Muistattehan että 60 vuotta sitten parikymppiset nuoret pojat ampuivat rintamalla toisiaan ja tappelivat loppuun asti, kaukana kodista ja äidistä, ja siellä tosiaan piti ampua toisia nuoria ellei itse halunnut tulla tapetuksi.
Onko nykyään suomalaisesta nuoresta siihen tarvittaessa? En tarkoita tätä epäilynä, haluaisin vain tietää mitä itse olette mieltä nyky kurista ja elämäntavoista tämän asian suhteen?
Itse todella toivon ettei tule sotaa, hyvin monet nykyajan nuoret ovat erittäin usein jalkoja laahavia purkkaa mässääviä vätyksiä (En yleistä!) onneksi sota ei ole lähellä.
Suomen sota 60v sitten!
6
408
Vastaukset
- warpig
Nykyiset ruikuttavat eläkeläiset, jotka saivat hiukan pyssyllä laukoa viime sodissa pitävät sitä jonain ihmeellisenä, josta pitäs palkita ja kehuja laukoa vielä nytkin.. "nykynuoret sitä ja nykyhuoret tätä" -jankutus on turhaa.. jos tarvii niin kyllä jokainen sukupolvi tekee sen mikä on pakko!
- Nykynuori
Ite lähen vaik yksin. Ja kyl varmaan muutama muukin.
- pasifiti pekka
Kukaan ei arvosta sua. mee joo hautaan. Kuri on pelleille.
- Jake-Jammer
Vieläkö äitis pyyhkii sun perseen?
- eieiei
Ei ne nykyajan penskat mihinkään pystyisi.. Ennen oli miehet terästä. Nykyset on näköjään aaltopahvia.. Jos nää kakarat lähtis sotaan niin ei siitä mitää tulis kun ei ois suklaapatukoita ja salkkarit jäis kattomatta.
- supermies
No totta kai suomalainen pärjää aina, vaikka nykynuorten kunto ei ole sitä luokkaa mitä se silloin aikoinaan oli, mutta sisua löytyy vieläkin ja sillähän se viimesotakin voitettiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874158Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283127No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760