Paastoa ja rukousta Suomen puolesta

5

282

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kysyn vaan

Heh, eipä ole ihan vielä saavuttanut normaalien ihmisten tietoisuuttaa tällainen "merkkipäivä". Pitäisiköhän vielä perustaa Jalovaaran kunniaksi joku oma päivä? Tällöin ehkä ihmiset muistaisivat, että kaikki uskonnon verukkeella rahaa keräävät ovat pelkkiä huijareita?

• Kaikessa tulisi etsiä Jumalan tahtoa. Jos minä nyt päätän vaan alkaa paastota jonain tiettynä päivänä, niin sillä ei ole mitään merkitystä, ei mulle, eikä Jumalalle.

Jumala puhuu paastosta puhuessaankin Jumalan tahdon tekemisestä. Eli lähtökohta on aina Jumalassa, ei meissä. "Etsikään ensin Jumalan valtakuntaa", niin kaikki muu tulee siinä ohessa, niin Sana opettaa.

Jumala ei mielisty "meidän paastoomme". Minkälaiseen paastoon sitten Jumala mielistyy? Sellaiseen joka tulee Häneltä. Se ei oo mikään julkinen paasto, vaan kukaan ei välttämättä tiedä, että paastoat. Ei muut kuin sinä ja Jumala. Matt. 6:16-18

Uskonnollisuus kääntää kaiken aina päälaelleen. Se tahtoo, että ihmiset näkisivät heidän paastoavan (Matt. 6:16)

Minkälainen on sitten se paasto, johon Jumala mielistyy? Tässä yksi Raamatun esimerkki. Jesaja 58

• Sinullekkin on jari Pekka tullut Herra Jeesus Kristus Jumalan Poika kompastuskiveksi ja loukkauskallioksi.PS. Isä Jumala ei sinulle mitään anna. Eikä muillekaan!

• Mordokai...

Onko Raamatussa yhteisiä rukouksia ja paastoja? Ja jos on niin esitetäänkö ne siellä kielteisessä mielessä?

• Kohta alkaa TV7:n rukousohjelma. Rukoilemaan kannattaa tulla mukaan - paastosi sitten tai ei.

http://www.tv7.fi/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on suurin syy

Ettet halunnut minua?
      Ikävä
      101
      706
    2. Mikä on ollut

Ihanin kohtaamisemme?
      Ikävä
      39
      675
    3. Sinä mies olisit

ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s
      Ikävä
      32
      609
    4. Poliisin potkija

Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.
      Haapavesi
      16
      598
    5. Miksi jätit minut

Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?
      Ikävä
      38
      557
    6. Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella

Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?
      Ikävä
      50
      519
    7. Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se

Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?
      Ikävä
      63
      516
    8. kehtaisitko esitellä kaivattusi

läheisillesi? 🤔
      Ikävä
      34
      515
    9. Mitä haluaisit

Sanoa itsellesi juuri nyt?
      Ikävä
      63