on alkoholi
Ainoa mikä auttaa ujouteen
6
371
Vastaukset
- liian estoinen?
mulla ei ole alkoholi koskaan poistanut hiljaisuutta ja ujoutta.
en tajua miten jotkut ihmiset kertovat muuttuvansa ihan eri ihmisiksi, itse taas edelleen ajattelen päässäni kaiken että mitä sanoa seuraavaksi ja usein olen tuppisuuna vaikka joisin sammumispisteeseen asti.. - Puhelias hissukka
Alkoholi vaikuttaa eri ihmisiin eri tavalla. Minä olen niitä jotka ovat selvinpäin tuppisuita, mutta muutaman kaljan jälkeen höpöttävät koko ajan. Sitten taas krapulassa nolottaa, vaikka oikeastaan haluaisin olla selvänäkin puheliaampi ja puhua vapaammin ylianalysoimatta jokaista kommenttia.
Ei auta tarpeeksi. Olen kyllä puheliaampi alkoholin vaikutuksen alaisena, mutta en silti pysty lähestymään naisia.
- 17+9
Olet vain vielä liian kokematon.
17+9 kirjoitti:
Olet vain vielä liian kokematon.
No en ainakaan juomisessa.
Viime perjantaina oli muuten sen verran hyvä fiilis päällä viihteellä, alkosta ja seurasta johtuen, että melkein pystyin lähestymään naisia oma-alotteisesti.
- idiotacarlidiota
Aluks autto todella hyvin, jossain vaiheessa nämä ihanat vaikutukset lievenivät ja tuli enemmänki ongelmia. Nykyään olen alkoholisti...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.703821Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j883189Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1012448Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.151669Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m701438- 971311
Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä501256- 551073
Huippu, kaupunki ostaa hotellin
Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä561040Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?11031