Missä kohtaa koraanissa opetetaan näitä 9/11
periaateita? Nämä opetukset eivät tunnu oiken
mielyttäviltä. Tämän esityksen takia emme voi
tietää kuka on hyvä muslemi ja kuka paha.
Henkilökohtaisesti en luota Muslemeihin lainkaan.
Coraani toiminta periaata 9/11
3
123
Vastaukset
- Typhon
Eipähän ne muslimit ole sen ihmeempiä, kuin kristitytkään. Ääripäitä toki löytyy, mutta se on kaksisuuntainen tie.
- Zenit
Muistan vielä hyvin tämän 77 vuotiaan Muslemin
autoin häntä pälkähästä. Sen jälkeen sain hänestä
vaivan itselleni, hän tietenkin hyvää tarkoitta-vana halusi käännyttää minua Muslemiksi. Olen aina ollut varovainen heidän suhteensa, Kuitenkin
aina muistan sen kaksi viikkoisen hänen ilosao-mansa, joka olsellainen, Kahden viikon kuluttua
kuulet sellaisen Jymyuutisen, jollaista et ole
varmasti koskaan kuullut.
Tosiaan koko maailma sen näki ja kuuli, se oli
tämä 11-9- uutinen. Minä ihmettelin vain mistä
kanavalta tämä Pappa oli kuullut tämän uutisen
jo etukäteen.
Sitten kun tämä oli tapahtunut ja minä tapasin
tämän Vanhuksen uudestaan, niin minä en voinut
käsittää tämän vanhuksen Suurta iloa ja riemua
tämän 11-9- johdosta. Meistä monet jotka tunsimme
hänet kielsimme liikaa riemuitsemasta, koska
Monet Muslimien vastaiset Miehet olisivat
pieksäneet hänetvarmasti, Kuitenkin melko pian
hän häipyi paikkakunnalta pois, Joka oli parempi
hänelle ::
- Zenit
Kysymykseni vain on ? miksi Muslemi naiset
pitävät näitä naamioita kasvoillaan, Onko tällä toiminnalla jokin Tabu tarkoitus. Tai pyrkimys
johonkin erikoisuuteen, Sai salaperäisyyteen, vaikka noituuteen. Vastusta etsii Zenit ::
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760