Eli olen aika nuori henkilö alle 26, ongelmani on se että hampaat on helvetin rumat, pilattu mielenterveysongelmilla ja bulimialla ja muilla epänormaaleilla jutuilla.
Kaikki hampaani on pinnoitettu uudelleen muovilla värjäytymien ja kulumien takia ja tuokin maksoi 3500 euroa, silti joka kerta kun katson peilikuvaa tekisi mieli kuolla pois samantien.
Itsetuntoni ja ihmisarvoni on täysin tuhottu, joskus saan jopa paniikkikohtauksia hampaiden takia. Vielä vaikeampaa on kun en yksinkertaisesti keksi ongelmaan ratkaisua koska mitään laminaatteja ei voi laittaa hampaiden huonon kunnon takia
Eikä juuri olisi rahaakaan siihen.
Mietin jopa sellaista vaihtoehtoa että kaikki olisi otettu pois mutta siihen ei suostuttu, ja en ymmärrä miksi koska EN KESTÄ tätä enään. Onko järkevämpi olla loppuikä täysin onneton rumien hampaiden kanssa sitten hammaslääkärin mielestä?? Olen ihan hukassa.
Rumat hampaat pilaa elämää.
4
312
Vastaukset
- retq3t
Samoin.
- RRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Tervetuloa kerhoon. Mun hampaani pilasin Pepsi Maxilla ja Cocis Zerolla. Vituttaa, itkettää ja olen täysin masentunut. Jouduin jäämään sairaslomalle töistä tämän takia, en vaan kestä enää olla ihmisten parissa näiden hampaiden takia. Haluan vaan kuolla pois.
- Juliex
Ei kannata revityttää omia hampaitaan jos ne eivät ole niin huonossa kunnossa, että hammaslääkäri suosittelee sitä. Yleensä hammaslääkäri ei lähde poistamaan hampaita ja yrittää muutenkin aina säilyttää omat hampaat suussa.
Kun on omat hampaat suussa, hammasharjanteet (eli se kohta, jossa hampaat ovat kiinni) pysyy normaalina, mutta jos hampaat poistetaan, kyseiset hammasharjanteet alkavat pikkuhiljaa madaltua jolloin ei tekohampaatkaan enää pysy kunnolla suussa.
Jos tekohampaat lonksuu suussa, siitä on haittaa syödessä ja puhuessa, joten ei sekään ole mukavaa. Tietenkin aina voi ottaa tilalle kunnon hammasimplantit, mutta se on jo erittäin kallista lystiä.
Toivottavasti saatte jonkin ratkaisun ongelmanne, mutta itse en näe järkeä poistattaa hampaita. Voisit kertoa hammaslääkärille huolestasi ja kysyä, voisitteko yhdessä saada selvitetty tilannetta. :) - siinähänse
Mummivainaa menetti hampaansa 15v kun hevonen potkasi.
Mitään ongelmia ei ollut tekareiden kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t734486- 332541
- 402374
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin211835Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401722- 821573
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251572- 1511397
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..231267Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901155