Tramal 50mg ja alkoholi

oulunpete

otin 19:30 0.5l bissen, join sen pariin minuuttiin, nyt otin 23:15 50mg tramalin, onko vaaraa?

6

1982

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei todellakaan noin

      Miksi otit bissen? Onko joku määrännyt sinut ottamaan sen?

    • Riipuu ....

      Kuinka herkkä olet tramalille?
      Alkoholi lisää tramalin vaikutusta.
      Tuo alkoholimäärä ei lisää tramalin vaikutusta nimeksikkään, mutta missä menee se raja?
      Itse kestän 3 100mg tramalia ja 3-4 olutta mutta käytän muutenkin pahimmillaan päivässä 600mg tramalia joten toleranssia on.

    • 20+20

      Voi vittu että ihmiset osaa panikoida turhasta.

    • ap-----

      kaverit juotti, mutta tosiaan hengissä ollaan ja hyvät tolet on ku koko kevään vetäny noit

    • mietinpävaan

      ei hemmetti mun mutsi tuli 9 aikaa baarist iha kännis, otti yhe 50mg tramalin ja ibumaxin, pitäiskö huolestuu? nyt se makaa tuol sängys sammuneena

    • Coolio

      Ei ole. Alkoholi on palanut jo verestä. Vaikka ei oliskaan niin korkeintaan humallut hieman lisää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      181
      10677
    2. Valkeakosken sekopää murhaaja.

      Itselläni on 3 teini ikäistä tytärtä ja tämä tapaus on herättänyt minussa tosi paljon surua ja vihaa. On käsittämättömän
      Valkeakoski
      139
      1887
    3. Naiset pysyy sinkkuna ja ottavat mieluimmin koiran

      Nykynainen ei halua jakaa elämäänsä miehen kanssa, vaan elää yksin ja ottaa koiran tai koiria. Ja pikkuvähemmistö eli in
      Sinkut
      237
      1305
    4. Sille yhelle vaa

      Viime aikoina oon miettinyt sun juttuja aika paljon. Vaikka en oo saanu susta vielä kunnolla selvää kuvaa, jotenkin tunt
      Ikävä
      61
      930
    5. Kiitos kun annoit värejä elämääni

      Edes pienen hetken. Sellasiakin mitä en muuten näe ;) ❤️
      Ikävä
      53
      870
    6. Hiljaista on

      Ei kuulu viestiä 😘 pallo on sinulla Mies, odotan!
      Ikävä
      60
      818
    7. Nainen, se kun olit joskus niin vakavana

      ja naama peruslukemilla, toisinaan silloinkin kun kuuntelit juttujani. Se ilme on jäänyt lähtemättömästi mieleeni. Mitäh
      Ikävä
      42
      717
    8. Kysymys iltaan

      Kuinka kuuma kaivattusi on celsius-asteikolla?
      Ikävä
      42
      669
    9. Onhan sulla

      Nainen nyt varmasti kaikki hyvin.
      Ikävä
      52
      669
    10. Olen ylpeä sinusta

      nainen. Vaikutat "vanhalta" tekijältä. Olet aarre tälle touhulle ja uskon että pääset vielä pitkälle jos haluat. Ehkä sa
      Tunteet
      25
      645
    Aihe