raskaana

sussu

onko raskaustestit kaliita ja myydäänkö niitä muualla kuin apteekissa?mulla on menkat myöhässä 2 päivää ja pillerit lopetin heinäkuussa voinko olla raskaana?

6

660

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • N24

Kaupassakin myydään raskaustestejä. Mutta otapa huomioon sekin asia, että menkat voi olla myöhässä myös pillereiden takia. Eli kierto ei ole välttämättä säännöllinen noin pian pillereiden lopettamisen jälkeen.

• iitu

ainakin prismassa ja citymarketissa milelestäni myös s.marketeissa olen nähnyt.
        apteekin oma on halvimmasta päästä ja se maksaa noin 7 e. yleensä ne on mielestäni hieman yli 10 e

• sussu

ei se ole lyhyt aika mulla on ollut ainakin 4 menkat sitä ennen ja edelliset menkat olivat normaalit

• sussu

menkat on alkamassa paperiin tulee jo verta ottaa todella päähän kun ollaan mun miehen kanssa oltu yhdessä jo 8-vuotta on yritetty jo 3kk:tta toivottavasti tärppää kun ikääkin on melken kolmekymmentä

• LurtzinOrja

Testejä saa apteekista ja isoista marketeista :) ja ne maksaa muistaakseni n. 10 e paikkeilla...vähemmän tai enemmän. Riippuu minkä merkin ostat ja onko pakkauksessa 1 vai 2 testiä.
      Kun jättää pillerit...tulee monesti tauko menkoissa kun oma elimistö yrittää käynnistää oman hormoonitoiminnan taasen.
      Itelläni meni pahimmillaan puoli vuotta menkatta! Että älä nyt panikoi vielä parista päivästä.

• juu

Apteekissa ainakin,eikä ne ole kovin kalliita 6-10 e. Kaksi päivää on aika lyhyt aika ja kun olet juuri lopettanut pillerit niin se voi muuttaa niiden paikkaa.Mulla itellä heitti pillerien lopettamisen jälkeen menkat aivan eri paikkaan.Eli kierto muuttu ihan kokonaan.
      Mutta käy ostamassa testi niin saat mielenrauhan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      113
      7247
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      98
      5233
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      116
      3486
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      33
      3412
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2524
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1856
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1501
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      341
      1451
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1346
    10. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      42
      1270
    Aihe