidän toinen koira pelastui liekeistä). Jeesus pelasti heidät ja tuo kuollut koira oli tilanteen enkeli, Jumala käytti sitä tällä kertaa, koira herätti heidät mutta jäi itse liekkeihin. Kuulin asiasta vasta eilenillalla, tyttäreni oli niin shokissa ettei heti jaksanut ottaa yhteyttä, välimatka on melkein 500km ettei muutakaan kautta saanut kuulla..

      "Sillä hän antaa enkeleilleen sinusta käskyn
      varjella sinua kaikilla teilläsi." "Koska hän on
      kiintynyt minuun, minä pelastan hänet. Minä
      vien hänet turvaan, koska hän tuntee minun
      nimeni. Psalmi 91: 11,14

      Kiitos Jumala. Aamen.
      .

      • Herrassa ainoa turva

        Tosi järkyttävää.
        Ja samalla herätys ja muistutus meille kaikille, suojata rakkaitamme ja koko tätä maata rukouksin aamuin illoin.
        Jaksamista koko perheelle!
        Ja edelleen veren suojaa!


      • Netpunk
        Herrassa ainoa turva kirjoitti:

        Tosi järkyttävää.
        Ja samalla herätys ja muistutus meille kaikille, suojata rakkaitamme ja koko tätä maata rukouksin aamuin illoin.
        Jaksamista koko perheelle!
        Ja edelleen veren suojaa!

        Shit happens, mutta uskoville shit happens aina ja koko ajan. Jos em. henkilöt olisivat kuolleet, niin ssekin olisi ollut osa jumalan suunnitemaa. Bull.s.h.i.t!


      • Seurailija. Niinhän se on. Herra lohduttaa ja auttaa jaksamaan. Elämämme on Hänen käsissään. Hänen lapsillaan on tulevaisuuden toivo.

        Apostolien teot:
        5:1 Mutta eräs mies, nimeltä Ananias, ja hänen vaimonsa Safiira myivät maatilan,
        5:2 ja mies kätki vaimonsa tieten osan hinnasta, ja osan hän toi ja pani apostolien jalkojen eteen.
        5:3 Mutta Pietari sanoi: "Ananias, miksi on saatana täyttänyt sinun sydämesi, niin että koetit pettää Pyhää Henkeä ja kätkit osan maatilan hinnasta?
        5:4 Eikö se myymätönnä ollut sinun omasi, ja eikö myynnin jälkeenkin sen hinta ollut sinun? Miksi päätit sydämessäsi tämän tehdä? Et sinä ole valhetellut ihmisille, vaan Jumalalle."
        5:5 Kun Ananias kuuli nämä sanat, kaatui hän maahan ja heitti henkensä. Ja suuri pelko valtasi kaikki, jotka sen kuulivat.
        5:6 Ja nuoret miehet nousivat ja korjasivat hänet ja kantoivat hänet pois ja hautasivat.
        5:7 Noin kolmen hetken kuluttua hänen vaimonsa tuli sisään eikä tiennyt, mitä oli tapahtunut.
        5:8 Niin Pietari kysyi häneltä: "Sano minulle: siihenkö hintaan te myitte maatilan?" Hän vastasi: "Kyllä, juuri siihen hintaan."
        5:9 Mutta Pietari sanoi hänelle: "Miksi olette yksissä neuvoin käyneet kiusaamaan Herran Henkeä? Katso, niiden jalat, jotka hautasivat sinun miehesi, ovat oven takana, ja he kantavat sinutkin pois."
        5:10 Niin hän heti kaatui hänen jalkojensa eteen ja heitti henkensä; ja kun nuorukaiset tulivat sisään, tapasivat he hänet kuolleena, kantoivat pois ja hautasivat hänet hänen miehensä viereen.

        Ilmestyskirja:
        9:1 Ja viides enkeli puhalsi pasunaan; niin minä näin tähden, taivaasta maan päälle pudonneen, ja sille annettiin syvyyden kaivon avain;
        9:2 ja se avasi syvyyden kaivon, ja kaivosta nousi savu, niinkuin savu suuresta pätsistä, ja kaivon savu pimitti auringon ja ilman.
        9:3 Ja savusta lähti heinäsirkkoja maan päälle, ja niille annettiin valta, niinkuin maan skorpioneilla on valta;
        9:4 ja niille sanottiin, etteivät ne saa vahingoittaa maan ruohoa eikä mitään vihantaa eikä yhtään puuta, vaan ainoastaan niitä ihmisiä, joilla ei ole Jumalan sinettiä otsassaan.
        9:5 Ja niille annettiin valta vaivata heitä viisi kuukautta, vaan ei tappaa heitä; ja ne vaivasivat, niinkuin vaivaa skorpioni, kun se ihmistä pistää.
        9:6 Ja niinä päivinä ihmiset etsivät kuolemaa, eivätkä sitä löydä; he haluavat kuolla, mutta kuolema pakenee heitä.

        Job:
        14:1 "Ihminen, vaimosta syntynyt, elää vähän aikaa ja on täynnä levottomuutta,
        14:2 kasvaa kuin kukkanen ja lakastuu, pakenee kuin varjo eikä pysy.
        14:3 Ja sellaista sinä pidät silmällä ja viet minut käymään oikeutta kanssasi!
        14:4 Syntyisikö saastaisesta puhdasta? Ei yhden yhtäkään.
        14:5 Hänen päivänsä ovat määrätyt, ja hänen kuukausiensa luku on sinun tiedossasi; sinä olet asettanut hänelle määrän, jonka ylitse hän ei pääse.
        14:6 Niin käännä katseesi pois hänestä, että hän pääsisi rauhaan ja että hän saisi iloita niinkuin palkkalainen päivän päätettyään.
        14:7 Onhan puullakin toivo: vaikka se maahan kaadetaan, kasvaa se uudelleen, eikä siltä vesaa puutu.
        14:8 Vaikka sen juuri vanhenee maassa ja sen kanto kuolee multaan,
        14:9 niin se veden tuoksusta versoo jälleen ja tekee oksia niinkuin istukas.
        14:10 Mutta mies kun kuolee, makaa hän martaana; kun ihminen on henkensä heittänyt, missä hän on sitten?
        14:11 Vesi juoksee pois järvestä, ja joki tyhjenee ja kuivuu;
        14:12 niin ihminen lepoon mentyänsä ei enää nouse. Ennenkuin taivaat katoavat, eivät he heräjä eivätkä havahdu unestansa.

        Menikö alavireiseksi? Arvasin. Jätinkin parhaat palat loppuun.

        Joh. 11:25
        Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut.

        Fil. 1:21
        Sillä elämä on minulle Kristus, ja kuolema on voitto.

        2Kor. 5:17
        Siis, jos joku on Kristuksessa, niin hän on uusi luomus; se, mikä on vanhaa, on kadonnut, katso, uusi on sijaan tullut.

        Jer. 29:11
        Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon.


      • Seurailija1
        yurki1000js kirjoitti:

        Seurailija. Niinhän se on. Herra lohduttaa ja auttaa jaksamaan. Elämämme on Hänen käsissään. Hänen lapsillaan on tulevaisuuden toivo.

        Apostolien teot:
        5:1 Mutta eräs mies, nimeltä Ananias, ja hänen vaimonsa Safiira myivät maatilan,
        5:2 ja mies kätki vaimonsa tieten osan hinnasta, ja osan hän toi ja pani apostolien jalkojen eteen.
        5:3 Mutta Pietari sanoi: "Ananias, miksi on saatana täyttänyt sinun sydämesi, niin että koetit pettää Pyhää Henkeä ja kätkit osan maatilan hinnasta?
        5:4 Eikö se myymätönnä ollut sinun omasi, ja eikö myynnin jälkeenkin sen hinta ollut sinun? Miksi päätit sydämessäsi tämän tehdä? Et sinä ole valhetellut ihmisille, vaan Jumalalle."
        5:5 Kun Ananias kuuli nämä sanat, kaatui hän maahan ja heitti henkensä. Ja suuri pelko valtasi kaikki, jotka sen kuulivat.
        5:6 Ja nuoret miehet nousivat ja korjasivat hänet ja kantoivat hänet pois ja hautasivat.
        5:7 Noin kolmen hetken kuluttua hänen vaimonsa tuli sisään eikä tiennyt, mitä oli tapahtunut.
        5:8 Niin Pietari kysyi häneltä: "Sano minulle: siihenkö hintaan te myitte maatilan?" Hän vastasi: "Kyllä, juuri siihen hintaan."
        5:9 Mutta Pietari sanoi hänelle: "Miksi olette yksissä neuvoin käyneet kiusaamaan Herran Henkeä? Katso, niiden jalat, jotka hautasivat sinun miehesi, ovat oven takana, ja he kantavat sinutkin pois."
        5:10 Niin hän heti kaatui hänen jalkojensa eteen ja heitti henkensä; ja kun nuorukaiset tulivat sisään, tapasivat he hänet kuolleena, kantoivat pois ja hautasivat hänet hänen miehensä viereen.

        Ilmestyskirja:
        9:1 Ja viides enkeli puhalsi pasunaan; niin minä näin tähden, taivaasta maan päälle pudonneen, ja sille annettiin syvyyden kaivon avain;
        9:2 ja se avasi syvyyden kaivon, ja kaivosta nousi savu, niinkuin savu suuresta pätsistä, ja kaivon savu pimitti auringon ja ilman.
        9:3 Ja savusta lähti heinäsirkkoja maan päälle, ja niille annettiin valta, niinkuin maan skorpioneilla on valta;
        9:4 ja niille sanottiin, etteivät ne saa vahingoittaa maan ruohoa eikä mitään vihantaa eikä yhtään puuta, vaan ainoastaan niitä ihmisiä, joilla ei ole Jumalan sinettiä otsassaan.
        9:5 Ja niille annettiin valta vaivata heitä viisi kuukautta, vaan ei tappaa heitä; ja ne vaivasivat, niinkuin vaivaa skorpioni, kun se ihmistä pistää.
        9:6 Ja niinä päivinä ihmiset etsivät kuolemaa, eivätkä sitä löydä; he haluavat kuolla, mutta kuolema pakenee heitä.

        Job:
        14:1 "Ihminen, vaimosta syntynyt, elää vähän aikaa ja on täynnä levottomuutta,
        14:2 kasvaa kuin kukkanen ja lakastuu, pakenee kuin varjo eikä pysy.
        14:3 Ja sellaista sinä pidät silmällä ja viet minut käymään oikeutta kanssasi!
        14:4 Syntyisikö saastaisesta puhdasta? Ei yhden yhtäkään.
        14:5 Hänen päivänsä ovat määrätyt, ja hänen kuukausiensa luku on sinun tiedossasi; sinä olet asettanut hänelle määrän, jonka ylitse hän ei pääse.
        14:6 Niin käännä katseesi pois hänestä, että hän pääsisi rauhaan ja että hän saisi iloita niinkuin palkkalainen päivän päätettyään.
        14:7 Onhan puullakin toivo: vaikka se maahan kaadetaan, kasvaa se uudelleen, eikä siltä vesaa puutu.
        14:8 Vaikka sen juuri vanhenee maassa ja sen kanto kuolee multaan,
        14:9 niin se veden tuoksusta versoo jälleen ja tekee oksia niinkuin istukas.
        14:10 Mutta mies kun kuolee, makaa hän martaana; kun ihminen on henkensä heittänyt, missä hän on sitten?
        14:11 Vesi juoksee pois järvestä, ja joki tyhjenee ja kuivuu;
        14:12 niin ihminen lepoon mentyänsä ei enää nouse. Ennenkuin taivaat katoavat, eivät he heräjä eivätkä havahdu unestansa.

        Menikö alavireiseksi? Arvasin. Jätinkin parhaat palat loppuun.

        Joh. 11:25
        Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut.

        Fil. 1:21
        Sillä elämä on minulle Kristus, ja kuolema on voitto.

        2Kor. 5:17
        Siis, jos joku on Kristuksessa, niin hän on uusi luomus; se, mikä on vanhaa, on kadonnut, katso, uusi on sijaan tullut.

        Jer. 29:11
        Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon.

        Kiitos yurki. noissa jakeissa on viisautta ja parhaat palat ovat todella lopussa, oikeassa olet..Meillä ei todellakaan olisi mitään toivoa jos ei Jumala olisi lähettänyt ainoaa Poikaansa sovittelijaksi, vain hän kykenee meidät pelastamaan, vain hänen kauttaan voimme nähdä Isän. Jeesus on kaikki, tulevaisuudenkin hän tuo. Hän on todellinen ura, tärkeämpi kuin maalliset urat ja ammatinvalinnat, ne loppuu aikanaan. Iankaikkisuus ei lopu. Jeesus ei vaadi edes opiskelua, vain nöyrän ja vastaanottavaisen sydämen. Tuossa elämän tärkeimmässä asiassa ja valinnassa sydän kuulee korvia paremmin ja silmiä tarkemmin, kuurokin kuulee ja sokea näkee. Hän on tie, totuus ja elämä Aamen


    • Aimen! Hållelyyjåå!

      Kiitos! Kiitos! Hållelyyjåååååååååååå!!!

    • sinettisormus14

      Huomenta Rakkaat!
      Herra olkoon armollinen Seurailijan perheen elämässä ja myös teidän muiden.
      Tänään aamuyöllä herätessäni, sain näyn ihmisen kasvoista, jotka olivat kun huutavan, nuo kasvot oli yhtä suuta, hampaita ja kieltä, kuin Monkin teos, huuto. Pyysin sanasta vastausta jos tuo oli näky ja se avautui Jesaja 3:9:

      Heidän kasvojensa hahmo todistaa heitä vastaan; syntinsä he tuovat julki niinkuin sodomalaiset, he eivät sitä salaa. Voi heitä! Isellensä he pahaa tekevät.

    • Hätähuuto ehkä myös
    • Seurailija1

      Ahdistuksessa eletään, tämä aika on kuin veitsen terällä. Äkkiä kaikki voi muuttua tuon huudon kaltaiseksi ja todeksi.

    • bää

      huomenta. kylläpä nukutti eilisen kuurauksen jälkeen. ensviikolla jatketaan urakkaa. käyn kaikki huoneet tänä syksynä läpi. mieskin oli tullut töistä ja minä vaan nukuin. heräsin ½ tuntia sitten. näin unta ylösotosta. harmi kun en muista tarkalleen sitä.mutta unessa oli uskovia ja kovasti odottivat ylösottoa

    • sinettisormus1
    • Hållelyyjåååååå!!!

      Aimen! Mikä teitä ahdistaa? Elämä on ihanaa! Ei ahista.

    • Seurailija1

      Viimeöinen tulipalo on mielessä koko ajan.. Jeesuksen Verensuojan olen pyytänyt ja se piti! kukaan ihminen ei menehtynyt vaikka tulipalo oli räjähdysmäisen nopea, ei jäänyt mökistä mitään jäljelle..,. Kiitos Jeesus että suojelit, koira kuoli, en ollut pyytänyt verensuojaa kuin ihmisille, unohdin eläimet... Muistin tänään että olin pyytänyt uskonvahvistusta Jumalalta koska kaikki on niin normaalia haaleaa, hengetöntä. olin pyytänyt uskon vahvistusta juuri tuota paloa ennen, illalla...

      Vastasiko Jumala näin rajusti??? voiko olla mahdollista että noin rajusti vastasi?.. Uskoni kyllä vahvistui, ymmärsin niin selvästi että rukous on auttanut!! ettei kukaan ihminen menehtynyt.. Ei voi uskoa tätä enempää asia on niin selvä, asia tuotiin niin selvänä sieluuni että Jumala pelasti!.. En vaan ole varma vastasiko Jumala näin rajulla tavalla?.. Että siinä sinulle uskonvahvistusta!!!..Uskot mutta kuitenkin pyysit vielä vahvistusta.!!!. nyt taitaa mennä kirjoittelu siihen mittaan ettei kukaan ymmärrä mitä tarkoitan... Menen nukkumaan nyt mutta pyydän Jeesuksen verensuojaa sitä ennen ja lasken taas koko perhekuntani hänen käsivarsilleen.. Mutta en pyydä enää uskonvahvistusta, en uskalla! tiedä mitä tapahtuisi ..Uskon muutenkin.. Siunattua yötä kaikkiille. Aamen

      • Tosi kysymyksessä

        Se oli kyllä väkevä profeetallinen muistutus ja puhuttelu meille kaikille.
        Olemme oikeasti pian keskellä räjähdysmäistä "tulipaloa", on aika ottaa asiat uudella tavalla tosissaan, valmistautua, kevyt hengellinen harrastelu ei enää riitä.
        Kiitos, että jaoit tuon herätyshuudon meille täällä.


      • Kiitoksia vaan
        Tosi kysymyksessä kirjoitti:

        Se oli kyllä väkevä profeetallinen muistutus ja puhuttelu meille kaikille.
        Olemme oikeasti pian keskellä räjähdysmäistä "tulipaloa", on aika ottaa asiat uudella tavalla tosissaan, valmistautua, kevyt hengellinen harrastelu ei enää riitä.
        Kiitos, että jaoit tuon herätyshuudon meille täällä.

        Amen.


    • Siunaten

      Herra valvoo untamme.

    • bää

      kaikella on tarkoitus myös huonoilla asioilla elämässämme. ole siunattu nimimerkki seurailija1. kun olet Jeesuksen oma, niin olet seurassa, joka voi vain voittaa. ja samalla pyydän anteeksi kaikilta ihmisiltä täällä uskovilta ja uskomattomilta, jos olen jollakin lailla heitä loukannut. olen vain ihminen ja erehtyväinen. en täydellinen. ja hyvää yötä Jeesus myötä.

    • Seurailija1

      Huomenta.. Kukapa tässä täydellinen olisi, vain Jeesus on..Olemme voittajan puolella. Erehtyväisiä olemme kaikki. Otetaan toisiamme kädestä ja polvistutaan ristin äärelle koko porukka, annetaan toisillemme anteeksi ja pyydetään että Jeesus antaa meille kaikki syntimme anteeksi. Olet siunattu ihminen bää.. Siunausta kaikille..

      • sinettisormus1

        Totisesti olemme kaikki erehtyväisiä, eikä meistä kukaan ole täydellisesti valmis täällä kulussaan. Olen sanaton Seurailija, teidän perheeseen kohdistuvaan onnettomuuteen, olette jatkuvassa rukouksessani Herran puoleen, olkoon hän armollinen teille ja antakoon pian vapautuksen ja pelastuksen perheeseesi. Uskon että Herra pitää sinua hyvänä palvelijanaan, niin mahtava kasvu on ollut sinun uskon tiesi, sitä on ollut ilo seurata, mutta, me kaikki kuljemme omaa henkilökohtaista matkaamme täällä maailmassa ja vaikka kuinka rukoilisimme rakkaittemme puolesta, he elävät omaa elämäänsä ja tekevät omassa tahdossaan päätöksiä ja näin he itse saattavat aiheuttaa sen, mikä tuleva on. Me tahdomme heille kaikkea hyvää niinkuin Herrakin, mutta jos he itse eivät ole valmiit muutoksiin voi Herra yrittää vaikeiden asioiden kautta saada aikaan tuon muutoksen, hän sallii meidät sen herran kohteluun jota herrana pidämme, usein tietämättämme ja ymmärtämättämme ja olemmehan voineet kuullakkin varoituksia uskovilta, mutta kuinka moni uskoo? Jatketaan rukoilua, periksi emme anna! Siunausta Seurailija sinulle ja perheellesi!
        Aamen. ( toivottavasti en kuulostanut liian tuomitsevalta, tämä ei ollut tarkoitettu sellaiseksi.)


      • sinettisormus1
        sinettisormus1 kirjoitti:

        Totisesti olemme kaikki erehtyväisiä, eikä meistä kukaan ole täydellisesti valmis täällä kulussaan. Olen sanaton Seurailija, teidän perheeseen kohdistuvaan onnettomuuteen, olette jatkuvassa rukouksessani Herran puoleen, olkoon hän armollinen teille ja antakoon pian vapautuksen ja pelastuksen perheeseesi. Uskon että Herra pitää sinua hyvänä palvelijanaan, niin mahtava kasvu on ollut sinun uskon tiesi, sitä on ollut ilo seurata, mutta, me kaikki kuljemme omaa henkilökohtaista matkaamme täällä maailmassa ja vaikka kuinka rukoilisimme rakkaittemme puolesta, he elävät omaa elämäänsä ja tekevät omassa tahdossaan päätöksiä ja näin he itse saattavat aiheuttaa sen, mikä tuleva on. Me tahdomme heille kaikkea hyvää niinkuin Herrakin, mutta jos he itse eivät ole valmiit muutoksiin voi Herra yrittää vaikeiden asioiden kautta saada aikaan tuon muutoksen, hän sallii meidät sen herran kohteluun jota herrana pidämme, usein tietämättämme ja ymmärtämättämme ja olemmehan voineet kuullakkin varoituksia uskovilta, mutta kuinka moni uskoo? Jatketaan rukoilua, periksi emme anna! Siunausta Seurailija sinulle ja perheellesi!
        Aamen. ( toivottavasti en kuulostanut liian tuomitsevalta, tämä ei ollut tarkoitettu sellaiseksi.)

        https://www.youtube.com/watch?v=o3Ssw9Rxw3Y


      • Seurailija1
        sinettisormus1 kirjoitti:

        Totisesti olemme kaikki erehtyväisiä, eikä meistä kukaan ole täydellisesti valmis täällä kulussaan. Olen sanaton Seurailija, teidän perheeseen kohdistuvaan onnettomuuteen, olette jatkuvassa rukouksessani Herran puoleen, olkoon hän armollinen teille ja antakoon pian vapautuksen ja pelastuksen perheeseesi. Uskon että Herra pitää sinua hyvänä palvelijanaan, niin mahtava kasvu on ollut sinun uskon tiesi, sitä on ollut ilo seurata, mutta, me kaikki kuljemme omaa henkilökohtaista matkaamme täällä maailmassa ja vaikka kuinka rukoilisimme rakkaittemme puolesta, he elävät omaa elämäänsä ja tekevät omassa tahdossaan päätöksiä ja näin he itse saattavat aiheuttaa sen, mikä tuleva on. Me tahdomme heille kaikkea hyvää niinkuin Herrakin, mutta jos he itse eivät ole valmiit muutoksiin voi Herra yrittää vaikeiden asioiden kautta saada aikaan tuon muutoksen, hän sallii meidät sen herran kohteluun jota herrana pidämme, usein tietämättämme ja ymmärtämättämme ja olemmehan voineet kuullakkin varoituksia uskovilta, mutta kuinka moni uskoo? Jatketaan rukoilua, periksi emme anna! Siunausta Seurailija sinulle ja perheellesi!
        Aamen. ( toivottavasti en kuulostanut liian tuomitsevalta, tämä ei ollut tarkoitettu sellaiseksi.)

        Ei ole tuomitseva et ole koskaan tuominnut, päinvastoin olet tehnyt.. Kiitos


    • Tarinan henkilöt.
      A. Jumalasta luopunut juutalainen.
      B. Juutalaisia kiroava kristitty pappi.

      A. Kirjanoppineet eivät automaattisesti ole Kristuksen uskossa. Ilman Jeesusta katkeruus voi jäädä päälle.

      B. Minusta on luonnolista, että pettyneet ihmiset katkeroituvat. Sitten he tekevät kamaluuksia. Luther otti todesta "ensin juutalaisille" -kehoituksen. Mutta hänen hihansa paloivat. Sitten hän alentui kamaliin solvauksiin. Ikävää, että jotkut kristityt lankeavat samaan ansaan.

      Mutta. Mitään ei tapahdu sattumalta. Jumala on pudottanut monet palvonnan kohteet, ml. Israelin kuninkaat, jalustoiltaan. Jotkut saattoivat palvoa Lutheria. Joten Jumalan oli pakko toimia. Näitä mietin tänään.
      http://www.youtube.com/watch?v=yKbOnW7paKU

    • Lopunaikaa

      Tänään herätessäni enkelit ylistivät kuoroin Jeesusta...

      olisiko jotain tapahtumassa...

      • sinettisormus1

        ... totta, tänään aamulla pimeässä eteisessä, pitkästä aikaa näin sädehtivää valoa ympärilläni, joka on tapahtunut n.3-4x ennemmin....
        Voimakkaita asioita on liikkeellä.
        Aamen.


      • sinettisormus1
        sinettisormus1 kirjoitti:

        ... totta, tänään aamulla pimeässä eteisessä, pitkästä aikaa näin sädehtivää valoa ympärilläni, joka on tapahtunut n.3-4x ennemmin....
        Voimakkaita asioita on liikkeellä.
        Aamen.

        https://www.youtube.com/watch?v=wNXTyfWI7BU


    • sinettisormus1

      Eilen illalla käydessäni nukkumaan, rukoilin kuin tapani on joka ilta ja lopussa huusin mielessäni: Tulkoon sinun valtakuntasi tähän ja nyt!
      Tätä hoin kunnes nukahdin ja näinkin jotain ihanaa unta josta en harmikseni muista kuin tunnelman ja syyn juhlintaan. Uni oli hengellinen ja ihmiset jotka olivat uskovia juhlivat ja olivat hyvin iloisia, he juhlivat Jeesusta! Yöllä heräsin vessaan ja olin hyvin iloinen tuon unen jäljiltä, hoipertelin pimeässä käytävässä ja ulkona oli valtavan kaunis kuutamo. Katselin ikkunasta ulos puita ja pensaita ja ne siinä suuressa valossa näyttivät kuin niiden päällä olisi olllut luminen vaippa. Olin onnellinen ja Jeesuksen rakkaus oli ihanasti läsnä. Kohta saamme juhlia Häntä, tuota Rakasta Herraamme, Jeesusta Kristusta, Jumalaamme! Olkaa hereillä ja valvokaa, tunnen että suurta tapahtuu pian ja juhlat saa alkaa! Olkaa Siunattuja Herramme nimeen ja olkoon hän teille armollinen ja antakoon Rauhan!
      Aamen.

    • sinettisormus1
    • sinettisormus1
    • AIMEN! HÅLLEYYJÅÅ!

      KIITOS! KIITOS! HÅLLELYYJÅÅ!

    • sinettisormus1

      Tulkoon sinun Valtakuntasi ja tapahtukoon sinun tahtosi, myös maan päällä kuin taivaassa ....... sillä sinun on valta, voima ja kunnia!
      Aamen!

    • Korjuun aikaa

      Aika rukouksen, sain tämän raamatunkohdan muutama päivä sitten.
      Tulkoon sinun Valtakuntasi...

      Tällä viikolla jo tapahtuu...

      • sinettisormus1

        ... totta, minullakin on ollut tunne että on aika hiljentyä rukoukseen, kaksinkeskiseen Herran kanssa ... on tapahtunut niin paljon ...


    • Siunaten

      Huomenta kaikille lukijoille.

    • sinettisormus1

      Huomenta Rakkaat ja kiitos Yurki sanomastasi.
      Eilen pääsin pitkästä aikaan kokoukseen ja jo ennen lähtöä rukoiin Herralta voimaa, viisautta ja ymmärrystä ja rohkeutta ja että hän näyttäisi sen tien minulle jonka hän tahdossaan haluuaa minun käyvän. Kokous oli Henkeä täynnä ja kyynelkin siellä vierähti Evankelistan puheista. Lopulta tuli rukouspalvelun vuoro ja nyt tämä evankelista tuli jokaisen haluavan viereen penkille rukoilemaan ja tuli minu vuoro ja kerroin hänelle tuon saman jota oli Herralta rukoillut. Hän aloitti puhumaan:
      - " Näen kaksi ovea, mutta Herra, kumpi ovi? Nyt näen että toisesta ovesta tulvii paljon valoa ... ota tänään kotia päästyäsi Raamattu ja avaa se, se mitä siellä kehoitetaan voi olla tehtäväsi ... näen sinut jotenkin lasten parissa,,,,,,,,,, näen sinut jotenkin lasten parissa."
      Näin tein, ioisena, ihanasta ja henkevästä kokouksesta ja uskovien yhteydestä, otiin kotona Raamatun ja avasin sen ja se avautui Psalmi 22. Luin, ja huomasin jakeet 24-32 vastaavan pyyntööni:

      Te, jotka pelkäätte Herraa, ylistäkää häntä. Kunnioittakaa häntä, kaikki Jaakobin siemen, kaikki Israelin siemen, peljätkää häntä.
      Sillä hän ei halveksi kurjan kärsimystä, ei katso sitä ylen, eikä kätke häneltä kasvojansa, vaan kuulee hänen avuksihuutonsa.
      Sinusta on minun ylistyslauluni suuressa seurakunnassa; minä täytän lupaukseni häntä pelkääväisten edessä.
      Nöyrät saavat syödä ja tulevat ravituiksi; ne, jotka etsivät Herraa, ylistävät häntä. Teidän sydämenne on elävä iankaikkisesti.
      Kaikki maan ääret muistavat tämän ja palajavat Herran tykö; kaikki pakanain sukukunnat kumartavat häntä;
      sillä Herran on kuninkuus, ja hän on hallitseva pakanoita.
      Kaikki maan mahtavat syövät ja kumartavat; hänen edessään polvistuvat kaikki, jotka mullan alle astuvat ja heidän sielunsa elävät hänelle.
      Jälkeentulevaiset palvelevat häntä, tuleville polville kerrotaan Herrasta.
      He tulevat ja julistavat vastedes syntyvälle kansalle hänen vanhurskauttaan, sillä hän on tämän tehnyt.

      AAMEN!
      Nyt minun täytyy avoimin mielin kuunnella Herran johdatusta, tuo teksti kehoitti julistamaan ja ylistämään seurakunnan keskellä ja toisaalta sitä jo teenkin täällä teidän keskellänne, siksi tuo valo saattoi jo näkyä sillä ovi oli jo auki ja valo tulvi sieltä ulos. Voi kuinka Herrani oletkaan RAKAS!!!
      Herran ihanaa Rauhaa sydämiinne, älkää altistuko turhiin väittelyihin, vaan kääntäkää sille selkänne, niinkuin Jeesuskin teki ja hävisi kansan sekaan. Herran Siunausta uskon tiellenne.
      Aamen.

      • sinettisormus1

      • Seurailija1

        Aamen!!


      • Kiitos ja aamen Sinetti. Kunpa alati muistaisin neuvosi ja keskittyisin tärkeimpään, evankeliumiin.

        1Tim. 1:6
        Muutamat ovat hairahtuneet niistä pois ja poikenneet turhiin jaarituksiin,


    • sinettisormus1
    • sinettisormus1

      Aamulla näin näyn jossa oli kuin kylmähuoneen ovet jotka olivat kuin tinattu kiinni ja kohta toisessa kuvassa eteeni heitettiin polkupyörän renkas, vanteillaan ....

    • sinettisormus1

      Itse asiassa, Psalmi 22 :23 vastaa jo tämän aamun aloitukseeni:

      Minä julistan sinun nimeäsi veljilleni, ylistän sinua seurakunnan keskellä.

      Aamen.

      • sinettisormus1

        Tämä profetia toteutuu siten, että Kristus, Pää, julistaa Jumalan nimeä seurakuntansa kautta ja levittää armonvaltakuntaansa kaikkien kansojen ja sukupolvien keskuuteen, tämän hän on meille perinnöksi antanut ja tänään saamme tehdä tätä työtä Jeesus sydämessämme, rohkaisten ja vahvistaen meitä.
        Aamen.


    • sinettisormus1
    • sinettisormus1
    • Aimen Hållelyyjaa!

      Hårregood! Mitä profetiaa pukkaa sinetiltä. Tällaista ei ole ennen kuultu.

    • sinettisormus1
    • Siunaten

      Kiitos sinettisormus.

    • Seurailija1

      Siunausta kaikille..

      "Kiitos ja kirous lähtevät samasta suusta. Tämä ei käy, veljeni!
      Eihän samasta lähteensilmästä pulppua makeaa ka karvasta
      vettä." Jaak. 3:10-11

      Miksi maailma keskittyy vain vihaan, se tuo kirouksen koko
      maailman ylle.. Rakkaus olisi paljon tärkeämpää..
      Esim. Rakkaus pakotteet olisi parempi vaihtoehto, sillä
      rakkaus ei tee kenellekkään pahaa mutta viha tekee
      kaikille pahaa.

      Kuolema ja elämä ovat kielen vallassa. Joka sitä rakastaa
      saa syödä sen elämää. Snl. 18:21 (raamattu kansalle käännös)

      Noita asioita tuli mieleen ensimmäiseksi tänä aamuna kun lööppejä
      vilkaisin.. Miksei ihmiset seuraa Jeesuksen Kristuksen viitoittamaa
      tietä?.... vaan keskittyvät vihaan ja kostoon.. Mitä suurempi arvoinen
      herra niin sitä suurempi viha ja kostonhalu.. kaikki Jumalan sanaa
      vastaan.. Näin tämä ei enää kauaa jatku.. Tule Herra Jeesus, tule jo
      tänään Aamen..

      • !!!

        Todella, kylvetään siunausta niin sitä myös leikkaamme!
        On ihana siunata teitä kaikkia ja rukoilla palstan häiriköitten puolesta.
        Tulemme näkemään vielä ihmeitä!
        Siunattua päivää rakkaat!


    • sinettisormus1

      Aamen!
      Kiitos Seurailijan ihanasta aloituksesta! Tämä aihe on ollut myös ajatuksissani, niinkuin monen meidän ... Eilen katselin illalla tv7 ohjelmistosta tuota rukous iltaa Suomen puolesta ja niin paljon tuli asiaa siellä ja etenkin että meidän tulee lisätä rukousta juuri kansamme puolesta ja tuo Seurailijan Patrikkin oli Kokkolasta rukoilemassa puhelimen välityksellä siellä ja vahvasti rukoilikin, nuori mies.
      Siis Rukoillaan:
      Rakas Jeesus Kristus, sinun nimessäsi anomme suomelle armoasi.
      Auta Suomen nuorisoa ja lapsia, anna kouluihin takaisin yhteiset rukoukset ja uskon opetukset että lapsemme oppisivat näitä antamiasi hyviä elämän arvoja ja että heidän vanhempansa saisivat takaisin sen auktoriteetin, mikä vanhemmille kuuluu, ettei he olisi perheensä edessä avuttomia.
      Anna työttömille työtä ja turvaa, ja kodittomille koti, johon päänsä saa kallistaa.
      Auta Suomen vähäosaisia.
      Annan päättäjille sitä sinun viisautta ja ymmärrystä että he voivat luovia kansansa ja maansa tässä maailman tilanteessa kunniallasi eteenpäin, niin että muutkin valtiot voivat ottaa oppia sinun opeitasi, Herra.
      Anna Suomen ylle tulla öljysi, anna kansan päälle herätys, niinväkevä että muutkin valtiot sen näkevät ja haluavat samaa.
      Anna uskovien joukosta nousta muurin vartioita ja lisää väkeä sadonkorjuuseen.
      Herra, armahda meitä! Siunaa Suomen kansaa!
      Aamen.

      https://www.youtube.com/watch?v=oGND0foIWTo

    • Seurailija1

      Taas kirjoitusvirhe mutta jokainen tietää mitä tarkoitan.. Kyllä tämä maailmantilanne huolettaa mutta onneksi olemme Voittajan puolella .. Patrik on voiitajan puolella, sinetti on ja !!! on ja kaikki jotka ovat antaneet elämänsä Jeesuksen käsiin.

      • sinettisormus1

        Meidän tulee yhteisrintamassa rukoilla ja päättää ettemme anna tuolle pahalle valtaa! Miksi huudamme kaiken pahan puoleen, itkemme sitä?
        Me voimme kääntää sille selkämme, emmekä tunnusta sitä Herraksemme, emme, vaikka kuinka riivaa. Kaikki, mikä ymärillämme murenee, on vain maailmasta ja Jumala muistaa ja tietää sen tomuksi. JEESUS KRISTUS ON HERRAMME!!!!!!
        Katsotaan vain Jeesuksen kasvoja kuin Pietari tuolla merellä, kun hän unohti katsoa Jeesukseen vaan alkoi katsomaan ympärillä olevia olosuhteitaan, alkoi hän vajoamaan, kun hän taas katsoi Jeesukseen hän kohosi pintaan, tämä meidänkin tulee muistaa ja samaa sanotaan Psalmi 91:7

        Vaikka tuhat kaatuisi sinun sivultasi, kymmenen tuhatta oikealta puoleltasi, ei sinuun satu.

        Voi kunpa voisimme tämän iskostaa tuonne sydämeemme.
        Herra auta että tämä iskostuu Suomalaisten uskovien sydämiin.
        Aamen.


    • Nämä Pe....n

      Nuolijat jaksavat vaan keskenään läyrytä täällä, vuodesta toiseen samaa tuubaa.

    • sinettisormus1

      PAHA KILJUU YMPÄRILLÄ! Sille käännämme selkämme, emmekä sitä näe ja voiko olla tärkeämpää tällähetkellä, kuin Rukos Suomen puolesta, näin maallisesti ajatellen, sillä toki jokaiselle uskovalle on tärkeintä Taivaanvaltakuntaan pääsy, kun Herramme meidät sinne noutaa, iloisiin hääjuhliinsa.
      Aamen.

    • Aimen! Hållelyyjååå!

      Kiitos! Kiitos! Kiitos! Hållelyyjååååååååå!

    • Seurailija1

      Hyvä rakas sinetti että toit tuon Presidentti Kallion rukouksen tänne, olin itse kirjoittanut sen, tais olla edellinen ketju.. Voiko olisi nytkin presidentit tuollaisia että kunnioittaisivat Jumalaa kuin hän, Kallio kehoitti kansaakin rukoilemaan. Talvisodan ihme oli rukous, Jumala kuuli ne ja ylivoimainen vihollinen kukistui, se oli ihme, ihmeet tapahtuu aina Jumalan kautta. Jumalalle on kaikki mahdollista. Aamen.

    • Jeesus Tietä Isän

      tykö ja on vain yksi Herra ja Kuningas ja Jumala tässä asiassa.

    • Kolme todistaa!

      Jeesuksen veri ja elävä vesi ja Pyhä Henki: Jeesus on Israelin Herra, amen, halleluja!

    • sinettisormus1

      Seurailijan tämän aamun aloituksesta heräsi muistoja juuri tuosta rakkaudeta.
      Minulla oli muutama vuosi sitten ajatusleikki jonka kirjoitin ylös:

      Heureka - Uskomaton ajatus!
      1.4. 2009. Aprillipäivän ilta. Päivällä olin ollut hoitamassa pojan poikia, onnellisesti väsyneenä, saunan jälkeen, istahdin ajatuksineni nojatuoliin, silloin se tuli - !
      Ajattelin että ihmisen pitäisi muutoksen edessä muuttaa ajatuksensa ja puheensa, muuttaa ne positiivisiksi, rakkaudellisiksi. Paholaisella on kiire, siksi se yrittää vaikuttaa ajatuksiimme, mitä enemmän ajattelemme ja puhumme pahaa, se on paholaisen eduksi. Mutta kun opimme kääntämään kaiken hyväksi, antamaan anteeksi itsellemme ja toisille paholaisen voima heikkenee. Rakkaus voittaa kaiken ja meillä ei tule olemaan loppupelissä kuin yksi tuomari ja se on Jumala.
      Jeesus antoi anteeksi ristillä ryövärille ja meidänkin pitäisi antaa anteeksi ihmiselle, teon takana, ei kuitenkaan teolle. Olkoon rikos kuinka paha tahansa. Siihen kun pystymme, alamme olla aika valmiita muutokseen.
      Sitten ajattelin - että kuinka paha tahansa? - Rakkaus voittaa kaiken!
      Eli, mitä sanoisi paholainen, eli se, joka aikojen alussa oli Jumalan yksi enkeleistä. Jos yltäisimme rakkautemme niin pitkälle että antaisimme anteeksi sille enkelille, joka se oli alussa, ennen riitaa Jumalan kanssa, mutta emme tietenkään hyväksyisi niitä tekoja, jotka teki Jumalaa vastaan. Tuomitkoon Jumala ne teot. Mutta antaisimme anteeksi sille enkelille, antaisimme rakkauttamme.
      Mitä tapahtuisi paholaiselle joka vihaa rakkautta? Häkeltyisi? Voimansa heikkenisi? Olisimme vain pyyteetöntä rakkautta ja anteeksi antoa. Voisiko rakkaus enää isommaksi muodostua. Eikä sen pahempaa pahuutta olisi, olisimme sen alkujuurilla. Jos me kaikki, käsi kädessä, tukisimme sen enkelin, rakkaudella, takaisin Jumalan luo.
      Pahuus tuhoutuisi - " Sillä suurin on Rakkaus, Jumala on Rakkaus!"
      Tekisimme rakkauden piirin, sen enkelin ympärille, antamatta periksi, vaikka kuinka rimpuilisi, jossain sen niska rakkauteen täytyisi katketa.
      Se vaatisi valtavaa yhteis voimaa, olisiko se utopiaa? Kuka tietää? Ajatus oli upea - Heureka!
      On vaan harmi kun ei ole ketään kenen kanssa voisin vaihtaa näitä ajatuksiani. Olen niiden kanssa niin yksin! Ajatukseni oli todella pitkälle vietyä, enkä tiedä, olisiko se todella hyväksyttävää? Paholainen ei ole kuitenkaan ihminen. Jeesus kävi meidän ihmisten vuoksi ristillä. Häviäisikö tällainen pahuus rakkaudella, mitä paholaisesta jäisi jäljelle? Minkälainen enkeli riitautui Jumalan kanssa? Kysymyksiä kysymysten perään. Kiehtova ajatus kuitenkin, enkä ole ennen kuullut enkä lukenut mistään tällaista ajatusta. Mielenkiintoista, miten mieli toimii, ehkä ajatus oli jollain tavalla lapsellinen, mutta toisaalta, sehän on vain hyvä, sillä on hyvä huomata että on säilyttänyt lapsen mielisyyden - uskoa lapsen lailla. Se oli oma ajatusleikkini, mutta oikeasti paholainen vihaa rakkautta, joten paras ase paholaista vastaan on juuri - RAKKAUS! Ehkä joskus, kun lopunaika on tullut on myös meitä rakkaudessa olevia riittävästi, kukistamaan paholainen - pahuus. Levitämme rakkauden siipemme ja maailma avautuu paratiisinä - KAUNISTA! Se on aika, jolloin jossittelun aika on ohi, eikä sille ole enää tilaa. On aika ilon ja rakkauden, leikkimielisyyden. Olemme vapaita kaikista kiristävistä tunteista, ei ole enää sijaa vihalle, kateudelle, himolle, mustasukkaisuudelle ... Eikö tämän ymmärtäminen houkuttele meitä ihmisiä tavoittelemaan tällaista? Opettelisimme elämään oikeassa rakkaudessa, hylkäämään kaikki negatiivinen, ajatuksesta se jo lähtee ... ja antamaan anteeksi, kaikki se paha, kun annamme anteeksi, emme kanna enää sitä pahaa mukanamme, olomme kevenee, hyvyydelle tulee lisää tilaa. Antaisimme myös anteeksi itsellemme, sillä kaikki paha on paholaisen meihin istuttamaa, on turha kantaa sellaista taakkaa mukanaan, anteeksianto on sitä varten. Välttäkäämme tekemästä uutta pahaa jota paholainen eteemme ripottelee, kapuloita rattaisiimme - emme me sellaista taakkaa tarvitse, mutta tämä on meistä itsestämme kiinni. Rakkaudessa eläminen on antoisaa, mutta pahuus ei anna meille mitään, päinvastoi se vie meiltä lopunkin ihmisyyden.
      - Elämän avainsana on Rakkaus! *****

      Näin siis 2009, ajatteluleikkiäni ja Seurailija sen tänään herätti, mutta niin kuin on sanottu mikään ei ole sattumaa ....

      • Seurailija1

        Hienoja sinetin ajatusleikkejä.. Sama vuosi (2009)kun tulin uskoon.
        Suurin on rakkaus tänäkin päivänä, elämän avainsana niin kuin kirjoitat.
        Ymmärsit jo silloin kaiken niin kuin pitääkin, kauniisti..


      • sinettisormus1
        Seurailija1 kirjoitti:

        Hienoja sinetin ajatusleikkejä.. Sama vuosi (2009)kun tulin uskoon.
        Suurin on rakkaus tänäkin päivänä, elämän avainsana niin kuin kirjoitat.
        Ymmärsit jo silloin kaiken niin kuin pitääkin, kauniisti..

        ... ja lapsenmielisesti, :) , kiitos Seurailija, tiedän, että sinullakin arvomaailmassasi ykkösenä on juuri tuo rakkaus ja juuri se Jeesuksen rakkaus!


      • sinettisormus1
        sinettisormus1 kirjoitti:

        ... ja lapsenmielisesti, :) , kiitos Seurailija, tiedän, että sinullakin arvomaailmassasi ykkösenä on juuri tuo rakkaus ja juuri se Jeesuksen rakkaus!

        .. kerran mietin taas näitä ajatusleikkejäni, vuosia sitten. Mietin, kuinka lyhyesti pystyy kertomaan tuosta USKOSTA Jeesukseen, mihin se kiteytyy ja lopulta ymmärsin että kaiken alku on Jumala ja Jumala = Rakkaus! Joten todellakin, tuo on kerrottavissa yhdellä sanalla - RAKKAUS! Tuo sana, kun sitä alkaa purkaa, se kertoo todella monitaajuisesta asiasta!
        Aamen.


      • Seurailija1
        sinettisormus1 kirjoitti:

        ... ja lapsenmielisesti, :) , kiitos Seurailija, tiedän, että sinullakin arvomaailmassasi ykkösenä on juuri tuo rakkaus ja juuri se Jeesuksen rakkaus!

        Joo o..


    • sinettisormus1

      Sitten vielä tuon jatkoksi olin kirjoittanut tämän, iheeseen sopivaa:

      Rakastakaa!
      Elämme erikoista aikaa. Me olemme uhanalaisia, niin elävä maa meille kertoo. Maa puhuu meille. Elämän perusarvo on tunne että kuuluu johonkin. Tärkeintä on oppia olemaan nöyrä myös luonnolle - rakastaa sitä.
      Emme ole mitään ilman luontoa, olemme kaikki yhtä. Me pidämme yllä tätä perimätietoutta lapsillemme - he ovat tulevaisuus. Pyhintä meille on valinnan vapaus, siitä kaikki alkaa. Me puhumme erikielillä, mutta viesti on sama. Toive päästä takaisin sinne, mistä kaikki alkoi. Rukoilemme ja kiitämme, että olemme osa tätä elämää. Kunnioitamme myös muuta elämää, koska olemme täällä yhdessä. Pitäkäämme toisiamme siskoina ja veljinä, rakkauteen ja oikeudenmukaisuuteen sitoutuen. Elämä on sellaista tarinan kutomista jonka alkua emme muista eikä loppua tunne. Tarinamme on osa maailmankaikeutta. Sinulla on oikeus onnistua tai epäonnistua, mutta pidä hyvä tahto. Henkesi on heikko ja sinua pelottaa, usko silti, Jumalan valtakunta on sydämissämme. Jotkut joskus miettivät ovatko he tehneet syntiä - et ole, jos ajatus ei ole muuttunut teoksi. Jumala pelastaa ihmisen, muttei ilman ihmisen omaa osuuttaan. On hyvä välillä tutkia sisintään. Kun katsot sydämeesi, mitä näet sisimmässäsi? Kun rohkeutenne pettää, älkää olko itsellenne ankaria. Jos yrität hallita elämääsi - kadotat sen. Usko Jumalaan, niin löydät hänet.
      - Ole luja uskossasi!"
      Ajattelemme kuin veronkantajat, mutta uskolla ei tehdä kauppaa. Huominen hoitakoon itsensä, luottakaa Jumalaan kuin lapsi joka pitelee Isäänsä kädestä. Jumalan laki on puhtaampi ja yksinkertaisempi kuin ihmisen laki.
      Jotkut sanovat että uskovat elävät nyt parhainta aikaa, muutoksen tullessa. On hienoa ssada olla kokemassa tässä maailmassa tämä tärkeä muutoksen aika.
      ***************************************************************************************

      • sinettisormus1

        ... nuo tekstit on aikaa jolloin en vielä ollut käynyt kasteella ja minulla oli valtava etsikkoaika alkanut, en täysin allekirjoita enää joka kohtaa jota silloin kirjoitin, mutta paljon oli silloin jo hyvää, olenhan uskonut kuitenkin jo sieltä 6 vuotiaasta lähtien ja sieltä olen käynnyt tätä elämäni kasvukoulua, Herralle kiitos kun on jaksanut johdattaa ...


      • Seurailija1

        Kummallisesti historia on toistanut itseään. Olin 7 vuotias kun kotonani oli tulipalo, pyromaanin sytyttämä. Talvipakkasella äiti siihen heräsi, ulos ei enää päässyt oven kautta, sillä porraskäytävä oli tulimerenä ja sisälläkin oli jo kova kuumuus.. Isä löi tuolilla ikkunan säpäleiksi ja siitä kömmimme yövaatteisillammee lumihankeen ja turvaan..

        Nyt muutama päivä sitten Turussa oli tyttäremme perhe tulipalossa, sieltä hekin joutuivat pelkät yövaattet päällä lähtemään nopsaa ulos turvaan.. Tyttäreni lapsi on just samanikäinen kuin mitä minä olin tulipalomme aikaan silloin aikoinaan, eli 7 vuotias..

        Molemmissa oli ainekset siihen kaikkein pahimpaan, herätyksessä minuuttikin olisi voinut olla ratkaiseva, ei olisi enää herätty kummassakaan tapauksessa.. Molemmissa tapauksissa oli suojelus päällä.. Jeesus pelasti, enkelit herätti, tyttäreni tapauksessa enkelinä oli koira, se herätti ja kuoli itse.. Omassa tulipalossa enkelinä oli äitini, hän heräsi palon ääniin.. Hän heräsi uskoon vasta kuolinvuoteellaan..

        Jos tuohon tulipaloon ei oltaisi herätty niin meistä ei olisi yksikään ollut taivaskuntoinen.. mutta myöhemmin siskoni tuli uskoon ja hän siunasi äitimme taivaskuntoon tämän kuolinvuoteellaan Jeesuksen Kristuksen nimissä vuonna 1993, äiti otti sen vastaan ja kiitti lämpimästi.. Minä tulin uskoon rukouksien ja näkyjen ansiosta paljon myöhemmin(2.9.2009)..

        Nuorempi tytär tuli nyt pari vuotta sitten uskoon.. En usko että jää tähän, Toisen tulipalon jälkeisessä ajassa tulee tapahtumaan yhtä suuria kuin ensimmäisenkin sillä Jumala käyttäytyy aina samoin, uskon että koko perhekuntamme pelastuu.
        "hän on puhuva sinulle sanoja, joiden kautta sinä pelastut, ja koko sinun perhekuntasi. Apt. 11:14 Meidän tulee vain uskoa, vaikka ne sanat olisivat joskus hukassa mutta sana ei kuitenkaan huku. Aamen


      • sinettisormus1
        Seurailija1 kirjoitti:

        Kummallisesti historia on toistanut itseään. Olin 7 vuotias kun kotonani oli tulipalo, pyromaanin sytyttämä. Talvipakkasella äiti siihen heräsi, ulos ei enää päässyt oven kautta, sillä porraskäytävä oli tulimerenä ja sisälläkin oli jo kova kuumuus.. Isä löi tuolilla ikkunan säpäleiksi ja siitä kömmimme yövaatteisillammee lumihankeen ja turvaan..

        Nyt muutama päivä sitten Turussa oli tyttäremme perhe tulipalossa, sieltä hekin joutuivat pelkät yövaattet päällä lähtemään nopsaa ulos turvaan.. Tyttäreni lapsi on just samanikäinen kuin mitä minä olin tulipalomme aikaan silloin aikoinaan, eli 7 vuotias..

        Molemmissa oli ainekset siihen kaikkein pahimpaan, herätyksessä minuuttikin olisi voinut olla ratkaiseva, ei olisi enää herätty kummassakaan tapauksessa.. Molemmissa tapauksissa oli suojelus päällä.. Jeesus pelasti, enkelit herätti, tyttäreni tapauksessa enkelinä oli koira, se herätti ja kuoli itse.. Omassa tulipalossa enkelinä oli äitini, hän heräsi palon ääniin.. Hän heräsi uskoon vasta kuolinvuoteellaan..

        Jos tuohon tulipaloon ei oltaisi herätty niin meistä ei olisi yksikään ollut taivaskuntoinen.. mutta myöhemmin siskoni tuli uskoon ja hän siunasi äitimme taivaskuntoon tämän kuolinvuoteellaan Jeesuksen Kristuksen nimissä vuonna 1993, äiti otti sen vastaan ja kiitti lämpimästi.. Minä tulin uskoon rukouksien ja näkyjen ansiosta paljon myöhemmin(2.9.2009)..

        Nuorempi tytär tuli nyt pari vuotta sitten uskoon.. En usko että jää tähän, Toisen tulipalon jälkeisessä ajassa tulee tapahtumaan yhtä suuria kuin ensimmäisenkin sillä Jumala käyttäytyy aina samoin, uskon että koko perhekuntamme pelastuu.
        "hän on puhuva sinulle sanoja, joiden kautta sinä pelastut, ja koko sinun perhekuntasi. Apt. 11:14 Meidän tulee vain uskoa, vaikka ne sanat olisivat joskus hukassa mutta sana ei kuitenkaan huku. Aamen

        Nousee tuosta kaikesta ajatus: - " Meidän tulee olla hereillä ja valvoa..."
        Ihmeelisessä syklissä on tapahtunut nuo asiat, joten olkaa Herran edessä avoimia ja hereillä kun hän saapuu ja kolkuttaa ...


      • Seurailija1
        sinettisormus1 kirjoitti:

        Nousee tuosta kaikesta ajatus: - " Meidän tulee olla hereillä ja valvoa..."
        Ihmeelisessä syklissä on tapahtunut nuo asiat, joten olkaa Herran edessä avoimia ja hereillä kun hän saapuu ja kolkuttaa ...

        Niin.. Herätyksessä on minuuttikin joskun ratkaiseva. Ei kannata nukkua silloin kun herätellään.. Kitos sinetti.


      • sinettisormus1
        Seurailija1 kirjoitti:

        Niin.. Herätyksessä on minuuttikin joskun ratkaiseva. Ei kannata nukkua silloin kun herätellään.. Kitos sinetti.

        ... juuri näin, etenkin näin lopunajoilla, kun aika todella käy vähiin, siis siihen voimme vain anoa Ninan sanoin:

        https://www.youtube.com/watch?v=eBk5qKiIq9k


      • Seurailija1
        sinettisormus1 kirjoitti:

        ... juuri näin, etenkin näin lopunajoilla, kun aika todella käy vähiin, siis siihen voimme vain anoa Ninan sanoin:

        https://www.youtube.com/watch?v=eBk5qKiIq9k

        No jooooo tulihan se sieltä.. Anna sade Jumala...Paras herättelijä miun makkkuun.. Kyllä tuo Hiljan ja Ninan yhteistyö kantaa hyvää hedelmää, "sydämen ajatukset laulun muotoon". Sydän kuulee joskus korvia paremmin..


      • sinettisormus1
        Seurailija1 kirjoitti:

        No jooooo tulihan se sieltä.. Anna sade Jumala...Paras herättelijä miun makkkuun.. Kyllä tuo Hiljan ja Ninan yhteistyö kantaa hyvää hedelmää, "sydämen ajatukset laulun muotoon". Sydän kuulee joskus korvia paremmin..

        Aamen. Jumalan sadetta kaikille meidän rakkaillemme!


      • Seurailija1
        sinettisormus1 kirjoitti:

        Aamen. Jumalan sadetta kaikille meidän rakkaillemme!

        AAMEN!!!.. Ja missä kuljettekin, julistakaa:
        Taivasten valtakunta on tullut lähelle.
        Parantakaa sairaita, herättäkää kuolleita,
        puhdistakaa spitaalisia, ajakaa ulos riivaajia.
        Lahjaksi olette saaneet, lahjaksi antakaa.
        Matteus 10:7-8


      • sinettisormus1
        Seurailija1 kirjoitti:

        AAMEN!!!.. Ja missä kuljettekin, julistakaa:
        Taivasten valtakunta on tullut lähelle.
        Parantakaa sairaita, herättäkää kuolleita,
        puhdistakaa spitaalisia, ajakaa ulos riivaajia.
        Lahjaksi olette saaneet, lahjaksi antakaa.
        Matteus 10:7-8

        AAMEN! AAMEN!!! AAMEN!!!!!!


    • sinettisormus1
      • sinettisormus1

        HERRA, OLE SUOMELLE ARMOLLINEN!!!


    • Sinappisormi2

      Täällä nämä hysteeriset, höperöt keski-iän ylittäneet naiset, keskenään samaa imelää liirum laarumia kirjoittelevat. Elämä vaan jäänyt elämättä.

      • näkymätön ninni

        Jatka sinä Sinappisormi2 vaan elämääsi lujasti kiinni tässä maailmassa, ja pidä sormet lujasti sinapissa. Mutta älä vahingossakaan ota sinettiä sormeesi, eikä Jumalan Sanaa kannata ainakaan tosissaan ottaa, sillä saatat vielä joutua iankaikkiseen elämään meidän hysteeristen ja höperöiden uskiksien kanssa. ;)


      • !!!

        :):):):):):):):):)
        Anteeksi, nyt on ihan pakko nauraa. :):):):)


      • näkymätön ninni kirjoitti:

        Jatka sinä Sinappisormi2 vaan elämääsi lujasti kiinni tässä maailmassa, ja pidä sormet lujasti sinapissa. Mutta älä vahingossakaan ota sinettiä sormeesi, eikä Jumalan Sanaa kannata ainakaan tosissaan ottaa, sillä saatat vielä joutua iankaikkiseen elämään meidän hysteeristen ja höperöiden uskiksien kanssa. ;)

        Aivan niin Ninni. Maailman ystäville paratiisi olisi yhtä helvettiä. Tavataan häissä. Ristin huomassa:)
        http://www.youtube.com/watch?v=4aFYr3rAFMc
        Hääkaupungin koko.
        http://tourofheaven.com/eternal/new-jerusalem/size.aspx


      • -jarmo-

        Tääl ei taida olla ku mä, Jykke ja seurailija jotka on keski-iän ylitäneitä ja me ollaan sitäpaitsi ukkoja....


      • Serurailija1
        näkymätön ninni kirjoitti:

        Jatka sinä Sinappisormi2 vaan elämääsi lujasti kiinni tässä maailmassa, ja pidä sormet lujasti sinapissa. Mutta älä vahingossakaan ota sinettiä sormeesi, eikä Jumalan Sanaa kannata ainakaan tosissaan ottaa, sillä saatat vielä joutua iankaikkiseen elämään meidän hysteeristen ja höperöiden uskiksien kanssa. ;)

        Heh.. ninni osaa evankelioida, tuota ei voi ohittaa!!!..


      • näkymätön ninni

    • Sinappisormi2

      Olen nähnyt teidänlaisia seurakunnan tilaisuuksissa. Hysteeristä hyppelyä, erilaisa ilmeitä ja ääntelyä. Tulee mieleen lähinnä mieleterveysongelmainen. Mistä tällainen johtuu? Sitä en minä tiedä.

      • -jarmo-

        Jos haluut jostain oikeen hyvää sinappia, niin mene osoitteeseen www.ruovedenherkku.fi Mä ostin just viimeks Chilihunaja sinappia. NAM!

        Suosittelen muuten kaikille. Siellä on mausteet tosi halpaa ja tuoretta. Suosittelen pakastekuivattua valkosipulia. Se on ku tuoretta ku ripottelee sitä vaiks Lasagneen.


      • -jarmo- kirjoitti:

        Jos haluut jostain oikeen hyvää sinappia, niin mene osoitteeseen www.ruovedenherkku.fi Mä ostin just viimeks Chilihunaja sinappia. NAM!

        Suosittelen muuten kaikille. Siellä on mausteet tosi halpaa ja tuoretta. Suosittelen pakastekuivattua valkosipulia. Se on ku tuoretta ku ripottelee sitä vaiks Lasagneen.

        Ruovedeltä saa torttua muulloinkin kuin "runskinpäivänä".
        http://tofufortwo.net/wp-content/uploads/2008/02/runebergs_cakes.jpg

        - Runeberg saapui alkukesästä 1825 Ruovedelle kapteeni af Enehjelmin lasten kotiopettajaksi.Kapteeni af Enehjelm oli ostanut Ruoveden keskustassa sijaitsevan Ritoniemen kartanon, jonne perhe oli muuttanut Saarijärveltä jo aiemmin keväällä. Ruoveden ajasta tulikin Runebergille yksi tärkeimmistä innoittajista. Hän tapasi Ruovedellä useita Suomen sodan veteraaneja, jotka kertoivat hänelle sodan tapahtumista. Erityisen tärkeä osuus oli vänrikki A.F.Pelanderilla, joka asui Ritoniemessä. Hänen katsotaankin olevan vänrikki Stoolin esikuva. Ruoveden ajan innoittamana syntyi Runebergiltä eeppinen runo Älgdjur vuonna 1826 ja myöhemmin hän käsitteli samaista aihetta Hirvenhiihtäjät-teoksessaan (ilm. 1832).
        http://www.runeberg.net/fin/c_2_7.html

        Ellei joku vielä tiennyt missä "tulijärvi" sijaitsee...
        http://www.luontoon.fi/Retkikohteet/kansallispuistot/helvetinjarvi/Sivut/Default.aspx


      • Seurailija1

        Tuu mukaan Spps2.. mahtavaa olla hullu, Jumalan hullu, saa tehdä vaikka mitä! ku ei vaan syntiä tee..


      • näkymätön ninni

        Minkähän seurakunnan tilaisuudessa olet käyny. Ei kuullosta kovin terveeltä toiminnalta, jos siellä on hysteerisenä hypelty, ilmeilty ja äännelty.


      • näkymätön ninni
        -jarmo- kirjoitti:

        Jos haluut jostain oikeen hyvää sinappia, niin mene osoitteeseen www.ruovedenherkku.fi Mä ostin just viimeks Chilihunaja sinappia. NAM!

        Suosittelen muuten kaikille. Siellä on mausteet tosi halpaa ja tuoretta. Suosittelen pakastekuivattua valkosipulia. Se on ku tuoretta ku ripottelee sitä vaiks Lasagneen.

        Kiitos Jarmo vinkistä. Ovat varmaan tosi hyviä. :D


    • sinettisormus1

      Maailman pahuus huutaa, se ei ole Herramme, käännämme sille selkämme.

      • Seurailija1

        Todella huutaa ja huuto yltyy päivä päivältä, joka puolella maailmaa vain suunnitellaan vihaa ja toisen kukistamista. Terroristien juhlaa..
        Nyt en uskaltaisi elää päivääkään ilman Jeesuksen verensuojaa, eikä kukaan tästä porukasta uskaltais.. Ei Spps2 kaan kauaa jaksa, hän on herätyksessä, kohta pesee kätensä ja ottaa Jeesuksen vastaan.. Älä jätä viimeiselle minuutille, koska sitä ei tiedä milloin se on, nyt voi olla jo toiseksi viimeinen minuutti kulumassa.... Aamen


      • sinettisormus1
        Seurailija1 kirjoitti:

        Todella huutaa ja huuto yltyy päivä päivältä, joka puolella maailmaa vain suunnitellaan vihaa ja toisen kukistamista. Terroristien juhlaa..
        Nyt en uskaltaisi elää päivääkään ilman Jeesuksen verensuojaa, eikä kukaan tästä porukasta uskaltais.. Ei Spps2 kaan kauaa jaksa, hän on herätyksessä, kohta pesee kätensä ja ottaa Jeesuksen vastaan.. Älä jätä viimeiselle minuutille, koska sitä ei tiedä milloin se on, nyt voi olla jo toiseksi viimeinen minuutti kulumassa.... Aamen

        Aamen!!!


    • sinettisormus1
    • Sinappisormi2

      Naisten kuuluisi olla seurakunnassa hiljaa taka alalla.

      • näkymätön ninni

        Eiköhän mennä sinappisormi2 jo unten maille. Minua ainakin väsyttää. Mutta ihan mielelläni kuulisin tai lukisin viestiä sinulta, että missä seurakunnan tilaisuuksissa olet käynyt, kun noin karmeita hysteerisiä hyppelyitä, ääntelyitä ja ilmeilyjä kuvailit tuolla aiemmin... Huomiseen. Ja hyvää yötä.


    • sinettisormus1
      • KTS (Ei kirj.)

        Hyvää yötä ja nuku kädet peiton PÄÄLLÄ eikä alla!


    • Seurailija1

      Siunausta Yöhönne Aamen.

    • Sinappisormi212.9.2014:
      "Olen nähnyt teidänlaisia seurakunnan tilaisuuksissa. Hysteeristä hyppelyä, erilaisa ilmeitä ja ääntelyä. Tulee mieleen lähinnä mieleterveysongelmainen. Mistä tällainen johtuu? Sitä en minä tiedä."
      _______

      Matt:
      18:1 Sillä hetkellä opetuslapset tulivat Jeesuksen tykö ja sanoivat: "Kuka on suurin taivasten valtakunnassa?"
      18:2 Niin hän kutsui tykönsä lapsen, asetti sen heidän keskellensä
      18:3 ja sanoi: "Totisesti minä sanon teille: ellette käänny ja tule lasten kaltaisiksi, ette pääse taivasten valtakuntaan.
      18:4 Sentähden, joka nöyrtyy tämän lapsen kaltaiseksi, se on suurin taivasten valtakunnassa.
      18:5 Ja joka ottaa tykönsä yhden tämänkaltaisen lapsen minun nimeeni, se ottaa tykönsä minut.
      18:6 Mutta joka viettelee yhden näistä pienistä, jotka uskovat minuun, sen olisi parempi, että myllynkivi ripustettaisiin hänen kaulaansa ja hänet upotettaisiin meren syvyyteen.
      18:7 Voi maailmaa viettelysten tähden! Viettelysten täytyy kyllä tulla; mutta voi sitä ihmistä, jonka kautta viettelys tulee!
      http://bibelfokus.se/node/77

      "Väärä känni"
      http://www.bibelfokus.se/fi/node/236
      http://www.youtube.com/watch?v=AyACodY0hek

      • näkymätön ninni

        On todella harmillista, että Sinappisormi2 on joutunut näkemään seurakunnan tilaisuuksissa kuvailemiaan touhuja. Ne ovat todellakin karmeaa ja oksettavaa eksytystä, johon kenenkään Jumalaa etsivän ei soisi joutuvan. Jykke laittoi tosi hyviä linkkejä tuohon ylemmäs. Toivottavasti Sinappisormi2 voisit tutustua niihin.


      • näkymätön ninni
        näkymätön ninni kirjoitti:

        On todella harmillista, että Sinappisormi2 on joutunut näkemään seurakunnan tilaisuuksissa kuvailemiaan touhuja. Ne ovat todellakin karmeaa ja oksettavaa eksytystä, johon kenenkään Jumalaa etsivän ei soisi joutuvan. Jykke laittoi tosi hyviä linkkejä tuohon ylemmäs. Toivottavasti Sinappisormi2 voisit tutustua niihin.

        Erityisesti nuo "väärä känni" otsikon alla olevat linkit ovat hyviä. Kiitos Jykke :).


      • näkymätön ninni kirjoitti:

        Erityisesti nuo "väärä känni" otsikon alla olevat linkit ovat hyviä. Kiitos Jykke :).

        Kiitos ja kunnia Jumalalle:)

        Juud. 1:25
        hänelle, ainoalle Jumalalle ja meidän pelastajallemme Herramme Jeesuksen Kristuksen kautta, hänelle kunnia, majesteetti, voima ja valta ennen kaikkia aikoja ja nyt ja iankaikkisesti! Amen.


    • Näkyväinen finni

      Åimen. Hållelyyjåååååååååååå!!!!!!!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2486
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1399
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      61
      1372
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1156
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1101
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1032
    Aihe