kaivataan

kuljetusliikeitä

jos ostan ja maksan auton suoraan liikkeeseen, niin onko kuljetusliikkeitä joille voisi antaa toimeksiannon tuoda tuo auto suomeen? t

8

1798

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tulimies

Petri Syväkuru 0505601080.

• liikkeitä

Finnlines Deutschland AG
      Cargo Logistics
      Tel. 49-(0) 451 1507-379
      Fax 49-(0) 451 1507-332
      http://www.finnlines.de

Servo Spedition Tel: 49-451 43814 F. 49-451-477878 (suomalainen)
      Hakevat auton myyjältä suomalaiseen satamaan.

Muista vakuutus kuljetuksen ajaksi ja ei rahaa ilman vastinetta, eli pyydä ensin rekisteriote, tai varmista, että saat vastineen rahoillesi, ennen kuin lähetät kauppasumman myyjän tilille. [email protected]

• donald

Hei,

Haen autosi saksasta, ilmaiseksi. Sinun täytyy tietenkin maksaa lentolipun (vaikka Ryanairilla) ja muut kulut, mutt en pyydä palkkaa. "Palkkana" minulle riittää sen, että saan poikkea ostetulla audollasi Sveitsissä, sillä olen sieltä kotoisin ja haluaisin taas käydä sielä muutama päivää. Suorat lennot sinne ovat yli 500€, ja halvilla lentoyhteyksillä ei pääse edes lähelle Sveitsiin ilman tsemppaamista. Joten ajattelin kokeilen sen tätä kautta.

Ammattikorkeakouluopiskelijana mull on paaaaljon ylimääräistä aikaa ;-)

Jos asia kiinnostaa, laita mulle sähköposti, niin annan tarkempia tietoja: [email protected].

terevisin,
      donald

• Kiitos

mutta sen verran olen epäluuloinen että en uskalla luottaa tuntemattomiin....häviää vielä rahat ja auto.....

• donald
        Kiitos kirjoitti:

mutta sen verran olen epäluuloinen että en uskalla luottaa tuntemattomiin....häviää vielä rahat ja auto.....

No, kaikkia voidaan järjestää. Esim. Auton hinta voit maksaa suoraan myyjälle. Se mitä mun matkakulut maksaa voit maksaa vasta kun saat auton. Ja audolla ei ihan noin vaan voidaan häipyä..

Jos haluisin varastaa auton, niin olis helpompia konsteja tehdä sen. Näin sinä tiedät että minulla on auto, eli jos sattuisin varastaa autollasi, minun pitäisi sitten olla vuosia piilossa tai laatia vääretetyn passin jne.

Asun vakituisesti Suomessa. Henkilöllisyyteni on siis todistettava luetettavasti.

Tietenkin pitää tehdä tarkkasanainen sopimusta. Harkitse vielä kerran...

donald

• ...
        donald kirjoitti:

No, kaikkia voidaan järjestää. Esim. Auton hinta voit maksaa suoraan myyjälle. Se mitä mun matkakulut maksaa voit maksaa vasta kun saat auton. Ja audolla ei ihan noin vaan voidaan häipyä..

Jos haluisin varastaa auton, niin olis helpompia konsteja tehdä sen. Näin sinä tiedät että minulla on auto, eli jos sattuisin varastaa autollasi, minun pitäisi sitten olla vuosia piilossa tai laatia vääretetyn passin jne.

Asun vakituisesti Suomessa. Henkilöllisyyteni on siis todistettava luetettavasti.

Tietenkin pitää tehdä tarkkasanainen sopimusta. Harkitse vielä kerran...

donald

saat hakea mulle auton jos annat pantiksi 10teur käteisellä.
        olen luotettava suomen kansalainen en aio piilotella rahojasi jälkeenpäin.

kerron sitten osoitteen mistä voit hakea autoni.

ensin pantti sitten lippu ja osoite, saat osoitteen kirjallisesti jos epäilet, mutta kuten sanoin olen suomalainen ja mulla on passikin!!
        .

• donald
        ... kirjoitti:

saat hakea mulle auton jos annat pantiksi 10teur käteisellä.
        olen luotettava suomen kansalainen en aio piilotella rahojasi jälkeenpäin.

kerron sitten osoitteen mistä voit hakea autoni.

ensin pantti sitten lippu ja osoite, saat osoitteen kirjallisesti jos epäilet, mutta kuten sanoin olen suomalainen ja mulla on passikin!!
        .

Pantin maksaminen sopii. Pitää kuitenkin ensin kehitellä koko sopimuksen. Ja minun pitää vähän keräillä sitä rahaa. Jos mul olisi 10teur "ihan noin vaan" voisin myös ostaa suoran lentolipun Sveitsiin....

Laita mulle sähköpostin ja neuvotellaan yksityiskohteja: [email protected]

donald

• nein nein nein
        donald kirjoitti:

Pantin maksaminen sopii. Pitää kuitenkin ensin kehitellä koko sopimuksen. Ja minun pitää vähän keräillä sitä rahaa. Jos mul olisi 10teur "ihan noin vaan" voisin myös ostaa suoran lentolipun Sveitsiin....

Laita mulle sähköpostin ja neuvotellaan yksityiskohteja: [email protected]

donald

hoi!

solche a-löcher vergessen. lass ihm selbst das auto abholen, wenn er kein vertrauen hat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      102
      6448
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      83
      4933
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      105
      3191
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      30
      3032
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2235
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1616
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1211
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      339
      1192
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1106
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      884
    Aihe