BMW 500-touring 99 32t€

ostelijaa

9

2454

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mailipelle

Ja mistähän tuollainen tieto on peräisin, että Sakssa ajetaan enemmän kuin Suomessa?
      Ei ainakaan ADAC:n tilastot tue naurettavaa väittämääsi, päinvastoin.

• exJoHan

Saksassa keskimääräinen ajosuorite on (Henkilöautoilla) bensa-autoilla 11500 km / vuosi, dieselillä 13500 km / vuosi...suomessahan vastaava suorite on 18800 km / vuosi bensa-autolla....joten tuolla bemkalla on kyllä ajettu keskimääräistä enemmän.

Kuvaavaa Suomen tíedotusvälineiden toiminnalle on se että tuota ( helposti selvitettävää)Saksan keskimääräistä ajo-km määrää ei ole kerrottu missään tuontiautoihin liittyvässä tv-ohjelmassa, tai lehtiartikkelissa, vaikka luulisi vastuunsa tuntevan toimittajan tarkistavan moisen, tuontiautoa harkitsevalle "elintärkeän" asian...Olisiko jonkinlaista "ohjausta" tullut jostain ylempää...? ( Ilmoittajat, valtiovalta)

• hae itse

Niin saat reilusti alle 30K€

• Ostelijaa

pitääköhän tossa kilsat paikkaansa?

en lähe itte hakee sieltä kun en ossaa saksaa, mua ois helppo huijjata siellä

• hae itse urpo

Ja millähän matikkalla sen luulisit saavasi:
        Halvimmat maksaa Mobilen mukaan (siis joita EI todellakaan kannata hakea) 15 keuroa, siis noilla kilometreillä.
        Eli maksat ok:sta n 18- 19 keuroa ja ylöspäin.
        Sitten Tullin sivuilta verot, n 13 keuroa.
        Eli yhteensä yli 31 keuroa hakulut tonni.
        Luulen, että pääset kauppoihin tuosta Suomessa myytävästä n 30:lla, MUTTA!!!!!
        vaadi nähdä alkuperäinen Saksalainen kauppakirja = siitä näet kilometrit, millä myyty sekä veropäätös = siitäkin näet millä kilometreillä verotettu. Ainoastaan TÄYDELLINEN taulapää ostaa tuontiauton ilman, että näkee noita papereita.
        Ja mikäli myyjä vähnkin alkaa selitää jotain, miksi ei = kaupasta ulos, ja heti!

Eli änkytykseni lopputulos: veikkaan, etä tuota on ruuvattu, mutta ei Saksassa vaan Suomessa. 150t ja ylöspäin ajetut maksavat (romut) n kympin, sillä trokari tekee jo kivan tilin.

• werwer
        hae itse urpo kirjoitti:

Ja millähän matikkalla sen luulisit saavasi:
        Halvimmat maksaa Mobilen mukaan (siis joita EI todellakaan kannata hakea) 15 keuroa, siis noilla kilometreillä.
        Eli maksat ok:sta n 18- 19 keuroa ja ylöspäin.
        Sitten Tullin sivuilta verot, n 13 keuroa.
        Eli yhteensä yli 31 keuroa hakulut tonni.
        Luulen, että pääset kauppoihin tuosta Suomessa myytävästä n 30:lla, MUTTA!!!!!
        vaadi nähdä alkuperäinen Saksalainen kauppakirja = siitä näet kilometrit, millä myyty sekä veropäätös = siitäkin näet millä kilometreillä verotettu. Ainoastaan TÄYDELLINEN taulapää ostaa tuontiauton ilman, että näkee noita papereita.
        Ja mikäli myyjä vähnkin alkaa selitää jotain, miksi ei = kaupasta ulos, ja heti!

Eli änkytykseni lopputulos: veikkaan, etä tuota on ruuvattu, mutta ei Saksassa vaan Suomessa. 150t ja ylöspäin ajetut maksavat (romut) n kympin, sillä trokari tekee jo kivan tilin.

No -99 ei kyllä maksa 18-19 kuin poikkeustapauksissa (ajettu joku 50 000km). Ei edes BMW:n liikkeissä.

• ostelijaa
        werwer kirjoitti:

No -99 ei kyllä maksa 18-19 kuin poikkeustapauksissa (ajettu joku 50 000km). Ei edes BMW:n liikkeissä.

Ei minustakaan ole kumma jos auton saa tuolla hinnalla.

eikä siinä tarvii mitään ruuvvauksia olla.

auto on kai jo myyty, harmi

• hae itse jne
        ostelijaa kirjoitti:

Ei minustakaan ole kumma jos auton saa tuolla hinnalla.

eikä siinä tarvii mitään ruuvvauksia olla.

auto on kai jo myyty, harmi

Siis:
        Mobilesta:
        halvin 15, kallein 21
        Eli oikean saan 16 - 17. Ei taida sinullakaan olla paljon hakukomuksia (minulla omakohtaisia on). Nimittäin 99% noissa halvimmissa on jotain häikkää. Saahan sitä haaveilla, mutta mutta...
        Ja verot väh 12,5, niin pieneksi tulee hakupalkkiot.
        Ok, jos hinta tiukka (=32) niin kuin voi ollakin! Sitten business ok.

• ostelijaa

etkö tajua, että pillua voi saada joko rahasta tai ilman rahaa?

itiootti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      94
      4233
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3213
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      949
    6. 136
      936
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      786
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe