Tietääkö kukaan Nihtisillan alueen laajuutta, onko se esim. vanha kylä?
Miten vanha Nihtisilta on alueen nimenä?
Kiinnostaisi tietää alueen tarkat rajat. Itse olen töissä Kutojantiellä, joka luetaan kai Nihtisiltaan kuuluvaksi.
Netistä ei ole löytynyt oikein mitään tietoa, jonka en olisi päällisin puolin jo itse keksinyt.
Ainakaan Google ei tuo mitään tarkempaa tietoa.
Espoo Nihtisilta - mikä historia nimellä
Ari-1
3
1458
Vastaukset
- Ira-1
Löytyiskö kaupungin arkistosta jotain ?
- kyylä1
kilon slurkki on sieltä kotoisin.
Käyttäytyy kuin mikäkin teinimonsteri.
Ajaa pilli päällä tuhatta ja sataa pitkin kävelyteitä.
Oli jäädä nainen lasten vaunujen kanssa alle. - Knekt
Nihtisillan alue kuuluu kilon kylän alueseen ja on nimetty lähistöllä sijainneen ruotusotilaan tilan mukaan niinkuin monet muutkin lähistöllä sijaitsevat tiennimet.
Nimistö lienee 50/60 luvulta. Nihti tarkoittaa jalkaväkisotilasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1195453
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.2762206- 921783
Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401220Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.3411197Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051130Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en1531126- 501119
- 1141108
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.871074