Kehossa Kamalaa kipua !

Apua

Syön kipulääkettä tramal 100 mg, 3 x vrk sellaiseen kipuun joka alkaa aamuyöstä jokaista lihasta,luuta ja ihoa särkee niin paljon että menee hermot aivan loppuun tuossa kivussa se on jokapäiväistä joskus otan 4 x 100 mg kerralla kipu-särky helpottaa mutta palaa taas päivän jälkeen.kokeilin Triptyl 10 mg em: kanssa kipu on jatkunut kipuklinikka ei ota vastaan mutta määräilee jotain noritren masennuslääkettä kynnyksen nostoon mutta ei auta. Mitä voin tehdä ? eihän tämä toimi kun ei tutkita vaan määrätään lääke onko tämä edes mahdollista että toimitaan näin en rupea syömään lääkettä kun ei tutkittu. Mikä on potilaan oikeus ? mikä olisi tehokkaampi kipulääke ? .KIITÄN JOKAISESTA NEUVOSTA. Elämäni on pilannut tämä jatkuva kipu en voi tehdä ihmissuhteita kuin olla yksin koska tämä tekee hulluksi !

1

362

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bkl

Olen lukenut, että masennuslääkkeet voivat auttaa ruumiilliseen kipuun vaikkei varsinaista masennusta olisikaan, niin että ehkä kannattaisi vaan syödä niitä.

Auttaisikohan sinulle hermoratahieronta? Pitäisi soittaa hermoratahierojalle ja kysyä, he osaavat sanoa kannattaako kohdallasi kokeilla sitä vai ei. Keltaisilta sivuilta löytyy osoitteita. Toivon sydämestäni että saat avun kipuihisi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      72
      4164
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      96
      3587
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3309
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      2830
    5. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2309
    6. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      40
      2248
    7. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      22
      2042
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      20
      1554
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      12
      1500
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      32
      1486
    Aihe