saksasta, suositelkaa luotettavaa ja halpaa tuojaa? Auto on hagenissa.
auto
6
764
Vastaukset
- donald
Hei,
Haen autosi saksasta, ilmaiseksi. Sinun täytyy tietenkin maksaa lentolipun (vaikka Ryanairilla) ja muut kulut, mutt en pyydä palkkaa. "Palkkana" minulle riittää sen, että saan poikkea ostetulla audollasi Sveitsissä, sillä olen sieltä kotoisin ja haluaisin taas käydä sielä muutama päivää. Suorat lennot sinne ovat yli 500€, ja halvilla lentoyhteyksillä ei pääse edes lähelle Sveitsiin ilman tsemppaamista. Joten ajattelin kokeilen sen tätä kautta.
Jos asia kiinnostaa, laita mulle sähköposti: [email protected].
terevisin,
donald- Dack
Varmaan haet ilmaiseksi.Millähän kilvillä kuvittelit moisen lomamatkan ajavasi?Ihan vaan mielenkiinnosta kyselen.
- donald
Dack kirjoitti:
Varmaan haet ilmaiseksi.Millähän kilvillä kuvittelit moisen lomamatkan ajavasi?Ihan vaan mielenkiinnosta kyselen.
...olen jo vastanut kysymykseesi kirjoittamani viestissäni: (lainaus) "Sinun täytyy tietenkin maksaa lentolipun (vaikka Ryanairilla) ja muut kulut," eli 'kaikki muut kulut' tarkoittaa kirjaimellisesti 'kaikki muut kulut', ja se sisältää 'kaikki muut kulut'. Mutta palkkaa en vaati. Onko asia nyt selvä?
Herneisin,
donald - Dack
donald kirjoitti:
...olen jo vastanut kysymykseesi kirjoittamani viestissäni: (lainaus) "Sinun täytyy tietenkin maksaa lentolipun (vaikka Ryanairilla) ja muut kulut," eli 'kaikki muut kulut' tarkoittaa kirjaimellisesti 'kaikki muut kulut', ja se sisältää 'kaikki muut kulut'. Mutta palkkaa en vaati. Onko asia nyt selvä?
Herneisin,
donaldEt taida olla ihan selvillä miten systeemi pelaa,kun export kilvillä et voi palata takaisin saksaan oltuasi jossain muussa maassa lomailemassa.Asia ei taida olla sinulle ihan selvä,joten kannattaa ottaa kaikki asiat selville niin sinulla olisi ehkä paremmat mahdollisuudet lomamatkaasi.
- tiedän systeemit
ja lähellä on pieni ja miellyttävä perhehotelli jossa olen pari kertaa oleskellut. Jos sinulla on auto valmiiksi katsottuna ja se ODOTTAA noutamista voisin hakea sen kotimaan satamaan 500 €:llä. Tuo edellyttää tietysti että auton saa vientikilpiin.
Jos kiinnostaa, soita 041-7032907. PS. Olen jo sen verran ajanut, ettei minun tarvitse kaahailla. - mitä - häh?
edes luotettavasti varattu, vai onko koko juttu ihan suunnitteluasteella? Siis, kaipaatko välittäjää, kuljetusfirmaa, vai mitä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h192815Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062631Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv242343Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491894Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141473- 321463
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021163En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711005Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81958