Ateistievokkien huono käytös todisteena

pyhää pyhille

tuolla aiemmin aloittamassani ketjussa alkoi trollata minun nimimerkkiäni käyttäen joku ilmeisestikin teini-ikäinen ateistipelleilijä kirjoittaen törkeyksiä nimimerkilläni.

siitä päästäänkin siihen, että miksi ateistievolutionisteilla on niin huono käytös ja monenlaisia jumalattomia elämäntapoja.

ateismi ja evoluutio"teoria" johtavat huonoon käytökseen ja epäkristilliseen elämäntyyliin kuten kaikenlaiseen juopotteluun ja seksuaalisiin synteihin ja avioeroihin ja abortteihin. elämää ei kunnioiteta sen kaikissa muodoissa!

näin saamme koetinkiven evoluutiolle pyhän Jeesuksen viisaudensanoista: heidän hedelmistään te tunnette heidät, ei tee huono puu hyviä hedelmiä.

evoluutio ja se jumalaton teoria pitäisi hylätä moraalisuuden nimissä!!

12

58

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos taas usko Jumalaan saa päästämään sivistymättömiä väitteitä, puhumaan palturia ja jopa valehtelemaan, niin eikös siihenkin pätisi tuo "heidän hedelmistään te tunnette heidät, ei tee huono puu hyviä hedelmiä"?

      Kuitenkin on olemassa esimerkkejä kristityistä uskovista, jotka eivät hölmöile sinun tavoin. On jopa kristittyjä uskovia, jotka pitävät evoluutioteoriaa parhaimpana tieteellisenä teoriana selittämään luonnosta havaitsemamme biodiversiteetti.

      Evoluutio on luonnosta havaittava ilmiö, perimän muuttumista ajan myötä sukupolvelta toiselle. Evoluutioteoria taas on tieteen menetelmin kehitetty tieteellinen teoria selittämään luonnosta havaitsemamme biodiversiteetti.

      Taidat olla trolli?

      • Niien että???

        Joo, tämän palstan uskovaisevolutionistit kannattavat homoutta, sotimista, abortteja esiaviollisia sukupuolisuhteita, viinan kittaamista, kannabista, yms. joten miten he eroavat ateisteista???? Kysyn vaan.


      • Niien että??? kirjoitti:

        Joo, tämän palstan uskovaisevolutionistit kannattavat homoutta, sotimista, abortteja esiaviollisia sukupuolisuhteita, viinan kittaamista, kannabista, yms. joten miten he eroavat ateisteista???? Kysyn vaan.

        Näyttää siltä, että sinulla on vakavia vaikeuksia sisälukutaidossa ja siksi saat päähäsi moisia ajatuksia lähimmäisistäsi.

        Älähän anna väärää todistusta lähimmäisistäsi.


      • pyhää pyhille

        luominen on Raamatusta havaittavissa oleva ilmiö ja totuus!! Myös muslimit ja juutalaiset tunnustavat luomisen, eikä siinä ole väliä sillä mitä nimeä Jumalasta he käyttävät. Jumalasta kuitenkin on kysymys.


      • pyhää pyhille kirjoitti:

        luominen on Raamatusta havaittavissa oleva ilmiö ja totuus!! Myös muslimit ja juutalaiset tunnustavat luomisen, eikä siinä ole väliä sillä mitä nimeä Jumalasta he käyttävät. Jumalasta kuitenkin on kysymys.

        "luominen on Raamatusta havaittavissa oleva ilmiö"

        Kyllä, Raamatussa kirjoitetaan luomisesta.

        "...ja totuus!! "

        Kyllä, Raamatussa kirjoitetaan luomisesta. Se, että onko luominen sitten jotain muutakin kuin kertomus Raamatussa, siitä voimme olla montaa mieltä. Jotkut jopa ajattelevat, että evoluutio on Jumalan luomisväline.


      • pyhää pyhille
        antimytomaani_orig kirjoitti:

        "luominen on Raamatusta havaittavissa oleva ilmiö"

        Kyllä, Raamatussa kirjoitetaan luomisesta.

        "...ja totuus!! "

        Kyllä, Raamatussa kirjoitetaan luomisesta. Se, että onko luominen sitten jotain muutakin kuin kertomus Raamatussa, siitä voimme olla montaa mieltä. Jotkut jopa ajattelevat, että evoluutio on Jumalan luomisväline.

        mielipiteitä saa olla monia, mutta minä haluan olla samaa mieltä Jumalan ja Hänen Poikansa Jeesuksen kanssa, joiden ei ole ilmoitettu kehitysopillisesti mitään evoloineen eikä kehitelleen pikkuhiljaa.


      • pyhää pyhille kirjoitti:

        mielipiteitä saa olla monia, mutta minä haluan olla samaa mieltä Jumalan ja Hänen Poikansa Jeesuksen kanssa, joiden ei ole ilmoitettu kehitysopillisesti mitään evoloineen eikä kehitelleen pikkuhiljaa.

        >minä haluan olla samaa mieltä Jumalan ja Hänen Poikansa Jeesuksen kanssa

        Ole ihmeessä. Se on hyvin koomista. Luulenpa että Jumalaakin naurattaisi, jos häntä tällainen pellepalsta kiinnostaisi.


      • pyhää pyhille
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        >minä haluan olla samaa mieltä Jumalan ja Hänen Poikansa Jeesuksen kanssa

        Ole ihmeessä. Se on hyvin koomista. Luulenpa että Jumalaakin naurattaisi, jos häntä tällainen pellepalsta kiinnostaisi.

        Pyhä Jumala ei ole mikään vitsi, tiedä se!
        nämä ovat vakavia asioita eikä mitään vitsailua!


      • pyhää pyhille kirjoitti:

        Pyhä Jumala ei ole mikään vitsi, tiedä se!
        nämä ovat vakavia asioita eikä mitään vitsailua!

        Koeta sitten olla olematta naurettava ja ala käyttäytyä arvokkaasti.


      • pyhää pyhille kirjoitti:

        Pyhä Jumala ei ole mikään vitsi, tiedä se!
        nämä ovat vakavia asioita eikä mitään vitsailua!

        Sinä tyhjänpalvoja tässä se vitsi oletkin.


    • pyh. pyh.

      Tarkemmin asiaa pohdittuani päätin, että tästälähin käytän lyhyempää nimimerkkiä, joka kuvaa sekä olemustani että ajatuksiani paremmin kuin aikaisemmin käyttämäni ´pyhää pyhille´.

    • AloysiousPendergast

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1268
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      904
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      23
      857
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      286
      750
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      94
      730
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      638
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      558
    Aihe