Ukrainaan lähteminen palkkasotilaaksi taistelemaan.

palkkasotilas

Palkka noin 5000€ /kk sen saa verottomana ja kaikki aseet ja varusteet saa Ukrainasta. USA/EU maksaa.
Separatistien puolella palkka sama mutta Venäjä maksaa.

Kuinka moni on lähdössä ja mille puolella.

Itse lähden 2 viikon päästä.

230

12913

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiinnostustaolisi

      Olisin itsekin kiinnostunut lähtemään varsinkin 5000€ /kk kiinnostaa kun nyt työttömänä.

      • asento mars

        No enpä ihmettele, että mamut on innostuneet tästä turismilajista! Ja rahapulassa elävät kantasuomalaiset työttömätkin haluavat jotakin toimintaa aikansa kuluksi.

        Voi olla niin, että perille päästyään huomaavatkin, ettei se niin kivaa olekaan kuin luuli!


      • Viesti on täyttä palturia,todellinen palkka on noin 500 euroa kuukaudessa ja se maksetaan Griveinä eli ukrainan vessapaperilla,vain persaukisimmat ja tyhmimmät ukrainassa tarttuvat tuohon Poroshenkon vipuun ja pahinmmassa tapauksessa kuolevat tai joutuvat tsetsenien vangiksi ja siellä kyllä siperia opettaa ainakin rukoilemaan


      • Anonyymi
        kissamies57 kirjoitti:

        Viesti on täyttä palturia,todellinen palkka on noin 500 euroa kuukaudessa ja se maksetaan Griveinä eli ukrainan vessapaperilla,vain persaukisimmat ja tyhmimmät ukrainassa tarttuvat tuohon Poroshenkon vipuun ja pahinmmassa tapauksessa kuolevat tai joutuvat tsetsenien vangiksi ja siellä kyllä siperia opettaa ainakin rukoilemaan

        Mutta separatistipuolella maksetaan 5000 kuussa.
        Ruplina.
        Se tekee tämän päivän kurssin mukaan 52,84 euroa.


      • Anonyymi
        asento mars kirjoitti:

        No enpä ihmettele, että mamut on innostuneet tästä turismilajista! Ja rahapulassa elävät kantasuomalaiset työttömätkin haluavat jotakin toimintaa aikansa kuluksi.

        Voi olla niin, että perille päästyään huomaavatkin, ettei se niin kivaa olekaan kuin luuli!

        paskahousu


      • Anonyymi
        kissamies57 kirjoitti:

        Viesti on täyttä palturia,todellinen palkka on noin 500 euroa kuukaudessa ja se maksetaan Griveinä eli ukrainan vessapaperilla,vain persaukisimmat ja tyhmimmät ukrainassa tarttuvat tuohon Poroshenkon vipuun ja pahinmmassa tapauksessa kuolevat tai joutuvat tsetsenien vangiksi ja siellä kyllä siperia opettaa ainakin rukoilemaan

        syy ei ole raha,vaan puolustaa eurooppaa venäjän kaltaisilta paskoilta


      • Anonyymi
        asento mars kirjoitti:

        No enpä ihmettele, että mamut on innostuneet tästä turismilajista! Ja rahapulassa elävät kantasuomalaiset työttömätkin haluavat jotakin toimintaa aikansa kuluksi.

        Voi olla niin, että perille päästyään huomaavatkin, ettei se niin kivaa olekaan kuin luuli!

        Hah hah- LOL LOL hah hah!

        Persut uhoaa Venäjä-vihaa vihapuhettaan venäjää vastaan- mutta kukaan ei kyllä vaivaudu mukavasta KELA-tukiaissaan ja sohvanpohjalla lokoilemisesta Ukrainaan- jo ajatuskin taitaa näitä "arjalaisia natsi-sankareita " pelottaa?

        Ei vaikka saisi palkkaa palkkasoturina- ei- koska työ ei kuulu persujen kulttuuriin.

        Pitäs tollaset persunatsit pakottaa työkkäristä lähteen Ukrainaan puolustaan sitä porvari-aatettaan kun veronmaksajien rahoilla täällä loisivat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta separatistipuolella maksetaan 5000 kuussa.
        Ruplina.
        Se tekee tämän päivän kurssin mukaan 52,84 euroa.

        Missä kautta voi laittaa ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hah hah- LOL LOL hah hah!

        Persut uhoaa Venäjä-vihaa vihapuhettaan venäjää vastaan- mutta kukaan ei kyllä vaivaudu mukavasta KELA-tukiaissaan ja sohvanpohjalla lokoilemisesta Ukrainaan- jo ajatuskin taitaa näitä "arjalaisia natsi-sankareita " pelottaa?

        Ei vaikka saisi palkkaa palkkasoturina- ei- koska työ ei kuulu persujen kulttuuriin.

        Pitäs tollaset persunatsit pakottaa työkkäristä lähteen Ukrainaan puolustaan sitä porvari-aatettaan kun veronmaksajien rahoilla täällä loisivat?

        Paskanokka siinä taas äkistää moljottimet ja pukamat pitkällä. Olisit sanonu suoraan, ettei sinusta ole muuhun kuin karkuun luikkijaksi, kun ne kuulat vinkuu, että kusi valuu kinttuja pitkin.


      • Anonyymi

        Olisin itsekin kiinnostunut lähtemään varsinkin 5000€kk kiinnostaa heti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        syy ei ole raha,vaan puolustaa eurooppaa venäjän kaltaisilta paskoilta

        No aivopesty 😷 vaippanaama sissi kerroppa ensiksi kuinka monta horona 💉💉💉💉 sulla on otettuna..ihan kiva olisi tietää ennenkuin lähet sotimaan sinne kun tulet sinkki arkussa unohdettuna sankarina takaisin..🤣🤣🤣
        Toiseksi kerro mitä hyvää tämä meidän EU::n Brysselin ja Davosin ja lännen arvoyhteisö on tehnyt meille taviksille viime vuosina...????
        Minä voin kerta mitä huonoa 🇪🇺🇺🇸 nämä kuspäät on tehnyt..keksivät tämän valepandemian, terveyden huollon alasajo, pakkolait sekä lockdownit, velkahelvetin, talous kurjimuksen, energia kriisin, inflaation, elintarvike pulan ja vielä sodan uhan koko eurooppaan...
        No kerro sinä mitä pahaa Venäjä on tehnyt sitten meille tavis suomalaisille..?

        Ukrainan sodan syyt on ihan toiset mitä on annettu mediassa ymmärtää...
        Ei Putte nyt niin hullu ole että se kuvittelisi pärjäävän sodassa mitenkään hyvin eurooppaa ja USA:ta vastaan.....vaan kysymys on pikemminkn siitä että Venäjä on ajettu nurkkaa ja se tulee puolustamaan itseään ja valmis taistelemaan vastaan.....ajatelkaa nyt järjellä..
        Jengi kuvittelee että Venäjä haluaa valloittaa ja palauttaa Neuvostoliiton rajat takaisin...
        Ei jumalaut kun on tyhmää porukkaa.....


      • Anonyymi

        Arvasin että nämä russofobiaa potevat 😷vaippanaamat on työttömiä Kelan päivärahalla olevia luusereita... Itse tienaan työstäni noin 3000€/kk on se kivempi asua uudehkossa osakehuoneistossa kuin armeijan telttamajoituksessa ja syödä sitä mitä haluaa kuin järsiä näkkäriä ja vetää herne rokkaa pakista...🤣🤣🤣🤣🤣....kaikkea paskaa sitä ihminen onkin valmis rahasta tekemään....kivat sulle voit tulla tänne sitten elvistelemään että tienaat 5 tonttua kk ja oot ihan witun kova jätkä...🖕😂🖕....Witun BÖNDE..!!!


      • Anonyymi

        Alkoi tulla Te-toimistosta kiristyssoittoja että pitäisi tehdä työhakuja. Tästä syystä lähden Ukrainaan sotimaan. Separaristien puolelle. Lento Turkin kautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hah hah- LOL LOL hah hah!

        Persut uhoaa Venäjä-vihaa vihapuhettaan venäjää vastaan- mutta kukaan ei kyllä vaivaudu mukavasta KELA-tukiaissaan ja sohvanpohjalla lokoilemisesta Ukrainaan- jo ajatuskin taitaa näitä "arjalaisia natsi-sankareita " pelottaa?

        Ei vaikka saisi palkkaa palkkasoturina- ei- koska työ ei kuulu persujen kulttuuriin.

        Pitäs tollaset persunatsit pakottaa työkkäristä lähteen Ukrainaan puolustaan sitä porvari-aatettaan kun veronmaksajien rahoilla täällä loisivat?

        Kommut on tappaneet sata miljoonaa ihmistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hah hah- LOL LOL hah hah!

        Persut uhoaa Venäjä-vihaa vihapuhettaan venäjää vastaan- mutta kukaan ei kyllä vaivaudu mukavasta KELA-tukiaissaan ja sohvanpohjalla lokoilemisesta Ukrainaan- jo ajatuskin taitaa näitä "arjalaisia natsi-sankareita " pelottaa?

        Ei vaikka saisi palkkaa palkkasoturina- ei- koska työ ei kuulu persujen kulttuuriin.

        Pitäs tollaset persunatsit pakottaa työkkäristä lähteen Ukrainaan puolustaan sitä porvari-aatettaan kun veronmaksajien rahoilla täällä loisivat?

        Mee sä ryssä Moskovaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arvasin että nämä russofobiaa potevat 😷vaippanaamat on työttömiä Kelan päivärahalla olevia luusereita... Itse tienaan työstäni noin 3000€/kk on se kivempi asua uudehkossa osakehuoneistossa kuin armeijan telttamajoituksessa ja syödä sitä mitä haluaa kuin järsiä näkkäriä ja vetää herne rokkaa pakista...🤣🤣🤣🤣🤣....kaikkea paskaa sitä ihminen onkin valmis rahasta tekemään....kivat sulle voit tulla tänne sitten elvistelemään että tienaat 5 tonttua kk ja oot ihan witun kova jätkä...🖕😂🖕....Witun BÖNDE..!!!

        Taas yks aninyymi pelle.


      • Anonyymi
        asento mars kirjoitti:

        No enpä ihmettele, että mamut on innostuneet tästä turismilajista! Ja rahapulassa elävät kantasuomalaiset työttömätkin haluavat jotakin toimintaa aikansa kuluksi.

        Voi olla niin, että perille päästyään huomaavatkin, ettei se niin kivaa olekaan kuin luuli!

        itekkin kiinnostunut, kantasuomalainen jolla 2 vakiduunia ja oma firma, oon valmis riskeeraa kaiken


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        itekkin kiinnostunut, kantasuomalainen jolla 2 vakiduunia ja oma firma, oon valmis riskeeraa kaiken

        TE-toimistot voi nyt määrätä sinne töihin kun on vapaana työpaikkoja siellä.

        Tietysti kokoomus-rekry-sotefirma ottaa enemmät puolet välistä välityspalkkioo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mee sä ryssä Moskovaan.

        Moskova on kommunistien unelma ja Leninin patsas kirjahyllyssä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No aivopesty 😷 vaippanaama sissi kerroppa ensiksi kuinka monta horona 💉💉💉💉 sulla on otettuna..ihan kiva olisi tietää ennenkuin lähet sotimaan sinne kun tulet sinkki arkussa unohdettuna sankarina takaisin..🤣🤣🤣
        Toiseksi kerro mitä hyvää tämä meidän EU::n Brysselin ja Davosin ja lännen arvoyhteisö on tehnyt meille taviksille viime vuosina...????
        Minä voin kerta mitä huonoa 🇪🇺🇺🇸 nämä kuspäät on tehnyt..keksivät tämän valepandemian, terveyden huollon alasajo, pakkolait sekä lockdownit, velkahelvetin, talous kurjimuksen, energia kriisin, inflaation, elintarvike pulan ja vielä sodan uhan koko eurooppaan...
        No kerro sinä mitä pahaa Venäjä on tehnyt sitten meille tavis suomalaisille..?

        Ukrainan sodan syyt on ihan toiset mitä on annettu mediassa ymmärtää...
        Ei Putte nyt niin hullu ole että se kuvittelisi pärjäävän sodassa mitenkään hyvin eurooppaa ja USA:ta vastaan.....vaan kysymys on pikemminkn siitä että Venäjä on ajettu nurkkaa ja se tulee puolustamaan itseään ja valmis taistelemaan vastaan.....ajatelkaa nyt järjellä..
        Jengi kuvittelee että Venäjä haluaa valloittaa ja palauttaa Neuvostoliiton rajat takaisin...
        Ei jumalaut kun on tyhmää porukkaa.....

        Kukas sen on ajanut nurkkaan? Timo Jutila vai. Ne pelaa omaa peliään, jotkut tippuu ja jotkut ei, mutta aina se on paitsio


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hah hah- LOL LOL hah hah!

        Persut uhoaa Venäjä-vihaa vihapuhettaan venäjää vastaan- mutta kukaan ei kyllä vaivaudu mukavasta KELA-tukiaissaan ja sohvanpohjalla lokoilemisesta Ukrainaan- jo ajatuskin taitaa näitä "arjalaisia natsi-sankareita " pelottaa?

        Ei vaikka saisi palkkaa palkkasoturina- ei- koska työ ei kuulu persujen kulttuuriin.

        Pitäs tollaset persunatsit pakottaa työkkäristä lähteen Ukrainaan puolustaan sitä porvari-aatettaan kun veronmaksajien rahoilla täällä loisivat?

        Miten ihmeessä teikäläiset sontakärsät voittekin olla noin tunarizombeja, että ootte saanu ihan kaiken sotkettua kuvottavaan tunkioon. Johtuuko se natsiyhteyksistänne josta kertoo vahvasti suomalaisten veroeurojen puljaaminen muslimien aseiden rahoittaminen 1350 miljoonalla Israelia vastaan.
        Miksi teikäläiset ette itse mene rähisemään muslimien puolelle itsemurha pommittajiksi, vaan loisitte täällä Kelan rahoilla jauhoja nuuskimassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No aivopesty 😷 vaippanaama sissi kerroppa ensiksi kuinka monta horona 💉💉💉💉 sulla on otettuna..ihan kiva olisi tietää ennenkuin lähet sotimaan sinne kun tulet sinkki arkussa unohdettuna sankarina takaisin..🤣🤣🤣
        Toiseksi kerro mitä hyvää tämä meidän EU::n Brysselin ja Davosin ja lännen arvoyhteisö on tehnyt meille taviksille viime vuosina...????
        Minä voin kerta mitä huonoa 🇪🇺🇺🇸 nämä kuspäät on tehnyt..keksivät tämän valepandemian, terveyden huollon alasajo, pakkolait sekä lockdownit, velkahelvetin, talous kurjimuksen, energia kriisin, inflaation, elintarvike pulan ja vielä sodan uhan koko eurooppaan...
        No kerro sinä mitä pahaa Venäjä on tehnyt sitten meille tavis suomalaisille..?

        Ukrainan sodan syyt on ihan toiset mitä on annettu mediassa ymmärtää...
        Ei Putte nyt niin hullu ole että se kuvittelisi pärjäävän sodassa mitenkään hyvin eurooppaa ja USA:ta vastaan.....vaan kysymys on pikemminkn siitä että Venäjä on ajettu nurkkaa ja se tulee puolustamaan itseään ja valmis taistelemaan vastaan.....ajatelkaa nyt järjellä..
        Jengi kuvittelee että Venäjä haluaa valloittaa ja palauttaa Neuvostoliiton rajat takaisin...
        Ei jumalaut kun on tyhmää porukkaa.....

        Ketä tässä aivopestyltä kuulostaa😂😂 jos ei eurooppa tai amerikka kelpaa niin painu vittuun täältä ja muuta vaikka afrikkaan jos tosiaan siltä tuntuu saatana🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arvasin että nämä russofobiaa potevat 😷vaippanaamat on työttömiä Kelan päivärahalla olevia luusereita... Itse tienaan työstäni noin 3000€/kk on se kivempi asua uudehkossa osakehuoneistossa kuin armeijan telttamajoituksessa ja syödä sitä mitä haluaa kuin järsiä näkkäriä ja vetää herne rokkaa pakista...🤣🤣🤣🤣🤣....kaikkea paskaa sitä ihminen onkin valmis rahasta tekemään....kivat sulle voit tulla tänne sitten elvistelemään että tienaat 5 tonttua kk ja oot ihan witun kova jätkä...🖕😂🖕....Witun BÖNDE..!!!

        Huomaan että et oo armeijaa edes käynyt, toiv viihdyt paskapalkkases duunissas👍


    • ei nappaa

      Lukeeko työsopparissa, että rahoja ei saa jos kuolo korjaa ?

      Ei ole kiinnostusta kuolla toisen maan asioiden puolesta ja se olisi maanpetturin toimintaa.
      Kaikki sinne lähtevät Suomessa armeijan sotilaspassin saaneet ovat maanpettureita. :/

      • Anonyymi

        Eivät suinkaan. He puolustavat samoja arvoja kuin puolustaisivat Suomen riveissä... Länsimaista sivistystä, vapautta ja demokratiaa.

        Suomen lain mukaan ei ole rikos pestautua toisen maan armeijaan, mikäli sotatoimia ei kohdisteta Suomea vastaan.


      • Anonyymi

        Larry Thorne.


      • Anonyymi

        Suomessa kuollaan koko ajan USAn ja EUn etujen takia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät suinkaan. He puolustavat samoja arvoja kuin puolustaisivat Suomen riveissä... Länsimaista sivistystä, vapautta ja demokratiaa.

        Suomen lain mukaan ei ole rikos pestautua toisen maan armeijaan, mikäli sotatoimia ei kohdisteta Suomea vastaan.

        Simo Häyhä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Larry Thorne.

        Simo Häyhä


    • palkkasotilas

      Kaikki me kuolemme joskus ja huonolla tuurilla vaikka liukastuu suihkussa ja lyö päänsä ja kuolee. Mua ei häiritse enkä pelkaa kuolemaa olen mamu muslimi. Jos kuolen perhe saa rahat. Jos en kuole niin en kuole se mitä tapahtuu on Allahin käsissä elämä tai kuolema. Taistelen Ukrainan puolella ja en välitä rahasta, raha on vain bonus. Allah on ohjannut mut tähän tärkeään tehtävään, jossa olen valmis kuolemaan jos Allah niin päättää.

      • taistelussa ollut

        Mä olin siellä taistelemassa muutaman kuukauden mut haavoituin ja sota loppui omalta kohdaltani siihen. Kun toivun puolen vuoden päästä lähden uudelleen. Mun motiivi oli isänmaallisuus Suomea kohtaan. Mun isovanhemmat taisteli Neuvostoliittoa vastaan siksi mäkin taistelin Venäläisiä vastaan.


      • Psykiatri-Pekka
        taistelussa ollut kirjoitti:

        Mä olin siellä taistelemassa muutaman kuukauden mut haavoituin ja sota loppui omalta kohdaltani siihen. Kun toivun puolen vuoden päästä lähden uudelleen. Mun motiivi oli isänmaallisuus Suomea kohtaan. Mun isovanhemmat taisteli Neuvostoliittoa vastaan siksi mäkin taistelin Venäläisiä vastaan.

        :-)))))) JUST JOO!

        Tero-Petteri ottaa nyt vaan sen sinisen ja punaisen pillerin, laittaa pipon syvälle päähän ja menee nukkumaan. Ja kädet peitonpäällä sitten eikä leikitä enää pippelillä näin myöhään.


      • taistelussa ollut
        taistelussa ollut kirjoitti:

        Mä olin siellä taistelemassa muutaman kuukauden mut haavoituin ja sota loppui omalta kohdaltani siihen. Kun toivun puolen vuoden päästä lähden uudelleen. Mun motiivi oli isänmaallisuus Suomea kohtaan. Mun isovanhemmat taisteli Neuvostoliittoa vastaan siksi mäkin taistelin Venäläisiä vastaan.

        Ei kaikkia laiteta eturintamaan rynkyn kanssa. Jos sulla on osaamista esim. kaluston korjaamisesta niin pääset jos haluat korjaamolle töihin ei suurta vaaraa kuolla. Jos taas osaat tykistön hommia niin voit mennä sinne. Siellä on erinlaisia tehtäviä huoltojoukot, viestijoukot, tiedustelujoukot, sissijoukot, taistelujoukot, panssarijoukot, tykistöjoukot jne yms.... Omasta osaamisesta riippuu minne haluat itse vapaaehtoisesti hakea ei kukaan sua siellä pakota. Jos et pääse johonkin haet toisiin tehtäviin.


      • nainen 44
        taistelussa ollut kirjoitti:

        Ei kaikkia laiteta eturintamaan rynkyn kanssa. Jos sulla on osaamista esim. kaluston korjaamisesta niin pääset jos haluat korjaamolle töihin ei suurta vaaraa kuolla. Jos taas osaat tykistön hommia niin voit mennä sinne. Siellä on erinlaisia tehtäviä huoltojoukot, viestijoukot, tiedustelujoukot, sissijoukot, taistelujoukot, panssarijoukot, tykistöjoukot jne yms.... Omasta osaamisesta riippuu minne haluat itse vapaaehtoisesti hakea ei kukaan sua siellä pakota. Jos et pääse johonkin haet toisiin tehtäviin.

        Järkyttävää tuo islamin usko ja nuo muslimit on pelottavia ne on valmiita kuolemaan uskonsa takia eivätkä pelkää kuolemaa. Todella pelottavia ei Suomeen saisi ottaa muslimeja eikä islamisteja!


      • ulkominist
        nainen 44 kirjoitti:

        Järkyttävää tuo islamin usko ja nuo muslimit on pelottavia ne on valmiita kuolemaan uskonsa takia eivätkä pelkää kuolemaa. Todella pelottavia ei Suomeen saisi ottaa muslimeja eikä islamisteja!

        Ulkoministeriön mukaan Suomesta Ukrainaan on lähtenyt taistelemaan muutamia satoja suomalaisia ja mamuja.


      • 3Timo
        Psykiatri-Pekka kirjoitti:

        :-)))))) JUST JOO!

        Tero-Petteri ottaa nyt vaan sen sinisen ja punaisen pillerin, laittaa pipon syvälle päähän ja menee nukkumaan. Ja kädet peitonpäällä sitten eikä leikitä enää pippelillä näin myöhään.

        JUURI niin! :D

        Eihän noi taistelut ensinnäkään ees o KESTÄNY vielä ees muutamaa kuukautta!?! :D :D
        Siel ny joku isin pikku finninaama "soturi" 1 000 frägin Counter Strike- ja 1 000 tyhjenbetyn Clearasil-tuubin kokemuksella taas _hieman_ toteuttaa itseään!? :D


      • Anonyymi
        3Timo kirjoitti:

        JUURI niin! :D

        Eihän noi taistelut ensinnäkään ees o KESTÄNY vielä ees muutamaa kuukautta!?! :D :D
        Siel ny joku isin pikku finninaama "soturi" 1 000 frägin Counter Strike- ja 1 000 tyhjenbetyn Clearasil-tuubin kokemuksella taas _hieman_ toteuttaa itseään!? :D

        Sota alkoi 2014.


      • Anonyymi
        ulkominist kirjoitti:

        Ulkoministeriön mukaan Suomesta Ukrainaan on lähtenyt taistelemaan muutamia satoja suomalaisia ja mamuja.

        No johan on. Eivät sitten ajatelleet jäädä normaalisti tänne, puolustamaan tätä Suomi-nimistä paikkaa sitten jos jotain uhkia tänne muodostuisi.


      • Anonyymi
        taistelussa ollut kirjoitti:

        Mä olin siellä taistelemassa muutaman kuukauden mut haavoituin ja sota loppui omalta kohdaltani siihen. Kun toivun puolen vuoden päästä lähden uudelleen. Mun motiivi oli isänmaallisuus Suomea kohtaan. Mun isovanhemmat taisteli Neuvostoliittoa vastaan siksi mäkin taistelin Venäläisiä vastaan.

        Mun vaari taisteli venäläisiä vastaan ja opetti samalla ampumaan, olin sen selkärepussa. Vittu mitä juttuja täällä on. P.s 44v


    • veteraani

      Olet kyllä kova mies palkkasotilas. Pieni pelko kuitenkin pitää useamman ihmisen hengissä sodissa. Pelottomat yleensä kuolevat juuri ylimielisyyteensä. Toista se oli meidän aikana kun me isänmaata puolustimme Neuvostoliiton hyökkäykseltä. Tilastojen mukaan suurin osa selvisi hengissä, toiseksi suurin osa haavoittui ja kolmanneksi suurin osa katosi tai kuoli. Niin se menee yleensä sodissa.

      • palkansaaja

        Nyt olisi kaikille suomalaisille työttömille töitä hyvällä palkalla ei muuta kuin Ukrainaan taistelemaan. Ei tarvitsisi loisia töissä olevien rahoilla. Kumma juttu kun TE-toimisto ei ole vielä huomannut tätä. Ikuinen karenssi ja kaikki tuet pois jos et lähde Ukrainaan taistelemaan. Tällä lailla ratkaistaisiin työttömyys ongelma. Harvasta ammatista tienaa noin hyvin ja muutaman vuoden päästä tulisi varakkaita työttömiä takaisin Suomeen. Suomi nousuun!


      • tapata ittes
        palkansaaja kirjoitti:

        Nyt olisi kaikille suomalaisille työttömille töitä hyvällä palkalla ei muuta kuin Ukrainaan taistelemaan. Ei tarvitsisi loisia töissä olevien rahoilla. Kumma juttu kun TE-toimisto ei ole vielä huomannut tätä. Ikuinen karenssi ja kaikki tuet pois jos et lähde Ukrainaan taistelemaan. Tällä lailla ratkaistaisiin työttömyys ongelma. Harvasta ammatista tienaa noin hyvin ja muutaman vuoden päästä tulisi varakkaita työttömiä takaisin Suomeen. Suomi nousuun!

        Mene ite höhlä.


      • Meidän vanhemmat muuten taistelivat bolshevikkijuutalaisarmeijjaa vastaan eivätkä venäläisiä,johtajamme oli venäläinen Marsalkka Mannerheim joka ei hyväksynyt juutalaisvallankumousta Pietarissa että silleen .


      • Anonyymi

        Mutta siviilissä kuolevat kaikki.


      • Anonyymi
        kissamies57 kirjoitti:

        Meidän vanhemmat muuten taistelivat bolshevikkijuutalaisarmeijjaa vastaan eivätkä venäläisiä,johtajamme oli venäläinen Marsalkka Mannerheim joka ei hyväksynyt juutalaisvallankumousta Pietarissa että silleen .

        Höpsis, Mannerheim oli kenialainen ja kuoli vähän aikaa sitten moottoripyörä onnettomuudessa.
        RIP Musta Marski, suomen pelastaja.


      • Anonyymi
        palkansaaja kirjoitti:

        Nyt olisi kaikille suomalaisille työttömille töitä hyvällä palkalla ei muuta kuin Ukrainaan taistelemaan. Ei tarvitsisi loisia töissä olevien rahoilla. Kumma juttu kun TE-toimisto ei ole vielä huomannut tätä. Ikuinen karenssi ja kaikki tuet pois jos et lähde Ukrainaan taistelemaan. Tällä lailla ratkaistaisiin työttömyys ongelma. Harvasta ammatista tienaa noin hyvin ja muutaman vuoden päästä tulisi varakkaita työttömiä takaisin Suomeen. Suomi nousuun!

        Hahaha!
        Tuo jo loukkaa ihmisoikeuksia....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpsis, Mannerheim oli kenialainen ja kuoli vähän aikaa sitten moottoripyörä onnettomuudessa.
        RIP Musta Marski, suomen pelastaja.

        Marski musta yritti saada viisumia suomeen mutta hylsyn sai.


      • Anonyymi
        kissamies57 kirjoitti:

        Meidän vanhemmat muuten taistelivat bolshevikkijuutalaisarmeijjaa vastaan eivätkä venäläisiä,johtajamme oli venäläinen Marsalkka Mannerheim joka ei hyväksynyt juutalaisvallankumousta Pietarissa että silleen .

        Vai semmosta propakandaa. Kerrohan miksi gremlin kaksinaamaisuus on täsmälleen samanlaista syyttömien murhaamista ja myrkyttämistä kuin stalinin aikaankin?
        Edelleen venäjä harrastaa "mainilan paukkuja" ja laittaa syyt syyttömien niskaan, kuten senkin matkustajakoneen ampumisen.


    • en oikein ymmärrä

      Eikö sinun pitäisi uskosi mukaan mennä taistelemaan USA:ta ja Israelia vastaan

    • palkkasotilas

      @en oikein ymmärrä

      Ei kaikkien polku ole aina sama. Eivät kaikki tee aina samalla lailla. Eikä Allah halua pistää kaikkia munia yhteen koriin kerralla.

    • nainen25

      Hienoa et urokset uskaltaa lähteä taistelemaan ja osoittaa alfaurokson statuksen. Musta toi on sexikästä ja kiihottavaa.

      • ex-turvaaja

        Mene sinne huoraamaan. Saat varmasti hyvän tilin. Täällä sua pannaan parilla kybällä, tuolla saisit satasia varvista. On pojilla sen verran kova liksa.


      • kehtaat mokoma

        Muista se vanhana harppuna sitten.


      • Anonyymi
        ex-turvaaja kirjoitti:

        Mene sinne huoraamaan. Saat varmasti hyvän tilin. Täällä sua pannaan parilla kybällä, tuolla saisit satasia varvista. On pojilla sen verran kova liksa.

        Puolet meille


      • Anonyymi

        Miksiköhän Venäjällä ja Ukrainassa on niin paljon vapaita naisia olisikohan syynä että miehet siellä kuolevat nuorena tapaturmiin sotiin väkivaltaan.


    • ratkaisu

      Kaikki mamut sotimaan Ukrainaan ratkaisu maahamuuton ongelmiin ja kustannuksiin?

      • 3Timo

        Toisaalta: Jos kaikki Suomeen tulleet mamut olis valmiita lähtee sotimaan, niin eikös se antais Suomelle oikeuden olla ottamatta tänne yhtään pakolaista, PÖLJÄ!

        Koska: Nehän nimeomaan otetaan tänne SIITÄ SYYSTÄ, että niitten henki on uhattuna omassa maassaan!? Mut jos ne sit täällä ollessaan on valmiit lähtemään "uhkaamaan henkeään" jonnekin muualle, niin: ... MITÄ VITTUA!?!

        Vähän sama kuin joku sivari paljastuis sarjamurhaajaksi? Eikö?


    • 3Timo
    • naisporukka

      Kyllähän palkkasotilas saa meidänkin naisporukan kuumaksi ja kosteaksi. Kuuma, komea tumma/musta, lihaksikas, seksikäs ulkomaalainen mies, iso alfauros johtaja aah. On aivan upeaa, että uskaltaa tehdä tuollaisia asioita ja lähteä Ukrainaan sotimaan. Ei Suomi miehet uskalla mitään pelkureita kaikki ja ylipainoisia suurin osa. Ulkomaalaiset miehet on vain paljon parempia kuin suomalaiset miehet. Ei ikinä suomalaista miestä meille tule. Nam fantasioimme susta jo palkkasotilas. Ootko muuten varattu vai sinkku?

      terveisin opiskelijanaiset solukämpässä täällä olisi 3 kaunista ja vapaata naista jos sulla kiinnostaa palkkasotilas?

      • yh-äiti

        Totta suomalaiset miehet kuten tässäkin ketjussa pelkureita, jotka eivät uskalla mennä sotimaan edes. Laiskoja pelkureita, jotka eivät uskalla yhtään mitään. Vastuuta pakenevia pelkureita, kuten ex-poikaystäväni. Lapsen tulon jälkeen muutama vuosi ja halus lopettaa suhteen ja luikkia karkuun lasta.
        Ulkomaalaiset miehet on jokaisen suomalaisen naisen unelmia kuten palkkasotilas. Haaveilen, että olisit mun oma kulta!


      • Justiinsa näin

        Samassa ketjussa olet nyt ollut karski palkkasotilas ja nyt sitten sulla on oma "pimppisi" märkänä ihan itsellesi. No, sinulla ja herra tuorekurkulla taitaa olla viihdyttävä seksielämä vai ?

        Suomi24 toimivaa psyykelääkitystä halvempi ratkaisu skitsofreniaan.


      • ISO JORRRRMA
        yh-äiti kirjoitti:

        Totta suomalaiset miehet kuten tässäkin ketjussa pelkureita, jotka eivät uskalla mennä sotimaan edes. Laiskoja pelkureita, jotka eivät uskalla yhtään mitään. Vastuuta pakenevia pelkureita, kuten ex-poikaystäväni. Lapsen tulon jälkeen muutama vuosi ja halus lopettaa suhteen ja luikkia karkuun lasta.
        Ulkomaalaiset miehet on jokaisen suomalaisen naisen unelmia kuten palkkasotilas. Haaveilen, että olisit mun oma kulta!

        Ei se lapsesta johtunut vaan siittä että olet läski ja ruma, mutta voin mää sulle säälistä antaa kyrpää tosin vain takaapäin ja pimeässä.


      • 3Timo
        Justiinsa näin kirjoitti:

        Samassa ketjussa olet nyt ollut karski palkkasotilas ja nyt sitten sulla on oma "pimppisi" märkänä ihan itsellesi. No, sinulla ja herra tuorekurkulla taitaa olla viihdyttävä seksielämä vai ?

        Suomi24 toimivaa psyykelääkitystä halvempi ratkaisu skitsofreniaan.

        Jep! :D
        Pika-skitsoilun mekka!?
        Muslimipalkkasoturista blondinymfomaaniks alle 5 minuutissa!! :D

        Ei hassummin!!!!


      • ölet umpitollo
        yh-äiti kirjoitti:

        Totta suomalaiset miehet kuten tässäkin ketjussa pelkureita, jotka eivät uskalla mennä sotimaan edes. Laiskoja pelkureita, jotka eivät uskalla yhtään mitään. Vastuuta pakenevia pelkureita, kuten ex-poikaystäväni. Lapsen tulon jälkeen muutama vuosi ja halus lopettaa suhteen ja luikkia karkuun lasta.
        Ulkomaalaiset miehet on jokaisen suomalaisen naisen unelmia kuten palkkasotilas. Haaveilen, että olisit mun oma kulta!

        Monet tuodaan ruumisarkussa takaisin,niin voi käydä sille sun urholle
        ja niin nykyään saa naisetkin sotia mene mukaan on siellä varmaan
        muita eukkoja myös.


      • fghcg
        ölet umpitollo kirjoitti:

        Monet tuodaan ruumisarkussa takaisin,niin voi käydä sille sun urholle
        ja niin nykyään saa naisetkin sotia mene mukaan on siellä varmaan
        muita eukkoja myös.

        Ja monet jää myös sinne mätänemään..


      • Anonyymi

        Olette 3 täysidioottia.

        Jos tajuaisitte sodasta, edes teoriassa mitään, rauhoittuisitte ja iloitsisitte rauhan puolesta puhuvista tuollaisista.

        Isot aurokset kokevat erityisen vastenmielisenä mainitsemasi. Etenkin he, jotka nuo olot ovat itse kokeneet.

        Ja tuohon loppuun vielä se, että se sanotaan suomenkielellä "jos SUA kiinnostaa".


    • ratkaisu

      @3Timo

      Sekoitat nyt pakolaiset ja turvapaikanhakijat on ne jotka tulee sotaa pakoon. Ulkomaalaiset maahanmuttajat taas muuttavat maahan.

      • ei ymmärrä

        mikä niissä mamuissa on naisille niin paljon parempaa kuin meissä kantasuomalaisissa miehissä. En voi käsittää tai sitten suomalaiset naiset vain rakastuu hetkessä mamuihin.


      • Anonyymi
        ei ymmärrä kirjoitti:

        mikä niissä mamuissa on naisille niin paljon parempaa kuin meissä kantasuomalaisissa miehissä. En voi käsittää tai sitten suomalaiset naiset vain rakastuu hetkessä mamuihin.

        Sit on tuon vastakohtanaisia, joille mainitsemasi ei kelpaa vaikka tuhat miljardia olis tilillä ja kaikki maailman ominaisuudet lisäks. Sellainen nainen onkin jo ihan toista tasoa, onneksi.


      • Anonyymi

        Niin tekee


    • taistelussa ollut

      @3Timo

      Sisällissota Ukrainan kriisi on ollut päällä useita kuukausia ja alkoi jo 18. helmikuuta – 23. helmikuuta 2014 ja jatkuu yhä. Et tiedä asiasta yhtään mitään. Muille tässä todisteet
      http://fi.wikipedia.org/wiki/Itä-Ukrainan_kriisi_2014

      • mies 51

        wituttaa kun naiset rakastuu aina mamuihin. Suomalaisena miehenä se on aina vain maksajan rooli mamuille verotuloista ja naisille jotka kuppaavat kaikki rahat.


      • olet debiili

        Juupa juu sinä olit yksi ensimmäisten joukossa Maidanilla heilumassa, eikö niin ? olet kerennyt jo pariin otteeseen haavoittuakkin ja palata aina taisteluun, eikö niin ?
        Hauskaa kuitenkin että annat todisteita omista taisteluista WIKIPEDIAN MUODOSSA DORKA.


      • yh-äiti
        mies 51 kirjoitti:

        wituttaa kun naiset rakastuu aina mamuihin. Suomalaisena miehenä se on aina vain maksajan rooli mamuille verotuloista ja naisille jotka kuppaavat kaikki rahat.

        isolle jormmalle

        Olen kylläkin kaunis ja hoikka 167 cm ja 55kg. Tyypillistä suomalaisten miesten kateellista panettelua. Olet todennäköisesti itse hyvin lihava. Ei ikinä enää suomalaista miestä. Rohkea ulkomaalainen mies kelpaa vain minulle tästä lähtien. Palkkasotilas olisi hyvä jos sinkku. Jos ei niin aina ei voi voittaa onneksi on paljon vapaita ulkomaalaisia miehiä. Ulkomaalaiset miehet HOT, suomalaiset miehet suxs!


      • taistelussa ollut
        olet debiili kirjoitti:

        Juupa juu sinä olit yksi ensimmäisten joukossa Maidanilla heilumassa, eikö niin ? olet kerennyt jo pariin otteeseen haavoittuakkin ja palata aina taisteluun, eikö niin ?
        Hauskaa kuitenkin että annat todisteita omista taisteluista WIKIPEDIAN MUODOSSA DORKA.

        @olet debiili

        En ole sellaista väittänyt, että olisin alusta asti ollut sodassa. Kesäkuun alusta elokuun 19. päivä tiistaina klo 13:26 haavoituin taisteluissa. Sota oli sitten omalta osalta ohi mutta tienasin sentään mukavasti.


      • ISO JORRRRMA
        yh-äiti kirjoitti:

        isolle jormmalle

        Olen kylläkin kaunis ja hoikka 167 cm ja 55kg. Tyypillistä suomalaisten miesten kateellista panettelua. Olet todennäköisesti itse hyvin lihava. Ei ikinä enää suomalaista miestä. Rohkea ulkomaalainen mies kelpaa vain minulle tästä lähtien. Palkkasotilas olisi hyvä jos sinkku. Jos ei niin aina ei voi voittaa onneksi on paljon vapaita ulkomaalaisia miehiä. Ulkomaalaiset miehet HOT, suomalaiset miehet suxs!

        Vastasit värrrrälle kundille, kato ja valas tai hylje sää oot joka tapauksessa, muijat aina valehtelee noista mitoista 30-35 kiloa saa heti lätkäistä elopainoosi lisää niin aletaan olemaan oikeilla lukemilla. Suomalainen kyllä olen, mutta faija oli kirrrrkon duunissa Afrrrrikassa ja sieltä se mun mudenkin löysi mun nimi on Jacob ja se JORRRRMA viittaa jo kyllä mun suunnattoman suurrrreen kyrrrrpääni.


      • olet debiili
        taistelussa ollut kirjoitti:

        @olet debiili

        En ole sellaista väittänyt, että olisin alusta asti ollut sodassa. Kesäkuun alusta elokuun 19. päivä tiistaina klo 13:26 haavoituin taisteluissa. Sota oli sitten omalta osalta ohi mutta tienasin sentään mukavasti.

        Sinä et ole missään muualla sotinut kuin tällä palstalla mielikuvituksesi voimin ainoa mitä olet tienannut on kolmen kuukauden fattan rahat.


      • Anonyymi
        ISO JORRRRMA kirjoitti:

        Vastasit värrrrälle kundille, kato ja valas tai hylje sää oot joka tapauksessa, muijat aina valehtelee noista mitoista 30-35 kiloa saa heti lätkäistä elopainoosi lisää niin aletaan olemaan oikeilla lukemilla. Suomalainen kyllä olen, mutta faija oli kirrrrkon duunissa Afrrrrikassa ja sieltä se mun mudenkin löysi mun nimi on Jacob ja se JORRRRMA viittaa jo kyllä mun suunnattoman suurrrreen kyrrrrpääni.

        Tota, tuo kirjoittamasi ei ole se ihan kaikkein tehokkain tapa saada pesää.


      • Anonyymi
        taistelussa ollut kirjoitti:

        @olet debiili

        En ole sellaista väittänyt, että olisin alusta asti ollut sodassa. Kesäkuun alusta elokuun 19. päivä tiistaina klo 13:26 haavoituin taisteluissa. Sota oli sitten omalta osalta ohi mutta tienasin sentään mukavasti.

        Kova on itseluottamus ollut mikäli mainitsemasi on asian todellinen laita.

        Pahoittelut haavoittumisestasi. Mutta toisaalta parempi tuo, kuin se toinen vaihtoehto jonka sota ajan mittaan tapaa sitten aina taata.


      • Anonyymi
        mies 51 kirjoitti:

        wituttaa kun naiset rakastuu aina mamuihin. Suomalaisena miehenä se on aina vain maksajan rooli mamuille verotuloista ja naisille jotka kuppaavat kaikki rahat.

        Hommaa semmosen mukaan joka niistä ei välitä


      • Anonyymi
        yh-äiti kirjoitti:

        isolle jormmalle

        Olen kylläkin kaunis ja hoikka 167 cm ja 55kg. Tyypillistä suomalaisten miesten kateellista panettelua. Olet todennäköisesti itse hyvin lihava. Ei ikinä enää suomalaista miestä. Rohkea ulkomaalainen mies kelpaa vain minulle tästä lähtien. Palkkasotilas olisi hyvä jos sinkku. Jos ei niin aina ei voi voittaa onneksi on paljon vapaita ulkomaalaisia miehiä. Ulkomaalaiset miehet HOT, suomalaiset miehet suxs!

        Hyi vittu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyi vittu

        Jos oot posliini nii sen jälkeen ot karvane


      • Ukrainalaiset itse ovat sitä mieltä, että sota todella alkoi 2014 eikä se todellakaan ole mikään "sisällisota" vaan Venäjän hyökkäys Ukrainaa vastaan. Pienimuotoistahan se sota oli aina tämän vuoden helmikuuhun asti, mutta venäläiset ovat sotineet Ukrainan maaperällä jo 8 vuotta. Ukraina olisi voinut kyllä karkottaa venäläiset Donbasista, mutta he toki ymmärsivät, että siitä olisi seurannut Venäjän laajamittainen hyökkäys koko Ukrainaan. Kun sitä Ukrainan hyökkäystä ei ruvennut kuulumaan niin Putin kyllästyi odottamaan ja käynnisti tämän ns "erityisoperaation". Putinin tavoite on koko ajan ollut Ukrainan alistaminen vasallivaltioksi.


      • Anonyymi
        taistelussa ollut kirjoitti:

        @olet debiili

        En ole sellaista väittänyt, että olisin alusta asti ollut sodassa. Kesäkuun alusta elokuun 19. päivä tiistaina klo 13:26 haavoituin taisteluissa. Sota oli sitten omalta osalta ohi mutta tienasin sentään mukavasti.

        Hienosti aikamatk@ja


    • zzzZZZzzz

      "Palkka noin 5000€ /kk sen saa verottomana ja kaikki aseet ja varusteet saa Ukrainasta. USA/EU maksaa.
      Separatistien puolella palkka sama mutta Venäjä maksaa.

      Kuinka moni on lähdössä ja mille puolella.

      Itse lähden 2 viikon päästä. "


      Ja sitten heräsin...

      Ensinnäkään USA/EU ei maksa senttiäkään ja Venäläisillä riittää omaa halpatyövoimaa ihan riittävästi.

      Ja mitä tulee ukrainalaisten varusteisiin, niin:

      IS:n haastattelemien Ukrainan hallinnon puolella olevien vapaaehtoisten taistelijoiden varusteet ovat hyvin kirjavaa valikoimaa.
      Erään komppanianpäällikön päällä on Saksan armeijan, Bundeswehrin kenttäpaita, Saksan liput yhä olkahihoissa ja parilla miehellä oli brittiarmeijan Afganistanissa käyttämiä kenttäpaitoja. Vaatteita, joita saa halvalla Suomenkin army-ylijäämäkaupoista.

      Kengissä ei ole kehumista. Erään taistelijan jaloissa olivat likaiset, rikki kuluneet koristossut. Eräs miehistä tepasteli muovilipokkaat jaloissaan.

      Yksi sotilaista kertoi IS:lle, että hän oli itse maksanut kaikki varusteensa - paitsi aseensa, jotka oli saatu Ukrainan armeijalta.

      Eräs sotilas puhdisti ja latasi Kalashnikovinsa, joka näytti ulkoisesti olevan toimintakuntoinen. Lähempi tarkastelu paljasti leiman aseen valmistusvuodesta: 1968...]
      http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1288734828876.html

      (Itse ottaisin kyllä omat pelit ja pensselit mukaan, mikä voisi olla rajatarkastuksia ajattellen melko haastavaa.)

      • Anonyymi

        5k on vielä aika kevyttä jos on kuukausitasolla. Länsi PMCt maksaa tonnista kymppiin per päivä jos valitsevat messiin, riippuen vaativuustasoista. parikinkymppiä jos menee harmaalle puolelle.

        Oletan että nimenomaan noiden vuoksi tämäkin sota on edelleen jaloillaan.


    • taistelussa ollut

      Rahat tulevat tukina tai muina rahoina Ukrainaan yleensä EU/USA/muiden maiden tukirahoina. Ukraina käyttää osan näistä useista miljardeista euroista ulkomaalaisten palkkaamiseksi taistelemaan joukoissa. Osa rahoista tulee ukrainalaisilta miljardööreiltä. USA/EU siten tavallaan maksavat vaikka Ukrainan valtiolta tulevat rahat tilille. Sekoitat nyt tavalliset vapaaehtoiset ja palkkasotilaat. Kaksi eri asiaa. Tavalliset vapaaehtoiset ovat yleensä paikallisia ja huonoilla varusteilla. Palkkasotilaat saavat rahaa ja paremmat varusteet ja ovat usein ulkomaalaisia. Laittaisin linkkejä jossa asia selviää mutta lienee säännöissä kielletty.

    • taistelussa ollut

      Rahat voi ottaa myös käteisenä jos niin haluaa. Rahat tulevat tilille tavallaan Ukrainan valtiolta mutta peiteyritysten tai valtionomistamien yritysten kautta palkkasotilaille. Tavalliset ja palkkasotilaat erottaa yleensä parhaiten varusteiden tasosta ero on valtava.

    • Eihän

      ukrainan kansa mitään palkkasotureita maansa puolustamiseen kaipaa, vaan aseita ja rahaa.


      Vapaaehtoisia on Ukrainassa jonoksi asti - "Minua ei päästetä rintamalle, vaikka haluaisin"
      http://www.iltalehti.fi/ukrainan-kriisi/2014082418598370_uk.shtml


      Ja mikäs supersotilas sinä Putin-trolli kuvittelet olevasi "Palkka noin 5000€ /kk sen saa verottomana" :) :) :)

      [...Sotilaiden palkka on Kyiv Postin mukaan edelleen kehno, noin 424 dollaria eli 321 euroa kuukaudessa...]

    • taistelussa ollut
      • nuorempi nainen

        Suomalaisten miesten vehkeet on keskimäärin 15-18cm ja Ulkomaalaisten keskimäärin yli 30cm. Siinä yksi syy miksi suomalaiset miehete ei kiinnosta yhtään monien muiden syiden takia. Ulkomaalaiset miehet on parhaita.


      • taistelussa ollut
        nuorempi nainen kirjoitti:

        Suomalaisten miesten vehkeet on keskimäärin 15-18cm ja Ulkomaalaisten keskimäärin yli 30cm. Siinä yksi syy miksi suomalaiset miehete ei kiinnosta yhtään monien muiden syiden takia. Ulkomaalaiset miehet on parhaita.

        Lännen tukemien palkkasotilaiden määrä ja niiden luoma uhka Ukrainassa kasvaa
        http://www.verkkomedia.org/news.asp?mode=4&id=10366

        Eri maista olevien ulkomaalaisten palkkasotilaiden määrä kasvussa Ukrainassa. Ukraina maksaa ulkomaalaisille palkkasotilaille jopa 5000€ kuukaudessa.


      • taistelussa ollut
        taistelussa ollut kirjoitti:

        Lännen tukemien palkkasotilaiden määrä ja niiden luoma uhka Ukrainassa kasvaa
        http://www.verkkomedia.org/news.asp?mode=4&id=10366

        Eri maista olevien ulkomaalaisten palkkasotilaiden määrä kasvussa Ukrainassa. Ukraina maksaa ulkomaalaisille palkkasotilaille jopa 5000€ kuukaudessa.

        Venäjä vaatii selvitystä suomalaisista palkkasotilaista Ukrainassa
        http://anikolen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/172434-venaja-vaatii-selvitysta-suomalaisista-palkkasotilaista-ukrainassa

        Tuomioja: Suomi ei anna Venäjälle selvitystä väitetyistä suomalaistaistelijoista
        http://www.hs.fi/ulkomaat/a1405915249587

        Jos tiedot rajoittuvat iltasanomiin niin on selvää että ne ihmiset eivät tiedä yhtään mitään Ukrainassa olevista ulkomaalaisista palkkasotilaista.


      • taistelussa ollut
        taistelussa ollut kirjoitti:

        Lännen tukemien palkkasotilaiden määrä ja niiden luoma uhka Ukrainassa kasvaa
        http://www.verkkomedia.org/news.asp?mode=4&id=10366

        Eri maista olevien ulkomaalaisten palkkasotilaiden määrä kasvussa Ukrainassa. Ukraina maksaa ulkomaalaisille palkkasotilaille jopa 5000€ kuukaudessa.

        Verkkomedia ei ole luotettava lähde. Verkkomedia on puhtaasti ryssae-aatteelle omistettu propagandajulkaisu.

        Eri maista olevien ulkomaalaisten palkkasotilaiden määrä kasvussa Ukrainassa. Ukraina maksaa ulkomaalaisille palkkasotilaille jopa 5000€ kuukaudessa. Venäjä toimittaa Ukrainaan lähettämilleen sotilaille ja separatisteille aseita, jotta nämä kaappaisivat vallan Ukrainassa.


      • taistelussa ollut
        taistelussa ollut kirjoitti:

        Venäjä vaatii selvitystä suomalaisista palkkasotilaista Ukrainassa
        http://anikolen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/172434-venaja-vaatii-selvitysta-suomalaisista-palkkasotilaista-ukrainassa

        Tuomioja: Suomi ei anna Venäjälle selvitystä väitetyistä suomalaistaistelijoista
        http://www.hs.fi/ulkomaat/a1405915249587

        Jos tiedot rajoittuvat iltasanomiin niin on selvää että ne ihmiset eivät tiedä yhtään mitään Ukrainassa olevista ulkomaalaisista palkkasotilaista.

        "Jos tiedot rajoittuvat iltasanomiin niin on selvää että ne ihmiset eivät tiedä yhtään mitään Ukrainassa olevista ulkomaalaisista palkkasotilaista."

        Riittää, että tiedämme että venäläiset taistelevat siellä ulkomaalaisina ja yrittävät kaapata vallan itsenäisen Ukrainan hallinnolta.


      • 3Timo
        taistelussa ollut kirjoitti:

        "Jos tiedot rajoittuvat iltasanomiin niin on selvää että ne ihmiset eivät tiedä yhtään mitään Ukrainassa olevista ulkomaalaisista palkkasotilaista."

        Riittää, että tiedämme että venäläiset taistelevat siellä ulkomaalaisina ja yrittävät kaapata vallan itsenäisen Ukrainan hallinnolta.

        Mutta jenkki-palkkasotilaat saa taistella IHAN MISSÄ VAAN ilman mitään tutkimuksia ja tappaa näköjään siviilejäkin sen minkä kerkeevät ilman minkäänlaisia tutkimuksia!?!

        http://www.globalresearch.ca/western-mercenaries-in-ukraine/5374815

        Jaahas! :) :/

        "Villi länsi, Ronald ja Nancy, jippi-jai jippi-jei"

        Ima goddam redneck i'm free to kill anyone anywhere inna woerld with my trusty ole democracy-spreading machine!!!! YIIHAA!!!


      • Älkää edelleenkään
        taistelussa ollut kirjoitti:

        Lännen tukemien palkkasotilaiden määrä ja niiden luoma uhka Ukrainassa kasvaa
        http://www.verkkomedia.org/news.asp?mode=4&id=10366

        Eri maista olevien ulkomaalaisten palkkasotilaiden määrä kasvussa Ukrainassa. Ukraina maksaa ulkomaalaisille palkkasotilaille jopa 5000€ kuukaudessa.

        missään tapauksessa laittako lähteeksi verkkomediaa.

        Yksikään mieleltään terve ei kehtaa edes vitsinä mainita moista ainostaan paranoidisten skitsofrenien muuna kuin huonona huumorina pitämää julkaisua..

        Sehän on täynnä kaikenlaisia järjettömiä salaliittoteorioita ym jaskaa.

        Ensimmäistä kertaa Suomessa on ilmaisjakelussa oleva mainoslehti valjastettu näin vahvasti uskomuslääkinnän, salaliittojen sekä virheellisen ja näennäistieteellisen tiedon levittämiseen.

        Magneettimedian toimittajat ovat erikoistuneet mielikuvituksellisten tarinoiden kirjoittamiseen. Lehden toimitukselta puuttuu paitsi taito lähdekritiikkiin, myös halu pysyä hyvissä journalistisissa käytännöissä.

        Magneettimedian artikkelit ovat lähinnä uutisiksi naamioitua uskomushoitojen mainontaa sekä mielikuvituksellisia salaliittoja kehitteleviä kolumneja. Erityisen valitettavaa on, että lehti antaa täysin väärän kuvan uskomushoitojen vaikutuksista.

        Skepsis ry:n mielestä yleisön on voitava odottaa ilmaisjakelulehdiltäkin vastuuntuntoa sisällön suhteen, erityisesti silloin, kun liikutaan niinkin tärkeän aihepiirin kuin terveyden parissa.

        http://skepsis.fi/Toiminta/HuuhaajaSokratespalkinnot/Huuhaapalkinto2011.aspx


      • taistelussa ollut kirjoitti:

        "Jos tiedot rajoittuvat iltasanomiin niin on selvää että ne ihmiset eivät tiedä yhtään mitään Ukrainassa olevista ulkomaalaisista palkkasotilaista."

        Riittää, että tiedämme että venäläiset taistelevat siellä ulkomaalaisina ja yrittävät kaapata vallan itsenäisen Ukrainan hallinnolta.

        Ah, tuo on sitten ihana repliikki tuo "riittää, että tiedämme". Sillä kun voi rajata tietämyksensä ihan vain siihen, mikä itselle sopii ja mistä itse tykkää!

        Olisihan se kamalaa yrittää ottaa aina selville ja huomioon vastapuolenkin mielipiteet, rasittavaa suorastaan :{


      • Anonyymi
        nuorempi nainen kirjoitti:

        Suomalaisten miesten vehkeet on keskimäärin 15-18cm ja Ulkomaalaisten keskimäärin yli 30cm. Siinä yksi syy miksi suomalaiset miehete ei kiinnosta yhtään monien muiden syiden takia. Ulkomaalaiset miehet on parhaita.

        Istu tuolille.

        Ota mitta ja asettamalla mitan toinen pää tuolin pintaan, tarkista, mihin kohtaan 30 cm:m kyrpä ulottuu keskivartalossasi.

        Katso vaikka googlesta, mikä sisäelin sillä kohtaa majailee. Haluatko kyrvänpään mahalaukkuun vaiko ehkä sydämeen asti?


      • Anonyymi
        nuorempi nainen kirjoitti:

        Suomalaisten miesten vehkeet on keskimäärin 15-18cm ja Ulkomaalaisten keskimäärin yli 30cm. Siinä yksi syy miksi suomalaiset miehete ei kiinnosta yhtään monien muiden syiden takia. Ulkomaalaiset miehet on parhaita.

        15 senttiä karvoja


      • Anonyymi
        nuorempi nainen kirjoitti:

        Suomalaisten miesten vehkeet on keskimäärin 15-18cm ja Ulkomaalaisten keskimäärin yli 30cm. Siinä yksi syy miksi suomalaiset miehete ei kiinnosta yhtään monien muiden syiden takia. Ulkomaalaiset miehet on parhaita.

        30cm keskimäärin, no johan ,sehän kurkkaan jo keskimääräisen persjalkasen neidon peräreiästä joka vedolla ;-D


      • Anonyymi
        nuorempi nainen kirjoitti:

        Suomalaisten miesten vehkeet on keskimäärin 15-18cm ja Ulkomaalaisten keskimäärin yli 30cm. Siinä yksi syy miksi suomalaiset miehete ei kiinnosta yhtään monien muiden syiden takia. Ulkomaalaiset miehet on parhaita.

        Miehet


      • Anonyymi
        nuorempi nainen kirjoitti:

        Suomalaisten miesten vehkeet on keskimäärin 15-18cm ja Ulkomaalaisten keskimäärin yli 30cm. Siinä yksi syy miksi suomalaiset miehete ei kiinnosta yhtään monien muiden syiden takia. Ulkomaalaiset miehet on parhaita.

        Missä ne on parepia


    • Mielenvikaista

      Sairasta hommaa. Aiotko raivata sielullesi tien kohti helvettiä ? Tappamalla ei ongelmia kun puhutaan sivistyneistä ihmisistä.

      Pitää kyetä ajattelemaan että mitä jos sinut tapetaan tai läheisesi. Jos ei piittaa, kertoo se henkisestä mitättömyydeltä ja sehän sopii helvettiin haikaileville.

    • Olisin valmis lähtemään..

    • VerkkomediaFSBPutin
      • Valetta!

        Totuus löytyy verkkomediasta.


    • Aaa71

      Miten tonne pääsee hommiin ? Kehen pitää ottaa yhteyttä ?

    • faitteri68

      sä oot lähtenyt , miten mä pääsen mukaan ?

    • C2H5OH

      Älä viitti jauhaa paskaa

    • vaimitäsieltäsaa

      pitäisi miettiä kenen puolelle
      lähtis taistelemaan

      Toisaalta ja toisaalta.

      Toi aseistuksen saaminen sieltä
      on erittäin arveluttavaa

      montako kuukautta voi "nauttia" 5000e/ kk
      nuija kädessä?
      Ei ehkä unelmakohde palkkasotilaalle,

      Sitäpaitsi miksi saksa on taas hyökkäämässä venäjälle?

    • hjiuouik

      juttu vuodelta 2014

    • VenäjäOnMurhaja

      Jos Venäjä maksaa sotilailleen nin paljon, ihmettelen.

    • Jos_on_hullu

      niin voihan sitä lähteä tappohommiin Ukrainaan tai Syyriaan. Murhaaminen muuttuu jotenkin hienommaksi, kun sitä sanotaan sotimiseksi.

    • tulta

      jos haluaisin lähteä puolustamaan rajoja mistä voisin kysyä komennusta ?

    • treyretyer

      Ukrainan puolesta ammuskelijat hoidellaan sitten palatessa saunan takana ainakin meillä päin.

    • xxl-1973

      Sodat lopuu sotimalla...johonkin päinhän se on tästä lähettävä...tähänkään voida iäksi jäädä....

      • hjghjjhgh

        No siehän sälli oot


    • kizzmyazzingerii

      SOTILAATovatTYHMIÄjaTYPERIÄpelinappuloitaKÄYTETTÄVÄKSIulkopolitiikassa.

    • MukavaaBisnestä

      Kukapa ei lähtisi mielellään ryssiä lahtaamaan jos siitä maksetaan.

    • kyllä.pitäisi

      Miksi TE-keskus ei värvää väkeä vaikka olisi vapaita työpaikkoja? On se kumma.

    • Per-kel
    • Anonyymi

      Moi. Joo kiinnostaa. Mihin pitää värvaytya?

      • Anonyymi

        tarvitaanko ukrainassa tankkien tuhoajaa ,voisin läähteä avuksi .PST erikoisalaani.Putini on pysäytettävä!


    • Anonyymi

      Et kertonut kummalle puolelle olet lähdössä.

      Taisit olla ovela ja ilmoittautua molempiin ja nostaa tuplapalkkaa?

      Missä maassa palkkasotilaat muuten verotetaan? Entä kaksoisagentit?

    • Anonyymi

      Toiset lähtee mutta me muut ollaan juupadaapa puhuvia pelkureita. Meillä ei ole oikeutta arvostella heitä. Me suomalaiset ollaan aina voimakkaita ja rasisteja, paitsi sodassa. Se on mahdollista ensiaskeleen jälkeen liittyvään suurempaan kokonaisuuteen.
      Meille sota on hauskaa niin kauan, kuin se on rajojen ulkopuolella. Jee hauskaa seurata uutisia. Iso suu , iso mieli.

      Kaupunki asunnot kannattaa myydä nyt pois. Suomi ei voi enää liittyä natoon , se olisi pitänyt tehdä jo aiemmin, v.2004 kun 6 lähivaltiota liittyi. nyt se on täysin mahdotonta.

      • Anonyymi

        Ei ole kiinnostusta kuolla tai taistella noiden slobojen takia. VAikken venäläisiä mitenkää vihaa. Toivon että valta jutkuista saadaa puhdistettua tuolta vallasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole kiinnostusta kuolla tai taistella noiden slobojen takia. VAikken venäläisiä mitenkää vihaa. Toivon että valta jutkuista saadaa puhdistettua tuolta vallasta.

        Tuo "Slobo" on väärä nimike jos nyt välttämättä haluat jonkun nimitellä ja vähitellä.

        Slobo sana tulee entisestä Jugoslaviasta missä joka toinen mies on nimelltään Slobodan, esim Slobodan Milosevic ent, Serbian Presidentti.
        Etsimäsi haukkumasana taitaa olla ig**.


    • Anonyymi

      Craft kouluttaa.EI siis ole USA sodan osapuolena ;D

    • Anonyymi

      Pääasia on mielestäni se että saa tappaa, ei väliä muuten millään.

    • Anonyymi

      Jos tulee lähettyy niin Ukrainan ja puolelle, että ELÄKÖÖN UKRAINA, 🇫🇮🇫🇮

    • Anonyymi

      Palkka maksetaan suoraan käytettynä vessapaperina.

    • Anonyymi

      Lähtijän kannattaa muistaa tämä.
      Geneven yleissopimus sodasta:
      47 artikla
      Palkkasoturit
      1. Palkkasoturilla ei ole oikeutta taistelijan tai sotavangin asemaan.
      Jos joutuu vangiksi niin koiraakin kohdellaan paremmin.

      • Anonyymi

        Älkäähän lähtekö, vaan jääkää tänne puolustamaan ihan tätä Suomea vaan jos tilanne muuttuu huonoksi.

        Joku kirjoitteli ettei kansa halua natskuun ja hälle kirjoittelin takas näin (Suomi on kuitenkin sivistysvaltio):

        Älä ole lapsellinen, tottakai mennään jos paperit allekirjoitetaan. Ei sinulla mitään valtuuksia peruskansalaisena olla vastustaa valtionjohdon siirtoja. EIkä edes vaikuttaa vaikka tuo olisi jo tapahtunutkin. Se mitä voit tehdä on hyväksyä elämän sellaisena kuin se on, ja jatkaa elämääsi rakastaen kansaa ja maata tavoilla, jotka ovat realistisesti edelleen mahdollisia. Sen aikaa kun ovat mahdollisia.

        Me olemme kaikki orjia. Ei kukaan oikeasti mitenkään "vapaa" suinkaan ole. Jos luulit että meillä on kansallistason itsemääräämisoikeus isoissa asioissa, olit valitettavasti väärässä.

        Minä kunnioitan sitä, että saulisannat ovat onnistuneet lisäämään aikaa tälle kansalle. Olin varma n. kuukausi sitten että alkaa pudota ohjuspaskaa maahan, kun koneita lenteli koko ajan ja ultramatalallakin; Jokaikinen päivä ja tunti on varmasti ollut aivan käsittämättömän stressaavaa tuottaa tälle kansalle, ottaen huomioon se, että Suomesta on äärimmäisen korkealla tod näköisyydelle kaavailtu suurvaltojen asetestausten maa-ala.

        Ei todellakaan ole kuulkaa mitään helppoa puuhaa pitää rauhaa yllä kun painetta sodalle tulee kuudesta eri ilmansuunnasta.

        siksi olenkin koittanut kannustamaan rukoiluun, jotta itse valtionjohtokin saisi kokea ihmeitä ja täten siirtää kansaa itsevoipaisuudesta kohti Jeesuksen ihmeitä - tällaisina aikoina varsinkin.


      • Anonyymi

        Sä tiedät kaikki😂 Tiedätkö mikä se sopimus on?


      • Anonyymi

        Tiedätkö mikä se sopimus on?


    • Anonyymi

      Miten hakea palkkasotilaaksi itse ajattelin mennä Ukrainan puolelle ja minkälainen koulutus ja mitkä ovat pääsyvaatimukset

    • Anonyymi

      Enpä usko että yksikään sotaoikeus kohtelee palkkasotureita kovinkaan helläkätisesti. Sodan rakkikoirat läheneet taistelemaan itsekkäistä syistä jos vapaaehtoisena ideologisista syistä niin asetelma on toinen.

      • Anonyymi

        Geneven sopimus koskee kaikkia allekirjoittaneita maita. Sotilastaustasta riippumatta. Sinähän sen tiedät Rva. Alikersantti


    • Anonyymi

      Muista, että separatistien puolella palkka on 5000 ruplaa kuussa.
      Siis jos kassassa on rahaa.

      • Anonyymi

        Hautauskaan ei maksa mitään kun kremisrekka ajaa paikalle...


    • Anonyymi

      Kalle västerås

    • Anonyymi

      Että niinkuin omaa rynkkyä ja sinkoa ei tarvi ottaa mukaan? Hyvä.

    • Anonyymi

      Mulle luvattiin 500€ / päivä. Laivaston kapteeniluutnantti kun olen.

      • Anonyymi

        Sitten meillä on sama sotilasarvo, tunnet sitten Komentaja Ericssonin? Kalju kaveri


    • Anonyymi

      Lähden jos saa pillua joka päivä ja ukrainalaista konjakkia 2plo/päivä

    • Anonyymi

      > Palkka noin 5000€ /kk sen saa verottomana

      Hyvä perusliksa on. Mutta se 5000 €/kk palkanmaksu voi keskeytyä aika nopsasti.

      - Yksi 86 centin hintainen sotilaskiväärin ammus tulee kypärästä läpi.
      - Tai yksi 0,005 centin hintaisen kranaatinsirpale, joka tulee reisivaltimosta sisään.

      • Anonyymi

        Ei tule; kyse on duunista, ei reisivaltimoista.


    • Anonyymi

      Otatko kaveriksi mukaan? Kaikki on nähty.

    • Anonyymi

      halukkas menemään,mutta ei rahaa menoa varteen

    • Anonyymi

      Hyökkäävien fasistien puolella palkkasuma on sama, mutta ruplina.

    • Anonyymi

      Minua ei palakat kiinnosta, minua kiinnostaa se miten sinne pääsee,.?

      • Anonyymi

        Ei kiinnosta. Tämä paikka kiinnostaa enemmän.


    • Anonyymi

      Syyrialaisille palkkasotureille venäjä maksaa kuulemma 200-300€ puolen vuoden sopimuksesta, että onhan se nyt kymmeniä euroja kuukaudessa!

    • Anonyymi

      Jos pervitiinin tarjoilu toimii, lähden vaikka veti.

    • Anonyymi

      Jos pervitiinin tarjoilu toimii, lähden vaikka veti.

    • Anonyymi

      Varsinaisen palkkasotilaan palkka on, esim. 100t kuussa, sodan/konfliktin aikana. He eivät saa palkkaa muissa tilanteissa. Siihen tulee olla todella hyvä koulutus, ja halvemmalla he eivät lähde minnekään.

      • Anonyymi

        Eihän noi syyrialaisetkaan saa kuin 50 euroo kuussa? Luontaisedut ilmeisesti kuitenkin kunnossa eli saavat raiskata ihan niinpaljon kuin haluavat.
        Voi olla että palkan lisinä saavat kerätä raiskatuilta rahat ja kultakorut.... niin että lisineen palkka voi olla kohtuulinen.


    • Anonyymi

      Rahaa en tarvitse, mutta miten muuten, varusteetja muut tarvikkeet? Testamenttia tai muita juttuja en kaipaa

      • Anonyymi

        Tää ei oo näköjään mihinkään lähdössä, kunhan puhelee lämpimikseen.


    • Anonyymi

      lähen tarkkaampujaksi

    • Anonyymi

      lähen tarkkaampujaksi

      • Anonyymi

        Et, vaan pysyt näillä palstoilla kuten vuodesta toiseen.


    • Anonyymi

      Lähetä mulle osoite tulen ilmoita

    • Anonyymi

      🇺🇦🏳️‍🌈🇬🇪🇦🇽🇨🇦🇬🇮🇹🇹
      Nyt taistellaan ja puolemme valitaan, ryhdy taistoon ja laula
      Tää yhteinen laulumme on joka siitä kertoo kun me taistellaan
      Nyrkki, jalka , luotia päähän vaan
      Lapset, naiset, vanhukset me teille turva tarjotaan
      Näet lippumme jo kaukaa
      Sun valintasi tehtävä on
      Ja laulumme laulaa, tää meidän uskontomme ja maamme
      Me siitä huolehditaan
      Näet kun tankilla ja ohjuksin vihollinen murskataan
      Meidän uskontomme meitä lohduttaa
      Näet lippumme jo horisontissa
      Nosta kätesi ilmaan ja tervehdi

    • Anonyymi

      Oon mä kans lähdössä varmaankin. Oon jo suunnitellut suojavarustuksen, pistooli on jo valittu mut en oo vielä saanut päätettyä mikä ois mun pää ase ja minkälaisen varustuksen ottaisin siihen. Erityisesti night vision kiikari houkuttelisi ja sit vois tosiaan olla vaik vähän pidemmän kantaman ase.

      • Anonyymi

        Kersa lähdössä seikkailemaan? Tutustu sieltä lähteneiden juttuihin.


    • Anonyymi

      Miten sinne hajetaan

    • Anonyymi

      Vaa eikö sinne mennä vapaaehtoisena jos mennee niille pennuille sama

    • Anonyymi

      Penneille

    • Anonyymi

      Lapset ja äitit pois... ja loput tekee jos osaa

    • Anonyymi

      Kyllähän syytesuoja saatava ehdottomasti vaarallisen koulutuksen lisät

    • Anonyymi

      Venäjän puolelle tietysti jos tarve vaatii syytesuoja

    • Anonyymi

      Ääriajattelu luetaan yhteiskunnallisten uhkien kategoriaan.

    • Anonyymi

      Niin miten sinne lähdetään voisko joku kertoa? 0400830208mielellään puhelimitse

    • Anonyymi

      Kyllä houkuttelee.

      • Anonyymi

        Siinä tapauksessa et ole tutustunut ukrivankien juttuihin.


    • Anonyymi

      Globalistit ja us. eu raha ja juudas raha oli jo ahneesti hotkaisemassa ukrainaa, ja siksi aiheutti sodan.
      Nyt globalistit uhraavat ahneudessaan ukrainan siviilitkin.
      Kun globalistien rahoittama ukrainan sota voima pitää siviilejä panttivankeina!

      Noin yleensä ei itseään kannata uhrata länsi rahan tai idän etujen vuoksi.
      Ne on pettäviä molemmat.
      Rahat jää saamatta.
      Mutta kun henki menee niin ei väliä!!

      Haliburton, black river palkkaa ja venäjän wagner.
      On siellä muitakin.
      Marinin hallitus esim lahjoitti selvää rahaa miljoonia Ukrainaan, niin ne rahat menee palkka-sotilaille... ja siten siviilen tuhoon!
      Ollaan siis maksumiehiä tässäkin!!

    • Anonyymi

      Ei sinne kaikki halukkaat edes pääse.
      Pelkkä armeijan koulutus ei riitä.

    • Anonyymi

      Joo kyl tästä joutaisi eipä oo muutakaan tekemistä.Miten sinne pääsee ja tietysti Ukrainaa puolustamaan

    • Anonyymi

      Moi.Mite sinne pääsee?Ukrainan puokelle tottakai

      • Anonyymi

        Eli haluat samanlaista kohtelua kun USAlaiset ja kanadalaiset ukreilta?

        Ei kukaan ole niin tyhmä, että lähtee huhujen ja menestystarinoiden perusteella sinne. Mut narsistitrollihan täällä tekeytyy milloin miksikin... mistä koskaan tietää kenen kanssa puhuu? Ja siitä Suomi tulee maksamaan ja kalliisti.


    • Anonyymi

      Liedossa asuu ent.palkkasotilas olen kerran tavannut ja jäätävä vamma mahassa,en muuten kaveri tunne ja olen nähnyt sen videoita ja kuvia useammasta paikasta.Angel nimellä liikkunut eri operaatioissa.nimikirjaimet t.m moni saattaa tuntea.sain kerran lukea sen haavoittumis papereita niin itse en lähtisi noihin hommiin,mikään raha ei riitä🇫🇮🇫🇮🇫🇮

      • Anonyymi

        Tiedän sniper team kaveri,on eläkkeellä jo:-)))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän sniper team kaveri,on eläkkeellä jo:-)))

        Ai impparilla räiskiminen kännissä jo lopetettu? Hajosiko El Gamo?


    • Anonyymi

      Noin 3500 dollaria/kk ja täys ylläpito... sopii ja saa antaa ryssälle mikä sille kuuluukin!!!

      • Anonyymi

        Ei, vaan iloitset kaikkien ihmisten tuhoamisesta.


    • Anonyymi

      USAlainen solttu totesi, että mitään ei makseta. Varusteet ja ruoka täytyy hankkia itse, ja ukrit antaa muutaman patruunan, ja käskevät painua etulinjaan uhraamaan henki. Samalla Ukrainan hallintoa ei kiinnosta omat sotilaat juuri lainkaan muuten kun syytää heitä tykinruuaksi, kuten eräs ukrisottu sanoi. Jos pakenet, sinut ammutaan omien toimesta. Ukraina toimii kuten SNTL.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Pääset helposti jätesäkkiin muiden joukkoon

    • Anonyymi

      Haluan lähteä vaikka heti auttamaan ihmisiä,sissi ja yk kokemus. Venäjä toimii
      Erittäin alentavasti ihmiskuntaa vastaan.

      • Anonyymi

        Ole hyvä ja lähde, natsi. Toivottavasti et palaa elävänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ole hyvä ja lähde, natsi. Toivottavasti et palaa elävänä.

        HEtkinen nyt luin uudestaan, ?? siis tässä postauksessako ehdotettiin molempii puolii?


    • Anonyymi

      en tartte palkaa kunhan wiipuri saadaan takas

    • Anonyymi

      Hyvin sujuu sotiminen. Jatkakaa vaan.

    • Anonyymi

      2014? erorori, tuntuikin et maailma jämähti paikalleen joskus 2014

      • Anonyymi

        Mitä ihmettä ne taisteli jo silloin. ? Vai onko niille maksettu 8 vuotta? ei mistään sellasta palkkaa


    • Anonyymi

      Aina sopii sekaan muutama sotahullu, kantsuu liittyä ja bonuksena saa tappaa huvikseen.Kannatan.

    • Anonyymi

      Missä saa ilmoittautua mukaan?

    • Anonyymi

      Hakuisin lähteä palkkasotilaaksi Ukrainaan mitä pitäs eka tehdä että pääsee

    • Anonyymi

      Koska sotaa ei näköjään pysty ratkaisemaan muuten kuin sotimalla niin kaikki kynnelle kykenevät sotimaan.

    • Anonyymi

      siis sä toivot et suomalaiset työttömät tapettais. Mistä vittu teitä sikiää. Mä yks niistä velliperse työttömistä minkä elämän sä maksat. menisin ukrainaan ruokapalkalla, ihme nykyajan luulo et sotimisella pitää tienata. Ukrainaan en vaan taida enää kelvata edes kouluttaan. Olisimpahan merkittävämpi ihminen siellä ku suomes tällasten paskojen suomalaisten keskellä. pari vuotta menee ja sit vasta rupeetki mun hoidosta maksaan saatanasti.

    • Anonyymi

      Opiskelija Bremenissä, Saksassa löysi Stingereitä myyvän verkkokaupan ja otti yhteyttä poliisiin. Toimittajat Hampurista ja muista kaupungeista ovat jo saaneet selville, että aseet oli tarkoitettu Harkovan vastahyökkäykseen, mutta ne päätyivät Euroopan mustille markkinoille.

    • Anonyymi

      Ryssiä voisi napsia ihan palkatta. Olisi ihan silkkaa hyväntekeväisyyttä.

    • Anonyymi

      Saman palkaan siististä sisätyöstä ja päivystyksistä maksetaan saman verran. Enpä taida lähteä kun asiat on muutenkin riittävän hyvin. Ei kiinnosta bensan tai sähkön hinta meikäläistä. Köyhillä voi olla toinen tilanne.

    • Anonyymi

      👍👐👐

    • Anonyymi

      Pitääkö tilata omat sotilasvarusteet jos lähtee sotimaan ja mitä varusteita pitäs tilata

    • Anonyymi

      Miten sinne pääsee ja mistä osoitteessa voi ilmoittautua

    • Anonyymi

      Minne lähdet,? Viemään roskapussin?

    • Anonyymi

      Täyttä puppua mitä täällä puhutaan.

      Ukraina maksaa vierastaistelijoille 600€ /kk. On täysin järjetöntä lähteä vaarantamaan tuolla hinnalla henkensä. Kaupan kassanakin Suomessa ansaitsee enemmän. Periaatteessa sieltä pitäisi saada sotilasvarusteet, mutta käytännössä kaikki kauppatavaraksi kelpaava (ulkomaan apu) varastetaan jo ennen kuin se ehtii perille. Siten kannattaa hommata itse varusteet. Niiden hinnan lunastamiseen tuolla em. "palkalla" meneekin sitten useampi kuukausi. Lukekaa netistä siellä jo olleiden ja useimmiten "maitojunalla" pois tulleiden soturien kommentteja.

      Ukraina on läpeensä korruptoitunut maa (Euroopan korruptoitunein), jonka (todellisessa) johdossa on muutama miljardööri "oligarkki". Amerikkalaisten oman arvion mukaan 2/3 kaikesta Ukrainaan lähetetystä raha/materia/aseavusta katoaa eli menee korruption erikerroksille. Luonnollisesti oligarkit ottavat leijonan osan päältä. Edes asetarvikkeet eivät päädy sotilaille, vaan löytyvät mustasta pörssisstä.

      Ei Ukraina taistele Ukrainan puolesta vaan USAn puolesta Venäjän heikentämisekssi ja hallinnon vaihtamiseksi eli se käy "proxy-sotaa" ja uhraa sotilaitaan ja resurssejaan valtameren takaisen suurvallan etujen puolesta.

    • Anonyymi

      Kuka sinne nyt rahan takia lähtis? Puolustamaan vapaata maailmaa tietysti.

    • Anonyymi

      Oisko palkkaa nyt pikkasen liioiteltu...

    • Anonyymi

      "Itse lähden 2 viikon päästä."

      🤣🤣🤣🤣🤣

    • Anonyymi

      Minä voisin tulla kyllä venäjän puolella ostamaan Natoon vastaa jos saisin 1000€ palkka

      • Anonyymi

        Tän täytyy olla hupiketju, ma kaikki tiedetään että ennen 24.2.2022 siellä oli rauha.

        Sen jälkeen alkoi HYÖKKÄYSsota.

        Sota on poistunut sanakirjasta.

        Kuunnelkaa politikoja, he eivät osaa sanoa sota.

        Persianlahden toinen HYÖKKÄYSsota

        Libyan HYÖKKÄYSsota

        Jemenin HYÖKKÄYSsota

        Jugoslavian HYÖKKÄYSsota


    • Anonyymi

      Intissä opittu tuli ja liike -taistelutapa ei oikein toimi aukeilla, joille marssitetaan porukkaa tyyliin viimeinen pystyssä voittaa. Kiväärimies on onnistunut jos nirhaa 10 ennen kaatumistaan, Talvisodassa 3. Tilastollisesti siis miljoona hyökkääjää kävelee yli 100000 puolustajasta ja voittaja ei laske tappioitaan.

    • Anonyymi

      Miksi mannet ei ota osaa Ukrainan pelastamiseen ?

    • Anonyymi

      Koska siellä ei ole Vermoa eikä puukolla sotaa voiteta.

    • Anonyymi

      Mutta kun henki lähtee jää rahat saamatta.

    • Anonyymi

      Kuuluuko länsipuolella osallistumiseen hammashoito? Legot on vähän epäkondiksessa.

      Itäpuolelle en taida lähteä. Vierellä räiskii vankilasta vapautettuja lapsenraiskaaja-linnakundeja ja pakko-otettuja peräkylän asukkeja. Haavoittuneet jätetään kuraan makaamaan kun kaverit pakenevat. Ruokaa saa jos muisti kotoaan mukaansa ottaa.

    • Anonyymi

      Koska pääsee lähtemään??? Heti!!

    • Anonyymi

      Sinne vaan kaikki sotahullut kokeilemaan, ihan saa kunnon palkkaa.
      Itse toivoisin että saataisiin rauhanomainen ratkaisu sovittua eikä tulisi kolmatta maailmansotaa.

    • Anonyymi

      Mummolaanko olet menossa? Äityli toi "uuden iskän" kotiin ja nyt menet sitten mummon luo hoitoon?

    • Anonyymi

      Miten sinne pääsee ?

    • Anonyymi

      Slava Ukraini 🇺🇦💪

    • Anonyymi

      Ne Suomalaiset, jotka katsovat itsensä kykeneväksi taistella Ukrainan riveissä, niin menkää ihmeessä. Suomi tarvitsee oikeaa taistelukokemusta vielä Natojäsenenäkin. On hyvä että maassamme on oikeiden arvojen puolustajia joilla on sotilaallista kokemusta ja tämän tuomaa kykyä edesauttaa myös muita taistelijoitamme.

    • Anonyymi

      Itseä ei kiinnosta se helppous, tiedän että sota on sotaa ja se on joka tavalla kamalaa, mutta en näe omalle elämälle mitään hyötyä, joten voisin ihan hyvin lähteä vaikka miinanpolkijaksi sinne. Ukraina on kokenut niin paljon vääryyttä, että en näe mitään järkeä koittaa selviytyä päivästä toiseen tässä vitun ''Hyvinvointivaltiossa'' Mielummin kuolen kunniallisesti jonkun hyvän asian puolesta, kun että nälkäkuolema tulis tämän paskamaan takia

    • Anonyymi

      Noooooo tuletko sitten hauli nilkassa potemaan Suomeen vaatien ilmaista hoitoa ja eläkettä ??????

    • Anonyymi

      Hassua kun täällä puhutaan "taistelemisesta" ikäänkuin se olisi jotain jossa väännetään ja käännetään ja otetaan toisesta mittaa kuin kamppailulajeissa. Oikeastihan se on vain että kokeilee tuuriaan milloin luoti tulee tai dronesta putoaa kranaatti päälle tai joku muu räjähdys lopettaa elämän ja sitten vain tulee toinen ukko tilalle koettamaan tuuriaan.

      • Anonyymi

        Tuollaistahan sotapaska hyvin, hyvin kiteytettynä on. Totta.

        Ja masentavaa villiyttä.


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kansalaisaloite Elokapina määrättävä lakkautettavaksi

      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143 Erittäin hyvä ja kannatettava aloite!
      Joensuu
      196
      3035
    2. Stubb ohjeisti Natoa: "Vapauttakaa ohjukset"

      Presidentti Stubb linjasi amerikkalaismedia CNN:n haastattelussa, että Nato-maiden pitäisi ”todellakin” antaa Ukrainalle
      Maailman menoa
      256
      2585
    3. Seiska: Suhdekohussa rypenyt Anssi Heikkilä paljastaa - Pernilla Böckermanin kanssa tällaiset välit

      Anssi Heikkilä ja Pernilla Böckerman tanssivat yhdessä TTK:ssa ja heidän ympärillään spekuloitiin suhteesta. Nyt Heikkil
      Suomalaiset julkkikset
      7
      2253
    4. Ilouutinen: Sohvaperunat Soile ja Jorma taas TV:ssä - Sohvikset jo 18 kautta - Onnea!

      Onnea Sohvikset 18 kautta! Ja ihana Soile (ja Jorma!) taas mukana! Lue lisää ja katso Soilen hauska kuva tästä: https:
      Sohvaperunat
      17
      1523
    5. Elokapinan kielto aloite kerää nimikirjoituksia kovaa vauhtia !

      Nyt klo 14 mennessä nimiä on jo liki 17000 allekirjoitusta. Nyt niitä nimiä vaan lisää meille riittää no
      Maailman menoa
      388
      1407
    6. Elokapinan lakkautusaloite 50 000 nimeä

      Ja lisää tulee, kohta on Ylenkin uutisoitavaa aloitteesta. https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143
      Maailman menoa
      368
      1313
    7. Mukavaa sunnuntai päivää

      Kirsille ja mukaville ihmisille jos täällä enää ovat. 😊☕🌞🍁🧡 Jos eivät ole, niin sitten poistun.
      Ikävä
      267
      1228
    8. Hei, mies, kirjoita jotain minusta

      Plus jokin tunnistemerkki/kirjain nimessäni. En todellakaan ymmärrä, pidätkö minusta vai toisesta naisesta. Et ole koska
      Ikävä
      53
      1182
    9. Piupali Paupali

      Kun en mä tunne teitä... Hyvät huomenet ja mukavat päivät ja hyvät viikonloput, arvoisat naiset ja herrat. 😊🎩🎪🤹🏼‍♂️
      Ikävä
      167
      1144
    10. Mitä muuttaisit kaivattusi

      Ulkonäössä tai persoonassa
      Ikävä
      81
      1139
    Aihe