PATista ja sen paremmuudesta

Pääkaupunkiseudun ateistit ry:stä (PAT) on muodostunut SDP:n eduskuntavaaliehdokkaita koskevaan ketjuun http://keskustelu.suomi24.fi/node/12479030 laajahko alakeskustelu. Siirrän tuolta SDP-aiheen alta PAT-keskustelun tähän omaksi ketjukseen niiltä osin kuin se ei suoraan liity alkuperäiseem vaali- ja ehdokkuuskeskusteluun.

Koko PAT-keskustelu kuuluisi paremmin Vapaa-ajattelu -palstalle, etenkin jos/kun aiheena on vain Vapaa-ajattelijain (VA) liiton ja PATin vertailu.
Vapaa-ajattelupalstalla PATista jo valmiiksi mm ketjut:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/12491294
http://keskustelu.suomi24.fi/node/12385200

52

138

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PAT parempi
    • jäsenyyttä harkitsev

Hei vaan, erosin kirkosta pari vuotta sitten. En ole liittynyt mihinkään uskonnottomien järjestöön sen jälkeen, mutta tänä vuonna alkanut harkita kuitenkin sitä lähestyvien vaalienkin takia. Haluaisin omalta pieneltä osaltani tukea työtä uskonnottomien etujen ajamiseksi ja kirkon vallan pienentämiseksi.

Täällä lukemani perusteella PAT ei ole vaihtoehto. Järjestö näyttää toimivan vain muita samaa asiaa ajavien haukkumiseksi ja tuon yhteisen asian ajamisen hankaloittamiseksi. En ymmärrä miksi. Jos olette jostain toimintatavoista eri mieltä, miksette voi ajaa asioita omalla tavallanne, ja antaa muiden toimia omallaan? Mitä etua on kampittaa kaveria, kun päävastustaja pitäisi olla ihan muualla?

Ehkä toimintanne muualla on järkevämpää, mutta nettijulkisuudessanne on paljon parantamista, jos tämä kampanjointi täällä on parasta mihin PAT pystyy.

• jiijäätee

Et ole vieläkään kenellekkään vastannut että miten PAT ajaa ateistien asioita. Miksi? Olet vetänyt aina herneen nenään kun tätä sinulta kysytään. Onko PAT lla jotain piiloteltavaa, mikä ei kestä päivänvaloa. Kertakaikkisen epäilyttävää toimintaa.

• Tänne siirretty lisää PAT -keskustelua SDP-ketjusta.
      Vahvasti epäilen, että S24:n nerokas viesten siirtosysteemi nikotteli, ja osa viestiketjusta ei ole päätynyt perille. Pahoittelen jos jonkun äärettömän tärkeä hengentuote katosi tahattomasti tässä operaatiossa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      121
      5444
    2. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      55
      3539
    3. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      43
      3319
    4. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      33
      2862
    5. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      27
      2484
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      11
      2037
    7. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      26
      1748
    8. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      10
      1708
    9. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      118
      1687
    10. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
      Laitila
      104
      1517
    Aihe