menny nii särkeväksi että en pysty keskittymään mihinkään ku kokoajan oireilee..rukoilkaa että Herra järjestää että sopivaan aikaa saa tuon kivun hoidettua pois että voin keskittyä muuhunki
pari hammasta
22
79
Vastaukset
- z.z.z.z.
ja voitte vittuilla mite haluatte mulle, ja näyttää pojalle paikka...mutta en pysty mihinkää keskittyy ja tää on tärkeetä jos mielitte että musta on teille joskus jotai hyötyäki vielä....jote kielten armolahja laulamaa
- minä se olen
minä en pyytäny teidän seuraa ihmiset..jos on kova tuska ja miltä näyttää millo tuska loppuu...en minäkää mikää jumala ole..enkä kaiken kestävä
- z-z--z-z--z
jote rukoilkaa siihe mallii että voi jopa ens vuonna miettiä muutaki ku joka toine sekuntti omaa turpaasa.
- z.z.z..z
palataa
- pjg eyuv
Mene kunnalliseenn hammashoitoon.
- zz--z-z-z-z-
aikaa odotellessa...et sais joskus tämä vuode aikana vielä ajanki....oon jonossa sinne
- vori peiir
Soita joka päivä, minä sain peruutusajan kahden päivän päähän.
Hei. Onko sulla chiliä kotonasi? Hermosärkyähän se on ja chili auttaa hermosärkyyn. Jos on, niin hiero sitä ikeneen särkevän hampaan kohdalle.
Apteekista saa ilman reseptiä ibuprofeenia ja parasetamolia. Niistä varmasti saa lievitystä säryille.
Hammaslääkäriin pitäisi päästä heti päivystystapauksena, jos on kipuja. Kannattaa ainakin kysellä sitä.
Mutta muistan rukouksin!- z z z z z z
ei niitä voi napeilla hoitaa, tai että yksi telle käyn joka hampaa särkypäivystyksessä väliaikasesti hoitamassa...kunnolla suu kuntoon..kunno ajoilla
tai voiha sitä vaa nappeja vetää et vie kivunpois...kiva sitte ku hammas tulehtuu, et poski on ku tennispallo siinä.
mutta minä en nyt jumala oo joka sanoo millo niitä aikoja sattuu saamaan,jote siksi laiton rukouspyynnön...ei muuta
- Omituista
Miljoonia ihmisiä kuolee nälkään joka vuosi ja täällä rukoillaan hammassäryn puolesta. Onneksi on tuo tärkeysjärjestys ainakin kohdillaan...
- Yks vaan
"Miljoonia kuolee nälkään joka vuosi ja täällä rukoillaan hammassäryn puolesta. Onneksi on tärkeysjärjestys paikallaan."
Minusta asioille pitäisi yrittää tehdä jotakin eikä vain rukoilla. Jos ei yhdelle hamamslääkärille saa pian aikaa, niin toiselle voi saada. Ei täällä muuten kukaan hammassäryn puolesta rukoile, vaan päinvastoin.
Punasita ristiä ja Kirkon ulkomaanapua voi avustaa rahallisesti, jos haluaa. Noin ainakin itse teen. - z-z-z-z-
Yks vaan kirjoitti:
"Miljoonia kuolee nälkään joka vuosi ja täällä rukoillaan hammassäryn puolesta. Onneksi on tärkeysjärjestys paikallaan."
Minusta asioille pitäisi yrittää tehdä jotakin eikä vain rukoilla. Jos ei yhdelle hamamslääkärille saa pian aikaa, niin toiselle voi saada. Ei täällä muuten kukaan hammassäryn puolesta rukoile, vaan päinvastoin.
Punasita ristiä ja Kirkon ulkomaanapua voi avustaa rahallisesti, jos haluaa. Noin ainakin itse teen.naulan kantaa... kyllä mä ensin oman terveyteni hoidan kuntoo ja sitten alan katella muide suuntaa...et painukaaha te kaks turva aukojaa siitä mäkee ja vähä äkkiä mun postauksesta... tai voin antaa osottee et missä nähää.. .katotaa sitte mite akuuttia teille on hammaslääkärissä käynti sen tapaamise jälkee...
- z-z-z-z--z-
Yks vaan kirjoitti:
Punasita ristiä ja Kirkon ulkomaanapua voi avustaa rahallisesti, jos haluaa. Noin ainakin itse teen.ja sitte voi miettiä vieläkö ne "miljoonat nälkään kuolevat ihmiset" on teillä ensimmäisenä mielessä ku joka aamu ootte itkemässä särkypäivystykseen teidä kolmea etuhampaa pätkää...hammas kerralla lääkepaikattavaksi... ja jäädä odottelee hammaskirurgi aikaa kuukausiksi...
- z-z-z-z--z
Yks vaan kirjoitti:
Punasita ristiä ja Kirkon ulkomaanapua voi avustaa rahallisesti, jos haluaa. Noin ainakin itse teen.ja sitte ku lääkepaikasta loppuu teho ja vielä kaks kk et pääset hoitoo... nii että hypit iltasi ripaskaa ku polttelee niiku joku työntäs punahehkusta rautanaulaa ikenessä edes takas...siinä ei paljo mietitä muutaku että joku tulis ja pihteillä vaikka vetäs leuan irti et tuska loppuu...ei ollu kaukana ton tuntusesta tuskasta mitä tunsin kk aja, ja ny viel kaks samanlaista hammasta...pistin varma päälle tänne rukouspyynnön et tulis ajallaa hoito ilma ku menee toho...iha vaan varma päälle..
- Mitä sinä
z-z-z-z- kirjoitti:
naulan kantaa... kyllä mä ensin oman terveyteni hoidan kuntoo ja sitten alan katella muide suuntaa...et painukaaha te kaks turva aukojaa siitä mäkee ja vähä äkkiä mun postauksesta... tai voin antaa osottee et missä nähää.. .katotaa sitte mite akuuttia teille on hammaslääkärissä käynti sen tapaamise jälkee...
Hiiri viikset siinä, olet kuin peräpukama, et mitään muuta.
- z-z-z-z-z-z-z
Mitä sinä kirjoitti:
Hiiri viikset siinä, olet kuin peräpukama, et mitään muuta.
shh... hiljaa ku setä puhuu asiaa elämästäsä
Kyllä sun pitää päästä pikaiseen kunnan päivystykseen, sen takaa jokaiselle laki. Jos et jaksa taistella ja sulla on kuitenkin varoja, mene yksityispuolelle ja nopeasti.
Olen saanut sydämelleni kehottaa jokaista hoidattamaan hampaansa, koska olemme ehkä miehityksen kynnyksellä. Sen toteutuessa ei ole mitään tietoa terveydenhuollosta.
Ei juosta kohusaarnaajien kokouksissa saamaan "kultahampaita". Syvyyksien palvelijoita ne ovat. Herra on suonut tähän maahan hammashuollon. Se on Jumalan armoa.- z-z-z-z--z-z
no leuat tärisee ja rukouspyyntöö vastaamaan minkä laito!! ehä mä muuta pyytäny
- 12+20
Tänne on lupa tuoda rukousaiheita. Se on tämän palstan yksi tarkoitus.
Tämän viikon Ristin Voitossa oli hyvä kirjoitus siitä, että yksipuoliset miehitysprofetiat lisäävät turvattomuuden tunnetta.
Heikki Penttinen kirjoittaa:
"Olen vakaasti sitä mieltä, että etsiessämme näinä aikoina seurakunnan parasta, meidän tulisi huolellisesti karttaa kaikkea, mikä ei rakenna ja rohkaise. Jännittävien3 profetioiden esille tuojien ja niistä kirjoittavien olisi hyvä arvioida työtään myös kaikkein herkimpien kannalta. Tämä koskee myös keskustelujamme. 'Meidän jokaisen on otettava huomioon lähimmäisemme, ajateltava mikä on hänelle hyväksi ja vahvistaa häntä' (Room 15:12)"
Eli tämäkin puoli on hyvä huomioida - eikö vaan? Yleensäkin profetioissa pitäisi olla se lohdullinen puoli, jos on varotusta. Profetioiden tehtävä ei ole lietsoa ahdistavaa pelkoa. 12 20, Jos tarkoitit että pelottelen miehityksellä, tarkista asenteesi. En kehota ketään tekemään mitään yletöntä, vaan ihan käytännöllisellä tasolla olemaan suht valmis kaikkeen. Hampaiden on hyvä olla kunnossa muutenkin, ei siinä ole mitään ekstreemiä.
Magda ei pelkää eikä pelottele.- et kai
Otitko sinä hammassärkyinen tuon pelotteluksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest625940Yritystuet pois ja työeläkevaroilla maksettava valtion velka pois
Nyt on teille kerrottu keino kuinka Suomen velkaongelmasta päästää eroon kertalaakista. Älkää saatanat enää minulle tul1135266Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden3714082Ylen juttu sisäministeristä oli selvän tarkoitushakuinen
haluttiin vielä vuoden loppuun saada joku "kohu". (Olisiko Yle tehnyt jutun jos sisäministerinä olisi esim. RKP:n, jota1433304Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota
Muualla maailmassa yrittäjät elävät asiakkaiden rahoilla, Suomessa palkansaajien maksamilla veroilla. Palkansaajahan ma522791- 262143
Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed1272131Ulkoministeriön konsulipäällikkö arvostelee rajusti Haavistoa: "Täällä on pelon ilmapiiri"
"– Täällä on ministerin toimien takia aivan selvästi pelon ilmapiiri. Jos sellaisen annetaan pesiytyä virkamieskulttuuri121940Pyydän anteeksi etten osannut ratkaista
Mitään muuta kuin lähtemällä. Et oikein tullut vastaan etkä kuunnellut. Tuntui että minun piti koittaa sopia ja sovitell851939- 2491906