Minulta murtui kolme viikkoa sitten värttinäluun yläosa. Murtuma oli "niin hyvällä paikalla" eikä nivelissä ollut vikaa joten ei tarvinnut laittaa kipsiä. Lääkäri sanoi että 2v pitäisi kantoside olla, kantositeen otin pois 1v sitten. Käsi ei vielä taivu kunnolla ja joissain asennoissa siihen sattuu ihan vietävästi. Eikä käteen mitään voimakaan saa, ei pysty edes limupulloa avaamaan ilman kaverin apua. Pitäisikö mun mennä lääkärillä taas käymään vai enkö vaan ole tarpeeksi kärsivällinen paranemisen suhteen? Onko teillä samankaltaisia kokemuksia? Pitäis nyt se käsi saada kuntoon että voi taas ruveta tekemään jotain.
Värttinäluun yläosan murtuma
Mikä avuksi
0
2678
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135233
- 675034
- 904104
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603188- 432781
- 152287
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521904- 391764
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628