Nyt pojat paitoja hankkimaan. ks. http://www.naisunioni.fi/. Siellä markkinoidaan ohesia paitoja: "Tunnusta väriä! Tilaa Tulva-lehden t-paita hintaan 15e postikulut. Tekstivaihtoehdot Telaketjufeministi (pinkki, turkoosi) ja Global feminist conspiracy (pinkki, turkoosi, musta, khaki). Koot XS-XL, mallit klassinen t-paita tai lady fit. Tilaukset osoitteeseen [email protected] tai p.09-643158. Toimitusaika n. kolme viikkoa." On niin hyvä vitsi, että on lähes kokonaan totta. Sekä englanniksi, että suomeksi kirjoitetussa asussa. Sigmund Freud kirjoitti aikanaan huumorista ja pilotajunnasta, että usein (ei aina) vitsin voima perustuu siihen, että se tuo torjutun ja arkipäivässä tabujen kieltämän asian, mitä ei ole lupa muuten sanoa, esille ja tuo tabun paljastaminen tuottaa oivaluuksen ja siihen liittyvän ilon. Kiitos Unionille siitä että se uskaltaa viimeinkin paljastaa huumorin varjolla korttinsa, että kyse ei ole mistään tasa-arvosta vaan naisten salaliitosta (conspiracy) ja telaketjufeinsmimafiasta myös jukisesti. Onnittelen kerrankin rehellisyydestä.
Telaketjufeministi ja
2
275
Vastaukset
- äippä
Hohhoijaa, onpa väsynyttä. No vastataanhan.
Mustat kutsuvat toisiaan sanalla 'nigger' ja homot termillä 'queer' sen vuoksi, että sortavan valtaväestön kielenkäytöltä viedään itseironialla teho. Minulla on jossain sellainen rintamerkki, jossa sanotaan, että "Ask me about the homosexual agenda". Ymmärtänet vitsin piilevän siinä, että kristitty oikeisto jauhaa jatkuvasti jostain olemattomasta homojen salaliitosta ja maailmanlaajuisesta agendasta.
Käsite 'telaketjufeministi' on vähintäänkin lievästi loukkaavaksi tarkoitettu heitto feminismiä vastustavilta tahoilta. Kun naiset/fiksut miehet ottavatkin käsitteen omakseen ja kantavat sitä ylpeydellä, niin vastapuolelta vedetään pohja argumennoinnilta.
Taisi nyt pojulta mennä vitsi ohi.- So Funny
Ja minulla on hieno T-paita joka sanoo "This is what a feminist looks like!" Pointti on siinä, kun itse olen pieni, kaunis ja kiltin näköinen mutta miehet haukkuvat feministejä lihaviksi, rumiksi lesboiksi (sanovat heidän olevan myös katkeria siksi koska eivät saa miehiä).
Screw them!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874118Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella262980No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351328
- 10909
- 133891
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760