onko katsomisen arvoinen leffa? itseä kyllä kovasti kiinnosta mutta mitä on muut mieltä?
21grammaa
6
736
Vastaukset
- joo
katsomisen arvoinen leffa...
alkuun rakenne on melkosen sekava ja rosonen, alkaa melkein ärsyttämään, mutta loppua kohden homma menee erinomaseks... näyttelijät loistavia- rico cooper
vuoden paras elokuva.
- todellakin
loistava leffa. ei ainakaan voi arvata loppua ennalta :) kannattaa kattoa!
- wakener
Katsoin 21 grammaa just eilen, ja täytyy sanoa että oli tosi hyvä. Yks parhaimmista mitä oon nähny. Toisen katselukerran jälkeen leffa avautui entistä enemmän :)
Kannattaa katsoa!!- JJJ
Pienoinen pettymys, kun vertaa Inarritun aiempaan Amoress Perrokseen.
- suvi
JJJ kirjoitti:
Pienoinen pettymys, kun vertaa Inarritun aiempaan Amoress Perrokseen.
Mä olen samaa mieltä JJJ:n kanssa.. mulle oli myös pettymys ja eikä voi edes verrata Amores Perros elokuvan tasoon :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-237563Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite986206Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin1164328- 1554254
- 1632011
Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain511979Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.521937- 661923
Miksi miehen on hankala ymmärtää
Että hänen on tehtävä aloite. Niin sen kuuluu mennä luonnollisesti.1461805- 451604