Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Ärsytää tosi paljon

Yhdyssnat eritysesti

Minuta ärsytää tosi pljon jos joku ei osa kirjotaa oiken suomen kieltä. Olen mielestäin tosi hvä kelipoliisi.

22

51

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Menikö oikein???

      Eli esimerkiksi linjauto, kuormauto, tilauto, alaste,

      • Äitingielen ope.

        Lauda tuurin saat heti ja kympin.


      • Yhdysana okein

        Okein hvä. Ei ärstä tämönen keli.


      • Yhtyssnoa
        Äitingielen ope. kirjoitti:

        Lauda tuurin saat heti ja kympin.

        Mula lautatuuri kakisa ineisa. Yhdesän ladatuuria. Okein arvatu. Kitos? Hvä ope.


      • Oikein ja väärin.
        Yhdysana okein kirjoitti:

        Okein hvä. Ei ärstä tämönen keli.

        Minuva ärjyttää itsedyytydys asijat. Kun en saada harrastaa kun en tietä onko se dumputus vai tumputus, sanoin kaverille kerran lähen dumputtaa, se nauroi. Meni halu.


      • Yhtyntäsana
        Oikein ja väärin. kirjoitti:

        Minuva ärjyttää itsedyytydys asijat. Kun en saada harrastaa kun en tietä onko se dumputus vai tumputus, sanoin kaverille kerran lähen dumputtaa, se nauroi. Meni halu.

        Kanataa makustela asiata. Jos tuntu hvältä ei kanata välitä mitä kveri sano.


      • Yhtyntäsana
        Yhtyntäsana kirjoitti:

        Kanataa makustela asiata. Jos tuntu hvältä ei kanata välitä mitä kveri sano.

        Niin tai sit Kanataa makustela asiata. Jos tuntu hvältä ei kanata välitä mitä kveri sano.


      • Loto voittajin maa.
        Yhtyntäsana kirjoitti:

        Niin tai sit Kanataa makustela asiata. Jos tuntu hvältä ei kanata välitä mitä kveri sano.

        mää olin kanrian saarila lomala olin opas, opetin soumen kielti turistelle ko he unohdivat finladin kolomen päiväloman jälkeen. Jundit suomesta ei ymmärrä suommen kielet.

        minun nimi börker perkkele.


      • Keliopi
        Loto voittajin maa. kirjoitti:

        mää olin kanrian saarila lomala olin opas, opetin soumen kielti turistelle ko he unohdivat finladin kolomen päiväloman jälkeen. Jundit suomesta ei ymmärrä suommen kielet.

        minun nimi börker perkkele.

        Melestäni ole ketyskelpone. kanata jatkua opastomintaa. Huraa?


    • Oikein ja väärin

      Niin tai sitten Minuva ärjyttää itsedyytydys asijat. Kun en saada harrastaa kun en tietä onko se dumputus vai tumputus, sanoin kaverille kerran lähen dumputtaa, se nauroi. Meni halu.

      • Yhdntäsano

        Kanataa makustela asiata uudellen. Jos tuntu hvältä ei kanata välitä mitä kveri sano. Melestäni kanattaa jatkaa dumbutsta.


    • Yhdyntäsano

      Niin tai sit dumbutsta.

    • missä päin

      Etsiskelen myötähäpeäjää ja punkassa makaavaa nuorta ukkoa. Enenaikaisesti vanhentunutta. Varmaan näyttääkin ihan kurpalta se punkka ukkoa hokeva. Että mihinkä päin suuntaan tästä.

      • pikakorjaus

        No ei helvatassa mä nyt sitä tarkottanu vaan sitä toista. :) Hänen piti tehdä joku esitelmä punkassa makaavasta ukosta joka ei päivän aikana kovin montaa kertaa ylös nouse. Usein hän kirjoitteleekin sieltä punkasta käsin. Hänelle pitäis antaa sitä lautaatturia oikeen monta ällää


      • EHHEH!

        HEHHEH niin tai punkassa, nii´i HEHHEH


      • Yhtyssanta

        Kanataa mmelestäni sunata länten. Selä asu tomi länten. Kulema etsi suo.


      • ailantinen
        Yhtyssanta kirjoitti:

        Kanataa mmelestäni sunata länten. Selä asu tomi länten. Kulema etsi suo.

        Mielenkiinto yltyy ja nousee AINA jos tietää että joku etsii. Ajattele jos ei kukaan viitsisi etsiä. Sellainen hälläväliä meininki.


      • Kanatakiroita
        pikakorjaus kirjoitti:

        No ei helvatassa mä nyt sitä tarkottanu vaan sitä toista. :) Hänen piti tehdä joku esitelmä punkassa makaavasta ukosta joka ei päivän aikana kovin montaa kertaa ylös nouse. Usein hän kirjoitteleekin sieltä punkasta käsin. Hänelle pitäis antaa sitä lautaatturia oikeen monta ällää

        Tateiu ei korvaa okeinkiroitusta. Ei kanata esitää pervomsnsia.


    • Yhtyssanta

      Kanataa mmelestäni sunata länten. Selä asu tomi länten. Kulema etsi suo.

    • Kylmät kädet

      Yhdyssanavirheet ainakin meikäläinen välttää siten, että katon vaan silmämääräisesti, kumpi muoto näyttää paremmalta.

      Yhdys sana virheet ainakin meikäläinen välttää siten, että katon vaan silmä määräisesti, kumpi muoto näyttää paremmalta.

    • siiv Ari

      penis.

    • ön kielii

      Kyl öikein vöi kirjöittää jös ösää

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      91
      2344
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      52
      2029
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      88
      1863
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1858
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1638
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1572
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      26
      1437
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1410
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1392
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1370
    Aihe