Paljonko jt palkka

Sinapinsiemen

Paljonko jt saa raha-palkkaa ovikellon ovityöstä?
palkkatyö muualla 15.9.2014 15:58 0
Tekevät sen vapaa-ajallaan joten vastaus on:
ei centiäkään.

Asiallinen fakta täällä;
http://www.jw.org/fi/jehovan-todistajat/usein-kysyttyä/toiminta-rahoitetaan/

Ne ihmiset
joitten oman uskonnon papit
saavat __palkkaa saarnatyöstään__,
saattavat erehtyä luulemaan jt-ovityötä palkalliseksi.

Kuitenkin ovityö yms on jt:n antamaa
omaa vapaa-aikaa Valtakunnan työn eteen.

----------------

Päinvastoin.
Todistajaa pyydetään tyhjentämään kukkaroaan lahkon lahjalaatikkoon (lahkossa korostetaan että he eivät kerää kolehtia kuten kirkko) vartiotornikaupustelun lisäksi.
Veljesseura.org on juuri ottanut asian esille johanneksenpojan kotisivulta, lahkolehti esittää kainosti että jos saataisiin valtakuntasalikirkkojen rakentamista varten sekä muuta varten, mihin pomojen piirissä rahaa tarvitaan tai on muuten kivaa, siellä amerikassa.
Todistajille rahan antaminen on kuulemma must, ei paratiisipaikka muuten irtoa.
.

17

3065

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kjhgfdswdefghjklkjhg

      Papien ja piispojen palkka on n. 4000 - 5000 eu kk
      Isommissa kaupungeissa palkka on vielä suurempi

    • Anonyymi

      tarjoaako jehovantodistajat ruokapalkkaudta ja ilmaista asutusta?

      • Anonyymi

        Jehovan todistajien palkka on ilmaista leijonien rapsutusta paratiisissa.
        Myös pääsee valitsemaan harmagedonin jälkeen kuolleilta jäävistä taloista omansa. Niitä talojahan jo nyt katsotaan " sillä silmällä".


      • "Paljonko jt saa raha-palkkaa ovikellon ovityöstä? "

        Tsaitaa olla negatiivinen.

        Kunnon jullea pelkäävä jeho maksaa ensin kymmenyksensä "kirkolle", jota voisi myös verrata varainkerääjään, ja sitten vielä tekee ilmaista työtä tälle varainkerääjälle.



    • Anonyymi

      Kerran kuussa paikalliselle rautatieasemalle tulee vaunu, josta lapetaan riihikuivaa auton peräkonttiin. Aikataulun saa kun liittyy jäseneksi.
      Lähde: Hikipedia

    • Anonyymi

      Valitettavasti moni todistaja joutuu maksamaan, lahjoitusten muodossa, siitä että saa olla mukana ärsyttämässä ihmisiä oven takana.

    • Kenttäilijät saavat pussillisen pähkinöitä, kun palauttavat kärryt. Ja joka toinen vuosiviikko uudet raappahousut.

      • Anonyymi

        Saatanan homo!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saatanan homo!

        Alkoiko käyttäjän kuva himotuttaa….

        Ja projisoit seksuaalisen pervoutesi muihin.?.


      • Anonyymi

        Ökkö pökkö ökkö pökkö ökkö pökkö
        HOHOHOHOHOHOHOHOHOHO


    • Jehovan todistajissa näyttäisi olevan enemmän pedareita kuin ihmisissä keskimäärin. Ettekö te ei-pedarit liittyisi ennemmin meihin satanisteihin? Bonuksena saa homostella ja vetää huumeita vapaasti. Haluatte kuitenkin, myöntäkää pois!

      • Anonyymi

        Saatanan pervo!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saatanan pervo!

        Odottaisin Jehovan kummipojalta hieman siivompaa kielenkäyttöä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Odottaisin Jehovan kummipojalta hieman siivompaa kielenkäyttöä.

        Tuskin on Jehovan kummipoika, joku trollaa, jotta antaisi väärän kuvan.


    • Anonyymi

      Lahjaksi olette saaneet, lahjaksi antakaa. Se oli Jeesuksen malli. Pahat kielet haluavat vääntää asian oman mieltymyksensä mukaan. Se ei muuta asiaa mitenkään. Sydän panee toimimaan, ei raha. Jeesus ei perustanut palkkapapistoa.

      • Anonyymi

        Oikeassa olet. Eikä Jeesus perustanut myöskään Vartiotorni-seuraa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      855
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      615
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe